jippee kirjoitti: ↑11 Joulu 2020, 15:08
Mä luin Kuulan heiton(työnnön hehoh), yrityksenä ilmaista ristiriitaa/ironiaa. Mulle on muodostunut mielikuva että enemmän epäilet ja kritisoit suomalaisia asiantuntioita, mutta sitte yhtäkkiä perustelet kantaasi suomalaisilla asiantuntioilla.
Voi elämä teidän kanssanne. Yksilötasolla jokainen asiantuntija kai kannattaa kuitenkin arvioida? Jos olen kritisoinut THL:n Salmista, STM:n Varhilaa ja HUSin Järvistä niin se ei automaattisesti tarkoita, että pidän Suomen kaikkien mahdollisten alojen asiantuntijoita tumpeloina. Mutta eiköhän tää taas riittänyt vähäksi aikaa Koronasta ja keskityn blogissa taas jonkin aikaa ihan muihin aiheisiin. Näyttää Korona olevan sellainen aihe, että menee kaikilla heti tunteisiin.
Perjantaina oli vähän erilainen ilta, kun vedettiin kavereiden kanssa Teamsin välityksellä "etäbileet". Pelattiin mm. nettipokeria ja katteltiin sivusilmällä illan Valkkari-matsia johon tehtiin oma sivukisa. Muun läpänheiton ohella kokeiltiin myös Kuutamolla-formaattia. Eli jokainen keksi omasta elämästään muutaman väitteen ja muut yritti sitten kysymyksien avulla selvittää mikä väitteistä oli vale. Hauskaa oli ja oppi samalla uusia asioita kavereista. Omat väitteni olivat:
A) Olen ollut Katri Helenan iholla Venetsiassa
B) Olen viettänyt kotonani satoja tunteja Rosa Meriläisen kanssa
C) Olen keskustellut pokerista Sara Chafakin kanssa
D) Olen päässyt Jaajo Linnonmaan seurassa jonon ohi yökerhoon
Kolmesta kaverista yksi veikkasi oikein valeeni, kaksi muuta eivät osuneet oikeaan. Mitäs te veikkaatte, mikä noista on vale? Jos kiinnostaa niin voitte toki heittää muutamat kyssärit väitteistä ennen arvaamista. Yhden noista väitteistä olen tosin blogissani todeksi varmistanutkin jo. Kolmesta muusta väittämästä en muistaakseni ole mitään kirjoittanut (sen verran kauan olen tosin jo blogiani pitänyt, etten ihan saletissa ole).
Kaverit pääsi linjoille vasta kun olivat saaneet lapset nukkumaan niin ehdin siinä pelaamaan alkuillan pokerisetinkin perjantaina. Ihan solidi plussa oli lopputuloksena. Eniten jäi syömään Unibetin 5€ PKO:n finussa kun hävisin 4 jäljellä ison all-inin JJ vs JT.

Pyttysaumat ois ollut ku toi olis pitänyt. 888Pokerilla pääsin myös dollarin PKO:ssa yli 400 pelaajan joukosta finuun. Pronssia tuli lopulta siitä turneesta.
Freerolleissa ei oo oikein tänä vuonna runannu, mut eilen paineltiin 888Pokerilla finuun Great Scandinavian freerollissa. Oli kyllä runit kohdallaan (niin turboa toi, että pakko ollakin jos meinaa pärjätä) ja lopulta vitossijasta mukava 57 dollarin rahastus.
Urheilupuolella viikonlopun mielenkiintoisinta antia oli ehdottomasti golfin Euroopan tourin finaalikisa. Ihan huikean debyyttikauden veti Sami Välimäki! Finaalikisassakin vielä jaettu vitossija ja koko tourilla sija 11! Käsittämätön suoritus kun Välimäki ei päässyt edes juurikaan osallistumaan majoreihin ja world golf tourin kisoihin, joissa isoja pinnoja tarjolla. Ihan ilman Suomi-laseja voi todeta Välimäen olleen Euroopan tourin parhaita pelaajia! 22-vuotiaana rookiena! Jatkoa odotellaan erittäin suurella mielenkiinnolla.
Ja Liigakin jatkuu ainakin pienimuotoisesti! Pikkuyllätys oli, että vetävät pari matsia tyhjille katsomoille, mutta kelpaa!