Kohti ääretöntä ja sen yli!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
kalapaistos

Re: Kohti ääretöntä ja sen yli!

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 16 Tammi 2017, 23:11

aijjai. kävin ottaa shottii plo400 ja sinne -2,4k. mua harmittaa atm tosi paljo ku ei oo rollei / taitoi noihin peleihin ja silti menin, vanha pelinarkki heräs henkii. harmittaa tosi paljo ku ainoastaa mil mä nyt saan itelleni järkeiltyy ton et miks mä menin pelaa ni on se et hain kiksei, mut luulin et se oli menneisyyden heron murheita se gamblays... olin vääräs. voittofiilis < häviöfiilis ja todennäkösempää hävii ku voittaa nois peleis ni miks meen... ei vittu. kai ne on ne kiksit sit. oli tää kk mukavat 4k upeis mut enää 1,6k feelsbadman.

nyt pidän sen aikaa taukoo, et vitutus laantuu ja focus taas kondikses (veikkaan et jotai välilt 2pvä-1vko ni oon sinut sen kaa et kävin hölmöilee).

pakko laittaa jotai tavotteita tähä näkyvii itelle ettei lähe suzuki taas käsistä:

resepti kuopan täyttöö:
- +30bin plo25
- +30bin plo50
ei muuta ku gl ja bon appetit meikälle.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 17 Tammi 2017, 19:20

alotin jo projektin

edit: pelasin viel illal vähä lisää
edit: vanhana wowittajana kelaan tän bini-projektin vähä ku levuttais jotai hahmoo
- plo25 19/30 binit
- plo50 0/30

http://www.handconverter.com/hands/3013140 xD

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 21 Tammi 2017, 16:37

eilen 5k~ hanskaa ja 20binii alle ev:n. meil tais olla soppari neiti fortunan kaa et se veti mua eilen annelii oikee huolella ja tänää antaa mulle parhaat runit, koska poikamiesilta ja iha hitoksee turnauksii. gl minä mä ja meitsi!

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 25 Tammi 2017, 01:07

argghhhhhhhh. elikkä plo25 binskut sain eilen 30/30 ja tänää alotin pelaa plo50. alku oli iha smoothii pientä palloo ja sain pari kybää uppii pikku poteil. sit hävisin yhen 400bb posan pf allareis ässät vs ässät (meikäl ds herkut viel!). toi ässät jako sit nasautti jonku doomswitchi päälle ja 0,2sekas -10bin. sit olin et ei vittu ei saatana. kiva startti tähä plo50 grindauksee :))). njoo keitin sit uudet kahvit ja laitoin riosta jonku galfondin pätkän pyörii ja sain jonku henkisen iddq tilan siit. tajusin sen videon jälkee et nyt meikä on asian ytimes. ei muuta ku iddq päälle ja doomille average kokosta penistä ahterii nii kovaa ku lähtee ja sain ku sainki päivän plussalle!

oli kyl henkisesti joteki tosi raskas sessio. pitäs jotai mental videoit katella kans.

https://www.youtube.com/watch?v=dJy5_K-lsR4

plo25 binit 30/30 check
plo50 binit 2/30

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 25 Tammi 2017, 01:43

pitäs kyl varmaa hommaa riosta se pro jäsenyys ku paistettuhevonen haukku jossai blogis niit essential jäbii. tulis varmaa enemmän / keskittyneemmin katottuu niit videoitaki ku maksais enempi siit. oon kyl laiminlyöny pelin opettelun iha hiton pahasti. tänää ku katoin tota galfondin videoo ni tuntu et heti opin jotai uutta. sen tyyli esittää ja selittää asioit on jepa.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 25 Tammi 2017, 04:47

voi perse. ei taas uni tuu ja aamul pitäs olla koulussa. missähä se akateeminen vapaus on??? kysympähä vaa. kouluu on vaa 10-12 onneks, mut himas pitäs vääntää vaikka ja mitä. useempi tunti noihi kouluhommii menee huomen ja veikkaan et tää samoil silmil kukkuminen ei yhtää nopeuta niitten duunaamista. kandiaihe pitäs kans keksii, mut 0 inspiraatioo 0 nothing. ei yhtää käryy et mist tekis.

no mut posin kautta: otin viel 8 binii uppii (still working on it) ku nukkumasaa ei näy. se on varmaa ite nukkumasa.

plo50 binit 10/30

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 26 Tammi 2017, 15:05

http://www.handconverter.com/hands/3016347 pikku painetta vihulle, mut ei hätkähtäny. AKo call pikku mietinnän jälkee :D (ei jostai syyst näy sen käsi tos)

ps. ja joo oon viel kovempi paisti teksus ku omahas. laitoin kyl vihun AK/AQ ni siit oon tyytyväinen :P emmä normisti maksele Q9 tos... laitetaa vaik väsymykse piikkii ni tunnu nii pahalt...

poloho

Viesti Kirjoittaja poloho » 26 Tammi 2017, 15:55

Jep, normi foldi 3bettiin. Lyö nyt ihmeessä T turni jos noin pelattu, sitte voi ton riverinki shoveta uskottavasti :) (c) (c)

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 27 Tammi 2017, 00:01

poloho kirjoitti:Jep, normi foldi 3bettiin. Lyö nyt ihmeessä T turni jos noin pelattu, sitte voi ton riverinki shoveta uskottavasti :) (c) (c)
Joo iha helkkari tyhmä toi maksu. se ku sökötti ton turnin perästä ni siit sain "varmuuden" siitä et sil ei mitää oo ni siks survoin just, mut toisaalta oisha se tullu turnilla varmaa ne kätesä yli mitä se on ansottanu flopilta eli ois kyl pitäny lyödä! vähä tollai epätoivonen survasu ehkä, ku itteni paskaa jamaa ajoin.

täs illal koitin katella vähä hemii ku jaksa pelaakkaa mut ei täst tuu nyt mitää. oon ennen onnistunu noi reportsit tekee stakesien mukaa, mut nyt en jostai syystä saa?? reports -> by stakes -> mouse2 klikkaan stakee ja vaihtoehdot on vaa "save as... / report statistics / select all". mun mielestä se tollee laitettii. sit koitin tuolta more filters kohasta kans laittaa raksin tiettyy tasoo vaa mut eipä auta :o osaisko joku neuvoo what to do? :3 mun bb/100 plo50 on isompi mitä oletan et se todellisuudes on ni haluisin nähä oonko runnannu paljo yli plo50

Nouseva Tähti

Viesti Kirjoittaja Nouseva Tähti » 27 Tammi 2017, 01:54

kalapaistos kirjoitti:
poloho kirjoitti: täs illal koitin katella vähä hemii ku jaksa pelaakkaa mut ei täst tuu nyt mitää. oon ennen onnistunu noi reportsit tekee stakesien mukaa, mut nyt en jostai syystä saa?? reports -> by stakes -> mouse2 klikkaan stakee ja vaihtoehdot on vaa "save as... / report statistics / select all". mun mielestä se tollee laitettii. sit koitin tuolta more filters kohasta kans laittaa raksin tiettyy tasoo vaa mut eipä auta :o osaisko joku neuvoo what to do? :3 mun bb/100 plo50 on isompi mitä oletan et se todellisuudes on ni haluisin nähä oonko runnannu paljo yli plo50
Helpoiten toi taitaa löytyä, kun kattoo More Reportsin alta löytyvän Expected Value - By Stakes. Sille välilehdelle saa lisäiltyä sitten vasemman reunan "Stats" kohdasta melkein mitä tahansa.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 27 Tammi 2017, 02:48

Nouseva Tähti kirjoitti:
kalapaistos kirjoitti:
poloho kirjoitti: täs illal koitin katella vähä hemii ku jaksa pelaakkaa mut ei täst tuu nyt mitää. oon ennen onnistunu noi reportsit tekee stakesien mukaa, mut nyt en jostai syystä saa?? reports -> by stakes -> mouse2 klikkaan stakee ja vaihtoehdot on vaa "save as... / report statistics / select all". mun mielestä se tollee laitettii. sit koitin tuolta more filters kohasta kans laittaa raksin tiettyy tasoo vaa mut eipä auta :o osaisko joku neuvoo what to do? :3 mun bb/100 plo50 on isompi mitä oletan et se todellisuudes on ni haluisin nähä oonko runnannu paljo yli plo50
Helpoiten toi taitaa löytyä, kun kattoo More Reportsin alta löytyvän Expected Value - By Stakes. Sille välilehdelle saa lisäiltyä sitten vasemman reunan "Stats" kohdasta melkein mitä tahansa.
Kiitti, oot mun Stara! :) Muistan sua iltarukoukses ja toivon et sun supernovas ois vasta monien monien valovuosien päässä.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 28 Tammi 2017, 15:07

okei okei elikkä toi mun oma pien haaste plo25/plo50 30 binii molemmis on nyt done. vieläki tuntuu kyl pahalta toi plo400 hölmöily, mut nyt saanu semisti ees paremman mielen, ku saanu ton "shotin" aiheuttaman kuopan täytettyy. shotittelu on iha fine, mut 8x isommat pelit mitä normisti hakkaa ni on vähä turhan isoo kyl. varsinki ku hävityn rahan paska fiilis > voitetun rahan aiheuttama hyvä fiilis ja ei oo edgee nois peleissä ni on selvä ku kelan anssi, ettei tomottii peleihi pitäs mennä.

tänää aattelin kattoo parit mtt videot ja huomenna ajan koko yön turtseja, jos vaa silmät pysyy auki.. ja kyllähä ne pysyy.

edit: nii ja iha huikee homma toi tuleva reportaasin ja henkan striimi. veikkaan et tulee olee viihde- ja oppimisvaluee hitoksee. ite tuun varaa ainaki pari lyijärii, paksun sinikansivihkon, pari pulloo kolloo ja snackboxin prismasta.

edit 2: huomasin muute et naapurisivustol on joku toinen tyyppi kalapaistos nickil (ollu jo pitkää). en oo siis sama kaveri. jos tän mun nickin vois joteki vaihtaa ni ois jepa.

Kuula

Viesti Kirjoittaja Kuula » 28 Tammi 2017, 20:13

kalapaistos kirjoitti:okei okei elikkä toi mun oma pien haaste plo25/plo50 30 binii molemmis on nyt done.
Vedit siis noin viikkoon yhteensä 60binin upit? Aika kova tahti!

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 29 Tammi 2017, 04:50

Kuula kirjoitti:
kalapaistos kirjoitti:okei okei elikkä toi mun oma pien haaste plo25/plo50 30 binii molemmis on nyt done.
Vedit siis noin viikkoon yhteensä 60binin upit? Aika kova tahti!
Oha tos lähemmäs 2vko :p mut joo tahti ollu kyl kova ja toivottavasti pysyy kovana! rillit huurus painettu menemää ja kouluu oo kerenny(huvittanu) käydä. oon kans runnannu iha saakelin hyvin.

kalapaistos

Viesti Kirjoittaja kalapaistos » 30 Tammi 2017, 00:45

Tänää tuli lunta tupaa oikee kunnolla sit. käkyt -7bin(plo50) ja turneet -300d (pelasin sunnuntain kunniaks vähä isommin mtt ku normaalisti, parit 16,5d turneet starsil ja isoin tais olla joku 33d turnee 888:lla, mut muuten 4-16,5d bineil). yks 9 sija ja 2 ft bubblee tuli pikkuturneista.. noist joku ku ois menny päätyy ni päivä ois ollu be. ite tötöilyn ton turnauksen mis tulin 9 ku menin survoo AKo vihun kongei päin 5bettinä ku en vaa uskonu... paisti mikä paisti. käkyissä kävi pari kertaa aika kylmät ja sit alko vpip ja 3bet % lähtee nousuu ja koin parhaaks sulkee softat.. tuskin tulee tänää enää pelattuu ku niskat ja aivot jumis.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”