Kohti ääretöntä ja sen yli!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
kalapaistos

Re: Kohti ääretöntä ja sen yli!

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 05 Tammi 2017, 15:58

meikäl uus unirytmi: all nighter, sit 14h unet ja sit taas all nighter. feelsbadman.

deposin tos aamusel ekaa kertaa 888:lle, ku starsil ei pyöriny tarpeeks micro/lowstakes turtsei mun makuu ja pääsinkii melkee nostaa kannut kaakkoo, mut hyydyin 2sijalle. finupöytä oli yht pehmee ku meiän uudet finleissönin tyynyt eli tosi pehmee. sain finupöydän ekaa kätee AA:n jolla käytännön tuplasin ja nousin 200k merkkii ja olin avg stäkäl meiningeis. mun oikeel puolel oli jäbä joka avas hitosti, mut foldas 3bettii kerra kerrast ja mun vasuris pari ylitiukkaa jäbää, ni ryöstelin itteni pöydä chipliidiks. huppii lähin 3:1 johdos, mut sit kävi huonot. toi huppivihu oli helposti exploitattavis ku mul tais tulla turnauksen aikana +300 jakoo sen kaa ni oli iha ok notesit. tuplasin vihun ku riveröitii molemmat kahet parit, mut vihu sai isommat ja toisen kerran tuplasin sen QQ vs JJ pf allareis ku vihu osu settii. sit tungin loput 75s buttonilt ja vihu koppas A8o ja meikä ulos.

pitää nostella kannui ens viikol, ku vkl on ohjelmaa ni ei kerkee pellaa.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 06 Tammi 2017, 05:58

Nukahin sohvalle pariks tunniks ku kateltii tyttiksen kaa kimmon 3 tuottarii, heräsin sit sohvalt 22.00 ja menin konehuoneesee jatkaa unii, mut heräsin 2.30 yskäkohtauksee(snadi köhä päällä) enkä saanu sit enää unta, joka on aika kova biitti, ku kuiteki flunssa+all nighter alla, ni mite vitus en saa muka nukuttua. kroppa vähä tilteis tj.

Tän vuoden pelit startannu kyl tosi hyvin tuloksien kannalta, mut rytmei pitäs vähä korjaa, eikä vaa pumppaa läpi yön. pelannu plo25 ja jonku verran 1-5d turnauksii + parit 10d turtsit. uppii yhteesä ~1500e joist varmaa 700d turnauksista (kiitos ton yhen 2sijan josta 400d) ja loput käteisistä. Oon niin käsi käyttää tota hemii, etten osaa ees tsekkaa miten tän vuoden pelit tarkallee ottaen on menny. käyttäny hemii vaa ain hudin takii, mut pitäs kyl opetella ton käyttöö vähä paremmin.

mul on sellai fiilis, et sillo ku oon iskus ja pelaan a-pelii ni biittaan suht hyvin ton plo25, mut oon vähä turhan harvoin täydes teräs. tykkään ihan hitosti taas pokerista ja joteki on sellai et vittu mä haluun kehittyy ja nostaa tasoi ja sit tuleeki pumpattuu vähä liikaa ja sen ajan vois käyttää johki muuhun. tää on kuitenki vaa kiva harrastus, josta voi saada vähä rahhoo, ei täs mikää pakko millekkää tuntipalkoille oo päästä, vaik oisha se hyväks. pitäs muistaa et välil vähemmän on enemmän. osaks varmaa siks tullu kyl painettuu nyt tähän parii päivää siks niin paljo, ku oli vähä taukoo taas, ni siks maittaa nii makialta.

tavoitteet 2017:

pokka:
- pelaa vaa ku on aikaa ja motii
- opiskeli pelii

laiffi:
- tee kandi nyt kevääl
- kasva aikuiseks hyväl taval
- anna rakkautta tyttiksel
- kesäkuntoo

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 06 Tammi 2017, 09:40

pakko postaa yks nätti käsi ku en oo aikasemmin tainnu nähä ku vihu vie 1,7 prosentilla potin himaa :D

http://www.handconverter.com/hands/3008288

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 13 Tammi 2017, 06:08

kävin testaa plo50 ja sieltä pari binii plussaa. en kyl huomaa pahemmin plo50 ja plo25 eroo muutaman tuhannen käden otoksel muuta ku et 3betit viuhuu vähä tiuhemmin. plo25 saa nyt jäädä ellei tuu jotai jäätävää ds tai muuten vaa tuu sellai tunne et mut ownattais viiskybäses.

sylettää vähä ku mul on yhel vedonlyöntisaitil useempi satanen jumissa. sielt pyydettii laittaa kuvat henkkareista ja laskusta (jonka tein), mut nyt tuli uutta spostii et pitäis laittaa viel kuva pankin kirjallisesta selvityksestä, että mä oon minä mä ja meitsi ja että tili & pankkikortti on mun... op velottaa 15e tosta lapusta + siin kestää n. viikko et saan sen himaa feelsbadman.

Mufler

Viesti Kirjoittaja Mufler » 13 Tammi 2017, 06:29

Yleens ku pyydetty pankist joku papru ni riittäny screenshot nettipankist mis näkyy tilinro, nimi ja sotu.
Ps. Tilin saldon aina mustannu reippaal kädel, luulevat et oon ritspits.

Muoks. toi sotu ei välttämätön ehkäpä.
Born to lose, live to win. -Lemmy Kilmister-

7gRocks

Viesti Kirjoittaja 7gRocks » 13 Tammi 2017, 16:27

Ei se viiskymppinen tosiaan juuri oo kaksvitosta ihmeellisempi. Niinku itekki mainitsit et jengi 3bettaa yleisesti hieman enemmän eikä oo ehkä ihan niin paljo niitä täysin pihalla olevia 70-100 vpip paisteja mutta kyllä niitäki löytyy. Onnea peleihin!

Ehta

Viesti Kirjoittaja Ehta » 13 Tammi 2017, 18:48

kalapaistos kirjoitti:pakko postaa yks nätti käsi ku en oo aikasemmin tainnu nähä ku vihu vie 1,7 prosentilla potin himaa :D

Etkä oo vieläkään... 8)

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 13 Tammi 2017, 19:29

Ehta kirjoitti:
kalapaistos kirjoitti:pakko postaa yks nätti käsi ku en oo aikasemmin tainnu nähä ku vihu vie 1,7 prosentilla potin himaa :D

Etkä oo vieläkään... 8)

täh? kyl starsin softa ainaki näytti 1,7 prossaa vihulle mun mielestä :o
Mufler kirjoitti:Yleens ku pyydetty pankist joku papru ni riittäny screenshot nettipankist mis näkyy tilinro, nimi ja sotu.
Ps. Tilin saldon aina mustannu reippaal kädel, luulevat et oon ritspits.

Muoks. toi sotu ei välttämätön ehkäpä.
joo ty! laitoin nyt useemman kuvan menee sinne. mm vuokrasopparist kuva, nettipankist parit screen shotit (tilistä ja talletuksen kuitista), selfien mis näkyy mun lärvi ja passikuva. toivottavasti noi nyt riittäis eikä tarvis sitä hiton pankin lausuntoo hankkii... ärsyttää vaa ku en normaalisti lyö ees vetoo ja nyt tälläi vyyhti käynnis. kyl mä siis hiffaan et ku on globaalisti toimiva saitti ni ollaa tarkkana jne. mut en tykkää duunaa mitää paskaa.

plo50 so far 10 binii upis. on kyl mahti fiilis ku pelit runnaa nyt hyvin. viime vuos oli ev wise iha ripulii ni oon kyl iha oikeutettu kuumaa pakkaa
Liitteet
blake kyl kuumis. katoin joskus solona gossip girlii tyylii ton takii lol
blake kyl kuumis. katoin joskus solona gossip girlii tyylii ton takii lol

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 13 Tammi 2017, 19:36

7gRocks kirjoitti:Ei se viiskymppinen tosiaan juuri oo kaksvitosta ihmeellisempi. Niinku itekki mainitsit et jengi 3bettaa yleisesti hieman enemmän eikä oo ehkä ihan niin paljo niitä täysin pihalla olevia 70-100 vpip paisteja mutta kyllä niitäki löytyy. Onnea peleihin!

kiitti :)

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 13 Tammi 2017, 20:03

menee vähä spämmiks, mut pakko laittaa huikee hh.

http://www.handconverter.com/hands/3011724

vihu reppas aika kapeeta xd vihust ei paljoo dataa mut vpip 83, pfr 67, overall 3bet 66,7

ja ite uskon, et tää sekopää ois painanu värinvedol ässil toho floppii kerra kerrasta ja tää co ois valuttanu ässävärin isommin turnil, jos sil se ois ollu.

edit: jahas tota vihun kättä ei tullukkaa toho jostai syyst. vihul siis T9hertoil ja 65ruuduil
Viimeksi muokannut kalapaistos, 13 Tammi 2017, 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ehta

Viesti Kirjoittaja Ehta » 13 Tammi 2017, 20:47

kalapaistos kirjoitti:
Ehta kirjoitti:

Etkä oo vieläkään... 8)
täh? kyl starsin softa ainaki näytti 1,7 prossaa vihulle mun mielestä :o
My bad, aloin kattelee et pakkohan tossa enemmän on % olla, mut BB syökin pari outtia pois :oops: :x . Melkein 3% olis sentään ollut 1vs1 8)

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 14 Tammi 2017, 07:21

Okei okei cashi runnaa kyl, mut nää turnajaiset menee iha vitu penki alle.. 1tablasin tätä paskaa joku +2h ku lensin muist turnauksist ku sirkesalo rannalta. 22left ja yli 2x avg stack posa t: pelaaja9

http://www.pokerhandreplays.com/view.php/id/8030264

tänää päiväl ku herään ni käyn hakee pullon tai kaks viinii, sit luen tenttii väh 4h ja sen jälkee alotan mtt grindin ja napsutan 99% varmuudel pytyn jostai iha sama mistä

BeatBat

Viesti Kirjoittaja BeatBat » 14 Tammi 2017, 13:54

Eilen oli 13pv. Pieni puolustus sulle, Gl tälle päivää!

Edit 18.1 klo. 02.30 -Pistetään huomaattomasti tähän väliin pieni kyssä :)

No joo, itellä oli tänään se 13pv mut ei sen niin välii, kun pikkuturnauksia vain. Ainahan näitä välillä tulee, jolloin kaikki menee pielee, mikä vain voi mennä.

No, piruuttaan kävin tos Partyn texu NL hold emis vähän cashia koittaas, nyt tällä kertaa 10/25cent pohjissa johon otin sen min.10$. ja suht lyhyessä ajassa pelasin yli 40$ kassan tuossa. Sitten tuli parilta kaverilta vähän outoja muuveja? 75centtiin tuli korotus, maksoin, sit yx reraisses 3.50$, sit tää alkup. korottaja minireissas tohon, kippasin ja tämä 3.50$ kippas instana. LOL. Vähänkö rigged hommaa. Pitäkää tunkkinne ja lähdin voittojen kera pöydästä pois...

Onko tuo kovin yleistä noissa, et noinkin isosta kipataan instana, vai pelasivatko vain mut välistä pois?
Viimeksi muokannut BeatBat, 18 Tammi 2017, 02:31. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 14 Tammi 2017, 20:21

Mähä sanoin!
Liitteet
BYTTY.jpg

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 16 Tammi 2017, 02:39

ohhhohhhohoho arggghhh. vitttu että vituttaa. olin 888:lla yhes finupöydäs meit 4 jäljel, kolmel meist 1,5milj stack~~ ja ekal 6milj ja mä vitun idiootti menin taistelee sitä cl vastaa ja olin 4.... siit 750d ja päivä kivasti plussaks ku bineihin uppos joku 200 mut ei jumalauta lämmitä atm. miks mä m i e k k a i l e n cl vastaa. kuiteki kivat payjumpit odotti jne.. tilttasin kyl ehkä ku se jäbä joka oli cl ni osas kyl pelaa ja anto sitä painetta iha vitusti.

btw runnasin iha hito kuumasti tos turnaukses.

nyt syön pitsan ja rauhotun hetken ja jälkkäriks pelaan vähä käteistä ja ehkä jonku hyperin.

nii ja toi vedonlyöntisetti: ei niille kelpaa ku pankin virallinen lausunto, jossa on pankin leima (LOL).. ei auta ku oottaa et saan sen lapun.

edit: noi turnaukset ei kyl sovi mulle henkisesti. jos joku menee pitkälle ni oon ihan paskana, jos en voita. ne payjumppzz jää aina kummittelee + toiseksee jään funtsii iha hitosti liikaa et oisko joku käsi pitäny pelaa toisin jne... en osaa antaa asian olla xddddd

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”