ReportAasi ratsastaa: PLOttaako?

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
ReportAasi

Re: ReportAasi ratsastaa: PLOttaako?

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 11 Marras 2019, 12:25

Heissulivei ja Aasiallista alkanutta viikkoa kaikille! Nyt seuraa postaus, jonka lähettämistä oon oottanut viimeiset pari päivää. Jengi ehkä huomas, että päivittäiset päivitykset lopahti yhtäkkiä ja siihen oli pienimuotoinen syy. Nimittäin viime viikon alussa otin hieman shottia PLO200 ja mosailin sinne jonku vajaan kilon verran. Siitä sitten sisuntuneena totesin, että takas PLO100 näillä rolleilla, kunnes huomasin, että oon kerännyt ekojen sessioiden aikana Partyn FF-leaderboardiin sen verran pongoja, että sieltä ois sauma saada 200-300d lisää RB, mikäli jatkaisin pelejä 200:ssa (FF100 ei pyöriny juurikaan+yhdistetty LB). Kysyin sit kaverilta, jos se haluis ostaa 50% mun Partyn rollista ja painelisin sit siellä tän viikon sitä 200FF. Tarkoitus oli, että pääsen tohon TOP14 ja saan sen 200d ja sit varmaan rakebackii vähintään sen 480d, eli minimit 40%:lla. Palautukset sain pitää itellä ja peleistä menee tosiaan 50% kaverille.

Aloittelin siinä sitten ekoja sessioita ja tuntu, että ihan hyvinhän tää kulkee. Vaikutti, että pooli on ainakin siedettävä pääosan ajasta, eikä korttikaan väistelly ihan kamalasti. Jossain kohtaa keskiviikkoa tajusin, että olin kiinni jo 500d lisätienestissä. Piti lähteä Kuopiosta Tornioon tiistaina, mut päätin sit jäädä ystäväni Tommin tykö grindeille, kun hänkin meinas painaa tehokkaan viikon pelien suhteen. Siinä sitten toinen toistamme kannustaen grindailtiin aikalailla koko hereilläoloaika ja yhtäkkiä tajusin, että oon TOP5 leaderboardis ja saumaa on vielä noustakin. En ollut muistaakseni torstaihin mennessä tarkistanut tilin saldoa juurikaan, mutta koskaan ei autoreload herjannut, että ei ole varaa lisäostoon (mulla oli vajaa 2k€ tilillä alottaessa, joten ei montaa biniä ois tarvinnut hävitä, että tuo tulis vastaan). Joka ilta sitä mietti, että huomenna vois ehkä ottaa vähä lepiä, kun ei tuossa kärkeen oikeen ole saumaa ja voishan sitä oluella käydä, kun kerta Kuopiossa on jnejnejne. Aina sitä kuitenkin löysi itsensä koneelta pelaamasta ja kaljanjuonti oli vaihtunut urheiluun ja saunomiseen. Tommi, kenenkä tykönä olin, on ollut varmaan isoimpia henkilöitä siinä, kuka on saanut mut uskomaan omiin pokerikykyihin ja kyllä huomas, että seura boostas aika uskomattomiin suorituksiin. Harmillisesti Tommin omat pelit olivat lähinnä pokerijumalien perseennäyttöfestit, mutta ammattimaisesti kaveri jaksoi painaa. Tulihan sieltä sitten eilettäin viestiä, että omahaturnausten kirous oli vihdoin rikottu ja pari pyttykuvaa oli liitteenä! Palkinto siis sinnekin.

Itselleni tuli siis varmaan sairain pokeriviikko, mitä tulee käsimäärään, tulokseen ja muutenkin käyttäytymiseen. En ois ikinä uskonut, että pystyn painamaan jotain rakeracee ihan tosissani. Volyymi on aina ollut ongelma ja monta kertaa kaikki ison volyymin proggikset on alkaneet sillä 15bin montulla, jonka jälkeen koko pelaaminen on tuntunut BB:n kattomiselta. Nyt kuitenkin iski aikamoinen hiitteri päälle ja varsinkin, kun ei ollut mitään apuohjelmia jne., mistä tarkistella EV-korjattua tulosta blaablaa, niin keskittyminen pysyi oleellisessa koko ajan. Aivan varmasti oon runannut hyvin, mutta muistan koko viikon aikana törmänneeni mm. neljä kertaa nutfull vs quads (joista ainakin kaks 3betatuissa) ja saaneeni vain kerran samanlaisen setupin itelleen (missä vihu tunki checkinä riveriin mennyssä singlereissatussa koko stäkkinsä mulle AKTQQ boardiin). Lähinnä pointtina, että ärräpäitä toki lenteli, mutta silti jaksoi kelata, että tälle nyt ei voinut mitään, next hand. Tosi paljon tuli muutenkin mietittyä tasan tarkkaan sitä omasta mielestä oikeaa peliä, eikä sitä, meneekö sitä sitten heikoissa keskelle, jos tämän tähän paukauttaa. Tuli myös havainnoitua enemmän sitä, miten vihut otti mm. bluffeja kiinni (oliko napsuttanut jotain rangen kärkeä tai oliko paska call jne), eikä aina vaan lyötyä itteä naamaan, miten päin helvettiä taas pelattiin, kun hävittiin. Rohkeammin tuli myös floatattua, mikäli vähänkään oli fiilistä, että vihu luovuttaa liikaa myöhemmillä streeteillä. Näissä toki aina auttaa, jos ne floatit sit myös napsuttaa niitä takaovia ja vihut katkeilee. :D Pääosin silti pelin taso ei oikein missään kohdassa romahtanut, vaikka käsimäärä itselle oli viikkotasolla aivan älytön. Mut pidemmittä puheitta tässäpä hieman tuloksia:
rakerace.png
Oon tuo GTO-mies tuossa kolmantena. Loppuviimein päädyin siis ottamaan 1.25k$ sen oletetun 200d sijasta. Olin käytännössä sunnuntain pelaamatta, mutta GorillaChamp alkoi viimeisen kahden tunnin aikana hiillostaan (oli 200p perässä klo 23 asti, kun 01 loppui aika, mut sit vikas päivitykses ennen loppuu enää 50p peräs) ja piti viimeinen 45min vielä painaa kännykällä. Olin budjetoinu ton ohimenon kyllä (ajelin su Kuopiosta Helsinkiin ymsyms), mutta tollasta viime hetkien ohivetoa en pystyny hyväksyyn.
rakeracestats.png
Tässä viime viikon statistiikkaa vähä MyGamesta. Eipä tuossa voi olla muutako tyytyväinen. Varmasti oon ollu varianssin aallonharjalla, mut kyllä mulla oli koko viikon sellanen fiilis, että nyt on peli kuosissa ja oon päässy monista vihuista kärryille ainaki osittain. Kyllä tuolta hyviäkin vetureita löyty, mutta oli myös sellasta hiihtelijää, ettei suksiin ollut taidettu laittaa voidetta ollenkaan tai sitten luisto ylitti taitotason ja kaatumisia tuli.

Koko viikon tuloksena käsittämättömät +4.7k€ ja tämä siis ainoastaan mun osuus. Yhteensä tein 7k€ viikon, mutta tosiaan myin peleistä puolet, joten pari kiltsukkaa kilahtaa myös kaverin tilille. Projektikin lävähti siis komiasti maaliin tämän viikon myötä, eli pari viikkoa ennakkoon oltiin valmiita.

Projekti: 12 240€/10 000€

Tää viikko menee aikalailla pokerin ulkopuolisissa puuhissa (keittiöhommia, to Kuopiossa pikkujoulut, pe Huuhkajat TV:ssä ja la keikka Hki), joten pelimäärä on todennäköisesti olematon. Katotaan sitten, josko ensi viikolla painelis taas kovan setin ennen Pariisin reissua. Pariisissa pidetäänkin sit kunnolla lystiä, onnittelut jo tässä vaiheessa kaikille paketin voittaneille!

PS: Modet, jostain syystä ei toimi nää koodaukset, nii voitteko korjata luettavampaan muotoon jossain kohtaa.
Voita paikkasi Cash Game Festival Maltalle täältä!

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 11 Marras 2019, 13:29

Kaikki BBCodet rikki, ei pysty täältäkään käsin kauheesti tehdä mitään. Toivotaan, että ei ois foorumisofta lopullisesti heittäny lappua luukulle ja ois joku muu tilapäinen ongelma :(
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja

Pokerisivut Jarkko

Viesti Kirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 11 Marras 2019, 14:26

Detru kirjoitti:Kaikki BBCodet rikki, ei pysty täältäkään käsin kauheesti tehdä mitään. Toivotaan, että ei ois foorumisofta lopullisesti heittäny lappua luukulle ja ois joku muu tilapäinen ongelma :(
Klikkauksella tuo Älä salli BBcode:a pois päältä niin toimii.

Kuva

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 11 Marras 2019, 14:34

Pokerisivut Jarkko kirjoitti:
Detru kirjoitti:Kaikki BBCodet rikki, ei pysty täältäkään käsin kauheesti tehdä mitään. Toivotaan, että ei ois foorumisofta lopullisesti heittäny lappua luukulle ja ois joku muu tilapäinen ongelma :(
Klikkauksella tuo Älä salli BBcode:a pois päältä niin toimii.

Kuva
Noniin, kiitos tästä. En oo tohon tosiaan koskenu, mut oiskohan vahingossa klikannu tms. Hyvä, että oli vain Aaseilua, eikä maailmanlopun alkua!

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 11 Marras 2019, 14:37

ReportAasi kirjoitti:
Pokerisivut Jarkko kirjoitti:Klikkauksella tuo Älä salli BBcode:a pois päältä niin toimii.
Noniin, kiitos tästä. En oo tohon tosiaan koskenu, mut oiskohan vahingossa klikannu tms. Hyvä, että oli vain Aaseilua, eikä maailmanlopun alkua!
Noniin aivan, empä hiffannu tarkastaa tuota ollenkaa asetuksista :oops3:
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 30 Marras 2019, 16:31

Loistavaa, että Sivut on jälleen pystyssä! Voin uskoa, kuinka tuskallista tämä on ollut aivan kaikille. Nyt kuitenkin ollaan uuden alun äärellä ja toivotaan, että meininki vain paranee! Pariisi ollut so far aika huikee. Kohtalaisen fiiliksissä, että pääsin oikeasti haastatteleen Suomi-pokerin supertähtee ja omaa henkilökohtaista idolii! Semisti fanboyfiilis kyl tuli, ja hienoo, että Pate jakso hyvillä mielin antaa aika pitkänki haastattelun (20min äänitiedosto), vaikka oli vähä nihkee tilanne päällä (paikallisen klubin kans jotain ongelmii). Tuo haastis tulee siis aivan omana uutisenaan, kunhan toimitus sen koostaa ja Patrik hyväksyy. Pariisin UO:lle on olemassa ihan oma ketju myös (linkki tuossa mun hekumallisella kuvalla varustetussa bannerissa), mutta päivitin nyt tännekin vähä kuulumisia, että löytäisitte myös tätä kautta esim. Pokerisivujen Instagramin ja siellä olevan skaban! 250€ UO-karsintalippu tarjolla onnekkaimmalle, joten kannattaa käydä osallistumassa. Ei maksa mitään, eikä kyllä vaadikaan hirveitä. Instagramin Storyssa myös matskuu videomuodossa! Ei muutako GL kaikille viikonloppugrindeihin. Muistakaa myös AdMinisterin seurantaketju Pokeritiedon puolella!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”