Kohti ääretöntä ja sen yli!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
kalapaistos

Kohti ääretöntä ja sen yli!

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 03 Loka 2016, 19:14

Micro mtt grindausta starsilla. Viihdearvo täl blogil tulee olee hyvin pitkälti puhas 0, ku en omaa (semi tylsää) elämääni tuu tääl sen kummemmin avaamaa vaa tää on pelkästää mua itteeni varten.

Pelasin aikanaa voittavaa pelii small stakes teksuis (kuka ei xd) ja pelit lopetin n. 5v sit ku peli ei enää napannu ja emmä koskaa tuntipalkoille päässy ni ei ollu järkee pelaa . Nyt on iskeny hirveet pelihimot pitkän tauon jälkee (osaks varmaa siks ku elämäs tapahtunu/tapahtuu atm sellasia asioita et pää ei meinaa jotenki kestää niit ni pelaamal saa ajatukset muualle). Oppirahoja oon maksanu nyt tänä kesänä about kilon omppu käteisis plo10/25 (oon kyl runnannu ~kilon alle ev, joka sapettaa).

Tää blogi tulee siis olee mulle itelleni tulosseurantaa (tuun päivittää varmaa 1krt/kk) peleistä. Päämotiivi miks halusin tän julkiseks blogiks, enkä pidä tulosseurantaa esim excelis on se, että mul nykyää iskee hirmu herkästi tiltti päälle ja tuntuu et jossai minipsykoosis hakkaan nappuloita pari h ennen ku tajuun lopettaa, ni uskon, että tää blogi motivoi mua pelaa enemmän A- ku Ö-pelii, koska tuun laittamaan mun kuukausittaiset tulokset tänne kaikkien nähtäville ja oha se nyt kivempaa laittaa +, ku - siihen tuloksen etuliitteeks.

Ainii! Ja jotenki turnauksist saa hitollisii kiksei verrattuna käteisee ja ku ei voi olla aina painamas sitä reloadii ni ei ehkä tuu apinoituu senkää takii. Ja toiseksee jengi puhuu kuinka käteiset kuolee ja turnaukset on se juttu, ni siks kans mtt.

Lähtörolli: 750e
Pelit: micro mtt stars
Treeni: ainaki pari videoo / vko pitää kattoo opetusvideoita + jossai välis tulee maybe otettuu coachausta mikäli peli-into säilyy
Palkinto: ku 2000e kasas, ni ostan itelleni jonku edullisen rannekellon / 10 000e kasas ni käyn pelaa jonku snadin liveturtsin jossai päi maailmaa jonku etelänmatkan lomassa.

GL minä, mä ja meitsi!

Ps. Jos joku tänne asti jakso lukee, ni saa suositella hyviä opetusvideoita (mikäli se on sallittuu - en tiä mikä psivujen käytäntö on vaik aika paljo on tullu foorumia luettua)

kalapaistos

Re: Kohti ääretöntä ja sen yli!

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 12 Loka 2016, 00:19

tieskari hajos ja kaikki käsihistoriat sen mukana :-# Pitää laittaa mailia starsille, jos sieltä kautta sais vanhat hh:t jotenki. Ei oo oikee atm aikaa turnauksille, ni päädyin siihen et pelaan käteistä ja sit vkl, jos on aikaa ni pelaan vähä turtsei vähä. Hemin fresh new database ja päivän pelit: KYSSÄRI: Onks tääl jengii, jotka coachais suht edullisesti (20-40e/h) omahaa?
Liitteet
ggwp.jpg

Maikki

Viesti Kirjoittaja Maikki » 12 Loka 2016, 17:45

Starssilta saa vanhat käsihistoriat nopeasti laittamalla aspaan viestiä. Tulevat yleensä jo samana päivänä ja ne on helppo ladata PT:lle tai HM:lle.

Millä tasolla pelaat omahaa?
Käyrän näyttää kuitenkin vallan mainiolta, et vissiin ihan noviisi kuitenkaan ole???

GL. :)

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 22 Loka 2016, 01:41

Maikki kirjoitti:Starssilta saa vanhat käsihistoriat nopeasti laittamalla aspaan viestiä. Tulevat yleensä jo samana päivänä ja ne on helppo ladata PT:lle tai HM:lle.

Millä tasolla pelaat omahaa?
Käyrän näyttää kuitenkin vallan mainiolta, et vissiin ihan noviisi kuitenkaan ole???

GL. :)
Ty vastauksesta! :) Joo pitää aamupäiväst ku heräilee ni laittaa tonne aspaa viestiä ni sais noi käyrät & hh:t ajantasalle.

Oon pelannu plo10/plo25, nyt ku tullu vähä uppii ni siirtyny käytännös kokonaa plo25. Pari binii pitäs viel upittaa ni sit pääsen ostaa itelleni lahjaks kellon \:D/ sit ku rolli 2k ni lähen testaa siipiä plo50.

En osaa kyl sanoo yhtää et paljo oon omppuu pelannu, mut koht se selvii ku saan tuolt starsilta ne hh:t, ku en oo muualla pelannu. Oon mä kyl semipaska viel, mut kesän alusta tullu hitoksee kehitystä. Hommasin runitonce tunnarit ni pitää sielt katella videoita ni kyl täst viel hyvä tulee. Pelihimot on ainaki hirmuset ja pelaaminen on kivaa.

Oon pelannu lähinnä käkkyy vaa,ku ei oo ollu aikaa turnauksille, mut sunnuntaina aattelin pelaa aamust iltaa starsil mahollisima paljo noit mikro mtt, jos vaa kasetti pysyy joteki kasassa ja on pelifiilis. Turnauksista kyl meikä saa iha erilail kiksei ku käteisestä ni siks niit on hauska pelaa (pitäs varmaa pari mtt videoo kattoo kerta noit tulee nykyää jonku verra pelattuu). Ja yks huomio mitä nyt parin plo turtsis otannal oon tehny ni must tuntuu et mikro plo mtt:issä jengi on aivan vitun öissä (tai sit oon vaa ite).

Ehta

Viesti Kirjoittaja Ehta » 22 Loka 2016, 10:20

Jos jonkunlaisesta kassanhallinnasta haluu pitää kiinni, ni ei tolla 2k:lla oo mitään asiaa vielä plo50 peleihin.
10 biniä paukkuu äkkiä jo muutaman sadan käden sessionkin aikana, kun sopivasti napsuu.
Toki jos on varaa depota lisää, tai vaan riskillä painelee menee ni ei muuta ku menoks :)

tpsjyraa

Viesti Kirjoittaja tpsjyraa » 22 Loka 2016, 21:01

Kyllähän shottia voi ottaa jo 2k:lla PLO50, kunhan tekee itten kanssa sellasen sopimuksen että jos on tyyliin 5 binii häviöllä, sitten palaa PLO25:een/PLO10.

Hyvä nimi blogilla.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 24 Loka 2016, 00:08

Joo tarkotus 2k kohal ottaa just 5binin shotti toho plo50 :) semmoi riskin rakastaja meikäläi on (lue: pelinarkki)

turnaukset menny taas suht vihkoo ja niist joku reilu -50d, käkyt kulkenu onneks ja niist tänää +10bin. yks turtsi on viel kesken, ni aattelin 1tablaa sen samal jotai netflixii katellen ku alkaa silmät painaa ni kehtaa enää käkkyy pelloo.

edi:t nii ja kerta ei mitää coachaust tarjoust oo tullu, ni kiinnostaiskoha jengii foorumil kommentoida mun pelii, jos kuvaan jonku käkkysession ja upin sen tänne foorumille. ilmasii lounait anyone???

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 24 Loka 2016, 17:17

Käkyt tänää +5bin ja turneet jäi pari dolsuu plussalle ku 1d splashista 7 sija.

note itelle: ennen seuraavaa turnaussettii tee paisti tää: kato väh 2kpl mtt videoita, joista toinen jotai puskurange höpötystä

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 25 Loka 2016, 17:07

rakas päiväkirja, mut on perseraiskattu tänää helkkarin monta kertaa 2outtisil plo & tekstu turneis. Oon silti tosi ylpee itestäni, ku en oo tiltannu ja onnistuin saamaa päivän pikkasen plussalle, kiitos pikkufieldin plo k.o turtsin 2sijan. Sit annan plussat viel itelleni siit, et pelasin solidii sini sabotagii läpi turnauksen.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 01 Marras 2016, 03:39

Pidin pari päivää taukoo peleistä, ku otin -20bin käkkypäivän hölmöillessä. Ekat 10binii meni iha A-pelil, mut sen jälkee ois pitäny siirtyy pelaa Aapelii, ku karkas fokus ja toiset 10binii roiskin sit menee.

Tänää pelannu turnauksii ja nyt viel 1tablaan jotai 2d bounty builderii. Kiinnostaa ku formulat tää turnaus, mut on se koitettava painaa tää loppuu (päätyy). Yhen 3sijan otin jostai pikkuturtsist ja siitä 280d, joten päivä jäi ok plussal. Mua kävi mietityttää vika jako, koitan laittaa tähä ulkomuisista setit ja ois kiva jos joku vois heittää kommenttii: Eli turboturnaus, taso nousee 1min päästä, 3left, ollaa pelattu n 10min kolmistee, vihu1(button, 22bb) avannu jokasen buttonin tähän mennes mitä kolmistee pelattu, vihu2(sb 40bb) ja hero bb:llä 20bb.
-> Vihu 1 avaa 2xbb, sb fold, ite shoveen A6o ja nappi ottaa instamaksun KJo:lla ja hero ulos. Toi vihu1 oli mun hemin statsien mukaa 44/33 (vpip/pfr). pricepool oli 275 / 375 / 500 (about noin ~~). Nii ja ite olin koko finupöydän pelannu hito tiukkaa (kerran näytin finupöydäs kortit ja se oli shorttia vs pf allarit TT:llä, ja 3handed pelannu kans tiukkaa ku lappu ei käyny)

ELI: Oliks toi shove
a) iha ok
b) iha vitu paska
c) "paha sanoo noil tiedoil"

Sit kyssäri: Mul hemin statsit päivittyy käkys iha normisti mut turnauksis se ei joittekin pelaajien statsei näytä ollenkaa, tyylii jos oon istunu 2 pelaajan kaa samas pöydäs yhtä kaua ni toisel näyttää vaik 50hands ja sil toisels 3hands total :O Mitää ratkasuu tähä?

danyfilth

Viesti Kirjoittaja danyfilth » 02 Marras 2016, 16:04

Taitaa a6o olla tyyliin 8bb shove ilman erikoisia riidejä. En jaksa tarkistaa.

Ymmärrän jos pelaa starssin megafieldejä, et alkaa olla voimat olla loppu loppumetreillä, mut ei niitä pyttyjä oteta jos ei jaksa pelata sitä viimeistäkin tuntia skarppina.

Edit: "Toi vihu1 oli mun hemin statsien mukaa 44/33 (vpip/pfr)." Tää kertoo et vihu osaa laittaa painetta ft:ssä ennemminkin kuin olis megavalas.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 03 Marras 2016, 02:41

Järkipuhetta Iso D! Ja kiitti komsust <3

Tänää napsu pikkuturtsist yks 2sija ja siit 420d (blaze it) ja käkyist vähä plussaa, joten tää päivä oli oikee mahtava!

yks käsi jäi mietityttää meikää (monille teist iha selkee spotti tiietää, mut ite iha hukas viel turnauksis ku kerenny reenaa):

fulli turbo. Edellises kädest UTG avas, vihu otti maksun utg+2 ja ite 3bettasin sb:ltä ja molemmat heitti kortit ämpärii (muit riidei ei vihusta).
ITE KÄSI: taso 200/400 hero stack 13k, vihu 11k

Vihu limp MP:stä (muut foldannu edeltä), hero raise buttonilta (QQ) 1200 ja vihu 3bet to 4600. Ite olin täs iha kujal et mitäs nyt?? sit päätin vaa et jabba the hut mä hakkaan sut ja työnsin kalkut keskelle ja vihu kääns AA ja hero ulos.

Survoin koska:
1) en uskonu et lähtee limp-raisee AA noin myöhäsestä positiosta varsinkaa ku sen takana ei oo ku yks pieni stäk (12bb)
2) sen 3bet oli noin iso
3) olin just hetki sit eristäny vihua(ja sitä toista) tos ku 3bettasin sb:ltä isosti

Mut nyt ku pääs pyörittelen tota jälkikätee ni oon tosi ristiriitasis kelois et oisko vaa pitäny kippaa, ku en mä tota millekkää muullekkaa ku kk/aa/tai ehkä joku pien pari mil lähti miinottamaa mut sit ois joku random sekoominen... oliha toi nyt kait sitä iha päi vittua taas vedetty ei helkkari

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 03 Marras 2016, 18:22

Tänää noin 10kpl turnauksia ja yks 2sija ja yks 4sija... runnaa kyl hyvi nyt mut vituttaa silti ku ei tuu byttyyyyyyyyyy

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 03 Marras 2016, 18:40

Pidän kyl sunnuntaihin asti taukoo peleist nyt ja hoitelen kouluhommii ja parisuhdetta koska ne jos mitkä on +ev pitkäs juoksus. Sunnuntain aattelin menettää sunday million neitsyyden, jos saan frendeille myytyy pinnoja ja muutenki tykittää sit all day long korttii.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 03 Tammi 2017, 20:56

Vuoden eka sessio oli miehekäs 19h johon sisälty pari käyntii saniteettitilois ja tunnin välein röökitauko. Olin pahimmillaa 25binin montus, mut emmä ny hitto vuotta tappiosessiol alota ni piti kaivaa kuoppa umpee ja siihen viel 4binii hyvää päälle. Just lopetin käteiset ja nyt jälkkäriks parit low stakes mtt:t ja sit vois harkita nukkumista. Tää taitaa olla mun pisin sessio ikinä... toivottavasti ei tuu iha heti ennätystä uusiks rikottuu :D

edit: nii siis mul atm 2 turtsii auki ja ku nää loppuu ni tuleeha täst sessiost yli 19h yhteesä

edit: näis plo turnauksis on kyl järestää nii paska taso et huh. tipahin tost just ku sama vihu eka antaa mulle körököröö 35%:lla ku mennää flopilt sisää ja vähä aja pääst se löytää mun survasuu maksun 20%:lla flopilta ja runnaa värisuora ja paistos on out

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”