Pokerinittailua ja urheilua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
GNAGL

Re: Pokerinittailua ja urheilua

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 16 Loka 2019, 11:15

Eilen oli kerrankin hieno fanituspäivä! Aamusta katselin Green Bay Packersien yön matsin. GB ei näyttänyt oikeastaan missään vaiheessa ottelua voittajalta. Rähmättiin palloja vastustajalle ja tiputeltiin ratkaisevissa paikoissa palloa, kun oltais saatu isoja pelejä. Aika hauskasti siirryttiin ottelussa ensimmäistä kertaa johtoon siinä vaiheessa kun pelikello näytti nollaa! :lol: Tuli tuomareilta kyllä melkoisesti apuja lopussa. Monta isoa tuomiota meni väärin Packersien hyötyessä. Mutta otetaan tämä mieluusti vastaan, sen verran harvinaista herkkua tuollainen on minun fanittamani seuran kohdalla! Packers aloittanut kauden 5-1 ja 3-0 omia divisionalaisia vastaan. Kyllä näistä asemista pitäisi pystyä ainakin se pudotuspelipaikka ottamaan. Se on tosin vähän huolestuttavaa, että meiltä tahtoo loppua receiverit kun kaikki alkavat olla sairastuvan puolella.

Illalla oli sitten nitro-ottelu Armeniaa vastaan. Tai itse ainakin odotin sellaista. Yllättävän helposti Huuhkajat kuitenkin lopulta homman hoiti himaan! Se oli tiedossa, että Armenian puolustuksesta löytyy kyllä aukkoja, mutta heidän onnettomat ratkaisunsa hyökkäyspäässä tuli vähän yllätyksenä. Näköjään ihan eri joukkue kotistadionillaan kuin vieraissa. Niin kuin taitaa olla myös Bosnia. Lauantaina ryöpyttivät Suomea mennen tullen, mutta eilen olivat täysiä lampaita Kreikan vieraana. Meinasi siinä verisuonia katketa jo päästä, kun Kreikka rakensi liukuhihnalta hyviä maalipaikkoja, mutta ei saanut vaan millään tehtyä sitä helpottavaa toista maalia. Bosnia joutui sitten lopussa tekemään sen omiin, kun Kreikka ei itse osannut. Täysin haluton esitys Bosnialta, tuntui että olivat jostain syystä jo luovuttaneet, vaikka olisivat hyvin pystyneet vielä pistämään Suomelle painetta. Edes Suomi ei enää näistä asemista voi kisapaikkaa missata! Eihän? :-k

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 18 Loka 2019, 11:00

Valioliigan oltua viime viikonlopun maajoukkuetauolla heitin kierrosraportin sijaan ilmoille oman mielipiteeni Valkkarin VARista toistaiseksi nähdyn perusteella:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/ ... nkkia.html

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 21 Loka 2019, 12:37

Ihan jees viikonloppu takana, vaikkei nyt ollutkaan bailujalka kepeänä. :wink: Pokerin pelimotivaatio on ollut tässä pitkään aika lailla hakusessa niin kuin olen kirjoittanutkin. Perjantaina alkoi iltapäivästä kuitenkin jostain syystä kovasti himottamaan pokerisessio. En edes muista milloin olisi ollut viimeksi yhtä kova into päästä pelaamaan. Ongelmana oli se, että illalla oli Ilveksen matsi enkä pelaa koskaan kuin korkeintaan 1-2 pöytää (yleensä en sitäkään) Ipan peliä katsellessa.

Aloitin tästä huolimatta iltapäivästä ison session ja onneksi näin. Ihan uskomaton fiilis kun ekaa kertaa suunnilleen kuukausiin kädet pitää kovalla prosentilla ja voittaa niitä ratkaisevia flippejä! :shock: En mä siinä sitten malttanut sen myötä sessiota pausettaa Ilveksen matsinkaan ajaksi, joskin pyrin pitämään pöytämäärän sen verran maltillisena, että kykeni matsiakin jollain lailla seuraamaan. Oli hienoa saada kerrankin sessio varmasti plussalle jo alkuillasta, kun napsui muun muassa kakkossija MPN:n 3€ freezeoutista (n. 31€), kakkossija Veikkauksen 2€ freezeoutista (n.16€) ja pytty MPN:n 3€ rebuy bountysta (n. 57€, ei ollut Trophy Hunt kelpoinen).

Loppuillasta lähti sitten vielä Partyn 2$ PKO megafield runaamaan ja yli tuhannen pelaajan joukosta paineltiin finuun saakka! Siinäkin taiteiltiin vielä hienosti kakkossijalle, joka oli melkeinpä maksimit kun yhdellä oli lopussa dominoiva chipliidu. Komea 156 dollarin lunastus siitä ja koko ilta +180€ eli taisi olla vuoden paras pokerisessio rahaturnausten osalta! \:D/ Vihdoin ja viimein oli siis sitä kuumaa pakkaa. Alitajuisesti ilmeisesti aistin, että nyt on mun vuoro tehdä tiliä kun alkoi harvinaisesti pelit himottamaan! :lol:

Kaiken kruunuksi Ilves punnersi vielä tiukassa taistossa KalPaa vastaan lopussa ylivoimalla voittomaalin ja haki kaikki kolme sarjapinnaa Kuopiosta. Perfect Friday! :-D

Lauantaina Ipa veti myös todella tiukan väännön Lukkoa vastaan. Sanoisin, että pelitapahtumien perusteella oltais ansaittu pinnat 2-1, mutta rankkereissa kääntyi kuitenkin Lugulle. Neljän pinnan viikonloppu Ipalta oli kuitenkin erittäin ok kokonaisuutena. Kaikista tärkeintä oli silti se, että Ipa esitti ehdottomasti kauden parasta oman alueen puolustuspeliään nyt viikonloppuna. Se luo uskoa tulevaan. Meillä on erikoistilanteet huomattavasti paremmassa jamassa kuin viime kaudella ja hyökkäyksessä löytyy taitoa ihan riittämiin tehdä osumia. Dostalkin on parantanut koko ajan maalivahtipeliään. JOS me saatais vielä tuo puolustuspeli pysyvästi tänä viikonloppuna nähdylle tasolle niin ihan väkisin aletaan nousemaan sarjataulukossa ylöspäin.

Green Bay Packerskin jatkoi voittokulkuaan eilen. Jopa kohtuullisen vaivattomasti kaatui Oakland Raiders. Rodgersilta ja koko hyökkäykseltä huikea matsi. Ei siinä Raiders löytänyt Rodgersin heittopeliä vastaan mitään aseita. Yllättävän positiivisia merkkejä siis jopa näkyy mun kannattamistani seuroista, mutta tuollaiset merkithän tietävät yleensä minun kohdallani hyvin nopeaa pudotusta takaisin tuskan ja kärsimyksen tielle! :-k

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 21 Loka 2019, 13:23

GNAGL kirjoitti:Valioliigan oltua viime viikonlopun maajoukkuetauolla heitin kierrosraportin sijaan ilmoille oman mielipiteeni Valkkarin VARista toistaiseksi nähdyn perusteella:
.. Tämä linja ei ole jostain syystä kuitenkaan pätenyt paitsiotilanteisiin, joissa on syynätty pysäytyskuvasta millimetrinkin eroja. ..
Mä aina ihmettelen kun kuvista syynätään millin tarkkuudella paitsioita, että onko pysäytyskuva otettu syöttöhetkellä.
En tiedä miten tuo syöttöhetki määritellään. onko se potkussa se hetki, kun jalka osuu palloon vai kun pallo irtoaa jalasta. Kai tuo potkun kontaktiaika on joitain sadasosasekunteja. Tuossa ajassa, jos hyökkääjä liikkuu pois paitsiota ja puolustaja omaa maalia kohti, niin ehtivät varmasti liikkua muuttaen "paitsioasemaa" senttejä/kymmeniä senttejä.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 21 Loka 2019, 14:05

LongJohn kirjoitti:
GNAGL kirjoitti:Valioliigan oltua viime viikonlopun maajoukkuetauolla heitin kierrosraportin sijaan ilmoille oman mielipiteeni Valkkarin VARista toistaiseksi nähdyn perusteella:
.. Tämä linja ei ole jostain syystä kuitenkaan pätenyt paitsiotilanteisiin, joissa on syynätty pysäytyskuvasta millimetrinkin eroja. ..
Mä aina ihmettelen kun kuvista syynätään millin tarkkuudella paitsioita, että onko pysäytyskuva otettu syöttöhetkellä.
En tiedä miten tuo syöttöhetki määritellään. onko se potkussa se hetki, kun jalka osuu palloon vai kun pallo irtoaa jalasta. Kai tuo potkun kontaktiaika on joitain sadasosasekunteja. Tuossa ajassa, jos hyökkääjä liikkuu pois paitsiota ja puolustaja omaa maalia kohti, niin ehtivät varmasti liikkua muuttaen "paitsioasemaa" senttejä/kymmeniä senttejä.
Mä oon ihmetellyt ihan samaa. Koskaan ei kyseenalaisteta pysäytyskuvan oikeellisuutta, vaan sen perusteella tehdään "aukottomia" tulkintoja onko tilanne paitsio vai ei (jo ennen VARia selostajien ja median toimesta). Nyt on vielä täysin ristiriitaista se, että rankkarituomioissa pitää olla "clear and obvious" ennen kuin VARilla lähdetään muuttamaan tuomiota, mutta sitten tosiaan nämä millimetrinkin paitsiot otetaan pysäytyskuvan perusteella pois. Ei mitään loogisuutta.

pattayacity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pattayacity » 21 Loka 2019, 15:30

LongJohn kirjoitti:
Joku valju- manageri, oisko ollut Wolvesin Santo heittikin aiheellisesti että tilanteet pitäisi ratkaista ”järjen” eikä millien mukaan. Nyt datahemmo pysäyttää kuvan oletetussa kosketuskohdassa missä tosiaan voi olla viiveitä.

Saattaa olla että ropissut tuomiot omaa joukkuetta vastaan mutta jonkinlainen maalaisjärki näissä saisi olla mukana.
ei voi voittaa..

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 24 Loka 2019, 10:06

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 25 Loka 2019, 14:07

Eilen pokeri-ilta ja paluu yhden "poikkeus vahvistaa säännön" session jälkeen tutuille tämän vuoden urille. Ei niin mikään käsi taas pitänyt ja turskaa tuli jonkin verran. Kruunuksi vielä illan loppuun kun olin Partyn ilmaisturnauksessa liki 109 dollarin tikettiä niin ässiinhän sitä toki törmättiin. ](*,)

Tänään olis paikallispelipäivä. Tappara ei ilmeisesti kovin hyvin viime matseissa ole pelannut, vaikka niukkoja voittoja onkin vääntänyt, joten meillä voisi olla iskun paikka. Toki Tappara on voinut hyvin ottaa henkisesti vähän "leppoisammin" nuo pari viime peliä mitä ei takuuvarmasti tule tapahtumaan tänään heidän isännöimässä paikallismatsissa. Me saadaan hädin tuskin kuusi puolustajaa kasaan, kun kolme pakkia on loukkaantuneena ja Vainio lainassa Raumalla. Veikkaan illan kuvaksi sitä paikallispeleistä niin kovin tuttua juttua eli pelataan hyvin ja hallitaan, mutta hävitään silti maalilla. Vähintään yksi pakollinen pomppumaali tulee taas Tuppuralle ja todennäköisesti vielä ratkaisevaan paikkaan. Matsi tulee muuten Subilta ilmaisena, joten ei muuta kuin laittakaahan veto Tuppuralle ja nauttikaa töllön ääressä suotuisista pompuista! :-D

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 25 Loka 2019, 20:25

Oijoijoijoi, makea paikallispelivoitto se sieltä napsahti! \:D/ :tup: \:D/ :hooray: \:D/ 50 minuuttia meni täysin meidän määräämässä tahdissa, mutta totta kai siihen loppuun piti perus Ilves-paniikit vielä kehittää. Dostalin johdolla kuitenkin uskomatonta kyllä kestettiin! Eka kerta tällä kaudella, kun Tappara jäi pisteittä. Kyllä maistuu! :-({|= Oon tässä koko alkukauden hokenut emännälle, että joka alussa hosuu, se lopussa väsyy. Nyt oli ekaa kertaa merkkejä siitä, että tuolle hokemalle vois teoriassa tulla jotain katettakin. :P

Tää ilta leijutaan! :tease: Huomenna palataan sit takaisin maan pinnalle, kun kontataan kriisi-Pelsuille kotona. Näin se homma Ipan kohdalla yleensä menee! :-D

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 28 Loka 2019, 11:15

Eipä kompastunut Ipa Pelicansiin. Lahtelaiset oli kyllä ylivoimaisesti surkein jengi, joka on toistaiseksi Hakametsässä tällä kaudella vieraillut. Niin kuin Ville Nieminenkin matsin jälkeen totesi niin Pelsut ei saanut kahden ekan erän aikana YHTÄÄN laukausta ykkössektorista! :shock: Lopussa yritettiin taas tuttuun tyyliimme järjestää pientä jännäriä, mutta ei nyt varsinaista Ilves-paniikkia saatu tällä kertaa aikaiseksi. Pelicansilla on kyllä jotain pahasti pielessä, niin hengetön ja alistunut nippu oli lauantaina.

Kauden ekasta viidestä matsista saatiin nolla pojoo ja niin vaan ollaan jo nyt noustu sijalle 8 ja kahen pinnan päähän kuuden sakista! Kovasti tuli joka puolelta kuraa niskaan Kiven kenkimisestä, mutta kyllähän vahvasti alkaa näyttää sen olleen täysin oikea ratkaisu niin kuin itse vähän arvelinkin. Myrrän johdolla ollaan muuten kerätty 2.11 pinnaa per matsi! Ja oikeastaan vielä tuota pistetahtiakin tärkeämpää on se, että peli näyttää nyt täysin erilaiselta taistelun, sitoutuneisuuden ja oman pään puolustuspelin osalta kuin ekoissa peleissä. Mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu marraskuussa. Tähän saakka me ollaan nimittäin joka helvekon kausi flopattu marraskuussa ja kerätty alle pinna per peli! Oliskohan Myrrästä selättämään tämä jokakautinen perinne? :-k

Eilen oli jostain syystä Lepopäivän freerollissa ainoastaan 28 osallistujaa, kun normaalisti on jotain 70-80! Mistäköhän johtui? Ois ollu loistosauma tehdä tiliä mut menin finussa tötöilemään itseni JJ vs KK ulos ennen bubblen puhkeamista. 888Pokerin Scandinavian freerollissa paineltiin sen sijaan finuun saakka! Siitä tuli lähtö seiskasijalta A6s vs AK ja sen myötä 38 dollariin jäi rahastus.

Tänään alkaisi Unibetin Online Series. Nyt on ilmeisesti stallaamista yritetty kitkeä pois pistesääntöjä uusimalla. En oo ihan varma vedänkö tosissaan sarjan läpi. Tänään kyllä varmaan olen starttiviivalla Nanon turnauksissa, mutta katson sitten alkumenestyksen ja fiiliksen mukaan järjestänkö illat parin viikon ajan sarjan mukaan vai en.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 30 Loka 2019, 13:40

Viikon Valioliigakatsaus:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/ ... nissa.html

En tiedä, jotenkin viikko viikolta alkaa tuntumaan yhä enemmän siltä, että ihmisen älykkyysosamäärä ei vaan näytä riittävän VARin käyttämiseen järkevällä tavalla. :no: Ainakaan Englannissa, jossa sen älyn käyttämisen osalta on muutenkin viime aikoina ollut aika hiljaista... :P

kaapi

Viesti Kirjoittaja kaapi » 30 Loka 2019, 13:45

GNAGL kirjoitti: Eilen oli jostain syystä Lepopäivän freerollissa ainoastaan 28 osallistujaa, kun normaalisti on jotain 70-80! Mistäköhän johtui?
Mulla sanoi kun yritin rekisteröityä, etten "täytä osallistumisvaatimuksia". Eli joku bugi ollu siellä varmaan, muilla ilmeisesti samoja ongelmia (lippu mulla löytyi tietysti).

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 01 Marras 2019, 11:27

kaapi kirjoitti: Mulla sanoi kun yritin rekisteröityä, etten "täytä osallistumisvaatimuksia". Eli joku bugi ollu siellä varmaan, muilla ilmeisesti samoja ongelmia (lippu mulla löytyi tietysti).
Itse rekisteröidyin jo pari päivää ennen turnausta eli ilmeisesti lähempänä reganneet eivät sit ole päässeet bugin takia sisään turneeseen.

Eilen pokeri-ilta. Sessioon ihan ok alku kun alkuillasta tuli minipytty MPN:n 5€ Bountysta (oli vaan 16 osallistujaa). Sen jälkeen käynnistyikin sitten ne tutut infernot. Varmaan 10 turneesta riverbiitillä mäkeen isossa spotissa! :shock: AA vs KK paperia, QQ vs A9 paperia, TT vs 44 paperia, vihu saa runner-runner suoraa mun settiä vastaan jne. Hetken olin jo aivan tiltin partaalla (siis kunnon tiltin mikä nykyään tosi harvinaista). Suunnittelin jo jotain HUP-shottia tai vastaavaa (Big Mistake!). #-o Mutta kun ne biitit vaan jatkui ja jatkui niin mulla meni jotenkin jo yli se homma ja alkoi vaan naurattamaan se touhu! :-D Noin kun pystyiskin aina suhtautumaan biittitulvaan!

Parissa viimeisessä turneessa, jotka jäivät noiden infernojen jälkeen jäljelle alkoi sitten jopa kädet pitämäänkin. IPokerilla tuli euron bountysta sija 3/300 (AK vs AK vs A7 siitä pihalle) ja 888Pokerin turbo World Cup meni jopa päätyyn asti. Laitetaan nyt pyttykuvat, vaikkei Trophy Huntissa kunnolla mukana ollakaan:

Kuva

Kuva

Lisäksi tuli pytty Pokerisivujen freerollista, josta palkintona Unibet Open 25€ tiketti. Ehkä jopa pikkuplussalle sai noilla vikoilla turneilla session. Olisi kuitenkin kiva nähdä eilisen(kin) session all-in käppyrä, oli meinaan sellaista meininkiä tuntikaupalla! Tuntui, että jostain syystä eilen oli tosi paistikkaat pelit. Parhaat kesän jälkeen. Tai sattuivat vaan paistit osumaan mun pöytään. Oli kyllä isot saumat tehdä iso päivä, mutta ei kun ei. Toisaalta voi olla hemmetin tyytyväinen, ettei toi tilttipeikko iskenyt! Oli aivan siinä kintaalla ja jos olisi iskenyt, niin silloin olisi taas voinut tulla kallis ilta...

Luin ton Luzakin loistavan postauksen sharkien blogista ja aika helppo oli siitä peilata miksi itsellä ei ole mitään eväitä nousta pokerissa korkealle tasolle. Laiskuus opiskella ja kehittää peliään on ensimmäinen iso este ja toinen on se, että pää ei kestä.

Tässä männä viikolla joku neuvoi jonkun blogissa (en muista kuka ja ketä :-D ) kuinka siitä tilttaamisesta ei oo mitään hyötyä ja kannattaisi vaan ajatella järjellä (tai jotain sinne päin). Aika huvittavalta kuulosti. Ikään kuin me tilttaajat ei tuota tiedettäisi. :lol: Ihan tasan tarkkaan eilenkin tossa tilttivaiheessa tiedostin, että tässä ei oo nyt mitään järkeä ja tästä voi seurata ikäviä asioita rahallisesti. Ei se asian tiedostaminen silti sitä tilttiä mihinkään pois vienyt. Yksinkertaiset ratkaisut (tyyliin mieti nyt vähän, ei tossa oo mitään järkeä) on ihan yhtä tyhjän kanssa. Mä oon koko ikäni taistellut sen kanssa, että oon niin helvetin huono häviäjä. 4-5 vuotiaana jo kortit lenteli ympäri kämppää jos hävisin muistipelissä. Kun joku asia on syvällä geeneissä niin ei sitä ominaisuutta niin vaan muuteta. Ei tuota tilttaamisen kuriin saamisen vaikeutta ymmärrä kukaan, jolla ei ole vastaavaa geeniä. Ihan samoin kuin ne joilla ei oo alkoholismigeeniä ei voi ymmärtää miksi KarhuPingu sortuu kerta toisensa jälkeen ryyppyputkiin. Itse olen elämäni aikana kokeillut vaikka mitä ja mikään vippaskonsti ei ole tilttaamiseen tehonnut. Ainoa asia, joka on sitä hiljalleen pehmentänyt on ikä. Ja sekään ei ongelmaa kokonaan ole poistanut, vaan ainoastaan nostanut hiljalleen tilttikynnystä + lieventänyt niitä reaktioita ja seurauksia.

Mun suurin ongelma nykyään on sellainen "kasautuva tiltti". En mä yksittäisistä biiteistä tai edes biittisessioista enää tilttaa. Mut jos koen pitkän huonon runin jakson niin jossain vaiheessa se kamelin selkä tuppaa taittumaan niin kuin eilenkin oli lähellä tapahtua. Jos otetaan tältä vuodelta edelliset 20 isoa sessiota niin niistä ehkä 2-3:ssa on ollut hyvää runia ja lopuissa oon ollut epäonnekas. Tai näin siis ainakin itse olen sen kokenut. Tällasen jakson aikana mulla on jo sessiota aloittaessa sellainen "kyllä niiden runien pitää nyt jo olla mun puolella" -fiilis, mikä on totta kai ihan väärä lähtökohta. Varianssillahan ei ole muistia, mutta valitettavasti minulla on! En pysty lähtemään uuteen sessioon täysin "puhtaalta pöydältä", vaan sen pitkän huonon jakson "taakka" kulkee jo valmiiksi osittain mukana. Ja sitten jos se biittitulva taas kerran alkaa niin pää ei kestä. Jos mulla esimerkiksi olisi ennen eilistä sessiota ollut hyvän runin kausi alla niin olisin pystynyt käsittelemään asian mielessäni (ihan justicea, että välillä näinkin päin). Mutta kun runit on olleet pääosin synkät jo kuukausia niin se apinatiltti oli äärimmäisen lähellä. Mentaalipaisti mikä mentaalipaisti.

Tänä iltana ei onneksi tarvitse pokeria pelata kun on Hakametsän keikka tiedossa. Toisenlaista tilttiä siis luvassa! :-D SaiPalle kolmas peli neljän päivän sisään kun me ollaan huilattu koko viikko, joten Ilveksellä PITÄISI olla hyvät saumat voittaa. Mut eiköhän siellä leijuta loistavasta viime viikonlopusta ja luulla homman hoituvan vasemmalla kädellä. No, toivotaan, että junnut olisivat riittävän kypsiä ja vetäisivät omalla korkealla tasollaan. Silloin voittoon on hyvät mahdollisuudet.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 04 Marras 2019, 11:28

Perjantaina 6 maalia ja helppo voitto. Lauantaina 6 maalia ja helppo voitto. Aina sanonu, että tää Ilveksen kannattaminen on ihan pelkkää juhlaa! :lol: :P :-D

Perjantaina lyötiin SaiPaa vastaan ottelun alkuun neljä häkkiä alle kahdeksaan minuuttiin ja peli käytännössä sillä paketissa. Lauantaina TPS tuli ekat 30 minuuttia yllättävän kovaa päälle, mutta puolustettiin ykkössektoria tylysti ja käytiin itse tekemässä toisessa päässä kovalla prosentilla paikoista maalit niin peli oli tuolloinkin jo aikaisessa vaiheessa selvää kauraa.

Aivan huikeeta kattoo tota meidän ylivoimapeliä! Viime kaudella oltiin sarjan parhaita tiimejä tasavoimin, mutta hävittiin lukemattomia pelejä (mukaan lukien pleijarisarja Kärppiä vastaan) surkeaan ylivoimaan. Tällä kaudella on ollut täysin toinen ääni kellossa. Ollaan tehty nyt jo 23 ylivoimamaalia mikä on neljä byyriä enemmän kuin toiseksi parhaalla. Ylivoimaprosentti 30.26% on myös sarjan paras. Alle 5 minuuttia tarvitaan ylivoima-aikaa yhden maalin iskemiseen. Meitä vastaan ei kannattaisi paljon jäähyillä, mutta ei näytä onnistuvan, koska ollaan toistaiseksi saatu eniten ylivoimia kaikista joukkueista. Tuo kertoo siitä, että myös tasavoimin saadaan luotua hyökkäysuhkaa ja vastustajat joutuvat rikkomaan tiheään tahtiin.

Neljä suvereenia kolmen pinnan voittoa nyt putkeen. Ei voinut maajoukkuetauko huonompaan saumaan tulla meidän kannalta. Niin kovassa tikissä oltiin, että saa nähdä lähteekö homma heti samoille urille enää tauon jälkeen. Ei tässä silti pitkässä juoksussa kovin isoja uhkakuvia ole nyt kun selätettiin se alkukauden kriisi näin hämmästyttävän nopeaan tahtiin. Jos joku olisi viiden pisteettömän ottelun jälkeen sanonut, että ollaan ekalla maajoukkuetauolla jo miltei kuuden sakissa niin olisin saatellut kaverin kohti lääkärin vastaanottoa. :P

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 07 Marras 2019, 12:54

Viikon Valioliigat:
https://www.pokerisivut.com/node/21489

Melko erilainen viikko menossa. Emännällä on syysloma ja päätettiin käyttää se kunnon suursiivouksen tekemiseen. Neljättä päivää jo mennään... :no: Ette kuulkaa usko kuinka paljon emäntä on vuosien varrella tänne kaikenlaista roinaa haalinut! Pakko olla jonkinsortin maailmanennätys! Ja arvatkaapa vaan mikä taistelu on saada yksikin turhake roskiin/Uffille/kirpputorille! ](*,)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”