Pokerinittailua ja urheilua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Pokerinittailua ja urheilua

ViestiKirjoittaja GNAGL » 02.11.2018 9:40

Ihan kivaa oli jopa pelata pokeria eilen, vaikkei nytkään mitään huippuruneja sattunut kohdalle. IPokerin 1€ freezeoutissa väisteltiin kuitenkin 123 pelaajan fieldissä sen verran hyvin biittejä, että lopulta pyttyä päästiin siinä nostelemaan (30.26€ palkinnoksi). HUP taisi alkaa jostain 250k - 750k tilanteesta, mutta vihu kippaili ihan käsittämättömän paljon ja käytännössä pelkkiä blindejä varastamalla sain homman tasoihin ja sitten yksi kiva täpö vs suora setup siihen päälle niin homma oli paketissa. Muista turneista kun ei mitään kovin merkittävää napsunut niin ilta jäi vain marginaaliplussalle eli tarkan laskennan jälkeen +8.50€. Plussasetti kuitenkin ja pääasia oli tosiaan se, että pelaaminen tuntui nyt mieluisalta.

nikkipe kirjoitti:Murskaaja.

Mutta laiska.

Laiska ja mukavuudenhaluinenhan ovat ensimmäinen ja toinen nimeni! :-D Murskaajaoloa ei kyllä tänä vuonna ole ollut. Viime vuonna oli välillä lähes voittamaton olo noissa microissa kun tuloksenteko tuntui helpolta, mutta jotenkin vaikea vuosi ollut nyt. Ei tuo 32% ROI nyt kai ihan mitään murskaamista ole. Milläköhän ROI:lla sharkie vetelee noita microja? Varmasti vähintään tupla-ROI:lla tuosta.

Tänään vielä Hakametsään ennen Ipan maajoukkuetauon alkua. Kaiken järjen mukaan Ässien pitäisi kaatua, mutta eihän näistä ikinä tiedä. Varsinkin kun kaukalossa on Tampereen Ilveksen ikuisesti kirottu lätkäjoukkue ja katsomossa loputtomaan tuskaan tuomitut kannattajat! :-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 05.11.2018 12:13

GNAGL kirjoitti:Tänään vielä Hakametsään ennen Ipan maajoukkuetauon alkua. Kaiken järjen mukaan Ässien pitäisi kaatua, mutta eihän näistä ikinä tiedä. Varsinkin kun kaukalossa on Tampereen Ilveksen ikuisesti kirottu lätkäjoukkue ja katsomossa loputtomaan tuskaan tuomitut kannattajat! :-D

Ei tiedä ei, kun Ipa on kaukalossa! Turpaanhan sitä tosiaan tuli perjantaina selvältä sarjajumbolta. Pari erää oltiin aika heikkoja. Kolmannessa erässä saatiin sitten tuttu hyökkäysralli päälle, mutta oli vaan sellainen Liiga-viikko, että mistään ei saatu kiekkoa sisään. Pari kertaa oli taas tyhjää maalia jne. Lopussa dumaritkin ottivat sitten roolia ja vihelsivät kolme peräkkäistä kakkosta meille siinä missä esim. kurinpitokäsittelyyn asti mennyt Rekosen tempaus jäi huomioimatta. Itse tuo peli silti sössittiin. Alivoimalla päästettiin taas kaksi maalia ja oma ylivoima edelleen täyttä kuraa.

Pelillisesti ollaan tosi hyviä silloin kun asenne on kohdallaan, mutta voittamisen kulttuuria joukkueella ei tahdo vielä oikein olla. Liian vähän on kyllä peliesityksiin nähden sarjapisteitä plakkarissa. Pelejä hallitaan, mutta viimeistely ei tahdo vaan onnistua silloin kun sitä kipeimmin tarvitaan. Viime aikoina TPS:aa, Pelicansia, Kärppiä ja Ässiä kaikkia vastaan olisi ollut täydet mahdollisuudet ottaa enemmän sarjapinnoja. Ei vaan ole löytynyt sellaista kovaa kaveria, joka laittaisi limpun ottelun kriittisillä ratkaisuhetkillä häkkiin. Erikoistilanteet myös se iso murheenkryyni. Jäähyjä ei voida ottaa yhtään kun heti kolisee omissa. Ja jos itse saadaan hankittua vastustajalle jäähy niin se yleensä vain katkaisee hyvän tasavoimahurmoksen.

Ei silti, hyvissä asemissahan tässä ollaan ja aihiota on. Toisaalta jopa hyvä, että tuli pieniä vastoinkäymisiä tässä ennen maajoukkuetaukoa. Jos kaikki olisi mennyt kuin elokuvissa niin joukkue olisi saattanut helposti tuudittautua siihen, että tämä riittää. Kaikilla peli kehittyy kauden edetessä, joten myös Ilveksen pitää parantaa. Nyt viimeisestä viikosta jäi toivottavasti sopivasti nälkää joukkueelle. Nähtiin, että ne voitot eivät helpolla tule vaikka pelattaisiin hyvin. Löysää ei ole varaa antaa otteluiden alussa eikä ole varaa tuhlailla avopaikkoja.

Mutta ei sen enempää tällä kertaa. Pienen päiväsetin ajattelin tässä pelata pokeria ja katsella sen jälkeen Packersien viime yön matsin.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 08.11.2018 11:35

Viikon Valioliiga-katsaus:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/helpottavia-avausvoittoja.html

En tiedä olenko ainoa, mutta minä ainakin kaipaan kaikkiin huippusarjoihin pikaisesti VARia. Valioliigassa on sattunut nyt alkukaudesta taas joka viikonloppu todella pahoja tuomarivirheitä. Viime viikonloppunakin yksi Wolvesin maali hylättiin täysin väärin perustein ja Leicesteriltä vietiin selvä rankkari kun Bamba leikki maalivahtia. Eilen Mestarien Liigassa nähtiin todella tragikoominen rankkari, kun Raheem Sterling kompastui nurmikkoon omia aikojaan! Laittakaa nyt oikeasti se VAR toimintaan kaikkialla jo kesken tämän kauden!
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 08.11.2018 11:42

Mikäli joku ei ole vielä sattunut näkemään tuota case-Sterlingiä niin tässäpä tuo:

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa! :-D :P
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 08.11.2018 23:07

Vaihteeksi jotain positiivistakin kerrottavaa pokeririntamalta. Tänään Unibetin betting freerollissa oli jostain syystä 1500€ palkintopotissa normaalin 500€ sijasta. Tämä sopi vallan mainiosti minulle, kun runit olivat kohdallaan ja napsui sija 5/485 tuosta. Lunastus mukavat 100.78€! \:D/ Pytty olis ollut miehekäs 378€. Vähän ikävästi AK vs KQ ulos, mutta toisaalta eipä voi hirveästi valittaa. Aikaisemmin turnauksessa napsui nimittäin sellaisella tahdilla flopattuja kolmosia, settiä, väriä jne. Freerolleihin ne tämän vuoden parhaat runit näköjään minulla osuvat mutta hyvä, että edes niihin! :)
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 12.11.2018 0:57

No kyllä nyt on taas melkoista runia freerolleissa!

Kuva

Pokerihuoneen Lepopäivän freerollista siis pytty tänään! \:D/ Rahaturnauksissa on tuntunut koko vuoden siltä, ettei oo oikein runit kohdallaan, mutta tuo on kyllä sitten paikattu mukavasti freerolleissa!
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 14.11.2018 11:55

Eilen tuli pelattua pokeria. Oli mahdollisuudet isoonkin plussailtaan, kun megafieldeissä tuli useampikin deeprun. Jäi kuitenkin se iso lunastus tulematta. Yhdessä Starsin dollarin freezeoutissa tipahdin sijalta 25/2479 ja vittuilurahat toki siitä. Toisessa Starsin dollarin freezeoutissa sen sijaan pääsin finuun saakka. Siitäkin kuitenkin sitten lopulta sijalta 8/1249 pihalle (huikeat 14.42$ palkinnoksi :x ). Olin just tuplannut AA:lla edellisessä kädessä, kun tuli setup(?) blind vs blind. Mulla BB:ssä AJ, SB korottaa avaamattomana, minä all-in ja toki QQ vastassa! #-o ICM:stä kun en mitään ymmärrä niin en tiedä olisiko tuon voinut pelata callin kautta? Taisi jotain parikymmentä BB:tä olla tuossa mun stäkki. Jäi vaan vähän kaivelemaan jälkikäteen kun finussa näytti olevan ainakin yksi roiskija (jolta juuri olin saanut ne tuplatkin), joten payjumppeihin olisi ollut nittailulla hyvät saumat. Mutta voitostahan sitä kai pelataan? Tosi useinhan tuossa kipin saa kun heittää all-in blind vs blind. Nyt vaan sattui vihulla olemaan QQ.

Sitten pääsin vielä Partyn kahden dollarin PKO:ssa finun porteille. Onhan se aika turhauttavaa kun yli kuuden ja puolen tunnin pelaamisen jälkeen tiput sijalta 10/897 (bountien kanssa tuli noin 30$)! Blind vs blind oli kohtalona tälläkin kertaa. Laitoin A3:lla SB:stä all-in noin kymmenen blindin stäkillä ja vihu heräsi A9:llä. Koveerasi juuri ja juuri mut. Iso bounty musta vielä tarjolla niin aika helpostihan tuossa spotissa maksun saa. Blindeihinkään ei kuitenkaan viitsinyt kuivua.

Plussailta siitä toki tuli, mutta jäi nuo isot hukatut saumat harmittamaan. Tänä vuonna ei vaan mene rahaturnaukset millään päätyyn. Freerolleihin käytän ne loppurunini.

Maajoukkuetauko on Ilveksen osalta ohi ja tänään pääsee Hakametsään! :yes: Kauhunsekaisin tuntein sitä odottaa minkälainen Ipa sieltä kaukaloon luistelee. Toivottavasti se alkukauden Ipa joka sekä pelaa hyvin että myös osaa viimeistellä avopaikoista.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 15.11.2018 12:10

GNAGL kirjoitti: Kauhunsekaisin tuntein sitä odottaa minkälainen Ipa sieltä kaukaloon luistelee. Toivottavasti se alkukauden Ipa joka sekä pelaa hyvin että myös osaa viimeistellä avopaikoista.

No täytyy sanoa, että ei sieltä se tältä kaudelta tuttu raikas Ilves tauolta palannut. Kovin oli takkuista ja omissa oltiin ajoittain pahasti sekaisin. Voitto saatiin kuitenkin heikommallakin peliesityksellä onneksi raavittua. Eikös sitä niin sanota, että hyvä joukkue voittaa vähän huonommallakin pelillä? :P

Jääkiekko on kyllä siitä jännä laji, että se lopputulos ei läheskään aina kerro täyttä totuutta ottelusta. Oulussa Kärppiä vastaan oltiin loistavia ja dominoitiin lähes koko ottelu. Silti jäi nolla pistettä plakkariin. Eilen taas oltiin pelillisesti huomattavasti heikompia, mutta niin vaan tuli täydet kolme sarjapinnaa. Toivottavasti oli vain taukotukkoisuutta, sillä huomenna on vastassa Tappara, jota vastaan ei kyllä eilisellä peliesityksellä ole pinnaakaan tulossa.

Jypillä on erikoisen synkkää. Vaikka itse pidin joukkuetta yliarvostettuna kauden alla niin en olisi ikinä ihan tällaiseen romahdukseen uskonut. Joukkueessa näyttää vaan olevan liikaa pelaajia, joiden parasta ennen päivämäärä on jo mennyt umpeen. Positiiviselta puolelta olen ollut todella yllättynyt Sportin lennosta. Mielenkiintoista nähdä jatkuuko tuo läpi kauden vai tuleeko jossain vaiheessa romahdus. Uusi päävalmentajavärväys näyttää ainakin erittäin onnistuneelta toisin kuin JYPillä. HIFK:llakin on ollut viime aikoina tosi vaikeaa, mutta uskon heidän saavan kyllä pelinsä kulkemaan jossain vaiheessa. Mukavan tasainen taas tuo keskikasti sarjassa. Sijoilla 4-11 olevat joukkueet ovat viiden pinnan sisällä.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 16.11.2018 12:16

GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 18.11.2018 12:35

Siellähän se jälleen kerran orastaa. Ilveksen marraskuun tappioputki nimittäin! Minä en ainakaan muista milloin oltaisiin viimeksi pelattu marraskuussa voittavaa lätkää. Liekö sellaista ihmettä tapahtunut koko 2000-luvulla. Perinteet velvoittavat näköjään tänäkin vuonna...

Perjantain paikallispeli hävittiin ekassa erässä synkkään viisiminuuttiseen, jonka aikana tuttuun paikallismatsityyliin naapurin jokainen siniviivakuti löysi tiensä maalin perukoille. Kolmen maalin takaa on Rautakorven Tapparaa vastaan kohtuullisen tuskaista nousta pisteille. Hyvä oli kyllä yritys. Kolme kertaa vaan kilisi takaa-ajoasemassa tolpat ja ylärimat. Mikään ei ole siis muuttunut...

JYPiä vastaan pelattiin heikko avauserä, mutta sen jälkeen oltiin kyllä pelin päällä ja näytti vahvasti siltä, että matsi kääntyy meille. 2-2 -tilanteessa Tamminen oli kerran maalin edessä nokikkain molarin kanssa, harhautti hyvin rystypuolelle, mutta tyhjään maaliin ei toki saanut vaan veti tolppaan! #-o Kolmannessa erässä saatiin 4-2 -ylivoimahyökkäys josta pelattiin täysin vapaa vetopaikka Joose Antoselle. Tuloksen varmaan arvaattekin. Tolppaan veti totta kai! Sitten toki 10 minuutin kolmannen erän kiekonhallinnan jälkeen lahjoitetaan voittomaali vastustajalle, kun Helenius kämmää kiekon kanssa maalin takana ja JYP pääsee laittamaan kiekon tyhjiin. BEING FUCKING ILVES-FAN! :cry:

Pari siideriä join siinä matsin aikana. Pelin jälkeen vitutti niin huolella, että Vodkan puolellehan se kääntyi. :P Ja ei muuta kuin pokeripöytiin. En tiedä kuinka viisasta in the long run oli mennä valmiiksi tilteissä pelaamaan. Tällä kertaa kuitenkin toimi. Tuli nimittäin pytytettyä Veikkauksen 5€ PKO (1/64)! Bountejakin napsui sen verran hyvään tahtiin, että pelaajamäärään nähden pytty oli lopulta jopa yllättävän kova 93.74€! \:D/ Lauantai-illan kännipelit, Veikkaus ja Bounty-turnaus on kyllä sellainen yhdistelmä, että jos vaan kädet pitävät niin tulosta kyllä pitäisi tulla. IPokan euron freezeoutissa oli toinen pyttysauma, mutta sijalle 3/123 hyytyi lopulta se. Mukava plussailta joka tapauksessa. Eikä ole edes krapulaa! Ainakaan vielä. :-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja Tunz4 » 18.11.2018 14:21

Täällähä rupee touhu vaikuttaa siltä niiku oltais otettu oppia!! Kännissä vähä räiskitään merkkejä eikä nittailla niin paljoa ja hyvä tulee! Ja ammattilaisen merkki (tai ehkä nuoren hulttion mun osalta) on se ettei tuu krapulaa! :) kannattaa kokeilla useamminkin!
Tunz4

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja GNAGL » 18.11.2018 18:06

Tunz4 kirjoitti:Täällähä rupee touhu vaikuttaa siltä niiku oltais otettu oppia!! Kännissä vähä räiskitään merkkejä eikä nittailla niin paljoa ja hyvä tulee! Ja ammattilaisen merkki (tai ehkä nuoren hulttion mun osalta) on se ettei tuu krapulaa! :) kannattaa kokeilla useamminkin!

Jaa miten niin ei nittailla? :P Kunnon supernittihän ei peliään avaa edes Vodkan voimalla! :-D Runeja Vodka kyllä yleensä parantaa. Vois ipalaisetkin kokeilla niin menis laukaukset tolpan kautta sisään eikä käsi tärisisi tyhjän maalin edessä! :lol:
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 21.11.2018 11:32

Tuli eilen käytyä ensimmäistä kertaa tällä kaudella elokuvissa. Valintani oli Johnny Englishin kolmososa. Ykkösosa oli hauska, mutta kakkososa erittäin heikko. Niinpä vähän epäilevin fiiliksin olin etukäteen. Ihan hyvää settiä oli kuitenkin nyt taas saatu puhallettua sarjaan ja koin saaneeni rahoille riittävästi vastinetta. Pieni Suomi-kytköskin oli saatu elokuvaan, kun Daruden legendaarinen Sandstorm pärähti yhtäkkiä elokuvassa soimaan. Biisi liittyi vielä mukavasti yhteen elokuvan ehdottomasti hauskimmista kohtauksista. Sandstormille ovat konemusavastaiset kaverini moneen kertaan naureskelleet. Kummasti vaan kyseinen biisi on kuitenkin varmastikin globaalisti ylivoimaisesti soitetuin suomalaisbiisi kautta aikojen. Kohta 20 vuotta on kappaleen julkaisusta kulunut ja edelleen biisiin törmää monessa yhteydessä.

Aika paljon on blogin pitämisen aikana tullut itsestä paljastettua, mutta musiikkijutuista en muistaakseni ole koskaan juurikaan kirjoitellut?!? Korjataan nyt sitten tuokin puute kun tuon eilisen leffan myötä tuli sopiva aasinsilta asiaan. Olen aina digannut elektronisesta musiikista. Jo 1980-luvulla kymmenvuotiaana nassikkana Jean Michel-Jarren syntetisaattorimusiikki kuului ehdottomiin suosikkeihini. Varsinainen konemusa-aikakausihan käynnistyi 1990-luvun alussa. 2 Unlimitedin Twilight Zonen mahtavat alkusaundit kun ensimmäisen kerran kuulin niin se oli menoa. Prodigy aloitteli samoihin aikoihin ja on yksi minun ehdottomia all-time suosikkejani. Hieman myöhemmin löysin technon ja eurodancen ohella melodisemman konemusagenren eli trancen, joka kolahti isosti. Kävin pari kesää kesätöissä Tampereen ulkopuolella kyytsäten muitakin korkeakouluopiskelijoita Mansesta sinne ja takaisin. Eipä kauaa mennyt ennen kuin menopelini (Mitsubishi Lancer) nimettiin sattuneesta syystä Trance-Lanceriksi! :-D

On muuten uskomatonta minkälaisen määrän olen 25 vuoden aikana saanut kuittia, herjailua ja vittuilua osakseni siitä, että olen konemusafani! Tuo on yksi niistä ihmisten todella erikoisista ilmiöistä, jota en ole koskaan ymmärtänyt. Vaikka totta kai suurin osa on ollut pelkkää kaverien hyväntahtoista huulenheittoa niin joukkoon on kyllä mahtunut paljon erisävyistäkin (oikeasti ivailevaa) settiä. En kykene ymmärtämään miten jonkun toisen (omasta poikkeava) musiikkimaku voi herättää niin vahvoja tuntemuksia joissakin? :o Tää on osa sitä juttua mistä oon aikaisemminkin blogissani kirjoittanut eli kaikkia jostain syystä yritetään hiljaisesti tai äänekkäästi painostaa kohti samaa muottia. Jos joku erottuu jollain tavalla massasta niin tuo asia otetaan heti silmätikuksi. No, ehkä tämän osalta maailma on menossa hiljalleen parempaan ja suvaitsevaisempaan suuntaan. Itse olen kuitenkin elämäni elänyt vielä sellaisessa maailmassa, jossa ympärillä olevat ihmiset ovat yrittäneet ikään kuin ajaa sinua kohti samanlaisuutta. En sitten tiedä mikä siinä on niin pelottavaa, jos joku haluaa elää elämänsä ainakin joiltakin osin eri tavalla tai tykkää eri asioista kuin isot massat?

No, jatkuvasta kuittailusta huolimatta konemusamiehenä olen toki totta kai aina pysynyt. Sukulaiset naureskelivat 1990-luvulla, että "odotapa vaan kun alat lähestymään nelikymppistä niin kyllä nuo jumputukset ovat unohtuneet ja sä kuuntelet tangoa ja iskelmää!". No, nyt on yli neljäkymppiä jo mittarissa ja Armin van Buurenin jokaviikkoinen radioshow A State of Trance on edelleen musalistani kärjessä. :-D Ja Buuren on tullut nähtyä livenäkin kolme kertaa, kaikki kerrat hieman myöhäisemmällä iällä.

Being erilainen niissä asioissa joissa haluan olla erilainen
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 22.11.2018 10:05

GNAGL kirjoitti:Kauhunsekaisin tuntein sitä odottaa minkälainen Ipa sieltä kaukaloon luistelee.

No sitä horroriahan sitten on totta kai tarjottu tauon jälkeen. Olisihan se pitänyt taas tietää, että meidän huippuvire katoaa maajoukkuetauolla kuin pieru Saharaan. Mikä muukaan voisi olla edes mahdollista kun puhutaan Tampereen Ilveksen jääkiekkojoukkueesta? Lukkoa vastaan sekoiltiin omassa päässä, mutta saatiin sentään mukavasti hyökkäyspäässä luotua paikkoja. Tapparaa ja JYPiä vastaan oltiin heikkoja ekat erät, mutta pelattiin ihan hyvin pari viimeistä. Eilisestä ei sen sijaan ole löydettävissä yhtään mitään positiivista. Joukkue oli umpisurkea alusta loppuun. Naurettavan helposti haki HPK kolme sarjapistettä Hakametsästä. Ihan mystisesti on kadotettu meidän alkukauden ykkösvahvuus eli se, että ollaan liikkeessä parempia kuin vastustajat. Toivottavasti Kivellä on tässä meneillään joku pidemmän tähtäimen suunnitelma. Jos ei ole, niin ei hyvältä näytä. Niin kovin tuttu marraskuun tuska ja kärsimys on taas päällä...

Being Ilves-fan
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 23.11.2018 11:18

Mitä kertovat maalipaikkatilastot Valioliigan alkukaudesta? Se selviää täältä:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/valioliigan-alkukausi-maalipaikkatilastojen-valossa.html
GNAGL

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit