Kohti ääretöntä ja sen yli!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
kalapaistos

Re: Kohti ääretöntä ja sen yli!

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 30 Tammi 2017, 01:54

pelasin viel hetken ja sielt +2bin ni vähä illan tappioita takasin. vittu että mä pelasin tänää päin vittua kyllä loppuu kohden varsinki käkyis. painoin iha automaattisesti näppäimii samal ku keskityin noihin turnauksii. veikkaan et suurinosa käkkytappioista ois ollu vältettävissä jos ois ollu full focus siin tai ees se 90pinnaa. nyt yökyöpelipeleis painoin pari ihan vitun retardi linee ei saatana.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 30 Tammi 2017, 05:02

emmä osaa tappiol lopettaa XDhehe. sain päivän käkky"kuoppan" umpee. huomen lapioidaa toi mtt kuoppa kans. unilääkkeeks teen nyt viel yhet laskiksen tehtävät ja sit unille.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 02 Helmi 2017, 05:10

tammikuu done ja tuloksellisesti oli kyllä hyvä kuukaus, mihin oon tyytyväinen. pelasin hyvin ja runnasin viel paremmin. ku on full focus ja pelaan a-pelii ni homma kulkee, mut tuli kans pelattuu pari kertaa tosi väsyneenä, jolloin ois vaa parempi pitää softat kii. jos ei oo fiilistä / väsyttää ni sit ei kuulu pellaa. täs hommas kaks negaa ei käänny posiks, ni jatkossa pitäs koittaa pysyy irti peleistä, jos tosiaa väsyttää tai ei oo sitä fiivistä.

helmikuun eka päivä ei sit nii hyvin startannukkaa. tos kk vaihteen yönä / eka pvä aamuna pelasin turnauksii ja plo50 ja olin jo -1k pahimmillaa. käkys tuntu etten voinu voittaa yhtäkää pottia. pelasin kyl vitun väsyneenä ja oma peliki oli kyl paskaa, mut tuli kyl sitä setuppiiki iha urakal. ~~ -250 mtt, -650 käkky ja -100 spin&go(XD). kattelin sit vähä aikaa netflixii ja jatkoin sit käkkyy ja sain sentää kaivettuu kuoppaa 500 bäkkii, ni ei jääny iha nii pahasti päivä pakkaselle, mut surkee päivä anyway.

helmikuun aattelin pelaa pelkkii turnauksii paristaki syystä: oon katellu nyt aika paljo striimei ja siel melkee kaikki painaa mtt, ni itelläki hirvee hinku syttyny pelaa niitä. lisäks mä oon joteki ymmärtäny, et niis ois paree value ku käkys nykyää (veikkaan et raken takii, ainaki varmaa iso tekijä emt). iso syy on kans se, et käkkyy pelates päivä menee aika ikenii välillä. noit turnauksii ois nyt tarkotus pelaa sillee, et joko pelaan aamusta session tai sitte illasta session ja sit loppu aika vuorokaudesta jäis muihin hommii mitä pitää hoidella.

saitteja en oo viel päättäny et missä pelaa. starsin softa on vaa niin nuts et moni muu tuntuu kankeelta, mut aion kyl tallettaa useemmalle saitille ja pelaa jotai 200 pelaajafieldin(tai paljo nois perus turneis nyt yleensä onkaa pienemmil saiteil jengii) turnauksii pääasiassa. tietty sit starsilta noit massaturneita, jos sattuis luckboxaa jotii. saitit varmaa 888, starseu, starsfr, winamax ja sit vois veikkaust koittaa, ku jos ei veikkaa ni ei voi voittaa.

heräsin tos 2 aikaa yöl ja herätessä luulin et on jo aamu lol, heil unirytmit. ei sit enää tullu uni, ni päätin sit ottaa kokeiluu ton cardrunnersin 7pvä trialin ja katon täs 7.30 asti videoita ja lähen sit pyörähtää pariks tunniks koululla ja sit tuun starttaa kuukauden ekan mtt session.

edit: nii ja toi sharkscope jäsenyys pitää kans hommaa

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 02 Helmi 2017, 12:44

ei vittu et tiltaaa onneks koht röökitauko. oli just kongit bounty builderis ja meni riveril vahingos mukii ku riveril mietin et paljo raiseen ku vihu löi river. oisin vieny mega potin pienemmält täkärilt (käsi näky ku shortti oli jo all in). TILTLTITLTLTTL

tai no ei nyt NIIN MEGA Pot mut oisin noussu turneen cl

edit: tein kans winamaxil tilin mut typosin mun syntymäajan ni en viitti nyt depoo sinne ennen ku saan sen vaihettuuuuu

edit: pakko purkautuu tänne etten nyt burgeroi noita kahta turnausta mitkä viel kesken:

- ryssin yhes pienes turnees ft:n iha totaalisesti. olin 4/9 ja 7. ulos.. ei tullu ees mitää setuppei vaa ite tötöilin.
- toises pienes (plo) turtsis olin 2/5 ja flopilta menin inee cl vastaa 70-30 suosikkina... en tiiä miten icm hommat toimii (onks niihin joku saitti mist voi kattoo ku syöttää stakit jne. ni kertoo mitä pitää tehä vai pitääks olla joku ohjelma ??:D) en kyl usko et toi oli virhe millää ku noin hyvis kuiteki pääsin inee ja voitostahaa sitä pelataa...

äsken johki 10minaa:
kk vs a3 vs 99 pf allarit nokkaa
kk vs 88 pf allarit nokkaa
tt vs aj pf allarit nokkaa
74s otin buttonin avauksen kii, flop 774r c-callasin cbetin, turn 9 c-raisesin ai ja se snap 99

Mufler

Viesti Kirjoittaja Mufler » 02 Helmi 2017, 14:45

Meil paljo samaa pelitavassa ja runeissa ilmeisesti. Ite kun sen kerran pääsen ft, ni tötöilen useesti itteni ulos. Eka harjaat sen 4h a-peliä ja sit siel lopus tötöilet.
Sit jos ei runnaa, ni runnaa just edelle mäinitun tavoin.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Born to lose, live to win. -Lemmy Kilmister-

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 06 Helmi 2017, 19:13

Mufler kirjoitti:Meil paljo samaa pelitavassa ja runeissa ilmeisesti. Ite kun sen kerran pääsen ft, ni tötöilen useesti itteni ulos. Eka harjaat sen 4h a-peliä ja sit siel lopus tötöilet.
Sit jos ei runnaa, ni runnaa just edelle mäinitun tavoin.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
se on just näin! mut mä lupaan skarppaa tos ni tee sä samat ;)

---------------

pelasin vkl yhen(1) turnauksen ja senki puhelimel ku olin dösäs... 5d bubble rush ja siitä pytty gg :p

tänää pelannu sit vähä enempi ja aika breikis ollaa. viel pyörii 2 pientä turtsii taustal. oli saumat hyvää päivää, mut 16d hotti hyyty sijalle 11 :(. netflix auki ja sielt trailer park boys taustalle pyörii siks aikaa ku nää on ohitte.

Marathonbetin kaa vääntäny melkee kuukauden, et saisin rahat sielt ulos.. tilasin pankista maksullisen todistuksen mis on lontooks jauhettu _kaikki_ oleellinen ja löytyy official stampit ja signaturet, mut bumerangina tuli taas joku automaattinen sähköposti vastaukseks kuinka ei kelpaa ja näin.. no menin sit live chattii ja otin vähä aggromma linjan. löin miriamii kylkee ja se sit nyt lupas, että sielt security puolelta joku laittaa mulle spostii, ni jos sais ton paskan selvitettyy. emmä tiiä kiva kyl et syynätää, mut kaiken mahollisen oon lähettäny ja ei kelpaa :D ei oo ikinä missää saitil ollu kotiuttaminen noin vitun vaikeeta. emt käytänks tota veli-venäläisten saittii enää ikinä. ruski cyka blyat))

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 12 Helmi 2017, 21:49

Rakas päiväkirja, oon surkee + runnaan surkeesti atm.

Kuukau so far be ja oon pelannu _iha_ vitusti turnauksii. ei mitää hajuu mikä mun ROI on, mut sen tiiän et kyl se positiivinen nois micro/low stakes mtt:ssä on. pelasin iha alku kuun noit micro mtt ja nyt ku saanu vähä pelei alle ni oon siirtyny low stakes.

PE otin 2x deep runii, eilen 3x deep runii ja tänää yks deep runi, josta tuli 3 sija ja siitä 400d. harmittavasti tipahin AAxx vs AQT3s cl vastaa bvb. tol potil oisin noussu kakkoseks. tää cl oli iha täys sekopää joka sharkscopen mukaa vitusti kuopas ja tää toinen jäbä oli joku iha ok mtt regu.

Moneytimes olin eilen 20bb stägäl bb:s ku 24left ja iso stack super aktiivinen jäbä avas sb:lt ni survoin sorsat siihen päälle ja se snäppäs kongeil ja meikä ulos. toi oli päi vittuu pelattu (taas)

pelasin muuteki eilen iha päi vittuu ku parit paskat yöunet takana, koska life stress ja näin, ni vaikuttaa aika paljo unosii ja paskat unet -> paskaa pelii. viime yön sain nukuttuu sentää kunnolla ja nyt semi fresh fiilis, ni aattelin painaa toisen mtt session tälle vuorokaudelle nyt illal/yöl.

tosiaa iha ok deep runz tullu vaik peli ollu tosi ailahtelevaa, mut ei vaa riitä runit päätyy ja parit turtsit on tullu taas burgeroituu iha omaa hölmöytee.

plussaa on se, että sain ku sainki marathonbetin kaa hommat selvitettyy, ku otin himo aggro linen ja sanoin, et tuun tuuttaa foorumit ja somen täytee paskaa marasta, jos hommat ei ala skulaa.

edit: tai emt mite noi sorsat pitäs pellaa. vihul tais olla joku 80bb ja mul 20bb bb:llä ja olin joku 10-12 sijal, en muista payjumps. tää vihu avas joka potin jos tuli foldattuna, ni mite noi sorsat pitäs pelaa BvB. emmä oikee voi maksaa ja foldiki tuntuu hito weak ku se avaa any2 ja ehä mä nyt voi 3bet foldaakkaa tol stäkil... saan kuiteki sen vajaa 5bb posan, jos se foldaa toho mun raisee. vitu paskaha mä oon teksu mtt:s ei jumalauta mitää käryy. en nyt muista sen f3b enkä muista et oliks mul ees paljo käsii siit mut kyl sen vpip ja pfr oli huuuuuge

edinro2: nyt mä sen hokasin. ei jumalauta. kaikki harjat huutaa streamis ain "hoooooold" ja sit niitten kädet holdaa. en oo tajunnu tehä tota. jatkos muistan käyttää tota ni todnäk runit kääntyy. voitokas mtt here i come.

edit3: yks "hauska" jako oli tos pe/la välisen yönä joskus aamuyöl/aamul. pelasin plo50 hu ja riveril tank-callasin 4-parilla 50d(potillisen) lyönnin. katoin et mul on suora ja potti splittii, mut chipit valuki vihulle. tarkastin viel hh:n jälkikätee ja sit hokasin, et juuuhhh 4pari gg wp mä. jatkoin viel pelejä ton jaon jälkee. sanomattaki on selvää, et kuoppasin.

7gRocks

Viesti Kirjoittaja 7gRocks » 13 Maalis 2017, 13:19

moro moro! mikä meno? :)

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 10 Marras 2019, 17:10

moro moro!

iha jees meno, snadi köhä vaa päällä.

flunssa lähtee levolla, mut onks jollain lääkettä että miten saan hemin toimii starsilla zoomis oikein? starsilla se ominaisuus, että ku menee all in, ni jengi voi "ostaa ittesä ulos potista" vai mikä onkaa, ni mulla ainaki hemi näyttää että voittaisin sillon potin vaikka häviäisinki sen all inin (ite en käytä sitä osto-nappia)... saaks ton joteki konffattuu? :))))

edit. näyttää winnings ja all in ev:t päin honkia

M0NN1

Viesti Kirjoittaja M0NN1 » 10 Marras 2019, 23:49

kalapaistos kirjoitti:moro moro!

iha jees meno, snadi köhä vaa päällä.

flunssa lähtee levolla, mut onks jollain lääkettä että miten saan hemin toimii starsilla zoomis oikein? starsilla se ominaisuus, että ku menee all in, ni jengi voi "ostaa ittesä ulos potista" vai mikä onkaa, ni mulla ainaki hemi näyttää että voittaisin sillon potin vaikka häviäisinki sen all inin (ite en käytä sitä osto-nappia)... saaks ton joteki konffattuu? :))))

edit. näyttää winnings ja all in ev:t päin honkia
Äijäl ollu pien tauko blogin suhteen 8-) HEM lataat uusimman updaten ni sillä korjaantuu jatkossa. Voi olla että se ei itekseen muuta niitä käsiä mitkä oot ehtiny pelaa enneku lataat päivityksen mutta ne voi force importtaa helposti

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 11 Marras 2019, 13:21

kiitti monni, nyt jytää!

joo pidempi tauko tuli. unohin psivujen salasanan ja toi psivujen salasananpalautus systeemi ei toimi(tai ainakaa toiminu) pitkää aikaa, ni jäi homma vähän telineisii. sain tilin auki kiitos detrun ku laitoin jossain striimissä sille viestiä [-o<

oli tos peleistä taukooki ja aloin taas tän vuoden elokuun lopussa pelaa uusiks. vaikka ei tullu pelattuu, ni yytsin aina sillotällö striimejä ja kiitos basistin, kasperin ja rotkon striimien heräs itelläki pelihimot.

oon pelannu nyt enemmän turnauksia n. 1-2pvän viikossa ja välillä lisäks lyhyitä käteissessioita plo50/plo25 miten kerkee.. ei oikee kerkee saakeli.

kirjanpidon alotin tossa 25.8 ku aloin pelaa ja pelit on ~+3,5k€ plus toi 550e paketti pokerisivut opennii (330e sisäänosto ja pari yötä radisonissa) - btw laitoin tohon viestiketjuu myynti-ilmotuksen siitä - olkaa hiljaa ja huutakkee!!!!

aloin tos pari h sit pelaa lyhyen aamusession ja heti biittiä ku mcafee päätti et hemi on päivityksen jälkee muuttunu virukseks ja poisti sen softan mun tieskarilta. runnasin iha hito kuumasti alkuu ja kaikki natsas, mut runit hyyty tärkeis spoteis.. vittumaisimmat kädet mitä jäi mielee oli jossain starsin bountyturnaukses finupöydäs 6left 44 vs 33 ku btn shoves 20bb ja koppasin bb:ltä samanlaisel pinol ja ulos.. toinen biitti oli starsin jossai bountyturnauksessa 2table left sb vs bb ku limp-callaan olikoha vihun 30bb shoven AA vs KTo ja ulos. mut joo alkuu napsu hyvin ni emmä valita hei! kismittää silti kerran kerrasta ku loppuvaiheil hyytyy runit vaikka ois ollu kui onnekas ennen sitä... siks mä noist turnauksist nii tykkäänki ku ne antaa kiksei

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 12 Marras 2019, 18:11

tänää joku 5h peliä ja turnaukset about -200d (binit 3-20d) ja plo50 +120d siinä sivussa.

latasin ton hemin nyt uusiks ja hudi näyttää näemmä statsit vihuista eli käsihistoriat se importtas automaattisesti uusiks, mutta muuten hemi näyttää mitä sattuuu, tai itseassa ei näytä mitää. valitsen cash -> by stakes -> total hands 5096, net won 3155d mikä ei joo pidä paikkaasa :D. valitsen "cash results graph" ni ilmottaa, että "no hands to graph", overall kohdassa näyttää 38000 kättä ja net won 2657d. sessions ja sessions by day näyttäis nopeesti vilkastuna iha oikeelta ja pelatessa hudi toimii kyllä. en taas tiiä mitä hittoa täs pitäs tehä että toi toimis niiku pitääki, mutta selvitän sit vaikka syssymmällä. kuhan hudi toimii ni se on pääasia, emmä tota hemiä osaa/tajua muuten ees käyttää. ois vaa kiva katella overall cash results graphia ni vois sit tohkeilla et kui onnekas / valittaa kui epäonnekas sitä on tullu oltuu.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”