MISSION: FAILED - Aleksi

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
allulla89

Re: MISSION: POSSIBLE - Aleksi

Viesti Kirjoittaja allulla89 » 23 Loka 2016, 18:31

Hei, meneeki tohon 19:30.
Seuraa etenemistäni Pokerisivujen Mission: Possible -haasteessa! http://www.pokerisivut.com/mission-possible

allulla89

Viesti Kirjoittaja allulla89 » 23 Loka 2016, 18:31

Ketään ei varmaa haittaa :-D
Seuraa etenemistäni Pokerisivujen Mission: Possible -haasteessa! http://www.pokerisivut.com/mission-possible

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 23 Loka 2016, 19:06

Jay82

Viesti Kirjoittaja Jay82 » 23 Loka 2016, 20:03

Pitkä viive jos 19:30 piti alottaa ja kanava on offlinessä. Hyvin meni taas =D>

STI85

Viesti Kirjoittaja STI85 » 24 Loka 2016, 13:22

Jos sinä haluat välttämättä pelata Poker Starsilla, niin suosittelen yrittämään +5$ MTT-SNG Pelejä kovalla multitablauksella. Melkoisen lohduttomalta näyttää tämä meno ja oikeasti en usko että tästä tulee yhtään mitään jos painat vain Starsin "red" pelejä.

Viimeisin streami oli toimiva heikoilla asetuksella, mutta muutoin pätki aivan tolkuttomasti. Voisit ensi kerralla pistää kaikki pöydät hyvin näkyville. Alimmista pöydistä ei tahtonut nähdä heron korttejakaan lainkaan.
Ota tuo web cam pois, se saattaa auttaa streamin toimivuuteen.

allulla89

Viesti Kirjoittaja allulla89 » 24 Loka 2016, 14:49

STI85 kirjoitti:
Hyvä idis, eipä tullu mieleen. Pitää kokeilla meniskö paremmin niin.

taimouster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja taimouster » 24 Loka 2016, 19:55

allulla89 kirjoitti:
STI85 kirjoitti:
Heh. Monet tarjoutuvat avuksi, jotta Twitch lähetysten laatu saataisiin paremmaks -> nämä viestit totaali ignorataan. Joku ehdottaa ratkaisua, jossa tarvitsisi olla vielä nykyistäkin vähemmän "esillä" -> insta koppi "Hyvä idis pitää kokeilla". Saa aina hyvän tiltin kun eksyy tähän ketjuun :D

allulla89

Viesti Kirjoittaja allulla89 » 25 Loka 2016, 15:24

taimouster kirjoitti:
allulla89 kirjoitti:
STI85 kirjoitti:
Heh. Monet tarjoutuvat avuksi, jotta Twitch lähetysten laatu saataisiin paremmaks -> nämä viestit totaali ignorataan. Joku ehdottaa ratkaisua, jossa tarvitsisi olla vielä nykyistäkin vähemmän "esillä" -> insta koppi "Hyvä idis pitää kokeilla". Saa aina hyvän tiltin kun eksyy tähän ketjuun :D
No joo ei ehkä paras vaihtoehto, mutta paremman netin pitäisi tulla nyt parissa päivässä käyttöön, niin ei tarvi tähän turvautua. Mutta olisihan se parempi että edes jotain näkyy ja toi pätkiminen tilttaa mua itteäni varmasti eniten ja vahigoittaa mun pelii.

allulla89

Viesti Kirjoittaja allulla89 » 25 Loka 2016, 15:48

päivä: 30
rolli: 2322

allulla89

Viesti Kirjoittaja allulla89 » 26 Loka 2016, 15:51

Hei olen ollut luvattoman laiska näissä päivityksissä, joten kerron tähän spottiin jännän tarinan tän vuoden midnight sunin käteispeleistä. Enjoy!

Pelataan 2/2 NL cashia ja straddle mukana.

Hero QQ. Utg opens 15 mä lyön 60€. dealerin nappi maksaa ja utg maksaa. Pot 195 €, mulla 300 takana, muilla coverit musta.

Board 528 rainbow.

Chekkaan koska tuntuu että ehkä toi button vois betata, kylhän sillä pitäis vahva olla koska kaveri on puoliammattilainen eikä turhii hölmöile. Tsekkaa perhana takas.

Noh turn 5. utg checks. Mietin ja meinaan viel bettaa nyt mut sit käyki mieles, että jos toi välimaksajal ei ookkaa mitään niin nyt ois kultanen bluffi paikka koska mä selvästi oon luovuttanu nyt jos mä tsekkaan ja utg:kin bettais jos jotain vahvaa olis. Hidas check. Tauko, tik tak… Check. Fuck!

River 2. Utg bets 200€ /195€!! (kaks valkosta)

Pomppaan istuimessani säpsähtäen. ”No onpas iso lyönti”, sanon. Se vaa nostaa olkapäitään sillee ”Meh”. Alkaa maistuu todella todella vahvalta. Älyttömän vahva tunne valtaa mut. Semmonen ihan fyysinen kuuma tunne. Annan itelleni rauhaa ja odotan vaan sitä hetkeen millon voin sanoo hyvästi tälle kädelle, koska on vaan semmonen helvetin vahva intuitio tunne että oon aina beat tässä.

PLOT TWIST! Button calls... (ennen omia aikojaan) :shock: :shock: :shock:

”No nythän tästä tuli kiinnostava” sanoin ääneen huvittuneena. Huudettii vielä brassi paikalle että mitäs mä voin tehä tässä nyt. Oli just niinku arvelinkin, mutta halusin saada sen selväksi jos tulee tulevaisuudessa tilanteita, plus olihan kaikilla detaleilla pakko herkutella ku oon tekees mun sairainta kippiä ikinä, ja meno meni just sairaammaksi!

Olin satavarma että biittaan sen välimaksajan. Mul ei oo mitään hajua miten se pysty tehä tollasen muuvin. Sanoin ääneen että ”onpa iso betsi” ja kyl odotin aina joka kadulla sen verran ja olin 3bettarin niin ei ikimaailmassa voi olla näkemättä mua. Mun on helvetin vaikeata uskoa, että se muka ei tajunnu että olin mukana. Kai se usko että kaveri bluffaa ja se biittaa kyllä sen käden mutta ei mun omaa. Se on ainoo syy ja täysin hullunrohkea, koska jos mä haistan että se on heikoilla niin maksan kyl ja muutenkin virhe on niin absurdi että voin haistaa sen kikkailut. Oikee muuvi tos ois ollu vihulta olla kikkailematta vaan lukee paremmin mitä mulla on ku alan siinä juttelee avoimesti. Mulla takana vaan 300€, eli jos teen callin niin mua ei saa enää ulos. Joten ainoo keino on ottaa missclick call, et mut sais foldaa. Se tosin ei oo vaihtoehto kun mä oon kuitenkin ajatteleva pelaaja ja on niin vaikee myymistrickki yrittää virhemaksua, varsinkin kun oon nähny jätkän ennenkin, niin virhemaksu on tosi kaukaa haettua. Story checks not out!

Toi 200€ välimaksu oli kyllä houkutteleva koska tiesin biittaavani sen kyl mutta samalla käänsin ton houkutuksen voitokseni. Katoin samantien utg:n viihdepelaajaa ja mikään ei muuttunu käytöksessä. Otin vielä huolella aikaa varmistaakseni että teen hyvän kipin. Odotin mutta mitään ei tapahtunu, tajusin että jos se olis just jääny kiinni bluffist ja joku maksaa niin ei se välittäis tarpeeksi että jaksais pitää samaa figuurii. Kyl se vähä kiemurtelis vittumaisessa tilanteessa. Mun käsi tärisee ku nostan mun kortit ja kippaan rouvat. Utg näyttää 65o eli trpsit, ja B kippaa. Fuck yeah, I am the greatest!-tunne valtaa mut. Ihan puhtaasti bet sizing ja livetellien varaan perustin ton kipin. Daam ku tuntu hyvältä.

Kalareissu

Viesti Kirjoittaja Kalareissu » 26 Loka 2016, 17:58

ville--
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ville-- » 26 Loka 2016, 18:08

Jotenki sankari vaikuttaa hieman itsekeskeiseltä ja pinnallisesti vieläpä, erityisen itseriittoisella tavalla jostain syystä, ja minua ärsyttää tämä koko show, anteeksi. Jostain vaan kumpuaa tollanen pihalla oleva itserakkaus ja ylimielinen hyypiöileminen.
Tää käsihistoria tais olla parasta kuiten tähän asti mut whatever. ->

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 26 Loka 2016, 20:20

Kiitoksia huolenpidosta suomen kielen tasosta. Itse kun en osaa, niin keskityn mielummin sisältöön, ja tykkäsin postauksesta.
nikkipe

Indyz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indyz » 26 Loka 2016, 20:39

A: pelaa käsi päin vittua
B: onnittele itseäsi
C: selitä itsellesi ja muille että pelasit hyvin
D: profit

Kaptah

Viesti Kirjoittaja Kaptah » 26 Loka 2016, 21:17

Hero vaikuttaa huonosti kasvatetulta kakaralta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”