ReportAasi ratsastaa: PLOttaako?

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
ReportAasi

Re: ReportAasi ratsastaa: PLOttaako?

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 20 Huhti 2020, 12:49

Jahas, hetki on taas vierähtäny, kun viimeksi on Aasi päivitellyt kirjallisena kuulumisia tänne. Hommat pääosin mallillaan, nyt toki tullu hieman hittiä, kun maksoin aika ison osan yhestä velasta pois ja sen jälkeen tulin neljään tuhanteen käteen vajaa 6k alas, joten käyttövarallisuus käytännössä puolittu johonki 24 tuntiin. :D

Nyt sit takas PLO200 -grindille. Hetki ehdittiin taas 500:ssa pyöriä, mut nyt rolli sellases tilantees, et turvallisempi taas rebuildaa pienemmiltä tasoilta. Toivonmukaan ei tarvii liian kauaa viipyy siel, koska 500 kulkenu todella mallikkaasti. En tainnu blogissa vielä avata sitä (Kassun blogiin heitin jotain käyriä), että tutkiskelin hieman omia käyriä tuolta Starsin peleistä ja tulin siihen lopputulokseen, et hetken aikaa painan kyl niitä. Oon kuullu huhuja (nämä siis täysin huhuja, mut sillä mainitsin, mikäli jollain muullakin ois tosta jotain sanottavaa), et Partyn fastforwardeis ois mahollisesti jotain vilunkii, mut uskon myöskin, että oon vaan pelannu ja runannu heikosti niissä ja se on tosiaan suurin syy maisemanvaihdolle. Ei se rakebackilla eläminen sillee hirveenä lohduta, jos tuntuu, et yhtäkään voitollista kuukautta ei peleistä saa. Tää siis ajo mut hieman tarkistelemaan koko pokeriuraani viime ajoilta, ja päädyin sit painaan oman databasen HM2:sta sisälle tähän HM3:seen kans, koska halusin nähdä, et oonko oikeesti vetäny vaan runin voimalla, ja oikeesti olenkin vain tuurijuopon pokeriversio, kun yhdistetään viimeaikaiset tulokset ja katellaan hieman pidemmältä aikaväliltä. Partyn 200ff:hän mulla on mennyt aivan karmeasti. Oon hävinny sinne käytännön sukkana jonku 50binii reaaleita ja 25binii EV:tä johonki 50k käteen. Ja koko homma siis tuntunut siltä, etten oikeesti vaan pärjää siellä. Sit aloin katteleen Starsin käyrii ja tulin siihen lopputulokseen, et 500 kannattaa kyl yrittää nousta nyt nii nopeeta kuin mahdollista. Tuli itelleki vähä yllätyksenä ja aloin epäileen, et tosta puuttuu jotain älyttömii monttusessioita koneelta, mitkä pelattu läppärillä, mut ei sieltä kyl ihan nii paljoo miinusta tuu, että toi hirveenä heilahtais toi käyrä:
2018500z.png
Toi siis vuoden 2018 alusta ja pelkästään 500z. 200z on tosiaan hohottanu pariin vuoteen kovempaa kuin suomalaiset turnauksissa viime päivinä, mut on sieltäki tullu about 40bin EV:tä samaan aika- ja käsimäärään. Tosin oon edelleen sitä mieltä, et oon pelannu 200z huonommin, koska oon painanu liikaa pöytiä ja motivaatio-/keskittymisongelmii on varmasti ollut. Ei ne vihut nyt ainakaan parempia tossa poolissa nimittäin oo. Toki rake on tyyliin kaksinkertainen, et kylhän sekin vaikuttaa.
starssince2018.png
Tossa viel Starsin PLO100-500 -pelit numeroina vuoden 2018 alusta. Kuten huomaa, 200 on runattu siihen malliin, että heikompia hirvittää ja toi on tosiaan aiheuttanut mulle aivan vitusti ahdistusta todella pitkään, kunnes jossain kohtaa mulla vaan jotenki klikkas ja totesin, etten voi vaikuttaa tohon runiin, joten aivan turha keskittyy siihen, koska jos oisin runannu ton verran alle, nii mussuttaisin täällä siitä, mitenkä oon "varmuudel voittava", mut vaan vitun epäonnekas. Ihan yhtä "varmuudel voittava" oon tossaki otannas, mut menny tuurit vaan toiseen suuntaan. Ei toi EVbb oo kuitenkaan mulle riittävä, sen pitää pystyy oleen enemmän, ja mikäli se ei siitä kohoo, nii sit toivotaanki hyvää hohotusta, et päästään mahdollisimman nopeeta 500z, missä EVbb on nyt tälläkin hetkellä vähintäänkin tyydyttävä. Toivonmukaan toki siihen EVbb:n nostamiseen löydetään eväät, et ollaan sit hyväl fokuksel myös siellä 500:ssa. Nyt vaan pitää muistaa, ettei oo mitään oikeuksii enää mussuttaa mistään runeista hyyyyyyyvin pitkään aikaan. :D

Mut luotetaan tosiaan siihen, et sieltä Starsin peleistä sitä massia pystyy tekeen ja varmuudella enemmän koronapelureita eksyy Starsille vs Party. Joka tapauksessa, olin hieman yllättynyt, kuinka hyvin tuol 500z oon pärjänny ja ihan kohtalaiseen käsimääräänki. Ja pelinhän nyt pitäs kaiken järjen mukaan koko ajan parantua, eikä päinvastoin. Toivotaan nyt, ettei EV tuu vaatimaan kaikkee takas tähän hetkeen, ettei tarvi sit runata 100binii alle EV:n täs kohas. Se voi tulla sit siinä vaihees, ku on vähä enemmän rollia, mitä tuhlata. Tai ei koskaan. [-o< ;)

Koronakaranteeni alkaa itellä jo hieman näkyyn. Oon semisti masiksissa kyl ja unirytmit menee ihan miten sattuu, kun oon itekseni kotona. Nyt viikonloppuna oli tosin aivan huikeeta, koska meidän Rukalle suunniteltu Spektaakkeli oli siirretty koronan vuoksi nettiin ja ensimmäinen virtuaalinen Spektaakkeli näki päivänvalon. Lajeina oli mm. Wormsia, CS:ää, Kymppitonnia ja Kuutamolla! Mikäli teitä kiinnostaa tollanen urheilullinen juttu jollain kaveriporukalla, niin suosittelen vilkaiseen www.spektaakkeli.com ! Kunhan karanteenit tästä pikkuhiljaa helpottaa, niin toi on tosiaan aivan mahtava event järkättäväks jollain kaveriporukalla. Virtuaalispektaakkelista en tiedä, miten se on mahdollista, vai oliko vain originalporukan spesiaali. Joka tapauksessa, oli aivan järjettömän hauskaa.

Ton tapahtuman myötä tuli myös tissuteltuu bissee ihan kiitettävästi. Yhtenäkään yönä en kyllä sen isommin ollut humalassa, eikä herätessä ollut kertaakaan krapulaa, mutta epäilen, että paino saattaa tällä menolla taas hieman karata käsistä. Siispä kävin tänään (eli su-ma välisenä yönä) kaksi kertaa kävelylenkillä. :D Toki oon käyny kyl lähes joka päivä lenkil, mut voiskait tässä oikeesti pumpata ihan kunnollakin koko kroppaa, kun ei tota tekemistä hirveenä oo. Pelit maistunu aika huonosti viime aikoina, ja ilman kunnon rakebackii, on turha painaa paskoja tunteja sisään. Vähä toki tulee aina paska fiilis, ku tietää, et koko aika melko hyvät pelit, nii pitäs grindaa sit käsiä sisään. Oon vaan edelleen huono keskittyyn isoon volaan ja varsinki tässä, kun ei pääse sit mihkään tuulettuun ja näkeen kavereita, nii tuntuu ihan vitun raskaalta, et painais jonku 20k käden viikon tms. Varsinkin, kun painoin aika ison viikon Partylla just ennen tätä koronaa ja se oli tuloksellisesti aivan totaalinen katastrofi, kun taas kevyemmällä volalla tulokset on sit ollu tosi hyvii. Pitää yrittää nyt keskittyä siihen, ettei missään nimessä pääse tiltit iskeen kesken sessioiden ja usko omaan tekemiseen pysyy paremmin, vaikka tuliski nyt huono jakso. Toki toivon todellakin, että se huono jakso ei nyt tulis, koska kaikki muut tulot on tietenkin olemattomat vielä tovin. Mut mikäli näin käy, niin siitä selvitään niinku ennenki, eli kurinalaisesti vaan grindaamalla ja pudottamalla tasoja. Näihin asioihin kun ei ite hirveenä voi vaikuttaa, muuten kuin tuolla tavalla.

Twitchissä oon striimannu muutamaan otteeseen ja oon kyllä tykännyt. Kuitenkin edelleen en mielelläni noita 500z pelejä striimaa, kun siellä on aika paljon Suomi-reguja ja ne on nimenomaan niitä regui, keillekä en mielelläni antais enää yhtään enempää eteen. En sit tiiä, kuinka paljon jengiä kiinnostaa tota 200z katella, et onko sitä juurikaan järkee striimata, kun Kassuki painaa sieltä pääosin striimiä ja huomattavasti huolitellummalla matskulla varustettuna.

Voisin nyt heittää pitkästä aikaa käsihistorian tähän, kun tuli taas pelattua piiiiiiitkästä aikaa deeppotti ja hienosti pääsin 0-pinnaisella sisään, joten kysytäänpä yleisöltä, mikä meni vikaan ja missä kohtaa:

PokerStars - $2 PL Hi FAST (6 max) - Omaha Hi - 5 players
Hand converted by Holdem Manager 3

Hero (BTN): $528.28 (264.1 bb)
SB: $828.24 (414.1 bb)
BB: $200.00 (100 bb)
UTG: $200.00 (100 bb)
CO: $351.81 (175.9 bb)

SB posts $1.00, BB posts $2.00

Pre Flop: (pot: $3.00) Hero has 9Kuva AKuva 8Kuva TKuva
2 folds, Hero raises to $7.00, SB raises to $23.00, fold, Hero raises to $71.00, SB calls $48.00

Flop: ($144.00, 2 players) 2Kuva AKuva 4Kuva
SB checks, Hero bets $93.23, SB calls $93.23

Turn: ($330.46, 2 players) KKuva
SB checks, Hero bets $327.71, SB raises to $664.01 and is all-in, Hero calls $36.34 and is all-in

River: ($1,058.56, 2 players) 4Kuva

Players agreed to run it twice.

River #2: ($1,058.56, 2 players) JKuva

Results: $1,058.56 pot ($0.00 rake)
Final Board: 2Kuva AKuva 4Kuva KKuva 4Kuva JKuva

SB shows QKuva 5Kuva AKuva KKuva: (Two Pair, Aces and Kings)
Board #1 : (Pre 56%, Flop 82%, Turn 100%)
(Two Pair, Aces and Kings)
Board #2 : (Pre 54%, Flop 82%, Turn 100%)

Hero shows 9Kuva AKuva 8Kuva TKuva: (Two Pair, Aces and Fours)
Board #1 : (Pre 44%, Flop 18%, Turn 0%)
(One Pair, Aces)
Board #2 : (Pre 46%, Flop 18%, Turn 0%)

SB wins $527.90

Todennäköisesti kannattaa jatkossakin suolata stäkit, vaikka pienempää pelaakin. :unsure:

Aasiallista alkanutta viikkoa kaikille ja pysykäähän viksuina!
Voita paikkasi Cash Game Festival Maltalle täältä!

Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi » 20 Huhti 2020, 20:25

Veikkaisin, että tohon turniin ei välttämättä ihan kauheasti oo FE, kun vihu maksaa flopin. Vai miten ite näät vihun rangen flopin maksun jälkeen?

hilloviikot

Viesti Kirjoittaja hilloviikot » 21 Huhti 2020, 01:46

Outo käsi. Esität nauloja preflop, ja sitten pelaat kuin naulat postflop. Jos sulla olis joku QJT9 tuplasuitti ristillä, pelaisin näin, mutta tää käsi näin pelattuna ei oikein ole bluffi eikä value.

Flopin vois sököttää, mutta löisin kyllä tän flopin koko rangella. Mutta löisin joku 30% potista. Bet-foldaisin - oot aika murskattu sitä rangee (slowattu AA, Ax risteillä, ehkä joskus joku A456, mutta näitä aika vähän) vastaan jonka vihu tossa puskee (olettaen että ei mikään iso paisti). Kun vihu maksaa flopin, sillä on joko joku hyvä 3betattu rundown ristivedolla (jonka biittaat, mutta näitä aika vähän kun blokkaat T9), tai joku tuplasuitti Axxx ristillä tai ilman.

Turnin sököttäisin. Marginaali kärkipari marginaalisella värinvedolla - pottikontrolli. Toinen vaihtoehto tietysti on kääntää käsi pilliks ja yrittää saada paremmat Ax-kädet pakkaan. Mutta SPR on just semmonen vittumainen, että oot joka lyönnillä committed, mutta siä on viä kuitenkin aika paljon takana.
https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=23942#p480520

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 21 Huhti 2020, 14:34

Joo, hyvii keloi. Tos tosiaan varmaan kävis parhaiten tosiaan painaa 33% ja sit tehdä turnilla cback-päätöksiä. Parittaneisiin voidaan jatkaa pienellä ja sit vaa cbackata river. Tos flopis voidaan mennä varmaan kahdella sizella ja toi menis oikein mukavasti siihen pienempään. En tiedä, miten helppo on balansoida toi, mut tuntus, että deepinä ehkä vähä fiksumpaa vetää hieman enemmän oman käden vahvuuden ja vihun mukaan. Noi kädet toki just sellasia, mitkä on vitun nihkeitä, ku range on saatanan vahva ja sit toi käsi on aivan totaalisen merge. Et heti ekoihin deepposiin on mukava ajautuu tollasel mahdollisimman epämääräsil käsil. :D Ton turnin vois ton käytetyn sizen jälkeenki cbackata ja sit vaa kiltisti kipata river. Kelailin, että vihulla jonku verran Kcc-tuplasuittivirityksiä ja kohtalaisen vähän AKxx-käsii yleensäkin rangessa, koska niiden pitäs tippuu pf pois kohtuu isol pinnal. Mut ehkä tossa on just sellanen pieni ajatusvirhe, että vihut deepinä pudottais nii paljoo 4bettiin tavaraa vs 100bb. Ei muutako jatketaan harjoituksia!

Tänään tosiaan klo 19 Kärkipari-freeroll ja striimi täältä Aasin pilttuusta jälleen. Pokerivisakin on luvassa ja erittäin todennäköisesti tänään jatketaan sit omahalla. Oon nukkunu hyvin ja kaiken pitäs olla ihan kohillaan sen suhteen! Osoite tuttu http://twitch.tv/pokerisivut !

OlliPolli

Viesti Kirjoittaja OlliPolli » 21 Huhti 2020, 22:46

Meikäläisen silmään linjat näytti kyllä ihan hyviltä. Toki tykkään gämblätä.

Preflop toki vois vaan ottaa, jos haluaa himmailla. Käsi pelaa loistavasti niinkin. Mutta kyllä sopii hyvin myös 4 bettaamiseenkin. Silloin tietysti monesti joudutaan pelaamaan stäkeistä.

Flopilla tuskin kovin mielelläsi löisit noin "vedokkaaseen" setillä 1/3 potillista. Eksploittina jollain täysin ohi menneellä? Jos tämäkin käsi 1/3 bet-foldataan, niin sitten minusta ne setitkin pitäisi balanssin vuoksi lyödä sillä 1/3 sizingilla. Se taas tuntuisi tyhmältä, kun vihu voisi siinä ottaa halvan kortin ja potittaa osumansa alle turnilla.

Vihun maksu flopilla painottuu minusta todella paljon isoihin risteihin. Ehkä myös joitain call-decide käsiä mukana. Vähän yli potillinen takana. Riittää pelottamaan pelkät realikädet pakkaan. Joskus vastassa sitten AK ristillä. Joskus KK ristillä. Monesti johdat edelleen. Minusta lyönti on ihan perusteltu vaihtoehto.

Joskus sitten käy näinkin. Ehkä ensi kerralla saat naulasetille lahjoituksen tästä hyvästä.

Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi » 22 Huhti 2020, 22:54

Kahdella sizingilla olisi toki molemmissa nauloja, pienessä niitä parempia (esim. risteillä) ja isossa niitä kuivia nauloja.

Ja sillon just tällanen käsi on kiva laittaa sinne 1/3 koriin.

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 23 Huhti 2020, 12:55

Nii, eihän tossa kädessä toki aina noin huonot käy, mut isolla lyönnillä vihun jatkorange toki vahvistuu entisestään. Pienel saa pidettyy sit jotain roskaa mukana, mikä saattaa esim. bluffata risteihin sit myöhemmil streeteil. Strategisesti varmasti järkevämpää pitää kaks sizee, ettei joudu sit turnilla ja riveril nii kusisiin spotteihin.

Eilen piti pelata, mut mulle iski joku aivan ihmeellinen olotila. Kävin moikkaamas puistossa siskoi ja muksui. Kävelin siis molempiin suuntiin ja sit himassa tein lihaskuntoo. Yhtäkkii kesken treenin tuli vähä huono olo, mut mulle käy joskus tollee, ku teen vatsalihaksii, joten lopetin vaa treenin ja istuin hetkeks, nii helpotti. Mut sit iski aivan älytön kooma ja käytännös nukahin "vasten tahtoani" sohvalle ja nukuin tyyliin 2h. Sit heräsin, kävin suihkus ja tein ruokaa. Edelleen ihan kooma olo ja totesin sit ennen klo 00, että ei saatana, pakko täs vissiin mennä nukkuun. No sit menin unille, lähti taju melko helposti, näin aivan psykoja unia, heräsin kerran yöllä kuselle, koska olin juonu ihan vitusti, sillä suuta kuivas jostain syystä helvetisti ja lopulta heräsin tänään klo 12 kellonsoittoon. Mulla on myös sellanen muistikuva, että oisin hikoillu sellasta kylmää hikee yöllä, mut tosta nyt ei voi olla varma, ku näin sellasii unii, et niissä on voinu kyl kylmä hiki tulla ihan unen sisälläki. :D

Nyt sit aamupalaa ja grindeille. Ty kommenteista kaikille, aasiallista et jaksoitte vastailla, kun kerranki käsihistoriaa tänne survoin. :D

mansepoker

Viesti Kirjoittaja mansepoker » 23 Huhti 2020, 14:07

Tuli vaan mieleen kun kerroit tosta huonosta olosta vatsalihaksia tehdessä ja että sulla tällanen tunne on suht yleistäkin...
Nuorempana treenasin paljon salia ja muuta eikä koskaan mitään ongelmia missään. Sitten noin 35 - vuotiaana, treenit muutaman vuoden tauon jälkeen muuten hyvin, mutta aina kuvotti punttitreenin jälkeen, en oksentanut mutta ei paljoo puuttunutkaan. No tuli taas muutama vuosi kuitenkin treenattua tehokkaasti ennen taukoa.
Viime talvena koitin hiihtoharrastuksen lisäksi käydä salilla lihaskuntoa lähinnä yllä pitämässä. no nimenomaan vatsalihasliike sellasessa vatsalihaslaitteessa aiheutti kokopäivän kestävän pahan olon, joka ei vielä sänkyyn mennessäkään hellittänyt. Vatsalihaksia toki olisin vanhempana voinut koittaa tehdä jollain lankutuksilla ym. joissa ei niin pahaa heiluriliikettä, mutta en oo jaksanut.
Mulla on vaivana refluksitauti ja gastroskopiassa todettu sappea runsaasti mahalaukussa että saataa omalla kohtaa tosta ainakin osittain johtua vaikeudet, ja ikää nyt 43 v.

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 23 Huhti 2020, 15:41

mansepoker kirjoitti:
23 Huhti 2020, 14:07
Mulla on vaivana refluksitauti ja gastroskopiassa todettu sappea runsaasti mahalaukussa että saataa omalla kohtaa tosta ainakin osittain johtua vaikeudet, ja ikää nyt 43 v.
Joo, siis mulla on 95% varmasti jotain refluksia/vuotoo mahalaukun läpässä, koska meillä on äidinpuolen suvussa tota. Sille nyt ei periaatteessa kai voi/kannata mitään hirveetä tehdä, mikäli oireet on lähinnä tollasia, että rasitukses esiintyy. Sit jos menee pahemmaks, nii meen toki lääkäriin. Mulla oli myös nuorempana, kun olin oikeesti ihan vitunmoises tikis, ongelmia, että pissatti todella paljon koko ajan ja mun äippä (on fysioterapeutti) diagnosoi, et mun vatsapaita on vähän liian kiree, mikä sit aiheuttaa, et lihakset painaa virtsarakkoo. Toi poistu sillä, et lihos 15kg ja hankkiutu eroon lihaksista.

tangamash

Viesti Kirjoittaja tangamash » 23 Huhti 2020, 16:43

Voi olla että aineet vaan lähteny kropassa vaihtumaan kunnolla. Tuo veden juonti jeesaa asiaa. Itellä ajoittain vastaava olo ja seuraavana päivänä pakki tyhjenee kunnolla ja sit on muutama päivä aivan loistava olo.

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 18 Touko 2020, 13:35

Jahas, pitänee päivittää, ettei nyt sentään ihan yhtä harvakseltaan tuu kirjoiteltuu kuin Niskal. ;) Mut erittäin hyvä postaus oli, kantsii käydä kaikkien lukemas, mikäli ette vielä oo käynyt. Nyt takaisin Aasin asioihin. Exän kans päätettiin sit lopettaa säätäminen, kun ei kyetty sellaseen "diiliin", mikä ois molempia tyydyttänyt. Aika raskas päätös molemmille, mut pakko vaan uskoo, että oikea. Hirveän harmittavaa, kun oikeesti molemmat välittää toisistaan niin paljon, että on valmiita tekeen näinkin vittumaisen päätöksen vaan siks, ettei kummallekaan tulis turhaa painolastia elämään. Noh, tiiä sit, mitä tulevaisuudes tapahtuu, mut nyt on ainakin aikaa keskittyä peleihin. Mitään muutakaan täs ei oikeen voi kyl tehä, ku pelata tai ryypätä. Urheilla voi toki, ja onneks se onkin ollut runsaslukuisempaa kuin ryyppääminen.

Koronapelit on olleet melkoiset. Varmasti muitakin tulokseen vaikuttavia tekijöitä löytyy, mut kyl pöydissä on näkynyt melkoista sankaria oikealla ja vasemmalla. En oo hirveenä nyt opiskellut, kun suurin osa päivän "töistä" on ollut vaan aktiivista pelaamista. Opiskellaan sit, kun downswingi taas iskee. ;) Toki jotain pientä oon katellu Visionsista yms., mut tuntuu vähän, et tällä hetkellä kaikki aika, minkä jaksaa pokeriin käyttää, kannattaa käyttää peleihin. Sitku iskee pahempi masis tosta erosta/pelit kuihtuu, niin voi painaa enemmän tuntei opiskeluun taas. Nyt oon muutenki pelannu ~kaikki koronapelit Starsilla, joten dataakin on sit analysoitavaks. Aloitin tosiaan aika tasan koronan alussa pelaan Stars ja kahta pöytää kerralla, ja se on ollu kyl tälle vuodelle paras päätös, minkä oon tehny. Partylla montutin sen 30bin EV:tä 200FF ja tuntu aivan perseeltä pelata siellä. Jotain hyviiki tuli koijauksista, mut en tiedä, onko ne ollu sen kummemmin vaikuttavia tekijöitä tulokseen, jos jengi vaan pelannu yhel tilil kimpas (niinku epäilen leaderboardien takii). Voi olla, et tosiaan ollut vaan huono runi, mut varmasti ollu siis paskaa peliä myös ja liikaa pöytiä yms. Nyt oon keskittyny vaan laatuun ja unohtanu määrän ihan käytännön täysin. Jos on meinannu olla vaikea alottaa pelei, oon yleensä lykänny striimin tulille, jotta tulis vähä motii (sosiaalisuutta jne.) ja pysyis fokus, ku ei haluu suoras lähetykses tötöillä. :D Oli syy sit mikä tahansa, tai useamman tekijän summa, pelit on mennyt melkosen mallikkaasti Starsille vaihdon jälkeen:
koronapelit.png
koronapelitusd.png
Oon pelannut parilla träkkäämättömällä saitilla, mut veikkaisin, et ne on menny max. 2k€+, voivat olla jopa breikis. Tosin sellasta erikoista, et Unibetillä tuli pelattuu kaks isointa käteispottii, mitä oon tainnu pelata ikinä sen jälkeen, kun alotin omillani.

Ekan hävisin, ku turnilla SB donkaa potin (joku 300€) ja sit leivotaan viel 250bb total sisään ton UG:n kans:
ub2.6.png
Tokan sit voitin, ku oli PF menny merkkiä jo ihan mallikkaasti sisään ja floppi oli suotuisa:
ub3k+.png
Ei voi siis juurikaan valittaa peleistä. Harmillista vain, että 500Z runannu huonosti (joku 20bin alle EV:n) ja sit taas 200Z runannu hyvin. Vois mennä toisinpäin. ;) :D Mutjoo, ei oikeesti. Samaan malliin mikäli vaan jatkuu loppuvuoden, nii ei tarvi kyl mussuttaa mistään.

Oma käyttöomaisuus ei oo juurikaan lisääntynyt, kun maksoin yhden "ikuisuusvelan" hyvälle ystävälle pois, mistä oon toki helvetin onnellinen, et sain sen hoidettuu, vaikka se haukkaski aika ison siivun rolleista. Mut velat hoidetaan, se on tottakai selvää ja se, et sain kerralla sen maksettuu, nii oli itelle iso asia. Jostain syystä mulla oli koko ajan sellanen ajatus, et en maksa sitä pikkuhiljaa, vaan kertarysäyksel. Pari pienempää erää painoin aiemmin, mut loput 11k€ shippasin sit käytännön kerralla. Vielä julkinen iso kiitos ystävälle, et oli kärsivällisyyttä (ja luottoo). (h) Ittellä ollu nyt kuitenkin jotenki levoton olo sen suhteen, et tekis mieli hankkii jotain, et vähä näkis sitä "oman työn jälkee". Nyt, ku ei voi käydä missään kalliis raflas vähä palkittemas itteensä tms., nii sit kelaillu, oisko mitään tavaraa, mitä haluisin. Oon ollu aina aika antimaterialistinen, joten en oikeen keksi mitään. TV on 10v vanha, mut hyvä ja toimii. Soundbar myös olemas. AirPod Prot ostin aiemmin jo. Kannettavan bluetooth-kaiuttimen ostan ihan just, mut se nyt ei maksa käytännös mitään, eikä oikeen täytä tollasii "vaatimuksia". Kai sitä sit vaan pitää rollei tilil ja yrittää kerryttää. Ei täs nyt vielkään millään hirveen solidil BRM:llä olla liikentees, mut riskei on otettava, vai mitä "ylad"? Ehkä hankin sit jonku kahvikoneen tms., tai en yhtään mitään. Kunhan raapustelin nyt vaa, ku tuntus vähä siltä, et jotain haluis "palkinnoks" tästä duunista. Toki porukoille on viel 4figs jälel velkaa, joten jos nyt vaikka maksais sen eka pois, vaikkei sil kuulemma kiire ookaan. :D Joku mökkireissu ois kans helmi jollain hyväl porukal. Pääsis saunoon ja juomaan bissee. Tornioonkaan en viel oo uskaltautunu, mut juhannukseks viimestään tulee sit porukat noukkiin meän poppoon Helsingistä. Torniossa myös yleensä iskee noi ihmissuhdeasiat jotenki lujaa vasten kasvoja, nii ehkä kivempi mennä sit, ku enempi porukkaa siel, eikä vaan porukat. Saa sit distractionii siskojen muksujen kautta yms.

Pääosin siis elämä on aivan mallillaan, vaikka hommat meniki vituiks ihmissuhdepuolella. Pitäkää notificationit päällä Sivujen Twitch-kanavalta, nii pysytte kärryillä, millon Aasin ex tempore -striimei pyörii! Kaikille aasiallista alkavaa kesää ja GL viel turnaussarjojen loppuun!

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 30 Touko 2020, 18:38

Jahas, oisko se pieni update! Oli sen verran karmeat pari päivää, että ei tarvii hetkeen pelata. Otin -10k huipuista alas alle 24h, joten tulipahan tuokin sit koettua. Kuukausi oli ihan hyvissä ennen torstaita, kun päätin, että painan viel hyvän vlopun tähän alle. No viikonloppu pelien osalta loppu eiliseen, koska jotain rahaa ois kivaa jättää pelitileille ens kuukaudelleki. :D
toukokuu2020.png
Tosiaan kuukausi oli kivasti jonku 7k upeis ennen tätä hetkee. Not nice. Käsimäärä ei oo mikään päätä huimaava, mut laatu on ollut sen verran hyvää, et toi mulle kyllä käy. 500z kyyti oli aivan karmeaa ja törmäsin täs 24h aikana mm. nuttitäböl kerran quadseihin ja kerran värisuoraan. Mutjoo, sellastapa se on, eikä minkään voi. Toi 500z muutenki ollu melkonen murheenkryyni, ku runannu kokonaisuudessaan siellä alle 30k käteen 10k alle EV:n. Toisis peleis sit runannu, nii pysyny tulokset ihan hyvänä. Edelleenki vuosi on oikein jees, eikä täs mitään hätää oo, kunhan nyt vähä kirjoittelin, ku sattu tällanen superpaskaruni ja exääki on ikävä ja vähä masentelee. :D Lähinnä siis ajatusten purkuu vaan.
2020sofar.png
Tosta puuttuu viel Unibetin pelit, mitkä on kans varmaan upis muutaman kilon. Rakebackeja on kans varmaan 10k:lla tänä vuonna. Unibetil tosiaan melkoselle sankarille painoin eilen 1.5k meneen, et ei kulkenu kyl missään saitil nyt parin päivän aikana. Partyllaki kävin tuuttaamassa 500FF reilun kilon.

Tosiaan tarkoitus on mennä sit bäk PLO200 paineleen. 500z saa nyt ainaki hetkeks jäädä. Harmillista kyllä, kun tässä just vähän suunnittelin, mitä tekis "kesälomalla", kun ekaa kertaa ois varaa sellasta pitää. Periaattees toki on vielki varaa, mut ei ehkä täl hetkel nii lomafiilis. :D Mut taas se tuntuu mukavammalta, kun nousee tällasen paskan keskeltä. Eipä se oo ku pelata. Opiskellaki vois nyt taas pitkästä aikaa vähän aktiivisemmin. Vähäseks on jäänyt, kun pelit pyörinyt maukkaina ja pelifiilistä on ollut. Eniten mua täs vituttaa se, et en maksanu loppuvelkaa porukoille pois, kun ois pitänyt sit tiputtaa tasoo PLO200 ja halusin maksimoida rahallisen EV:n pelaamal isompaa, nii nyt joutuu kuitenki sinne PLO200 ja loppuvelka on viel maksamatta. :D Sanoisin, et "standard". Tolla nyt ei toki mitään hätää oo, mut haluisin toki sen maksaa pois heti, kun on järkevää. Ja oishan se aivan jees, kun ois omillaan pelaamisen aloituksen jälkeen vuodessa saanu maksettuu kaikki velat pois.

Tossapa nyt pääasialliset kuulumiset. Käytiin myös lätkimäs parin kaverin kans golfii ja kai se häätyy käydä iteki green card suorittamassa ja hankkia bägi. Aiemmin viikolla oli just mieles, et nyt ku on ihan hyvissä, nii vois hankkii kunnon mailat jne., mut nyt tuntuu taas joku 1k laittaminen bägiin ihan vitun nihkeeltä. :D Täs nyt kuitenki pieni "taidonnäyte":

Mut aasiallisin ja hyvillä mielin jatketaan ja mielettömän mukavaa orastavaa kesää kaikille!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 31 Touko 2020, 05:41

Unoha ny vittu se exä jo. Ei siis ny millä pahalla ketää kohtaa mut muistan et puhuit siitä vuosi sitten jo et se on sun exä.

Äijjä iha tikis, meet hakee uudet exät, vähintään kaks. Unohtuu siin välis se kolmas :wink:

Ja gl kaikkee, ymmärrän kyl ton masennuksen silti. Siks mä kommentoinkin. Haluun et nostat päätä ylös ja jatkat eteepäi.

Ps. Koska käteistriimi ja vähä punaviini kera repossu. Lets goo

KnockoutPWR

Viesti Kirjoittaja KnockoutPWR » 31 Touko 2020, 10:23

No siinähän oli swingissä oikein hyvää tekemistä. Siitä se lähtee.
Sitten kun on kurssit suoritettu, niin lisää vaan reeniä ja kiertämään kenttiä.
Tervetuloa Pirkanmaalle pelaamaan.

GL peleihin!

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 10 Kesä 2020, 00:12

Jahas, josko pieni päivitys. En oo pelannu yhtä pientä kännykkäsessioo lukuunottamatta käytännös ollenkaan. Ihan paikallaan on ollut. Tässä ollut vähä haikeet olot päällä, niin ei oo tehny mieli pelata. Johtuen edelleen exästä. Nielettäjälle ja muille (siis ihan yleisesti, ei mitenkään pahalla :D ) tiedoks, että me tosiaan lopetettiin se meidän (ihan hyvälle mallille kehittynyt) säätö sit, kun en saanut mieleistäni vastausta kysymykseen: "Haluatko seurustella?" Ja tästä on nyt about kuukausi. Ja sen vuoksi mulla on häntä ikävä. Ja myös siksi, että hän oli mun elämässä ensimmäinen ihminen, kenen kanssa oikeasti olin sitä mieltä, et päästään päätyyn asti. Oon vieläkin sitä mieltä (ja oikeesti toivoisinkin sitä), mut pakko mun on nyt vaan yrittää jatkaa omaa elämääni, koska tilanne niin vaatii. Mihinkään en oo pysähtynyt ja peleistä tullut taukokin johtui pääosin tosta montusta ja siitä, että ei oo tarvetta pelata, mikäli ei oo fiilistä. Turha mennä vähä valmiiks heikkona pöytiin istuun ja tiltata/kyseenalaistaa ittensä heti ekan biitin jälkeen. Parempi vaan tehdä jotain muuta. Oonkin treenannut nyt aika aktiivisesti ja ilokseni voin todeta, et se alkaa jo jonkin verran näkyä. Lähen nyt viikon päästä Tornioon ja aattelin, jos siellä vetäis sellasen aika kovan 2 viikon piiputuksen ja kattois, kui timmiks sitä ittensä sais runnottua tossa ajassa. Eli maksivähäl bissel ja maksi-isolla treenillä. Ruoka on meillä kotona jo valmiiks terveellistä, joten siitä ei tarvi ressaa.

Täs on menny unirytmit ihan vituiks johtuen aika sekavista unista ja parista keittokeikasta, nii oon nyt siis kohta syömäs ja sit aattelin alkaa peleille. En varmaan kauaa jaksa painaa, mut vähä käyn kokeileen fiilareita, kun ihan hyvät on. Sovin tosiaan mun porukoiden kans, että alan nyt maksaan kuukausittain puolii tästä kämpästä pois. Eli se ajatus, mikä meillä alunperin oli, kun 5v vuotta sit muutin, nii ois nyt sit vihdoin toteutumassa. Aika pitkäänhän siinä meni, mut kyl täs melkeen tippa tuli linssiin (ja tulee varmaan sit Torniossa, kun tehdään kauppakirjat jne.), kun on saanut kaiken paskan jälkeen ittensä tähän tilanteeseen, et toi on ees mahdollista. Nyt vaan kovasti tasasta duunii sisään, nii saa mahd. nopeeta maksettuu ton pois.

Peleistä siis ei juurikaan tullut päivitystä, mut muusta elämästä ees jotain. Toivottavasti toi Pokersivujen etusivunkin bugi saadaan pikkuhiljaa korjattuu, koska mulla käsitys, et se ollut aika pitkään monilla päivittymättömänä. Mut ei muutakun tämän huikean kasaribiisin myötä Aasiallista kesänalkuu kaikille!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”