ReportAasi ratsastaa: Unibet Open Dublin!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: ReportAasi ratsastaa: PLOttaako!?

ViestiKirjoittaja Starsailor » 17.09.2018 8:08

Runi on ollut varmasti huono, mutta miten tuo non-sd ja sd ero, eikö niiden olisi hyvä olla vähän paremmin balanssissa? Tulee mieleen, että luovutatko liian helposti ja pitäisi laittaa enemmän rahoja keskelle, jos vihulla löytyy fold-eq:ta monessa spotissa. Usein käy juuri niin, että tappioita minimoidakseen lähtee makselemaan perässä ja sitten joutuu ikäviin spoteihin, joissa vihut ostaa potteja löynneillä. Tasoa alemmas ja reippaasti merkkejä keskelle.
Starsailor

ViestiKirjoittaja ReportAasi » 17.09.2018 9:59

Niin siis huonon runin aikana yleensä joutuu kippaamaan myös enemmän, kun boardit runaa päin vittua. Sama pätee showdowneihin, kun ei pääse lyömään valueta/joutuu crying callaan, kun boardit juoksee päin vittua. Ei sitä rahaa keskelle kannata laittaa vaan survomisen ilosta, pitäis olla jokin päämäärä siinäkin. ;) Tänään liveis about 3k+ alle EVn ja kaikenlaista hauskaa paskaa ja vitutusta (mm. samaa paistia vs hyvis keskelle ja runataan kahesti, joten 2/2 turpaan kahdessa yli 2k potis). Eiköhän tää joku päivä taas ala kulkeen. GG siihen asti!
ReportAasi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja hilokunto » 18.09.2018 12:46

Non-sd- ja sd-käppyröihin vaikuttaa monet asiat, kuten se, miten ohutta valueta Hero lyö river ja eritoten se, miten vihut vetää. Itse en ihan kauheasti siihen lähtisi reagoimaan, kunhan ev-tulos on hyvä. Noista käsianalyyseistä nyt jokainen jotain PLOsta ymmärtävä tajuaa, että Aasin pelikäsitys on ottanut valtavia harppauksia eteenpäin ja 500 on biitattavissa. Mentaalipuolella toki vielä parantamista ja huono runi on otettava haasteena, et miten polla pitää. Toki itseluottamusta voi hakea pienemmistä, mutta silloin kun oma peli on kuosissa ja vihut tekee paljon selkeitä virheitä, on parasta vaan jatkaa samaan malliin ja lisää volaa sisään, pelikassan asettamissa rajoissa tietenkin!
hilokunto

ViestiKirjoittaja ReportAasi » 18.09.2018 13:29

Alright, tänää taas klo 19 striimataan! Jaossa lippuja Tyrmää Tunza -kampanjaan ja toki perinteinen 5€ Aasi’s Game 400€:n takuupotilla, josta voittaja napsuttaa paikan freerolliin, missä jaossa Unibet Open -paketti! Nähdään osoitteessa twitch.tv/pokerisivut !
ReportAasi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja ReportAasi » 24.09.2018 18:18

Hoila!

Jääny nyt päivitys välistä, kun en asentanu konetta vielä kotona ja läppäri on kosahtanu jostain syystä. Epäilen vahvasti, että uus windowspäivitys on syynä tohon, koska Henkulilla oli kosahtanu läppäri kans päivityksen aikaan ja Aasittarelle tuli kans päivityksen yhteydessä bluescreenii. Mulla siis yrittää hakee jotain system recoverya jostain lähteestä (LAN/DVDRAM), mut ei se etene mihkään, ihan sama, mitä valitsee. Elän toivossa, ettei oo mitään vakavampaa ja menee korjauksella. Mut oon siis Nokialla ja läppäri ei toimi/uudet kädet ei oo ees läppärillä, joten tuloksia ei voi ees postata. Viime viikon pelimäärä oli netis aika vähäinen, livei tosin tuli melkeen 20h siihen päälle. Tulokset paremmat, mitä ekal viikol. Mut laittelen noita myöhemmin.

Huomenna tosiaan striimiä taas ja tokavika ReportAasi’s Game -striimi kyseessä! Nyt viimeistään siis kannattaa havahtua ja yrittää tavoitella paikkaa freerolliin. Huomenna myös jaossa 250€ arvoinen UO-karsintalippu! Kisan julkaisen striimin aikana, joten kantsii olla följys alusta asti! Toi kisa ei vaadi mitään storytellingia, joten kaikki voi helposti osallistua. Tarkoitus ois taas analysoida käsiä, kun pudotaan turnauksesta. Tällä kertaa todennäköisesti yksin, mutta eiköhän tosta jotain hyötyä ole silti. Eli jonkinmoista omahakoulua siis tarjolla myös! Katotaan, jos sais sit mahdollisesti järkevästi viiveen pois, kun tipun, niin ois helpompi keskustella käsistä.

Paalaajien uusin jakso on nyt katsottavissa Pokerisivujen Youtube-kanavalla. Eilisessä striimissä näytetty versiohan oli hieman extended, koska ladattiin koneelle vahingossa lopullista versiota edeltävä versio. :D Mut ei juurikaan asiasisällöllisesti poikkea toisistaan noi. Ton pidemmän voi toki katsoa myös twitchistä jälkilähetyksenä. En saa puhelimella upotettua Paalaajien Youtube-linkkiä järkevästi tähän postaukseen, mutta jos joku mode sattuu näkeen, nii vois heittää sen tähän alle!

Aasiallsita alkavaa viikkoo kaikille!
ReportAasi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja ReportAasi » 26.09.2018 15:36

Sellanen päivä, että herää ja samantien on jotenki paska fiilis.

Johtuen hieman henkilökohtaisista suhteista, päädyin taas kyseenalaistamaan kaikkea, mitä teen ja mihin pyrin. Ei oo mitään niin vittumaista tällaisissa hommissa kuin se, että alkaa epäillä omaa tekemistään. Komiikassa ja pokerissa on sillai tosi paljon samaa, että pitää seistä omien juttujen takana, vaikka kuinka joku epäilis. Toisaalta sit taas, mikäli toistaa samaa juttua ja se ei toimi, niin sekin pitää tajuta mahdollisimman nopeaa.

Viimeisenä mainittu asia onkin sellainen, missä näkee suurimpia ongelmia sekä pokerinpelaajilla että koomikoilla. Pokerissa tämän jutun hahmottamista vaikeuttaa varianssi ja komiikassa yleisö. Saatat omahassa tehdä paljon vääriä juttuja, mutta voitat silti hetkellisesti rahaa, kun taas joitakin vihuja vastaan tehdyt optimilinet eivät realisoidu joka kerta, mutta pitkässä juoksussa ne tuottavat sinulle eniten rahaa. Samoin kuin omasta mielestä hyvä ja älykäs juttu Bayesin teoreeman soveltamisesta seksikumppaneiden määrän optimoimiseen ei välttämättä toimi Kemin paikallisessa, vaikka pokerikaverit nauraisivat vedet silmissä. Loppuviimein Bayesin teoreeman tuntevia ja sen käyttämiseen samaistuvia tyyppejä ei todennäköisesti löydy komediayleisöstä tarpeeksi, jotta tämä juttu toimisi ~ikinä missään. Kuten ei reguja vastaan flopin reissaaminenkaan A-high boardeihin, kun olet vain maksanut 3betin UTG:sta. Silti, mikäli onnistut molemmissa jutuissa ensimmäisellä kerralla, saatat toistaa näitä useita kertoja ennenkuin huomaat, että kyse oli vain positiivisesta varianssista/yleisöstä. Sen sijaan olet saattanut heittää timanttisen pillujutun/painaa riverin checkraisepillin, mikä on aiheuttanut lähinnä myötähäpeää, koska vastassa on ollut Naisliitto Unioni/paskavalas ja hylännyt tämän heti ensimmäisen yrityksen jälkeen.

Sen vuoksi itselle on tärkeää purkaa asioita osiin, kun tuntuu, ettei mikään etene tai toimi. Lähinnä keskustelu muiden ihmisten kanssa helpottaa ja välillä joutuu hieman väkisellä hakemaan sitä "todistetta" siitä, että on ihan oikeilla jäljillä. Oli se sitten tilastojen ja käyrien tutkimista tai omien hyvien keikkojen kuuntelemista nauhalta. Pokerissahan yleisesti resultoriented ajattelu on pahasta ja muiden toimivien juttujen kopsaus hyvästä, kun taas komediassa ei ole mitään väliä, miten sen porukan saa nauramaan, kunhan se tapahtuu itsekeksityillä jutuilla. Oon pitkän aikaa naureskellut, että valitsin huonon itsetunnon omaavaksi ihmiseksi kyllä kaksi optimaalisinta ammattia. Tämän vuoksi ne hetket, kun kyseenalaistan itseäni pitääkin hoitaa alta mahdollisimman nopeaa, etten jää rypemään turhanpäiväisyyksissä ja sitä kautta estä omaa kehitystä. Pitäisi myös ymmärtää, että asiat etenevät hitaasti. Harvemmin kukaan vetää tunzamaisia 400k nousuja yhden vuoden sisään, jos aiempina vuosina on pelannut tulitikuista. Tai kukaan saa omaa kiertuetta, mikäli on vetänyt timanttisen 15minuuttisen Kemin paikallisessa. Komedian suhteen oon tällä hetkellä lähes täysin tauolla, mut sen suhteen oon ymmärtänyt aikalailla, ettei siellä voi ikinä laskea aikarajoja omalle menestykselle. Tänään illalla on tosin keikka, mikä sai mut näitä asioita vähän pohtimaankin. Keikan jälkeen vois sit joko mennä liveille tai leffan kautta kotiin.

Eilen piti pelata, mut sammuin sohvalle striimin jälkeen ja olin ihan ded, ku hetken päästä heräsin, joten painuin vaan pehkuihin ja nukuin 12h. Nyt suihkun kautta keikkapaikalle!
ReportAasi

Käyttäjän avatar

Re: ReportAasi ratsastaa: Unibet Open Dublin!

ViestiKirjoittaja ReportAasi » 22.11.2018 14:56

Huhhuh, tovi on mennyt päivittämisestä. Downswingiä ei vieläkään ole täysissä määrin selätetty, mut mahdollisesti jotain valoa tunnelin päässä ehkä jossain kohtaa jotenkin on ollut näkyvissä. Täällä siis ollaan Dublinissa ja on mahtava jengi kyllä kasassa. On Mr. Vetoa, on Henkulia ja kasarikaveri Mikko Macgyveria! Tunzakin viihdyttää meitä lähinnä vetämällä ohi käteisompussa ja nauramalla matkalla pankkiin. :P

Eilen tosiaan aamulennolla tultiin ja päiväunien jälkeen siirryttiin asiaan. Henkuli paineli netissä ja muut reilas. Illasta käytiin Taijan kans porukalla aivan mielettömän hyvässä italialaisessa, jonka jälkeen minä ja (maa)Tiainen siirryttiin kokeilemaan onneamme 165€ satelliitissa Mainiin. Olin ihan ok pinossa, kun 10bb syvillä sb viritti mulle ansan limpcallaamalla 76s sb v bb, mikä oli paperia mun Q9 vs. Taso siis täälläkin huikaiseva. Lähtö tuli sit perinteiseen turnaustapaan, kun pääsin QQ vs TT vs shortin A9 about 45bb pottiin ja kymppi heti ovikorttina. 90% tiketti, kun toi ois himaan tullut, mutta Aasin laukka jatkuu ontuvana. Siitä sitten käteispöytään lahjoittamaan paikallisille sekä Tunzalle. Oli aivan hauska pöytä, paljon suomalaisia ja Jasse huolehti, että juomapalvelu pelaa. Painettiin sitten lähemmäs klo 5 Tiaisen ja yhen Villen (joka muuten voitti Taijan Aasi's Game -striimissä jakamalla 250€ lipulla paikan koko festeille!) sekä jonku paikallisen pilviveikon kans. Pilviveikko katosi takaovesta jossain kohtaa ja jätti stäkkinsä pöydälle, joten päätin ite quittaa, ku ei ne pojat mitään älytöntä valueta tarjonnut, vaikka Antti nyt ei mistään päässykään irti.

Yks hauska käsi oli Villee vs, kun avasin liven päälle QJ86ds ja mennään 3way flopille. Flop K54r, mulla kaks takaovee. Menee checkinä Villelle, joka lyö 70% pot. Maksan, koska Tiainen näytti siltä, ettei sitä kiinnosta. Turniin Ac (mulla Qcc) ja Ville painaa mun checkin jälkeen potin. Meillä takana vielä joku 200bb, joten pistän Pakemaisen pampampotin siihen ja Ville käytännössä instafoldaa. WP GG.

Nyt lähetään katteleen sisältöhommia kuntoon, sillä Unibetilta ja Pokerihuoneelta tulee uus pelimuoto ulos joulukuussa! Palathaan!
ReportAasi

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Blogit