Pokerinittailua ja urheilua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
GNAGL

Re: Pokerinittailua ja urheilua

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 13 Syys 2019, 12:36

salminen1987 kirjoitti:jaa et eilen ois pitäny jättää se jäähy viheltämättä ja hyväksyä hpk maali??
https://twitter.com/Juquu/status/117240 ... 01251?s=20
No johan tuo todettiin virallisesti Liigan taholta, että tuomarivirhe oli. Tai oikeastaan kaksi tuomarivirhettä siinä oli. Jäähyä ei olisi koskaan pitänyt viheltää ja kun kerran vihellettiin niin ei olisi pitänyt mennä videoilta katsomaan.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 13 Syys 2019, 12:40

Puuraketti kirjoitti:
Eihän tuossa väitettykään tuon mitenkään liittyvän mitenkään Ilveksen Liiga-taipaleen alkamiseen?

Oletettavammin ideana oli se, että kun futis-Ipa pelaa mestaruudesta "nyt", vaikkakin ei tietenkään "tänään", on se kovempi juttu Ilveksen kannattajan näkökulmasta kuin Liigan alkaminen kendo-Ipan osalta. Tosin futis taitaa Ipa-mielisten henkilöiden näkökulmasta olla lapsipuolen asemassa?

Toki Ilveksen ja Tapparan välienselvittely jääkiekon saralla on eittämättä molempien joukkueiden kannattajien kalsarit euforisella laukeamisella kostuttava kokemus. Mielenkiintoista tosiaan nähdä miten kiekko-Ilves lunastaa odotukset. Menestymispaineta alkaa varmasti kasaantumaan.
Eli logiikka on se, että kun futis-Ipa pelaa jalkapallossa Suomen mestaruudesta niin ei saa ilakoida kiekko-Ipan kauden alkamisesta? Mielenkiintoista, sanoisin. :-s

Kukaan muu ei voi määrittää sitä mikä on MINULLE se kovempi juttu. Toi asenne on just sellanen mitä en oo koskaan ymmärtäny. Joku muu tietää muka aina paremmin mitä jonkun toisen pitäis tehdä ja miltä toisesta pitäis asiat tuntua. :tdown:

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 13 Syys 2019, 12:56

GNAGL kirjoitti:
Puuraketti kirjoitti:
Eihän tuossa väitettykään tuon mitenkään liittyvän mitenkään Ilveksen Liiga-taipaleen alkamiseen?

Oletettavammin ideana oli se, että kun futis-Ipa pelaa mestaruudesta "nyt", vaikkakin ei tietenkään "tänään", on se kovempi juttu Ilveksen kannattajan näkökulmasta kuin Liigan alkaminen kendo-Ipan osalta. Tosin futis taitaa Ipa-mielisten henkilöiden näkökulmasta olla lapsipuolen asemassa?

Toki Ilveksen ja Tapparan välienselvittely jääkiekon saralla on eittämättä molempien joukkueiden kannattajien kalsarit euforisella laukeamisella kostuttava kokemus. Mielenkiintoista tosiaan nähdä miten kiekko-Ilves lunastaa odotukset. Menestymispaineta alkaa varmasti kasaantumaan.
Eli logiikka on se, että kun futis-Ipa pelaa jalkapallossa Suomen mestaruudesta niin ei saa ilakoida kiekko-Ipan kauden alkamisesta? Mielenkiintoista, sanoisin. :-s

Kukaan muu ei voi määrittää sitä mikä on MINULLE se kovempi juttu. Toi asenne on just sellanen mitä en oo koskaan ymmärtäny. Joku muu tietää muka aina paremmin mitä jonkun toisen pitäis tehdä ja miltä toisesta pitäis asiat tuntua. :tdown:
Älä nyt hyvä miesoletettu ota asioita ihan noin kirjaimellisesti siellä. Vähän huumoria viikonlopun ja alkavan Liigan kunniaksi. :) Jookosta joo?

Sinä saat ilakoida ihan tasan tarkkaan miten ja mistä asiasta itse haluat. Eihän sinulta kukaan ole ollut yhtään mitään ylipääätänsä kieltämässäkään? Oikeastaan tilannehan oli täysin päinvastoin: sinulle yritettiin tarjottiin Ilvestä kannattavana yksilönä ilonaiheita myös jalkapalloilullisen menestyksen myötä. Liigamenestyksestähän tämän kauden osalta ei vielä voi oikein juuta eikä jaata sanoa kun peliäkään ei ole vielä pelattu? Futiksessa kuitenkin Ipa on hyvissä tarkkailuasemissa.

Omassa elämässähän saa tehdä ihan mitä tahansa mieleen juolahtaa. Joskus tosin joku voi yrittää tragikomediallisin keinoin kirjoitella blogiisi, johon kuitenkin muutkin voivat kirjoittaa blogin pitäjän lisäksi.

Ei tämä niin vakavaa kuitenkaan ole. Hyvää viikonloppua ja menestystä Ilvekselle kaikilla mahdollisilla kentillä!

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 13 Syys 2019, 14:03

Puuraketti kirjoitti:
Älä nyt hyvä miesoletettu ota asioita ihan noin kirjaimellisesti siellä. Vähän huumoria viikonlopun ja alkavan Liigan kunniaksi. :) Jookosta joo?

Sinä saat ilakoida ihan tasan tarkkaan miten ja mistä asiasta itse haluat. Eihän sinulta kukaan ole ollut yhtään mitään ylipääätänsä kieltämässäkään? Oikeastaan tilannehan oli täysin päinvastoin: sinulle yritettiin tarjottiin Ilvestä kannattavana yksilönä ilonaiheita myös jalkapalloilullisen menestyksen myötä. Liigamenestyksestähän ei vielä voi oikein juuta eikä jaata sanoa kun peliäkään ei ole pelattu?

Omassa elämässähän saa tehdä ihan mitä tahansa mieleen juolahtaa. Joskus tosin joku voi yrittää tragikomediallisin keinoin kirjoitella blogiisi, johon kuitenkin muutkin voivat kirjoittaa blogin pitäjän lisäksi.

Ei tämä niin vakavaa kuitenkaan ole. Hyvää viikonloppua ja menestystä Ilvekselle kaikilla mahdollisilla kentillä!
No jos huumoria oli niin melko erikoista sellaista. En mä ymmärrä tuota pattayacityn heittoa. Futis-Ipa pelaa mestaruudesta. So? Futis-Ipasta olen kesän aikana säännöllisesti tänne kirjoitellut. Tänään ei sillä rintamalla mitään tapahdu mutta sen sijaan kiekkokausi käynnistyy Ipan osalta mikä on aina mulle tosi iso juttu. Futis-Ipa on mulle kova juttu. Kiekko-Ipa on tunnetasolla vielä kovempi juttu. En mä ymmärrä mitä joku mestaruustaisto siihen liittyy? Mä kävin katsomassa Futis-Ipan matseja paikan päällä myös silloin kun pelattin 2.divisioonassa. Samoin kiekko-Ipan pelit oon käyny katsomassa paikan päällä myös koko 2000-luvun, vaikka ollaan oltu käytännössä sarjan huonoin joukkue viimeisen 15 vuoden aikana. Ihan sama vaikka jäätäisiin kiekossa tällä kaudella viimeiseksi niin kiekko-Ipa olis silti mulle kova juttu. Ja kauden alkaminen taas seuraavalla kaudella. Gloryhuntaajia maailma on pullollaan. Mulle nimenomaan se ILVES on kova juttu eikä joku pelkkä mestaruustaistossa oleminen.

Mutta löysätään toki sitä kravattia täälläkin päässä. :-D Kyllähän tässä tahtoo nuppi olla ylivireessä kun illan matsia odottaa niin kovasti. :boxing: Hyvät viikonloput sinnekin!

pattayacity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pattayacity » 13 Syys 2019, 14:37

Puuraketti kirjoitti:
GNAGL kirjoitti:
pattayacity kirjoitti:
Haloo Mr Ilves. Siellä futis-Ipa pelaa Suomen mestaruudesta!
Ei tänään tietääkseni. Miten tämä asia liittyy Liigan alkamiseen Ilveksen osalta?

Toki Ilveksen ja Tapparan välienselvittely jääkiekon saralla on eittämättä molempien joukkueiden kannattajien kalsarit euforisella laukeamisella kostuttava kokemus.
Mielenkiintoista tosiaan nähdä miten kiekko-Ilves lunastaa odotukset. Menestymispaineta alkaa varmasti kasaantumaan.
Tämä juuri Luulisi että sitä päivää kun Ilves pelaa futiksen Suomen mestaruudesta on odotettu. Kaikki vielä omissa käsissä.. Inter kotona jne...

Kiekkoa kuitenkin joku 7kk jäljellä.
ei voi voittaa..

pattayacity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pattayacity » 13 Syys 2019, 14:48

GNAGL kirjoitti:
Puuraketti kirjoitti:

Sinä saat ilakoida ihan tasan tarkkaan miten ja mistä asiasta itse haluat. Eihän sinulta kukaan ole ollut yhtään mitään ylipääätänsä kieltämässäkään? Oikeastaan tilannehan oli täysin päinvastoin: sinulle yritettiin tarjottiin Ilvestä kannattavana yksilönä ilonaiheita myös jalkapalloilullisen menestyksen myötä. Liigamenestyksestähän ei vielä voi oikein juuta eikä jaata sanoa kun peliäkään ei ole pelattu?

No jos huumoria oli niin melko erikoista sellaista. En mä ymmärrä tuota pattayacityn heittoa. Futis-Ipa pelaa mestaruudesta. So? Futis-Ipasta olen kesän aikana säännöllisesti tänne kirjoitellut. Tänään ei sillä rintamalla mitään tapahdu mutta sen sijaan kiekkokausi käynnistyy Ipan osalta mikä on aina mulle tosi iso juttu. Futis-Ipa on mulle kova juttu. Kiekko-Ipa on tunnetasolla vielä kovempi juttu. En mä ymmärrä mitä joku mestaruustaisto siihen liittyy? Mä kävin katsomassa Futis-Ipan matseja paikan päällä myös silloin kun pelattin 2.divisioonassa. Samoin kiekko-Ipan pelit oon käyny katsomassa paikan päällä myös koko 2000-luvun, vaikka ollaan oltu käytännössä sarjan huonoin joukkue viimeisen 15 vuoden aikana. Ihan sama vaikka jäätäisiin kiekossa tällä kaudella viimeiseksi niin kiekko-Ipa olis silti mulle kova juttu. Ja kauden alkaminen taas seuraavalla kaudella. Gloryhuntaajia maailma on pullollaan. Mulle nimenomaan se ILVES on kova juttu eikä joku pelkkä mestaruustaistossa oleminen.

Mutta löysätään toki sitä kravattia täälläkin päässä. :-D Kyllähän tässä tahtoo nuppi olla ylivireessä kun illan matsia odottaa niin kovasti. :boxing: Hyvät viikonloput sinnekin!
Sorry. Ei ollut tarkoitus laittaa miestä kireäksi. Olet vain esiintynyt kovana futismiehenä niin luulisi että Ilves- miehenä tilanne futiksessa kutkuttaisi niin ettei liiga-avaus lätkässä aiheuttaisi sellaisia fiboja vielä. Mutta on se kyllä tullut jutuista ilmi että kiekko kiinnostaa enemmän ja siihen on toki oikeus.

Toivotan onnea kiekko-Ipalle ja futis-Ipalle hopeaa. :beer2:
ei voi voittaa..

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 13 Syys 2019, 15:04

pattayacity kirjoitti: Sorry. Ei ollut tarkoitus laittaa miestä kireäksi. Olet vain esiintynyt kovana futismiehenä niin luulisi että Ilves- miehenä tilanne futiksessa kutkuttaisi niin ettei liiga-avaus lätkässä aiheuttaisi sellaisia fiboja vielä. Mutta on se kyllä tullut jutuista ilmi että kiekko kiinnostaa enemmän ja siihen on toki oikeus.

Toivotan onnea kiekko-Ipalle ja futis-Ipalle hopeaa. :beer2:
Futismiehiä olen, mutta niin olen myös kiekkomiehiä. :) Eiköhän blogin vakilukijoille ole tässä vuosien varrella käynyt aika selväksi se, että kiekko-Ipa herättää minussa ne huomattavasti suurimmat tunteet. :-D En mä osaa sitä edes tarkkaan selittää miks, mut näin se on oikeastaan aina ollut. Jo 1980-luvulla kävin alle 10-vuotiaana katsomassa sekä futis-Ipaa että kiekko-Ipaa, mutta siinä missä futis-Ipan tappiot saattoi vähän harmittaa niin joku kiekko-Ipan tappio paikallispelissä otti todella, todella koville. Tappara-fani enoltani sain sattuneesta syystä lempinimen "Nenäliina"... :-'

Joo, ei mitään, homma bueno. Täällä ollaan kauden alotuksesta kireenä, muttei vielä läheskään yhtä kireenä kuin illalla jos tulee tappio! :-D

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 16 Syys 2019, 09:46

Sellainen viikonloppu sitten taas Ilves-kannattajalle... :oops: Perjantain paikallispelissä Ilves oli ottelun alun ihan jäässä. Tappara pyöritti ensimmäiset 12 minuuttia mennen tullen. Pikkuhiljaa siitä sitten päästiin mukaan ja matsin jälkimmäinen puolisko oli aika vahvasti meidän hallussa. Hieno nousu kahden maalin takaa tasoihin. Kolmannessa erässä Lepauksella oli rankkarista mahdollisuus iskeä johtomaali, ei osu. Hetkeä myöhemmin Suomella tyhjä maali (kulma tosin pieni), tolppaan. Sitten Lepaus ottaa tyypillisen typerän hyökkäyspään jäähynsä ja Tappara iskee voittomaalin. Viimeisellä minuutilla Leino laukoo vielä toki ylärimaan. Ihan kuin mä oisin nähny tällasen käsikirjoituksen paikallispeleissä "muutaman" kerran aikaisemminkin. :-k

Lauantaina oltiin kyllä sitten Raumalla selvästi huonompia. Silti sielläkin noustiin kolmannessa erässä hienosti kahden maalin takaa tasoihin. Lopussa kuitenkin taas vastustajalle voittomaali kun annettiin naiivilla pelillä 3-2 ylivoimahyökkäys. Nolla pinnaa ekan viikonlopun saldo. :tdown:

Kyllähän heti ekana viikonloppuna nähtiin, ettei meidän vahvuudet oo omassa päässä. Oli kaoottista puolustamista, omat miehet hukkui käsittömästi jne. Kaikki tuntui ajattelevan vaan hyökkäyksen kautta ja sellainen nöyryys omiin päin puuttui tekemisestä. Pelkällä hyökkäämisellä ei Liigassa pärjää, kyllä sen oman pään pelin on pakko olla myös kunnossa.

Viime kaudella oltiin Liigan huonoin alivoimajoukkue ja sama tahti näyttää jatkuvan. Viikonlopun peleissä oltiin viisi kertaa alivoimalla ja viisi kertaa kolahti omissa! :-D Tappara-pelin voittomaali ei jäänyt tosin tilastoihin ylivoimamaalina, mutta käytännössä se sellainen oli kun Lepaus ehti juuri ja juuri hypätä kentälle kun heilahti.

Ehkä huolestuttavin asia oli se, että me ei liikuttu yhtään paremmin kuin vastustajat. Viime kaudella meidän ykkösvahvuus oli nimenomaan se, että oltiin melkein joka ilta se liikkuvampi joukkue kaukalossa. Tappara ja Lukko oli yllättävän raikkaalla jalalla eikä meidän liike erottunut positiivisella tavalla vastustajiin verrattuna.

Ei tässä nyt parin pelin jälkeen silti vielä aleta isosti synkistelemään. Kyllä kokemus on osoittanut sen, ettei kauden ekoilla matseilla ole juuri mitään korrelaatiota siihen miten joukkue pelaa keväällä. Eiköhän Kivi saa joukkueen pelaamaan nöyremmin ja järkevämmin kauden edetessä. Napsu siitä hyökkäysinnosta pois ja lisää puolustusajattelua.

Positiivista voi hakea myös siitä, että tappioiden myötä toi järjetön, överiksi mennyt mediahype saatiin laantumaan. Ei siinä ollut enää mitään tolkkua. Hyökkäyssuuntaan loistava joukkue meillä on kasassa, mutta omiin päin pelaaminen on pieni kysymysmerkki. Eikä meillä ole vielä sellaista voittamisen rutiinia niin kuin monella muulla joukkueella. Vahva usko kuitenkin siihen, että nuoret kehittyvät ja oppivat lisää joka päivä. Saattoi tehdä jopa pitkässä juoksussa hyvää nämä avausviikonlopun tappiot. Hyvä realitycheck ja osoitus junnuille siitä, että sooloilemalla ei mitään tulosta saa tehtyä.

Futis-Ipan peliesitykset sen kuin huononee. Niin kuin olen kirjoittanutkin niin pitkäänhän tässä on jo siltä näyttänyt, ettei eväät mestaruuteen saakka riitä. Nyt peli alkaa kuitenkin olemaan jo sillä tasolla, ettei pärjättäisi edes alemmassa loppusarjassa! Melkoinen pannukakku tulossa Veikkausliiga-kaudesta loistavan alun jälkeen. Onneksi se europaikka saatiin hommattua jo Cupista.

Arsenalkin kun tötöili urakalla Watfordia vastaan toisella jaksolla niin arvatkaa mitkä oli fiilikset, kun Green Bay alkoi hiljalleen sulamaan loistavan 21-0 avausneljänneksen jälkeen? :P Olin ihan satavarma, että tulee täydellinen katastrofiviikonloppu "mun tiimeille" ja Packerskin vielä kämmää loistavan alun jälkeen. Hyökkäys ei tuon hurmosalun jälkeen saanut enää yhtään mitään aikaiseksi, mutta puolustus piti sen verran hyvin, että nilkutettiin 21-16 voittoon. Johan on kumma kun Packers voittaa näköjään tällä kaudella puolustuksensa eikä hyökkäyksensä ansiosta! :shock:

Melkoista Being Ilves-fan settiä oli viikonloppu, mutta Green Bay sentään toi pienen valonpilkahduksen...

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 18 Syys 2019, 11:01

Viikon Valioliiga-paketti:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/ ... jatin.html

Tosi pitkään saanut tässä olla putkeen terveiden kirjoissa, mutta nyt on joku syyslentsu iskenyt päälle. Ei tässä silti Ilveksen kotipeliä ole aikomus missata. Nappia vaan naamaan illalla ja Hakametsään! :-D Toivottavasti se helpottava avausvoitto sieltä irtoaisi tänään. Vähän ihmettelen kuinka isoksi suosikiksi Ipa on kertoimissa saatu. Tarvinnee laittaa joku vitutuksen lievennysveto tepsukoille kun yli kolmen kertoimia tarjotaan moneylinena.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 19 Syys 2019, 08:50

Kolme ottelua, kolme tappiota, nolla pinnaa. Perjantaina vastassa Kärpät, jota me ei ikinä voiteta ihan sama kuinka hyvin pelattaisiin, joten noihin kaikkiin voi melkein vaihtaa neljä. On tää Ilveksen kannattaminen vaan ikuista tuskaa. Se on taivaan saletti, että jos uskallat mennä joskus nostamaan omia toiveitasi hieman korkeammalle niin lunta tulee tupaan ja urakalla! Olo on kuin olisi juuttunut labyrinttiin, jossa kulkiessasi näet kyllä jo valon aina välillä pilkottavan, mutta käytännössä et kuitenkaan ikinä löydä tietäsi sieltä piinasta ulos. Aina sitä hetkittäin toivoo ja uskoo kaiken muuttuvan, mutta kun sinut on vaan yksinkertaisesti tuomittu kulkemaan ikuisesti siellä pimeydessä...

Eihän me kovin hyvin olla pelattu. Paljon on parantamisen varaa. Eilen nähtiin kuitenkin taas se miten ne kiekot pomppii kyllä vastustajalle, muttei meille. TPS:n ekassa maalissa laukaus hidastuu juuri sopivasti ilvesläisen mailasta ja liruu toiselle tepsiläiselle, joka pääsee laittamaan kiekon puolityhjään maaliin. Tokassa maalissa syöttöyritys kimpoilee flipperinä ties mistä ja lopulta TPS:n kaveri pääsee nostamaan limpun parhaalta tontilta sisään. Saadaan kavennusmaali niin hetkeä myöhemmin meidän OMA KAVERI ohjaa kiekon OMIIN, kun yrittää katkaista poikittaissyöttöä! Siihen katkesi selkäranka. Miten tollaset pomppumaalit voikin mennä jokaikinen kausi jotain 80-20 suhteella vastustajille?!? Ei vaan ymmärrä. Kirottu seura mikä kirottu seura...

Being Ilves-fan

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 20 Syys 2019, 09:35

Vaikka tässä pienessä flunssassa ollaankin niin päätin eilen vetää pokeri-illan. Alkuilta sitä tuttua shittiä, jota se on viime aikoina ollut jokaisessa isossa sessiossa. Esim. kaikki 50-50:t joissa ois saanu bountyn turpaan. Runit oli kuitenkin sitten säästelty tähän turneeseen:

Kuva
Kuva
Osu kyllä tuossa turneessa keskivaiheilla flopit aivan unelmasti ja pääsi sen myötä chipliiduun. Finussa valuin korttikuolleena ja olin neljä jäljellä shorttina. Siitä se sitten taas onneksi kääntyi ja täyttä justicea, kun sai kerrankin hyvään paikkaan ohivedon. Pytty varmistui nimittäin HUPissa 33 vs AA all-inillä. :yes:

Oli siinä jotain muitakin saumoja loppuillasta, mutta ei mitään isoa kalaa tuon lisäksi uinut pyydykseen. Unibetin Omaha Weekin 0.50€ rebarissa lähti runaamaan kuin unelma, mutta kuka neropatti tuon aikataulun on suunnitellut? Microturnaus starttaa deeppinä klo 22.00?!? Eihän tuota pystynyt loppuun saakka pelaamaan, kun olisi kestänyt varmaan jonnekin kolmen ja neljän väliin. Harmitti kyllä vähän jättää top 5 stäkki sitoutiin. Pyttyhän ei mikään kovin suuri olisi ollut, mutta kaksi parasta olisi päässyt 10000€ freerolliin. Siihen olis ollut ihan hyvät saumat tuolla stäkillä ja vihujen pelitasolla. Nyt olin sitouttaamallakin sinnitellyt näköjään sijalle 7. Pelasin tuon turnauksen lähinnä sen takia, että sain Omaha Weekin special missionin täyteen, mutten kyllä uskonut turnauksen kestävän ihan noin pitkään. Isojen buy-innien turnaukset alkavat aikaisin (monelle prolle varmaan liian aikaisin) ja pikku buy-innit taas myöhään (harrastelijat eivät aamuun asti pokeria pelaa). Nerokasta! :lol:

Tänään taas Hakametsään ja jo etukäteen karmii tuleva illan vitutus. :cry: Veikkaan, että Ilves pelaa kauden parhaan matsinsa, hallitsee pelitapahtumia ja voittaa maalipaikat, mutta Kärpät voittaa kuitenkin matsin yhdellä maalilla. Ihan niin kuin viime kaudellakin aina...

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 21 Syys 2019, 05:18

GNAGL kirjoitti: Tänään taas Hakametsään ja jo etukäteen karmii tuleva illan vitutus. :cry: Veikkaan, että Ilves pelaa kauden parhaan matsinsa, hallitsee pelitapahtumia ja voittaa maalipaikat, mutta Kärpät voittaa kuitenkin matsin yhdellä maalilla. Ihan niin kuin viime kaudellakin aina...
Pidettiin kriisipalaveri ja helis heti ekasta hyökkäyksestä :-D . Näkemättä peliä tais ennustus osua oikeeseen kun voitettu selkeesti laukaukset ja vihu joutunut vissiin rikkoo kun yv aika 12min vs vihun 4. Vaikkakin laukaisukartta näyttää että suurin osa vedoista sektorin ulkopuolelta.

Mitäs me nyt tehdään? Cashouttia betseihin ei saa ja lisää ei kehtaa lyödä kun kertoimet näyttää edelleen 4 suosikin asemaa 10-12 kertoimilla. En mä tosissani. Muista missä St.L oli vielä joulun aikaan.Tullaan vielä!
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 21 Syys 2019, 08:11

GNAGL kirjoitti:
Tänään taas Hakametsään ja jo etukäteen karmii tuleva illan vitutus. :cry: Veikkaan, että Ilves pelaa kauden parhaan matsinsa, hallitsee pelitapahtumia ja voittaa maalipaikat, mutta Kärpät voittaa kuitenkin matsin yhdellä maalilla. Ihan niin kuin viime kaudellakin aina...
Tänään onkin sitten mielenkiintoinen peli Ilveksen kannalta, sillä kausiennakoissa Ässät oli rankattu bottom-3 sakkiin ja Ilves taasen sitten top-4 sakkiin. Maaleja Ilves on kyllä saanut aikaiseksi, mutta omissa on soinut kyllä aivan mielettömään tahtiin. Ässät oli tosin reikäjuustoa Tapparan käsittelyssä edellisessa ottelussa, joten mielenkiintoista nähdä tuleeko tästä ottelusta maali-iloittelu, vai nihilistikiekon riemuvoitto.

Tässä alkaa Ilvekselle olemaan jo vähän pakkovoiton makua, että saavat apinan selästä karistettua voitottomuuden suhteen. Coolbet heittää 2.38 kertoimen Ilveksen voitolle, ja tähän on kyllä pakko tarttua. Todennäköisesti hyppään satama-altaaseen betonikengissä luottaessani Ilvekseen :D

Ilves ei ole muuten tainnut johtaa otteluakaan tällä kaudella tähän mennessä? Johtomaali olisi ihan kiva juttu Ilveksen kannalta. Pienin askelein eteenpäin voittavaa peliä kohti.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 21 Syys 2019, 09:06

sharkie kirjoitti:
Pidettiin kriisipalaveri ja helis heti ekasta hyökkäyksestä :-D . Näkemättä peliä tais ennustus osua oikeeseen kun voitettu selkeesti laukaukset ja vihu joutunut vissiin rikkoo kun yv aika 12min vs vihun 4. Vaikkakin laukaisukartta näyttää että suurin osa vedoista sektorin ulkopuolelta.

Mitäs me nyt tehdään? Cashouttia betseihin ei saa ja lisää ei kehtaa lyödä kun kertoimet näyttää edelleen 4 suosikin asemaa 10-12 kertoimilla. En mä tosissani. Muista missä St.L oli vielä joulun aikaan.Tullaan vielä!
Kauden selvästi paras peliesityshän tuo oli Ipalta. Ei siinä Kärpillä juurikaan hyviä maalipaikkoja ollut ennen kuin lopussa kun lisättiin riskinottoa. Eka veto lipsahti harmittavan helpolla Dostalille. Toinen erä oli täysin yhtä maalia. Siinä oli mm. Rautiaisella pari täydellistä avopaikkaa. No, tasotus sentään saatiin lopulta, mutta toki sitten kun Kärpät pääsi ehkä toista kertaa erässä hyökkäysalueelle niin joku roiskaisu maalille ohjautui taas ties mistä maalin kattoon. Täysin viime kauden latuja Kärppiä vastaan noudatteli matsi. Me hallitaan, voitetaan maalipaikat, mutta silti hävitään matsi. On toi vaan uskomatonta. Ylivoimalla olis taas ollut ne saumat ratkoa peli, mutta Kärppien av:lla meidän yv taskussa juuri niin kuin viime kaudellakin.

Kyllähän me täältä tullaan. 56/60 matsia runkosarjastakin vielä jäljellä. Mieluummin ollaan tikissä keväällä ja otetaan ne runit sinne. Nyt ei oo kyllä toistaiseksi tippaakaan kiekkokaan pomppinut meille. Eilinen peliesitys antoi kuitenkin uskoa. Varsin tasapainoinen 60 minuuttinen se meiltä oli pois lukien ylivoima ja viimeistely.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 21 Syys 2019, 09:11

Puuraketti kirjoitti:
Tänään onkin sitten mielenkiintoinen peli Ilveksen kannalta, sillä kausiennakoissa Ässät oli rankattu bottom-3 sakkiin ja Ilves taasen sitten top-4 sakkiin. Maaleja Ilves on kyllä saanut aikaiseksi, mutta omissa on soinut kyllä aivan mielettömään tahtiin. Ässät oli tosin reikäjuustoa Tapparan käsittelyssä edellisessa ottelussa, joten mielenkiintoista nähdä tuleeko tästä ottelusta maali-iloittelu, vai nihilistikiekon riemuvoitto.

Tässä alkaa Ilvekselle olemaan jo vähän pakkovoiton makua, että saavat apinan selästä karistettua voitottomuuden suhteen. Coolbet heittää 2.38 kertoimen Ilveksen voitolle, ja tähän on kyllä pakko tarttua. Todennäköisesti hyppään satama-altaaseen betonikengissä luottaessani Ilvekseen :D

Ilves ei ole muuten tainnut johtaa otteluakaan tällä kaudella tähän mennessä? Johtomaali olisi ihan kiva juttu Ilveksen kannalta. Pienin askelein eteenpäin voittavaa peliä kohti.
Joo, en kyllä suosittele vetorintamalla ikinä luottamaan Ipaan! :-D Kyllähän me Ässiä parempi joukkue ollaan paperilla, ei siitä oo epäilystäkään. Ässillä kuitenkin lepoetu, meillä hirveät voittopaineet niskassa eikä Isomäki lauantai-iltana muutenkaan yleensä kovin helppo paikka ole pelata. Olis kiva saada kerrankin avausmaali niin se vois vapauttaa pelaajien pääkoppaa. Sekuntiakaan ei olla tosiaan missään ottelussa vielä johdettu. Se on henkisesti aika kovaa hommaa olla matseissa koko ajan takaa-ajajana. Jotenkin veikkaan, että tänäänkin vielä hävitään, mutta ensi viikolla alkaa sitten kivireki kääntymään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”