Mufler kirjoitti:Meil paljo samaa pelitavassa ja runeissa ilmeisesti. Ite kun sen kerran pääsen ft, ni tötöilen useesti itteni ulos. Eka harjaat sen 4h a-peliä ja sit siel lopus tötöilet.
Sit jos ei runnaa, ni runnaa just edelle mäinitun tavoin.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
se on just näin! mut mä lupaan skarppaa tos ni tee sä samat
---------------
pelasin vkl yhen(1) turnauksen ja senki puhelimel ku olin dösäs... 5d bubble rush ja siitä pytty gg :p
tänää pelannu sit vähä enempi ja aika breikis ollaa. viel pyörii 2 pientä turtsii taustal. oli saumat hyvää päivää, mut 16d hotti hyyty sijalle 11

. netflix auki ja sielt trailer park boys taustalle pyörii siks aikaa ku nää on ohitte.
Marathonbetin kaa vääntäny melkee kuukauden, et saisin rahat sielt ulos.. tilasin pankista maksullisen todistuksen mis on lontooks jauhettu _kaikki_ oleellinen ja löytyy official stampit ja signaturet, mut bumerangina tuli taas joku automaattinen sähköposti vastaukseks kuinka ei kelpaa ja näin.. no menin sit live chattii ja otin vähä aggromma linjan. löin miriamii kylkee ja se sit nyt lupas, että sielt security puolelta joku laittaa mulle spostii, ni jos sais ton paskan selvitettyy. emmä tiiä kiva kyl et syynätää, mut kaiken mahollisen oon lähettäny ja ei kelpaa

ei oo ikinä missää saitil ollu kotiuttaminen noin vitun vaikeeta. emt käytänks tota veli-venäläisten saittii enää ikinä. ruski cyka blyat))