Pokerinittailua ja urheilua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Pokerinittailua ja urheilua

ViestiKirjoittaja GNAGL » 02.08.2019 12:49

Pieni etelän reissu tehtynä. Tässä kun oon taas valitellut tänä kesänä hirmuhelteistä niin tiistaina tuli pienimuotoinen kosto. Oli nimittäin ihan karmean kylmä tuolla Hyvinkää-Sotkamo matsissa! Pilvessä käytännössä koko ajan ja kylmä viima kävi vielä sopivasti katsomoon. Melkein tuli jo 30 asteen helteitä ikävä siinä hytistessä, mutta vain melkein! :-D Sotkamohan sen matsin hoiti rutiinilla ja emäntä oli tyytyväinen.

Eilen pääsin jo pokeriakin pelaamaan eikä se hassummin mennyt. Kruununa IPokerin 2€ turbo bountyn pytty josta tuli reilut 50€. IPokerilla on kyllä runannut mukavasti koko vuoden. Toisenkin pikkupytyn väänsin loppuillasta 888Pokerin dollarin poker world cupista. Ehkä jotain 40-50€ setti kokonaisuudessaan plussan puolelle. Ihan kivasti on nyt viime aikoina pokerit kulkeneet.

Tänä viikonloppuna alkaa hienosti hieman urheilurintamalla tarjonta kasvamaan. Pitsiturnaus pyörii tuossa juuri taustalla eli kiekkokausi on käynnissä! :yes: Jalkapallon puolella Championship alkaa tänään ja Community Shieldin City-Liverpool pelataan sunnuntaina. Viikonlopun ykkösjuttu on silti ehdottomasti kuninkuusravit! Sopivan sekaisin on pakka sekä oriiden että tammojen puolella, kun viime kausien hallitsijat ovat nyt pois kisasta. Kummassakin kisassa melkein mikä vaan osallistujista voi viedä tittelin imo! Mietin, että löytyisiköhän täällä kiinnostusta jos vääntäisin huomenna jonkun kimppalapun Toto75:een? Esim. joku 50-80€ lappu, josta voisi ostaa viiden euron osuuksia? Ei tarvita muuta kuin Veikkauksen tili osuuden ostoon. Jos kiinnostusta on niin voin vääntää, mutta voipi olla ettei lukijoissa juurikaan raveista kiinnostuneita ole. Ja siis +EV:tä en voi tosiaankaan taata tuolle minun lapulleni vaikka varsin aktiivisesti oon raveja koko kesän tässä seurannutkin. Mutta jos täällä sattuisi jotkut haluamaan pientä pelijännitystä niin voin tosiaan huomenna tehdä Toto75-kimppalapun ja jakaa linkin osuuden ostoon täällä blogissani.
GNAGL

ViestiKirjoittaja Remington » 03.08.2019 2:28

On varmasti totostakin kiinnostuneita foorumilla, pokeritiedon puolella oli aikanaan oma keskustelukin ravipeleistä ja siellä harrastettiin pelikimppoja.

Ja jos näyttää ettei riittävää määrää osallistujia ole tätä kautta, niin muistaakseni on mahdollista laittaa loput julkiseenkin myyntiin yhdellä täpällä veikan palvelussa.

Jos teet kimpan, olisi siinä hyvä olla n. parin tunnin aikaikkuna jolloin halukkaat saavat osallistua ja ilmoitat ajan jolloin laitat julkiseen myyntiin, mikäli vielä niitä on vielä jäljellä.

Itse olen kiinnostunut sijoittamaan kimppaasi parin osuuden verran eli n. 10€.
Remington

ViestiKirjoittaja nikkipe » 03.08.2019 2:47

Herään 15 tienoolla ja mukana jos ehtii.
nikkipe
nikkipe

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja sharkie » 03.08.2019 4:36

Meinasin sanoa että otan loput mitä jää myymättä. Sit muistin pari asiaa. Ensinnäkin pelaatko ylikertoimia? vai keräätkö lapulle ne varmat osumat kuten pokerissa top10%? Toisekseen oon meidän poikain ravikimpassa(rivit tekee vedonlyöntipro) ottanut kupongin jos toisenkin eikä olla ikinä voitettu vissiin kun mä oon mukana jinxaamassa,usein silloin voittaneet kun mä en ole ottanut osaa. Joten mietin tätä vielä :-D :-' \:D/
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja merkoni » 03.08.2019 8:38

Voin tulla mukaan 10€ panoksella .
merkoni

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.08.2019 9:32

Olen positiivisesti yllättynyt, että kiinnostusta kimppalappuun löytyy. :)

Parit vastaukset. Remingtonille tuosta parin tunnin aikaikkunasta. Tuo olisi ehdottomasti hyvä toteuttaa noin, mutta kengitysinfot ovat nykyisin niin isossa roolissa että käytännössä rivi on melkein pakko tehdä vasta peliajan viimeisen tunnin aikana. Usein ne parhaat ideat löytyvät juuri esim. hevosista, jotka juoksevat ensimmäistä kertaa/pitkästä aikaa ilman kenkiä. Peliaika Toto75:een loppuu klo 15.00. Yritän saada hieman kahden jälkeen kimppalapun tänne blogiin. Tällöin olisi vajaan tunnin verran aikaa lunastaa osuus. Jos osuuksia jää menemättä niin sitten jää, ne vain pysyvät sitten itselläni.

Särjelle niin totta kai lappuun pitää saada jotain ideaakin eikä kerätä pelkästään ne eniten pelatut lapulle. Näin alustavasti esimerkiksi minulle maistuu lappuun ideavarmaksi Liisan Tulilintu, jota on pelattu ainoastaan 18%. Laukkariski on Tulilinnulla aina olemassa, mutta jos ravaa niin kaikki mahdollisuudet on voittaa tammojen avausmatka. Oma arvioni voitolle on noin 10% nykyistä peliprosenttia isompi. Jo yksi tuollainen ideavarma tuo ihan hyvin elävyyttä lappuun kun ne kaikkein eniten vedetyt rivit kulkevat 58% pelatun Juliette Laxin kautta. Totta kai se sitten samalla tarkoittaa sitä, että yli 70% tapauksista rivimme kaatuu jo pelkästään tuohon kohteeseen. Toto75 on äärimmäisen ison varianssin peli jossa osumia tulee todella harvoin, mutta sitten kun osuu niin usein voittaakin ihan mukavan summan.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.08.2019 9:54

Hmmm... tuossa tsekkailin niin näköjään on tuo kimppalappusysteemi muuttunut Veikkauksen sivuilla. Kohdennetulle ryhmälle ei ilmeisesti enää pysty jakamaan lappua anonyymisti niin kuin aikaisemmin. Joudun varmaan siis laittamaan lapun julkisena jolloin muutkin kuin pokerisivulaiset saavat ostettua osuuden. Harmi homma, että ovat jostain syystä menneet muuttamaan tuon.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.08.2019 11:37

Jos haluaa veikata ravikuningatarta ja ravikuningasta niin mielestäni parhaat tarjoukset ovat nämä:

Virin Camilla ravikuningattareksi 10.00 (Unibet)

Virin Camilla on osoittanut aikaisempina vuosina että menee hyvin kolme matkaa kahdessa päivässä. Unibet aika omilla linjoillaan tässä, Veikkaus ja Coolbet tarjoavat vain kerrointa 6.50 Virin Camillalle. Avausmatkalla Camillalla on ikävä lähtöpaikka 8, mutta jos ei tänään liikaa häviä kärjelle niin tulee huomenna todennäköisesti nousemaan tulostaulukossa korkealle.

Joriini ravikuninkaaksi 25.00 (Veikkaus, Unibet ja Coolbet)

Pienen rahan pelikohde voisi olla Joriini, joka vaikuttaa all-around hevoselta. Tarkoilla selkäjuoksuilla voi olla yllättävän korkealla kokonaiskisassa ja miksei jopa voittaa jos suurimmille suosikeille Välähdykselle ja Vixenille sattuu jotain. Buukkerit ovat Joriinista samoilla linjoilla, mutta itse pidän hevosta yleisesti ottaen hieman aliarvostettuna. Toki kysymysmerkkejä on aina ensikertalaisen kohdalla siinä miten menee kolme rankkaa matkaa kahteen päivään. Kerroin kattaa kuitenkin riskit.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.08.2019 12:06

Alustava Toto75-kimppalappu on tämä:

Kohde 1
2 Ulk Delle Selve
3 Ypäjä Louvre
6 Denver Brodde
10 Look Complete
12 Batman Godiva

Kohde 2
2 Je t'Aime Zon
6 Baby Beonce
9 BWT Divine
13 Anni Sue

Kohde 3
1 Lissun Eerikki
4 Hymynkare
5 Vaellus
7 Sheikki

Kohde 4
1 Starzinner
4 Brooklyn Hill
9 Sobel Conway

Kohde 5
2 Liisan Tulilintu

Kohde 6
10 Välähdys

Kohde 7
1 Conny Sisu
2 Jack Vader
3 Sue's Photo
10 Obrigado
12 Jugador

Tämä rivi olisi tasan 60€ eli siinä olisi 12 kpl 5€ osuuksia. Kengitysinfojen ja muiden pohjalta saattaa tähän tulla vielä jotain muutoksia.

Rivi tehdään näillä näkymin huippukyvykkäiden mutta hieman epävarmojen Liisan Tulilinnun ja Välähdyksen varaan. Loistovireessä oleva Välkyn Tuisku tekisi mieli ottaa Välähdyksen kaveriksi mukaan mutta lapun hinta karkaisi tällöin tuplaksi. Jostain on pakko karsia ja uskotaan siihen, että Välähdys kulkisi nyt ravia takarivin lähtöpaikalta.

Rivissä on muutamia vähän pelattuja yllättäjähakuja niin Särkikin on tyytyväinen. :-D Ekassa kohteessa Look Completea on pelattu vain 3%. Hevonen on vaihtanut tallia mikä saattaa piristää yllättävänkin paljon hevosta. Kyseessä on kyvykäs hepo, joka on tällä kaudella ollut toistaiseksi hieman vaisu mutta josko tosiaan tuo tallinvaihdos piristäisi.

Tokassa kohdessa Anni Sueta pelattu vain 3%. Teki keväällä raakoja juoksuja ja samanlaisena voisi hyvin korkata tämänkin lähdön. Päivän vire on toki pienoinen kysymysmerkki.

Kolmannessa kohteessa 6% pelattu Hymynkare kulkee koko ajan hienosti, mutta laukat ovat estäneet menestystä. Nyt rattaille hyppää Antti Teivainen, joka on taitavimpia ohjastajia pitämään epävarmat hevoset ravilla.

Neljännessä kohteessa vain 1% pelattu Brooklyn Hill juoksee nyt ilmeisesti ensimmäistä kertaa kengittä Suomessa. Sen myötä suuryllättäjänä lapulle. Jos ei juoksekaan ilman kenkiä, jätän pois lapulta.

Viimeisessä kohteessa kokeillaan 3% pelattua Jugadoria, joka teki viime kaudella ihan kanuunajuoksuja, muttei ole päässyt tänä vuonna samaan vireeseen. Nyt raapaistaan kengät pois, joten josko hepo palaisi sen myötä taas huipputasolle.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.08.2019 12:14

Mietin, että voisin ehkä sittenkin laittaa 2.50€ osuuksina niin saattaisi riittää hieman pidempään noita nyt kun joutuu laittamaan julkiseksi kimpaksi. Noita osuuksia voi sitten halutessaan ottaa tietysti useampia. Laitan linkin kimppalappuun blogiini tasan klo 14.30. Olkaa sillä kellonlyömällä paikalla niin ehditte nappaamaan osuuden ennen kuin ne revitään käsistä. :-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.08.2019 13:32

Joo, ihan susi toi uus systeemi. Ei lappuun saa edes suoraa linkkiä! Siellä se on porukkapeleissä, jos joku haluaa osuuden niin se täytyy itse haeskella.

Lisäsin vielä avauskohteeseen Grainfield Aidenin, joka menee ilman kenkiä ja jenkkikärryillä. Rivi 72€ ja 3€ osuuksia tarjolla. Varmat tosiaan Liisan Tulilintu ja Välähdys.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.08.2019 13:33

https://www.veikkaus.fi/fi/porukkapelit?pelit=TOTO#!/netfractions

Täällä siis ne porukkapelit mutta itse pitää haeskella se mun lappuni sieltä.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 03.08.2019 13:38

Nopeeta meni ainakin kaikki osuudet, toivottavasti oli pokerisivulaisia jotka ehti apajille.
GNAGL

ViestiKirjoittaja merkoni » 03.08.2019 13:48

Pelaajaporukat

Myynnissä: Kaikille - Omille pelaajaryhmille - onnistuisko tuonne tehdä Pokerisivujen raviporukka?
merkoni

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja l0nkero » 03.08.2019 13:59

Ite en löytänyt ajoissa. Näytti vielä, että yks osuus jäljellä, muttei enää kuitenkaan ollut, kun yritin ostaa... :(
l0nkero

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit