ReportAasi ratsastaa: PLOttaako?

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Thecabron

Re: ReportAasi ratsastaa: +20K PROJEKTI (SUORITETTU)

Viesti Kirjoittaja Thecabron » 19 Marras 2020, 00:47

ReportAasi kirjoitti:
18 Marras 2020, 23:24

Valitettavasti toki tää tilanne on tuttu, mut nyt on sit se hetki, kun otetaan järeät aseet käyttöön. Kuitenkin vuosi on edelleen aivan loistava, eikä mitään ns. peruuttamatonta oo tapahtunut, joten kaikki satsaukset tulevaan kannattaa tehdä. Tästä sit vahvempana taas eteenpäin ja kohta ollaanki jälleen laittamassa kaloja viissatkus nivaskaan! Kaikki siis oikeasti edelleen erittäin hyvin, mut leakbuster pistetään töihin nyt todenteolla.
Tohon vikaan kappaleeseen hyvä kiinnittää huomiota. Vaikka tuli mokattua rahallisesti kalliisti niin pitkässä juoksussa tää on vaan 1 kuoppa tiessä. Elämä jos muuten raiteillaan niin ei se tähän kaadu. Hieno homma että tää sai sut ottaan asian tosissaan ja hakemaan konkreettista apua. Isosti tsemppiä tuleviin koitoksiin ja (h) rohkeudesta puhua suoraan tälläsistä asioista.

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 19 Marras 2020, 00:48

Aasin tarinaa jo pitempään seuranneena voinen todeta seuraavaa: Ehkä se suurin ongelma on huono itsetunto. Olet hauska mies, jolla on kuitenkin ongelmia itsetunnon kanssa. Olet siitä mielestäni joskus maininnut. Pokerimenestys, kauniit naiset, raha tai mikään omaisuus ei tule sitä muuttamaan. Se on hoidettava muilla konsteilla, ja tuo terapeutti on siihen oiva apu. Koska kun luotat itseesi, olet tämän laivan kapteeni, joka ei ohjaa ikinä laivaansa karille. Iskeekö siinä joku paniikki? Häviämisen taitokin on aika tärkeä. Jotenkin kuullostaisi, että kännistä huolimatta tuossa kyllä tiltataan aika huolella.

Nytkin selkääntaputtelijoita oli blogissa vaikka kuinka, kun saavutit tavoitteen maaliin. Tuleeko hyvän olon tunne ja kuvittelet itseluottamuksesi olevan parempi kuin se onkaan? Tällöin tämä tavoitteen täyttyminen ja selkääntaputtelut tekeekin aivan käänteisen reaktion. Olisiko parempi pelata ilman julkista tavoitetta? Ei sinun tarvitse todistella kellekään mitään. Olet hyvä tyyppi, hauska mies ja osaat pokeria pelata. Ota Basistista mallia. Hän ei taida puhua euroista kuin pyttyjen osalta. Tänne voit heittää vaikka muutaman vitsin tai käsianalyysin, mutta mieti noita tavoitteita.

Lue kirjoitukseni toiseen kertaan, jos se harmittaa. Terapeutti tulee kaivamaan sen joka tapauksessa tähän suuntaan. On turha kuvitella, että terapeutti on joku päänsilittelijä. Hyvä, kun menet juttusille. Tsemppiä, olet hieno mies. Aasi on aina aasi :)

megaman844

Viesti Kirjoittaja megaman844 » 19 Marras 2020, 02:40

polo poika olet kova antamaan neuvoa

mikä sinun elämän tlanne on ?
kos
minä teidän sen verran elämästä että pojat jotka kovasti neuvovat eivät koskaan ole kokeneet eds mitään

näin se on

megaman844

Viesti Kirjoittaja megaman844 » 19 Marras 2020, 02:43

tiedän myös että olet tämä kendo ken joten minua ei hämää kukaan

onnea peliin aasi

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 19 Marras 2020, 10:05

megaman844 kirjoitti:
19 Marras 2020, 02:43
tiedän myös että olet tämä kendo ken joten minua ei hämää kukaan

onnea peliin aasi
Nyt on tainnut Megaman tipahtaa psykoosipataan yön pimeinä tunteina? Siis jos sekoitit polopojan ja minut? Eihän se ole mikään salaisuus, että kendo on puuraketti?

Ehkäpä hämäsit kuitenkin eniten itseäsi Sherlockoidessasi? No eipä siinä mitään. Sitä sattuu ja onnea peliin Megamanille! (h)

Aasille kyllä erittäin suuret plussat läpinäkyvyydestä tunnistetun ongelman avaamisen suhteen. Arvostan paljon. Lisäksi erityispisteet siitä, että et yritä korjata tilannetta samalla tavalla kuin aina ennenkin - ja odottaisit eri tuloksia - vaan sen sijaan teet jotain mitä et aiemmin ole tehnyt asian ratkaisemiseksi.
Viimeksi muokannut Puuraketti, 19 Marras 2020, 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 19 Marras 2020, 11:02

Mää oon ajatellu polotkapojan olevan sven. Vai mikä se nyt olikaan.

Toivottavasti osuu terapeutin valinta nappiin. Saattaa sitte myös selvitä miksi oot halunnu ruveta stand-uppia tekemään :-D eiks kaikki koomikot joudu käymää terapiassa, tai ainakin niiden tulisi käydä..

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 19 Marras 2020, 11:11

Megamies, olet aivan oikeassa siinä. Paljoa mitään en ole aikaiseksi saanut, mutta elämäntilanteeseeni olen tyytyväinen :) Ulkopuoliset näkökannat voi joskus auttaa. Monesti itse kun pyörittelee asioita, niin harhautuu omiin ajatusansoihin ja kiertää negatiivisuuden kehää, tai ainakin hyvin lähellä sitä.

megaman844

Viesti Kirjoittaja megaman844 » 19 Marras 2020, 14:35

totta puhut polo

anteeksi kun soitin suutani sekä anteeksi puuraketti

onnea peliin kaikille

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 19 Marras 2020, 16:51

Ei mitään, ei tässä niin herkkänahkaisia olla. Onnea myös PoLOon, jos joskus kokeilet 4 kortin peliä Megaman. Kirjoita Mega blogiisi esittely itsestäsi sisältäen keskimääräisen viikon alkoholiannosten määrän :yes:

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 19 Marras 2020, 18:41

Kiitoksia kaikille kommentoijille ja tsemppaajille! PoLopojalle myös tiedoks, etten toki ole mitään päänsilitystä hakemassakaan. Mulla vaan on elämässä ollut ihan tarpeeks ongelmia, että nykyään onnistuu tiedostamaan sit isommat leakit ja lähteen rakentavasti suhtautuun niihin. Itsetuntoasiassa oot varmasti oikeassa, mut en ole ihan varma, miten päin toi taipuu näissä kinkereissä, et tuleeko mulle sellanen itseviha, jos tuntuu, että "ylpistyn", vai tuleeko sit vedettyä ittensä takas maahan, kun ei oo tottunu onnistuun asioissa. Toikin varmaan sit terapian myötä selviää.

Ei mulla tosiaan mitään hirveetä hankaluutta oo näistä avoimesti puhua, en oo koskaan pitänyt ongelmien myöntämistä mitenkään heikkoutena. Kaikilla on omansa ja mun listan kärjessä on tällä hetkellä tämä. Joten siitä on hyvä lähtee eteneen. Kuitenkin asiat on edelleen sekä taloudellisesti että henkisesti melko hyvin, että tää on ns. hienosäätöö sit vaan tästä eteenpäin. :D Mut pitäähän toi tehdä, ettei pääse karkaan liikaa!

Kiitoksia vielä kerran tsempeistä ja eiköhän striimiäki jossain vaiheessa pääse ihmiset ihaileen!
Aasiallista menoa ja pottiomahaa: https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=22865

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 19 Marras 2020, 19:12

Muistanko hämärästi oikein, että olit Kalamies-Paavo ennen Aasiksi aatelointia?

Juuri noin, kaikilla meillä on omat ristimme kannettavinamme. Varsinkin 4-kortin pelissä ristejä tulee käteen välillä useampiakin. Kannattaa miettiä positiivisia asioita, niitä asioita, mitkä on hyvin ja mistä on kiitollinen. Kun heikompanakin hetkenä pystyy omia ajatusmallejaan kääntämään, niin se vahvistaa kummasti. Joskus mainitsit, että -EV-pelit on ongelma. Nythän olet pitkään ollut pelaamatta niitä. Se on ensinnäkin hieno saavutus. Toinen on se, että olet kehittynyt huimasti PoLO-pelissä, joka on aika hieno peli.

Nämä elämänmakuiset blogit tuovat sisältöä lukijoille. Sinun, Zvonan ja Sharkien blogit ovat suosikkejani. Niissä sanotaan rehellisen tuntuisesti sekin, jos ei kulje. Tämä pelimaailma kun ei voi käytännössä olla ATH:ta jatkuvasti.

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 19 Marras 2020, 22:54

PoLo, joo olin aiemmin KalamiesPaavo. Ne vasta sekavia aikoja oliki. :D Khyl sieltä on tultu paljon eteenpäin, et on tässä iso määrä syitä, joiden vuoksi olla tyytyväinen/ylpeä.

Peleihinki tehny jo paluuta, mut en oo tuloksia tuijotellu. Keskitytään olennaiseen ja katellaan sit myöhemmin, miten on menny. :)
Aasiallista menoa ja pottiomahaa: https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=22865

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 20 Marras 2020, 20:52

Näin muistelinkin :clap: Mikä Aasia aina motivoi puskemaan eteenpäin, kun vaikeuksia tulee väliajoin eteen? Matka on nimittäin ollut jo pitkä, kun ajatellaan Paavo-aikojakin. Heikompi olisi lyönyt hanskat tiskiin aikoja sitten, tai olisi ainakin poikki.

Toi on oikea asenne. Hyviä päätöksiä yksi kerrallaan tai zoomaillessa toki välillä muutama yhtä aikaakin :-D

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 21 Marras 2020, 15:51

PoLOpoika kirjoitti:
20 Marras 2020, 20:52
Mikä Aasia aina motivoi puskemaan eteenpäin, kun vaikeuksia tulee väliajoin eteen?
Jaa'a. Kai tästä pokerista jotenki tuli itelle sellanen asia, et mikäli en tätä selätä, voin lukea itseni ihmiseks, joka on rahapeleihin hävinny pienen omaisuuden, eikä ehtinyt siinä sivussa käydä mitään kouluja loppuun, taikka saada oikeen mitään muutakaan kuin tuhoa aikaiseksi. Pitkän aikaa on taisteltu, mut joku siellä takaraivossa aina anto potkua. Ystävät on aika isosti antanu apuu, ja monet jakso kyl toitottaa, et kunhan saisin pään kuntoon, nii jälkee alkaa tulla. Näinhän siinä sit loppuviimein kävi. Vaikka vieläki kipuilen sen kans, et onko kaikki vaan runin tuomaa huumaa, nii kyl mulla alkaa Starsilla olla 2017 loppukesän jälkeen yli puol miljoonaa kättä pelattuna, eikä EVbb näytä sellaselta, että tappiota ois kuulunu tehdä, joten josko tässä pikkuhiljaa alkais uskoon, et tää ei ole se viimeinen Aasin laukka keuhko-osuman jälkeen.

Mulla on myös sellanen jännä homma, että oon elämäni aikana onnistunut "hankkiin" todella laajan ystäväpiirin. En tiedä, miten, mut oon tästä sekä yllättynyt että semisti ylpeä. Tähän tosin kuuluu jotenkin olennaisena osana, että jokaiselta elämän osa-alueelta, mitä mieki teen, löytyy mun lähipiiristä joku ihminen, kuka on siinä parempi ku mie. Tällee semiheikon itsetunnon läpi elämän omanneena, mut aina silti älyttömiä asioita tehneenä (stand up jne.), toi vääristää varmaan sellasta kuvaa omista skillseistä tms. aika paljon. Oon aika harvoin kuitenkaan se ihminen, kelle kukaan soittaa kysyäkseen mistään asiasta mitään. :D Ja mulla taas on kasa sellasia ihmisiä, keille aina soitan, ku en tiiä asiasta. Oon ehkä heidän mielestään myös vähä rasittava, koska en jaksa googlailla, vaan haluun aina kysyy, jos luulen, että toinen vois tietää. Tykkään oppii keskustelemalla, mut toki välillä kysyn asoista, jotka on esim. toisen työhön liittyviä, eikä kaikki ehkä niin intohimoisesti puhu omista töistään, kun koomikot tai pokerinpelaajat. :oops3: Mut veikkaan, että sillä on myös osittainen negatiivinen vaikutus mun mieleen, että aina löytää itsensä sieltä oman piirin podiumin ulkopuolelta, vertaa mitä tahansa asiaa (soittaminen, urheileminen, pokeri, yleistieto jne.). Mut kuten tapaan nykyään sanoa: "Se on ihan sama, mitä asiaa nykyään alat tehdä ja missä luulet olevas hyvä, niin aina löytyy joku 10-vuotias aasialainen, joka on sua parempi." Joten tollanen toisiin vertaaminen kannattaa yrittää lopettaa kannattamattomana. Silti sitä aina tulee tehtyä, kun on vähä vähemmän skarppina. :oops:

Eilen pelasin taas ihan kiitettävästi ja oli kyl aamuyöstä sellanen pooli, että jippikaijei. Varmaan jotain jäi käteen, mut en oo nyt tuijotellu tuloksia, ku oon pelannu 200z, eikä pitäs olla pelkoo, et loppuu rollit kesken iha heti. :D Jos nois pooleis nyt hävii, nii se ei todennäköisimmin tuu loputtomiin kestään. Oon pelannu nyt kolmee pöytää ja ihan hyvin siihen on päässy mukaan. Joissain spoteissa, varsinki deepinä, menee välil vähä sormi suuhun, mut pahimmilta lahjotuksilta on ainakin pääosin vältytty. Vielä pikkasen pitää parantaa tota omaa bravuuria, eli herofoldaamista. Väitän, että oon aika hyvä siinä, ja pitää tos poolis viel vähä hienosäätää, ettei tuu turhia lahjoja annettuu. Joka tapaukses ihan hyväl fiiliksel pelit taas pyörii ja nyt aattelin rauhas istuskella tuolla 200z, vaikka eilenki oli aivan uskomaton pooli 500z. Kerätään nyt rauhas sitä rahaa, kun ei oo mihkään kiire ja katellaan sit taas 500z, kun päästy ekat terapiasessarit vetään jne. Tulipas pitkä postaus. Alko ajatus lentään, nii päätinpä kirjotella, kun ei tässä muutakaan tekemistä. Aasiallista lauantaita kaikille ja megamanin sanoin: "onnea peliin"

tangamash

Viesti Kirjoittaja tangamash » 21 Marras 2020, 16:51

Jotenkin kummallisesti osa populaatiosta leimaa ihmiset huonolla itsetunnolla varustetuiks totaalisesti, joka on sinänsä aika harhaanjohtavaa. Aasilla omista kirjotuksista päätellen, usko omiin kykyihin tuottaa itsetunto ongelmia, mut taas itsetunto suhteessa muihin ihmisiin on aika perkeleen korkea. Paljon kavereita, stand up etc. Muutenkin tommoset puheliaat ja hyvin omia ajtuksia ulos tuottavat tyypit, yllättäen, tuottaa paljon puhetta. Sillon kun se puhe on kaunistelematonta, ne itsetunto ongelmat ja kaikki muut ongelmat tuodaan muitten nähtäville väkisin jossain vaiheessa. Perus tuularin filosofiahan on enemmänkin peitellä heikkouksiaan ja korostaa vahvuuksiaan ,joka obv vääristää kuvaa siihen yhteen ainoaan suuntaan. Kumminkin valtaosalla jonkun asteisia ongelmia löytyy, ne vaan peitetään eikä haluta kehittyä niissä.

Päättäväisyyttä henkiseen kasvuun, you can do it dude!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”