Pokerinittailua ja urheilua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Pokerinittailua ja urheilua

ViestiKirjoittaja Basisti » 23.03.2019 7:33

Aivan käsittämätön päätös tuo Vainionpään 3 ottelua. Ei voi enempää vihkoon mennä kurinpidolla. Puhtaammin ei voi juurikaan taklata, jäbä veti huikean vaihdon ja palkintona kauden tärkeimmällä hetkellä aiheetta katsomoon. Tässä linkki, niin voidaan joukolla ihmetellä, että mitähän vittua.
https://liiga.fi/fi/uutiset/2019/03/21/ ... pelikielto
Basisti

ViestiKirjoittaja GNAGL » 23.03.2019 10:44

Basisti kirjoitti:Aivan käsittämätön päätös tuo Vainionpään 3 ottelua. Ei voi enempää vihkoon mennä kurinpidolla. Puhtaammin ei voi juurikaan taklata, jäbä veti huikean vaihdon ja palkintona kauden tärkeimmällä hetkellä aiheetta katsomoon. Tässä linkki, niin voidaan joukolla ihmetellä, että mitähän vittua.
https://liiga.fi/fi/uutiset/2019/03/21/ ... pelikielto

No sanopa muuta. Tässä vielä toinen case eli syksyllä Ilvekseltä hylätty tasoitusmaali Kärppiä vastaan ja eilen hyväksytty Kärppien tasoitusmaali rinnakkain:
https://twitter.com/i/status/1109187745304494080

Ihan tasan ei mene nallekarkit, mutta minkäs teet. Loistava vierasmatsi eilen Ilvekseltä, mutta lopulta se niin kovin tuttu lopputulos. 4/5 Kärppä-ottelua on tällä kaudella ollut samanlaisia. Ipa pelillisesti täysin tasaveroinen, mutta pelin päätyttyä on vaan tavalla tai toisella aina tappionumerot taulussa. Tasavoimin meillä ei ollut eilenkään kerrassaan mitään hätää Kärppien kanssa. Erikoistilanteissa harmi kyllä tulee se ero. Ylivoimalla olisi eilinenkin peli pitänyt Ipan pystyä tappamaan, mutta lopulta kaveri teki enemmän maaleja alivoimalla kuin me yv:llä! :shock:

No, ei muuta kuin eteenpäin. Kärpät on tänäänkin täysin kaadettavissa. Olisi kyllä kohtuutta, että heitä vastaan menisi nuo pienet ratkaisevat asiat välillä meidänkin suuntaan. 0 voittoa viidestä kohtaamisesta on aika käsittämätön saldo kun huomioi millainen pelin kuva matseissa on ollut. Osa tuosta on varmasti sitä Kärppien parempaa rutiinia, mutta roimasti huonoa runiakin on Ipalla kyllä ollut. Josko se tänään kääntyisi!
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 23.03.2019 12:15

Jahas, Eemeli Suomikin vielä tippunut meiltä pois ja hyökkäysketjuissa viilettää Juha Leimu! Ei se vaan oo näköjään vielä tälläkään kaudella tarkoitettu, että meille suotais isompaa menestystä...

Being Ilves-fan
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 24.03.2019 12:14

Kärpät-sarja on kulkenut oikeastaan juuri sillä tavalla kuin etukäteen ajattelinkin. Pelillisesti on ollut huomattavasti tasaisempaa kuin yleisesti luultiin. Tasavoimin meillä ei ole kummassakaan ottelussa ollut kerrassaan mitään hätää. Mutta ne erikoistilanteet! 3-0 erikoistilannemaalit menneet odotetusti Kärpille. Hyvällä ylivoimapelillä me oltaisiin voitettu molemmat matsit. Saumoja on tarjottu ihan riittämiin. Kärppien av dominoi kuitenkin meidän yv:tä ja siihen tuo sarjaa taitaa ratketa.

Viikonlopun pelit olivat kuin meidän koko kausi pienoiskoossa. Tasavoimin ollaan Liigan top 3 joukkue ja Dostal on antanut loppukaudesta miltei joka ottelussa kenttäpelaajille saumat voittaa ottelu. Mutta kun ne erikoistilanteet sakkaavat pahemman kerran niin se on liian iso asia muilla osa-alueilla paikattavaksi. Eikä meidän rosteri tietenkään kestä Kärppiä vastaan viiden hyökkääjän poissaoloa (mikä oli tilanne eilen).

Jos me saataisiin sairastuvalta lisäapua rosteriin niin kyllä meillä on kaikki saumat sarjaa venyttää. Jatkoonmeno 0-2 asemasta sen sijaan vaatisi melkoista Miracle on Icea!
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 25.03.2019 12:05

Lainaan hieman Ismo Leikolaa tähän alkuun. Kun kirjoitin tätä juttua niin aluksi mä mietin, että onko tämä vähän julmaa ja sovinistista tekstiä. Mutta ei se oo... Että jos joku miettii lukemisen aikana onko kirjoitus julma ja sovinistinen, niin... ei se oo!

Pokerisivuthan on sitä paitsi onneksi feministivapaata aluetta. Ne harvat naispuoliset pokerisivulaisetkin Maikkia ja Kiraa myöten onneksi tunnustavat miesten ylivertaisuuden ja oikeuden puhua naisista ihan mitä vaan mieleen sattuu juolahtamaan. Näin mä olen ainakin asian ymmärtänyt.

Se mikä minua kieltämättä pelottaa on The Matrix! Iso Siskohan kyllä aina valvoo, näkee, kuulee ja lukee kaiken. Sieltä suunnalta voi joku karmea kosto toki olla taas luvassa, mutta riskejähän on aina välillä elämässä otettava!

Tilannehan on nimittäin nyt se, että olen tällä hetkellä viimein vapaa, emäntä on takaisin töissä! \:D/ Monta kuukautta kestäneen intensiivisen yhdessäolon aikana opin ainakin yhden asian. Nimittäin sen millainen on unelmanaiseni! Ei mennyt siis täysin hukkaan tämä ajanjakso. Miettikääpä nyt kanssaveljet mikä on se asia, joka naisissa ärsyttää miestä eniten? Suurin osa naisten ärsyttävistä tekemisistä liittyy yhteen ja samaan asiaan. Nimittäin äänenkäyttöön! Tässä esimerkkejä:

- Äänen avulla naiset ovat mestareita häiritsemään miehen keskittymistä niihin kaikista tärkeimpiin asioihin kuten esimerkiksi urheilun katseluun ja pokerin peluuseen

- Silloin kun nainen on ärsyyntynyt johonkin miespoloisen tekemiseen niin se naisen ääni tunkeutuu aina röntgensäteen tapaan miehen luihin ja ytimiin aiheuttaen hyvinkin ikävää epämukavuutta

- Äänen avulla nainen kylvää negatiivisuutta myös valittaen päivittäin lukuisia kertoja kylmyyttä, kuumuutta, nälkää, tylsistymistä, huomion puutetta, pään/niskan/pikkuvarpaan kolotusta tai mitä nyt sitten ikinä sattuukaan keksimään

- Äänekkäästi nainen myös tykkää haukkua ja valittaa naisten illoissa kavereilleen millainen nahjus, lurjus ja retale se oma mies onkaan

- Noin yleisesti ottaenkin se naisen ääni pilaa ihanan rauhan ja hiljaisuuden jatkuvalla syötöllä

Näitä asioita kun pohtii niin sen ihannenaisen pääominaisuudenhan pitäisi olla täysin itsestäänselvä. En ymmärrä miten minulla esimerkiksi on mennyt miltei 43 vuotta tämän asian kirkastumiseen. :shock: Sen ihannenaisenhan pitäisi totta hemmetissä olla tietenkin mykkä! Ai että kun olen viime aikoina kadehtinut niitä miehiä, jotka ovat tämän ymmärtäneet jo nuorella iällä ja hankkineet itselleen mykän vaimon! Kuinka ihanaa ja auvoista se elämä heillä mahtaa ollakaan!

Tosin kun asiaa alkaa vähän syvällisemmin pohtia niin on hyvin vaikea uskoa, että mykkäkään nainen alistuisi osaansa eikä häiriköisi miestä millään tavalla. Eiköhän hän ottaisi sitten äänen puuttuessa fyysiset otteet käyttöön huomion saamiseksi. Ja pahimmassa tapauksessa sen äänihäirinnän sijasta tulisi viittoiluineen aina telkkarin näkökenttään mikä olisi vielä pahempi homma. Ei tuo mykkyys ehkä siis sittenkään kaikkia ongelmia poistaisi parisuhteesta. Hmmm... entäs sitten mykkäsokeus!?! Siihen kun yhdistäisi ison kämpän ja monta telkkaria eri huoneissa niin kyllä siinä naisella aina aikaa tuhrautuisi ennen kuin löytäisi oikean paikan häiriköinnilleen! :yes: Ja toki sen löytämisen jälkeenkin voisi sitten taas vaihtaa huonetta. Kyllä luulisi mykkäsokeilla naisilla olevan vientiä miesmarkkinoilla!

Jos minusta ei tämän kirjoituksen jälkeen enää kuulu mitään niin tiedätte mitä on tapahtunut. Matrixilla on tullut viimein mitta täyteen ja minut on istutettu virtuaalitodellisuuspenkkiin, jossa palvon ja palvelen naisia mitä nöyryyttävimmillä tavoilla elämäni loppuun saakka!
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 26.03.2019 12:20

Vielä eivät Matrix tai feministit ole onneksi minua kaapanneet orjakseen. [-o<

Ilves 6.85 - Kärpät 6.39. Siinä yhteenlaskettu maaliodottama puolivälieräsarjan kolmesta ensimmäisestä ottelusta. Tästä huolimatta otteluvoitot 0-3 taulussa. Ihan suoraa jatkumoa tämä sarja on ollut runkosarjakohtaamisille. Ilves on hyvin pelissä mukana jatkuvasti, mutta se voittamisen kynnys vaan näyttää olevan hirvittävän korkea meille. Pelitapahtumat huomioiden todella karulta tuntuu, että ollaan hävitty kaikki seitsemän ottelua Kärpille tällä kaudella! Se rutiini niillä ratkaisevilla hetkillä on vain yksinkertaisesti Kärpillä kovempi, mutta tuuriakaan ei meillä kyllä yhtään ole ollut. Vainionpään pelikielto, hyökkäyksen loukkaantumis/sairastumissuma, Kärppien ekan ottelun kyseenalaisesti hyväksytty tasoitusmaali, Floodin sisätolppa saman matsin jatkoajalla, eilen tolppa 0-1 johtoasemassa jne. Tuntuu siltä, että kaikki mahdollinen on ollut vastaan. Oltaisiin me tässä vaiheessa nyt edes yksi voitto ansaittu. Kaikki kunnia kuitenkin Kärpille. On se vaan melkoinen joukkue, kun kerta toisensa jälkeen aina vääntää nuo tasaiset 50-50 matsit edukseen. Voi vaan haaveilla siitä, että Ilvekselläkin olisi vielä joku kaunis päivä tuollainen rutiini ja voittamisen kulttuuri joukkueessaan.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 27.03.2019 16:21

Yksi hyvä esimerkki taas siitä kuinka yhteen otteluun ylireagoidaan rajusti. Pelicans kaatoi perjantaina puolivälieräsarjan ensimmäisessä ottelussa HIFK:n Lahdessa 6-0. Lauantaina HIFK-Pelicans -otteluun sai (jatkikset mukaan lukien) HIFK:n voitolle kertoimen 2.05. Nyt tasan neljä päivää myöhemmin samat joukkueet kohtaavat Helsingissä ja HIFK:n markkinatoppi onkin enää 1.75! :lol: Ei ne voimasuhteet tässä välissä kyllä noin paljoa ole muuttuneet. Ensimmäisen ottelun tulos vain vaikutti liian paljon lauantain kertoimiin. Tänään kertoimet ovat kotietu huomioiden huomattavasti paremmin kohdallaan.

Ilves pääsee tänään paremmalla rosterilla matsiin kuin sarjan aikaisempiin kamppailuihin. Saapa nähdä suotaisiinko meille edes yksi voitto. Mielestäni sen me ansaitsisimme.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 27.03.2019 23:15

Kiitos Ilves! Upea taistelujengi oli meillä kasassa ja nautin todella paljon tästä kaudesta! Ihan vielä ei kypsyys ja rutiini riittänyt meillä isoihin tekoihin, mutta todellakin oikealla tiellä ollaan. Ensi kausi tulee olemaan The Real Meidän Kausi! :-D :yes:

Yksi rakkaus, yksi seura, meidän Ilves Tampereelta! (h) (h) (h)

Kuva
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 28.03.2019 11:19

GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 02.04.2019 10:08

Arjen rästiottelut painavat jo päälle, joten kirjoittelin heti näin alkuviikosta Valioliigan kierrosraportin:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/west-hamilta-melkoinen-kotifloppi.html
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.04.2019 9:47

Laitetaan välillä blogipostaustakin. Viikko makuusteltu nyt Ilveksen tippumista, joten laitetaanpa kausi pakettiin. Ennen kauden alkuahan Ilves asetettiin oikeastaan kaikkien toimesta sijoille 10-14. Itse olin optimistisempi, koska tiesin joukkueessa olevan enemmän potentiaalia kuin mitä ulkopuoliset näkivät ja harjoitusotteluissa peli näytti jo niin valmiilta. Kausi käynnistyikin loistavasti, kun Ipa esitti upeaa kiekkoa ja tulostakin tuli. Kunnes koitti jälleen se synkkä marraskuu, jonka aikana asemat tipahtivat roimasti. Joulukuusta eteenpäin taas sitten varsin solidia suorittamista kauden loppuun.

Itse ajattelin ennen kauden alkua, että sijat 8-9 on Ilveksellä haarukassa runkosarjassa. Positiivisena yllätyksenä tuli kuitenkin se, että oltiin jopa taistossa sijasta 4 ihan runkosarjan loppupuolelle saakka. Se top 6 paikka olisi ollut kriittinen, mutta parin voiton päähän siitä valitettavasti jäätiin. Niinpä kohtalona oli saada Kärpät vastaan kvartseissa. Niin tiukkoja nuokin matsit olivat, että jos oltaisiin saatu top 6 paikalta joku TPS/Pelicans vastaan niin kaikki saumat olisi ollut jopa jatkoon.

Tasavoimin me pelattiin loistavasti oikeastaan kauden alusta loppuun. Erikoistilanteet olivat suuri murheenkryyni, joka vei meiltä ne isommat menestysmahdollisuudet. Maalivahtipelikin sakkasi pahasti alkukaudesta, mutta Dostalin hankinnan myötä se osa-alue saatiin kuntoon. Hieman liian kokematon porukka meillä vielä oli ja siinä tiukimmassa paikassa ei tahtonut joukkueen rutiini vielä riittää, vaikka ihan tasaisia matseja väännettiinkin.

Arvokasta pudotuspelikokemusta meidän joukkue joka tapauksessa sai ja ensi kaudella tullaan olemaan vielä vahvempia kuin tällä kaudella! Minulla ei ole tällä hetkellä oikeastaan edes suurta epäilystä siitä. Ruotsalaisen lähtö NHL:ään ja maalivahtipelin epäonnistuminen ovat ne suurimmat peikot ensi kautta ajatellen. Annan kuitenkin tämän hetken tiedoilla meille erinomaiset saumat ensi kaudella saavuttaa runkosarjassa se top 6 paikka. Ja sen jälkeen me voitetaan 17 vuoden tauon jälkeen puolivälieräsarja! Siitä ainakin lähdetään! Joka tapauksessa on harvinaisen hieno olotila Ilveksen kannattajana, kun seuraa kehitetään vihdoin fiksulla tavalla ja tulevaisuus näyttää valoisalta! NE AJAT on palaamassa! \:D/

Mun Ipa-heppa Rehab juoksi eilen kolmannen starttinsa. Yksi vastustaja karkasi jo takasuoralla, mutta meidän "Ripa" tsemppasi hienosti selväksi kakkoseksi. Sijat 1, 3 ja 2 on ihan mukava aloitus uralle!

Pokerin osalta on tuntunut, ettei vuosi 2019 lähde oikein millään kunnolla liikkeelle. Jotenkin nihkeätä on ollut. Viime aikoina on nyt sentään pikkuplussaa (oletettavasti) tullut, mutta sellaiset isot päivät loistavat edelleen poissaolollaan. Eiköhän niitäkin ole vielä tulossa, kun kärsivällisesti jaksaa grindata. Olen nyt hieman ottanut satlojen kautta myös kympin turnauksia mukaan ohjelmaan eikä niissä taso vaikuta kyllä yhtään sen kovemmalta kuin 1-5€ turneissa. Tällä hetkellä suunnitelmana on edelleen tehdä kesällä jonkinlainen isompi isku ainakin tuonne kympin tasolle. Valioliigakausi ja Jääkiekon MM-kisat kun saa alta pois niin sen jälkeen on aikaa keskittyä 2-3 kuukautta kunnolla pokeriin.
GNAGL

ViestiKirjoittaja Beloki » 03.04.2019 13:41

Itse tein tuon siirtymän 1-5 euron/dollarin turneista kymppeihin alkuvuonna, enkä itse ainakaan huomannut minkäänlaista suurta eroa tasossa. Lähinnä aluksi vaati itseltä sitä, että pääsee irti siitä ajatuksesta että pelaa normaalia isompaa turneeta eikä anna sen vaikuttaa omaan peliin. Nykyään tuntuu, että oon ainakin itse päässyt niistä scared money-tilanteista kokonaan eroon, jonka myötä sitten pystyy pelaamaan A-peliä myös vaikka summat finaalipöydissä ovatkin aikaisempaa suurempia.

Sun peli selkeästi riittää hyvään tuottoon 1-5 peleissä, joten en näe syytä miksi et nostaisi tasoa kymppeihin. Monta pöytää yleensä pelaat kerralla? Itsellä optimi on 6-8. Yli kahdeksalla pitää olla täysin 100% fokus tai muuten homma levähtää aivan käsiin.
Beloki

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.04.2019 14:44

Beloki kirjoitti:Itse tein tuon siirtymän 1-5 euron/dollarin turneista kymppeihin alkuvuonna, enkä itse ainakaan huomannut minkäänlaista suurta eroa tasossa. Lähinnä aluksi vaati itseltä sitä, että pääsee irti siitä ajatuksesta että pelaa normaalia isompaa turneeta eikä anna sen vaikuttaa omaan peliin. Nykyään tuntuu, että oon ainakin itse päässyt niistä scared money-tilanteista kokonaan eroon, jonka myötä sitten pystyy pelaamaan A-peliä myös vaikka summat finaalipöydissä ovatkin aikaisempaa suurempia.

Itselläni ei ole oikeastaan epäilystäkään ettenkö olisi pitkässä juoksussa voittava pelaaja myös kympin turneissa. Mentaalipuoli on se isoin uhkakuva. Olen aina halunnut pitää pokerin vain (pääosin :wink: ) mukavana harrastuksena ja sen takia pitänyt pelitasonkin matalalla. Pitkiä huonoja jaksoja ei kuitenkaan pääkoppa tahdo kestää ja sitä lähinnä pelkään kympin tasolle siirtymisessä, kun ne tappioputket tulee olemaan rahallisesti vielä huomattavasti aikaisempaa isompia. Tuota varten olen tässä nyt jo vuoden alusta saakka harjoitellut sitä, etten seuraa tulosta. Kirjaan kyllä kaikki turnaukset exceliin, mutta mitään tarkkaa tietoa ei tälläkään hetkellä ole alkuvuoden kokonaistuloksesta. Ehkä tsekkaan tilanteen toukokuun lopussa ennen kuin aloitan kesän isomman grindin.

Beloki kirjoitti:Sun peli selkeästi riittää hyvään tuottoon 1-5 peleissä, joten en näe syytä miksi et nostaisi tasoa kymppeihin. Monta pöytää yleensä pelaat kerralla? Itsellä optimi on 6-8. Yli kahdeksalla pitää olla täysin 100% fokus tai muuten homma levähtää aivan käsiin.

7-11 pöytää mulla tyypillisesti on silloin kun keskityn pelkästään pokeriin. Se optimi on 8-9. Kymmenellä alkaa esiintymään jo ajoittaista kiirettä silloin kun tulee useampi pelikäsi ja seitsemällä huomaan kokevani ajoittaista "tylsistymistä".

Onko sinulla muuten suositella jotain tiettyä/tiettyjä verkkoja kympin peleihin tai joitain erityisen maistuvia kympin yksittäisiä turnauksia? Itse olen ottanut nyt aamusetteihin aika säännöllisesti mukaan Unibetiltä 10€ Shooting Star Bountyn ja siinä on ainakin herkullisesti valueta. Tänään testasin ekaa kertaa klo 12 alkavaa Veikkauksen 10€ PKO:ta, mutta siinä oli minun makuuni liian nopea struktuuri. Siinä oli jo puolessa tunnissa all-in puskustäkissä.

Ilves-leiriin tänään taas mukavia uutisia:
https://www.ilves.com/ilvekselle-kuusi-uutta-pelaajasopimusta/

Antti Saarelan ryöstäminen Lukosta kertoo sen, että meille päin alkaa vihdoin olla mukavasti imua! Muuallakin aletaan haistamaan missä leirissä on kiekkobuumi tuloillaan! :wink: Kaikki muutkin uudet kaverit erittäin järkevänoloisia hakuja. Näiden lisäksi ainakin Robert Leino pitäisi olla vielä tulossa HPK:sta. Näyttää ensi kausi kyllä hyvältä... suorastaan pelottavan hyvältä! :-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja Beloki » 03.04.2019 17:38

GNAGL kirjoitti:.
Itselläni ei ole oikeastaan epäilystäkään ettenkö olisi pitkässä juoksussa voittava pelaaja myös kympin turneissa. Mentaalipuoli on se isoin uhkakuva. Olen aina halunnut pitää pokerin vain (pääosin :wink: ) mukavana harrastuksena ja sen takia pitänyt pelitasonkin matalalla. Pitkiä huonoja jaksoja ei kuitenkaan pääkoppa tahdo kestää ja sitä lähinnä pelkään kympin tasolle siirtymisessä, kun ne tappioputket tulee olemaan rahallisesti vielä huomattavasti aikaisempaa isompia. Tuota varten olen tässä nyt jo vuoden alusta saakka harjoitellut sitä, etten seuraa tulosta. Kirjaan kyllä kaikki turnaukset exceliin, mutta mitään tarkkaa tietoa ei tälläkään hetkellä ole alkuvuoden kokonaistuloksesta. Ehkä tsekkaan tilanteen toukokuun lopussa ennen kuin aloitan kesän isomman grindin.

Itse olen myös luopunut tulosten tarkasta seurailemisesta ja tämä on auttanut erityisesti alamäkien tullessa. Helmikuussa olin todennäköisesti parin- kolmensadan euron kuopassa, mutta koska en sitä sen suuremmin ajatellut ja rollien ollessa hajautettuna eri saiteille edes kunnolla huomannut ei se vaikuttanut pelin tasoon millään tavalla.

Onko sinulla muuten suositella jotain tiettyä/tiettyjä verkkoja kympin peleihin tai joitain erityisen maistuvia kympin yksittäisiä turnauksia? Itse olen ottanut nyt aamusetteihin aika säännöllisesti mukaan Unibetiltä 10€ Shooting Star Bountyn ja siinä on ainakin herkullisesti valueta. Tänään testasin ekaa kertaa klo 12 alkavaa Veikkauksen 10€ PKO:ta, mutta siinä oli minun makuuni liian nopea struktuuri. Siinä oli jo puolessa tunnissa all-in puskustäkissä.

Päiväpelejä en juurikaan pelaa, mutta Partylla ja Winamaxilla löytyy klo 12-16 välillä ihan mehukkaita vitosen ja kympin turneita ja fieldit päivällä pienempiä.

Illemmalla omiin suosikkeihin kuuluvat seuraavat:

Unibet:

20.30 10€ Dark Matter

IPoker:

19.30 10€ Mega Deep
20.30 10€ Starter

Winamax:

17.30 10€ RING (pieni field)
19.00 10€ DEEP RUN (pieni field)
19.00 10€ Monster Stack (tää on vaan .fr pelaajille ja normaalia pienempi field muihin Monster Stackeihin verrattuna. Todella paska taso aina tässä.
21.00 10€ La Fievre. (Tässä on aina megafield, mutta tasollisesti meno on kuin jossain 2008 vuoden freerollissa. Loppuu n. klo 04 aikoihin yöllä eli jos pelaa niin pitää varautua valvomiseen.)

888Poker:

20.00 7€ PKO (Tässä on kans semmoisia hiihtäjiä liikenteessä aina, että morjens. Tässä oon kokenut ihan hyväksi ratkaisuksi ottaa aina myös tarvittaessa re-entryn, jos tulee alkuun bad beat tai hävitty flippi)

Party:

19.30 Warm up (bini vaihtelee vitosen ja kympin väliltä). Tässä keskikokoinen pelaajamäärä eikä kestä mitenkään mahdottoman kauan.

Ja nyt tietenkin GNAGL ja kumppanit hyökkäävät pilaamaan nämä turneet :shock: :-k :no:
Beloki

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.04.2019 17:54

Kiitos tuosta listasta! Otan noita turneita ohjelmistoon viimeistään kesällä. Ja todellakin tulen pilaamaan sun pelit! There will be new sheriff in town! :-D
GNAGL

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit