Pokerinittailua ja urheilua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
GNAGL

Re: Pokerinittailua ja urheilua

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 14 Joulu 2020, 16:22

jippee kirjoitti:
14 Joulu 2020, 15:34
Tää nyt on vähän off-topic ja pitää korostaa että ihan hyvässä hengessä. Ihan vaan mielenkiinnosta ja ei ole tarkoitus mitenkään loukata. :)

On tulla välillä ihmeteltyä ja tavallaan kadehdittua, että mikä saa miehen seuraamaan noinkin intohimoisesti, hartaasti ja ilmeisen paljon urheilua. Nytte ku tuli vähän kastettua omaa lusikkaa tähän korona soppaan, niin mulla välähti. Joko mulla viiraa(ihan mahdollista, ehkä jopa todennäköisin vaihtoehto. viime viikkoina on vähän ollu kierroksia.. diudiudiu..) tai ehkä gnagl on ns. spektrillä (autismi, asberger… mikä nyt onkaan oikea termi) tai molempia. Jotenkin menis yks yhteen monikin asia. Oletko? Ja tosiaan ei ole tarkoitus loukata. En autismissa näe mitään pahaa/huonompaa.
En todellakaan loukkaannu, kun varmasti tosiaan vain vilpittömällä mielellä tällaisia heittelet. Mutta en todellakaan ole millään tavalla autistinen. Intohimoisesti urheilua seuraava = autistinen? Tolla päättelylogiikalla Suomessa (ja yleensäkin maailmalla) olis aika helvetisti autisteja! :lol:

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 14 Joulu 2020, 16:24

jippee kirjoitti:
14 Joulu 2020, 16:22
nyt meni jippeet ja kuulat sekasin.
No perhana, niinpäs menikin. Muokkasin lainauksen oikealle henkilölle. :)

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 14 Joulu 2020, 16:27

GNAGL kirjoitti:
14 Joulu 2020, 16:24
jippee kirjoitti:
nyt meni jippeet ja kuulat sekasin.
No perhana, niinpäs menikin. Muokkasin lainauksen oikealle henkilölle. :)
En mäkään nyt ihan noin sekasin ole. Hetken mietin olenks mä myös kuula :-D
Pitää nyt vielä korostaa, että en ajattele kuulan olevan sekaisin. Ääääh pääsispä lenkille.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 14 Joulu 2020, 16:46

GNAGL kirjoitti:
jippee kirjoitti:
Tää nyt on vähän off-topic ja pitää korostaa että ihan hyvässä hengessä. Ihan vaan mielenkiinnosta ja ei ole tarkoitus mitenkään loukata. :)

On tulla välillä ihmeteltyä ja tavallaan kadehdittua, että mikä saa miehen seuraamaan noinkin intohimoisesti, hartaasti ja ilmeisen paljon urheilua. Nytte ku tuli vähän kastettua omaa lusikkaa tähän korona soppaan, niin mulla välähti. Joko mulla viiraa(ihan mahdollista, ehkä jopa todennäköisin vaihtoehto. viime viikkoina on vähän ollu kierroksia.. diudiudiu..) tai ehkä gnagl on ns. spektrillä (autismi, asberger… mikä nyt onkaan oikea termi) tai molempia. Jotenkin menis yks yhteen monikin asia. Oletko? Ja tosiaan ei ole tarkoitus loukata. En autismissa näe mitään pahaa/huonompaa.
En todellakaan loukkaannu, kun varmasti tosiaan vain vilpittömällä mielellä tällaisia heittelet. Mutta en todellakaan ole millään tavalla autistinen. Intohimoisesti urheilua seuraava = autistinen? Tolla päättelylogiikalla Suomessa (ja yleensäkin maailmalla) olis aika helvetisti autisteja! :lol:
Ei se yhden lajin tai joukkueen fanaattinen seuraaminen vielä riitä. Mutta sitte kun ynnäilee yhteen joukkueen fanittaminen+monen sarjan kaikkien matsien seuraaminen+vuosia mikrojen hinkkausta+ koronaan suhtautuminen... niin vähän jotain sademies vibaa tulee. :-D (h)

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Joulu 2020, 17:00

jippee kirjoitti:
14 Joulu 2020, 16:46
Ei se yhden lajin tai joukkueen fanaattinen seuraaminen vielä riitä. Mutta sitte kun ynnäilee yhteen joukkueen fanittaminen+monen sarjan kaikkien matsien seuraaminen+vuosia mikrojen hinkkausta+ koronaan suhtautuminen... niin vähän jotain sademies vibaa tulee. :-D (h)
Sain juuri jännän Sademies-fiiliksen. Moi! Olen Pingu ja käyn melko usein täällä! =) Kävin lenkillä ja totta kai mä nyt sitten eksyin kesken lenkin paikalliseen ottamaan pari snapsia ja just siks mua ehkä jaksaa edes kiinnostaa kun muuten ei jaksais. Mä tosi harvoin seuraan kenenkään muun blogia, mut tää kiinnitti nyt huomion kun olin täs sivuilla ja tänne tulee koko ajan uusia vastauksia niin tulin katsomaan, että mitäs mitäs... :D Mulla on muuten yks kaveri jolla on aspergerin syndrooma ja siitä tuli ihan kohtuullinen pokerinpelaaja siinä vaiheessa kun se vain päätti, että toi on juttu johon hän haluaa nyt keskittyä, mut ei siitä koskaan tullu kovin hyvää pokerinpelaajaa. Biittas mikrot pelaamalla sitä opettelemaansa abc-pokeria, mut oli ihan täysin kyvytön edes keskustelemaan siitä miksi hän tekee tietyissä tilanteissa niin kun tekee. Se oppi hyväksi konemaiseksi abc-botiksi, mut kaikki muut pokerin ulottuvuudet oli ihan täyttä hepreaa. Mulla ois muuten myös oma sanottavani tohon koronajuttuun, mut siihen ei ole tarjota mitään mielenkiintoista salaliittoteoriaa vaan ihan vaan tylsää samaa juttua mitä THL meille tarjoaa joten en ota kuitenkaan nyt enempää kantaa.. Hei to be continued... Mä voisin tänään ottaa tässä muutaman siiderin niin saisinko mä esittää jo tässä vaiheessa sellaisen toivomuksen, että ylläpito ei ennaltaehkäisevästi bannais MUA vuorokaudeksi jos keskustelu jossain vaiheessa harhautuu hieman pokerista. Viimeks MUT bannattiin sen takia kun keskustelu meni maahanmuuttopoliittiseksi tai rasistiseksi ja mä en suinkaan ollut se rasisti koska en missään nimessä ole sitä, mut ne sai jatkaa sitä rasistista läppää ja mut maahanmuuttajia puolustelevana bannattiin vuorokaudeksi ettei tule mitään vääntöä :D
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 14 Joulu 2020, 17:10

jippee kirjoitti:

Ok, ymmärrän. :) Valitettavasti sademiehen veroista matemaattista lahjakkuutta ja älykkyyttä ei tästä päästä löydy. :) Sanoisin näin, että minulla on vain sattunut elämä menemään sellaisia raiteita pitkin, että minun on ollut mahdollista seurata todella paljon urheilua. Toisenlaisiakin uria pitkin elämäni olisi hyvin saattanut mennä. Ilveksen intohimoista fanittamista ei varmastikaan mikään mahti maailmassa olisi saanut lopettamaan :-D , mutta muilta osin laaja urheilun seuraamiseni on osin "suotuisaa runia" sen suhteen, että elämä on sen mahdollistanut. Enkä mä sarjan kaikkia matseja seuraa kuin Valioliigasta ja senkin kohdalla taitaa tämän kauden osalta täydellinen sarja mennä rikki tällä viikolla, kun arkikierrokselta en ehdi kaikkia matseja katselemaan. :-D

Mut joo, tietyllä tavalla olen varmastikin tosi "erikoinen" persoona. Toista samanlaista ei välttämättä ihan heti vastaan tule. :) Tai musta saattaa itse asiassa saada tosi tavallisen kuvan, jos satunnainen tyyppi muhun jossakin törmää ja juttelee mun kanssa. Niitä erikoisuuksia alkaa sitten vasta hiljalleen paljastumaan. :-D Autismista ei kuitenkaan ole kyse. Kaverit sanoisivat varmaan näin, että vuosikymmenien konemusiikin kuuntelu niitä erikoisia piirteitä teettää! :-D

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 14 Joulu 2020, 17:16

KarhuPingviini kirjoitti:
14 Joulu 2020, 17:00

Sain juuri jännän Sademies-fiiliksen. Moi! Olen Pingu ja käyn melko usein täällä! =) Kävin lenkillä ja totta kai mä nyt sitten eksyin kesken lenkin paikalliseen ottamaan pari snapsia ja just siks mua ehkä jaksaa edes kiinnostaa kun muuten ei jaksais. Mä tosi harvoin seuraan kenenkään muun blogia, mut tää kiinnitti nyt huomion kun olin täs sivuilla ja tänne tulee koko ajan uusia vastauksia niin tulin katsomaan, että mitäs mitäs... :D Mulla on muuten yks kaveri jolla on aspergerin syndrooma ja siitä tuli ihan kohtuullinen pokerinpelaaja siinä vaiheessa kun se vain päätti, että toi on juttu johon hän haluaa nyt keskittyä, mut ei siitä koskaan tullu kovin hyvää pokerinpelaajaa. Biittas mikrot pelaamalla sitä opettelemaansa abc-pokeria, mut oli ihan täysin kyvytön edes keskustelemaan siitä miksi hän tekee tietyissä tilanteissa niin kun tekee. Se oppi hyväksi konemaiseksi abc-botiksi, mut kaikki muut pokerin ulottuvuudet oli ihan täyttä hepreaa. Mulla ois muuten myös oma sanottavani tohon koronajuttuun, mut siihen ei ole tarjota mitään mielenkiintoista salaliittoteoriaa vaan ihan vaan tylsää samaa juttua mitä THL meille tarjoaa joten en ota kuitenkaan nyt enempää kantaa.. Hei to be continued... Mä voisin tänään ottaa tässä muutaman siiderin niin saisinko mä esittää jo tässä vaiheessa sellaisen toivomuksen, että ylläpito ei ennaltaehkäisevästi bannais MUA vuorokaudeksi jos keskustelu jossain vaiheessa harhautuu hieman pokerista. Viimeks MUT bannattiin sen takia kun keskustelu meni maahanmuuttopoliittiseksi tai rasistiseksi ja mä en suinkaan ollut se rasisti koska en missään nimessä ole sitä, mut ne sai jatkaa sitä rasistista läppää ja mut maahanmuuttajia puolustelevana bannattiin vuorokaudeksi ettei tule mitään vääntöä :D
Jopas nyt jotakin. Mun on pakko olla blogiurani huipulla kun jopa KarhuPingukin heittää ensimmäistä kertaa kommenttia tänne! :-D Korona se näköjään on aihe, joka ajaa kaikki väkisin näppäimistölle. :-D Oisin uskonut, että Tapparan miehenä olisit kommentoinut ensimmäisenä ennemminkin jotain Ilves-hehkutustani (mitä on sattuneesta syystä ollut viime aikoina enenevässä määrin :wink: ).

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 14 Joulu 2020, 17:21

"..vuosikymmenien konemusiikin kuuntelu.." sekin vielä. Tätä me kutsumme savuavaksi aseeksi. Viiminen naula arkkuun.

No, ei vaan. Toi selittää kaiken :-D

O-ou. Pinggu on täällä. Pinggusta tulee paljon vähemmän "sademies" viboja. Paljon jotain ihan muita viboja kylläkin. Liian monimutkanen keissi :beer2:

esskung

Viesti Kirjoittaja esskung » 14 Joulu 2020, 17:22

Pokerin pelaajalle varmasti hyvä olla tunteeton psykopaatti tai autisti. Pahoittelut autisteille, ihan positiivisena kommenttina sanon tämän. Psykopaatit ei varmaan pahoita mieltään.

Oon myöskin varmaan lähempänä autismia ja kuuntelen trancea aika paljon.

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Joulu 2020, 17:51

esskung kirjoitti:
14 Joulu 2020, 17:22
Pokerin pelaajalle varmasti hyvä olla tunteeton psykopaatti tai autisti. Pahoittelut autisteille, ihan positiivisena kommenttina sanon tämän. Psykopaatit ei varmaan pahoita mieltään.
Psykopaatti hieman pahoittais mielensä jos huomaisi, että viittaat juuri häneen. Psykopaatti ei ymmärrä viitattavan itseensä jos puhut psykopaateista. Jos tarkennat ja kohdennat viittauksen johonkin psykopaattiin niin lähtökohtaisesti hän ei edelleenkään ymmärrä ja pitää sinua hieman alempiarvoisena koska "et ymmärrä". Jos perustelet järkevästi psykopaatille, että miksi pidät häntä psykopaattina niin hän ei edelleenkään pahoita mieltään vaan on osittain eri mieltä ja lopuista ylpeä siitä mitä juuri sanoit ja pitää sinua edelleen itseään alempiarvoisena eikä lähtökohtaisesti pidä sitä "vikana" että häntä pidetään psykopaattina.

No. Don't ask...

edit: Onko psykopatia lopulta sittenkin äärimmäinen selviytymiskeino vai onko se jotenkin synnynnäistä vai kehittyykö se ihmiselle ympäristön seurauksena?

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Joulu 2020, 18:04

GNAGL kirjoitti:
14 Joulu 2020, 17:16
Oisin uskonut, että Tapparan miehenä olisit kommentoinut ensimmäisenä ennemminkin jotain Ilves-hehkutustani (mitä on sattuneesta syystä ollut viime aikoina enenevässä määrin :wink: ).
En ollut havainnut tuollaista koska en seuraa juurikaan muiden blogeja. Nyt olet ikään kuin suurennuslasin alla ;-) ;-)

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 15 Joulu 2020, 11:07

Valioliigassa pelataan kauden ensimmäinen arkikierros, joten viikonlopun kierrosraportti ilmoille jo nyt:
https://www.pokerisivut.com/blog/chelse ... sta-aikaa/

Joulun tienoilla Valioliigaa pelataan taas sellaisella tahdilla, että ihan jokaiselta kierrokselta ei rapsaa ole luvassa. Seuraavan raportin kirjoitan ensi viikonlopun kierrokselta. Joulunpyhien ja uudenvuoden tienoon osalta täytyy katsoa mitä niistä keksii kun otteluita pelataan muun muassa paljon päällekkäin. Voi olla että kirjoitan Valioliigasta pari juttua jossain muussa kuin kierrosraportin muodossa.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 18 Joulu 2020, 00:41

Gnaglli hei, jotta me saadaa lopullinen sinetti tähän mun teoriaan niin käys tekee tää testi ja kerro kuin kävi https://www.xestia.net/testit/asperger.php

Mä taisin saada joku about 75 pistettä. :-D

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 18 Joulu 2020, 12:11

jippee kirjoitti:
18 Joulu 2020, 00:41
Gnaglli hei, jotta me saadaa lopullinen sinetti tähän mun teoriaan niin käys tekee tää testi ja kerro kuin kävi https://www.xestia.net/testit/asperger.php

Mä taisin saada joku about 75 pistettä. :-D
"Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 2 sekuntia ja testipistemääräsi on 95 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa"

En tiedä miten tuossa pisteytys menee, mutta aika paljonhan tuossa oli sellaisia kysymyksiä jotka sopivat myös introverttiuden selvittämiseen ja introverttihän perusluonteeltani olen niin kuin blogissa monta kertaa olen todennutkin. Ainakaan suoraa Asperger-diagnoosia ei testi kuitenkaan minulle antanut :-D

Käydäänpä nuo Kuutamolla-väitteeni läpi. Ensin totta olevat väitteet:

A) Olen ollut Katri Helenan iholla Venetsiassa

Joskus 1980-luvun lopulla oltiin äidin ja äidin veljen perheen kanssa Aurinkomatkojen lomareissulla Riminissä. En tiedä oliko noihin aikoihin yleisempikin tapa, mutta ainakin tuolloin Katri Helena oli tuolla Aurinkomatkojen reissulla mukana vähän niin kuin reissun vierailevana tähtenä/viihdyttäjänä. Lauloi muun muassa tervetulotilaisuudessa. Osallistuimme reissumme aikana päiväreissulle Venetsiaan ja Katri Helena oli sielläkin mukana. Teimme yhden siirtymisen Venetsiassa vesibussilla, joka tuli tupaten täyteen porukkaa ja minä satuin siinä sitten seisomaan matkan käytännössä iho ihoa vasten Katri Helenan kanssa kun väkeä tupattiin paatti täyteen. Jippee oli siis hienosti oikeilla jäljillä tämän väitteen osalta.

B) Olen viettänyt kotonani satoja tunteja Rosa Meriläisen kanssa

Äitini oli aikoinaan perhepäivähoitaja ja muun muassa yksi hänen hoidettavistaan oli Rosa Meriläinen (ihan juuri tämä ex-kansanedustaja/Simo Frangenin entinen siippa). Paljon on tullut siis Rosan kanssa pikkupoikana leikittyä. Melkoinen persoona oli kuulemma äidin mukaan jo pienenä (omat muistikuvani ovat kohtuullisen hatarat). Selittäisikö muuten tämä Rosan kanssa pikkupoikana leikkiminen "outouteni"? :-k

D) Olen päässyt Jaajo Linnonmaan seurassa jonon ohi yökerhoon

Blogin aktiivisille lukijoillehan tämä oli jo tuttua kauraa. Alkusyksystä juuri kerroin tästä, joten jos koko juttu kiinnostaa niin ei muuta kuin selailette blogia taaksepäin. Lyhyesti kerrottunna Tallinnassa pokerin Suomi-Ruotsi maaottelun jälkeen suomalaiset lähtivät porukkana "jälkipeleille" ja illan kolmannessa paikassa Jaajo järjesti koko (jäljellä olleen) Suomi-porukan jonon ohi yökerhoon.

C) Olen keskustellut pokerista Sara Chafakin kanssa

Tämä oli vale, mutta voisi hyvin olla tottakin. Muutama vuosi sitten Pokerisivut ja Unibet järjesti Hesassa pokeripaneelin, josta tehtiin videokin (saattaa vaikka vieläkin löytyä Youtubesta, en osaa sanoa). Minua pyydettiin mukaan tuohon paneeliin harrastepokeripelaajien edustajana. Pitkään mietin osallistumista, mutta arkana puoliautistina :wink: skippasin lopulta koska suojelemani anonymiteetti olisi kadonnut sen siliän tien. Minulle ei tosin kerrottu, että Sara on yksi paneelin osallistujista. Jos tämän olisi tiennyt niin olisi kyllä joutunut harkitsemaan päätöstä uudemman kerran! :-D :-k Toisaalta ei mulle kerrottu sitäkään, että Riihimäen demoni on yksi panelisteista. Yhtä vittuiluvarttiahan se reissu olisi sen myötä siis ollut! :-D

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 18 Joulu 2020, 16:07

Vai että 95 pistettä. No kai se on myönnettävä tappionsa. *-O-*

Perhepäivähoidossa oleva nuori Rosa Meriläinen vois varmaan mennä yli energisestä koiran pennusta, joten olin mä tavallaan siinäkin jäljillä. :-D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”