nvolk kirjoitti:katselin huvikseni Maltan yhteyksiä, ja eihän tuonne lennä juuri kukaan ainakaan mitään järjellistä reittiä. Finnair ja pari muutakin yhtiötä lopettaa lennot tuonne juuri turnauksen alla.
Pokerisivut Jarkko kirjoitti:nvolk kirjoitti:katselin huvikseni Maltan yhteyksiä, ja eihän tuonne lennä juuri kukaan ainakaan mitään järjellistä reittiä. Finnair ja pari muutakin yhtiötä lopettaa lennot tuonne juuri turnauksen alla.
Viime talvena ainakin oli suht järkevä Lufthansa-Air Malta Frankfurt vaihdolla, mutta en ole vielä tutkinut minkälaista tänä talvena on. Harmi tosiaan tuo Finnairin suorien meno tauolle talveksi.
nvolk kirjoitti:.
.
Potipotista (jos nickistä voi henkilöllisyyksiä arvata) otin alkuun kivat tuplat. Muistaakseni avaan AK:lla (bb 300, avaan 900 tms.) ja vihu maksoi. Floppi K, ?, 4. Korotan kelvollisen määrän (yli kilon), maksu. Turn A. Päätän näytellä huolestunutta, ja betsaan potin kokoon nähden paljon maltillisemmin (alle 2k). Vastapalloon reilu korotus, jonka miettimistovin jälkeen vain maksan. River K. No, koska ollaan esitetty (pelkän) K:n osumista, laitan taas reippaasti merkkejä keskelle. Vastapallo on nopea ja pari kertaa reippaampi (n. 10k). Menen all-in (n. 30K) ja vihu maksaa. Vihulla 44. Seuraavassa kädessä sama, nyt rutiköyhä vihu vetää QQ:lla ohi mun päivän ekasta AA:sta.
.
.
aleppa kirjoitti:nvolk kirjoitti:.
.
Potipotista (jos nickistä voi henkilöllisyyksiä arvata) otin alkuun kivat tuplat. Muistaakseni avaan AK:lla (bb 300, avaan 900 tms.) ja vihu maksoi. Floppi K, ?, 4. Korotan kelvollisen määrän (yli kilon), maksu. Turn A. Päätän näytellä huolestunutta, ja betsaan potin kokoon nähden paljon maltillisemmin (alle 2k). Vastapalloon reilu korotus, jonka miettimistovin jälkeen vain maksan. River K. No, koska ollaan esitetty (pelkän) K:n osumista, laitan taas reippaasti merkkejä keskelle. Vastapallo on nopea ja pari kertaa reippaampi (n. 10k). Menen all-in (n. 30K) ja vihu maksaa. Vihulla 44. Seuraavassa kädessä sama, nyt rutiköyhä vihu vetää QQ:lla ohi mun päivän ekasta AA:sta.
.
.
Sulla ei paria voinu olla, tankkasin ainoata pöytääni riverillä ja kaik' män. Juoksuton pöytä kosh.
QQlla eloon, ja mutta setti nr2 heikoissa taas seuraavassa.
tv potipot
nvolk kirjoitti:Itse en ole jaksanut kauheasti päivitellä tänne, mutta tuskin kukaan on kaivannut, koska muutama hyvä blogi päivittyy nyt aika taajaan, ja muutama lupaava uusikin on ilmestynyt. Tällaista aktiivikautta on foorumilta muista vuosiin. Välillisesti asiaan lienee osaltaan vaikuttanut Pokerisivut Jarkko, joka ainakin minun mielestäni on pessyt aktiivisella otteellan edeltäjänsä 6-0 hommansa hoitamisessa. Jottei se liikaa ylpistyisi, niin todettakaan että "livakka" on jotain v...n rasittavaa epäkieltä. Tai ehkä se on tommoinen Liisa Ihmemaassa -adjektiivi tyyliiin liukas+rivakka, jolloin se vissiin on okei.