PoLOpoika kirjoitti: ↑20 Marras 2020, 20:52
Mikä Aasia aina motivoi puskemaan eteenpäin, kun vaikeuksia tulee väliajoin eteen?
Jaa'a. Kai tästä pokerista jotenki tuli itelle sellanen asia, et mikäli en tätä selätä, voin lukea itseni ihmiseks, joka on rahapeleihin hävinny pienen omaisuuden, eikä ehtinyt siinä sivussa käydä mitään kouluja loppuun, taikka saada oikeen mitään muutakaan kuin tuhoa aikaiseksi. Pitkän aikaa on taisteltu, mut joku siellä takaraivossa aina anto potkua. Ystävät on aika isosti antanu apuu, ja monet jakso kyl toitottaa, et kunhan saisin pään kuntoon, nii jälkee alkaa tulla. Näinhän siinä sit loppuviimein kävi. Vaikka vieläki kipuilen sen kans, et onko kaikki vaan runin tuomaa huumaa, nii kyl mulla alkaa Starsilla olla 2017 loppukesän jälkeen yli puol miljoonaa kättä pelattuna, eikä EVbb näytä sellaselta, että tappiota ois kuulunu tehdä, joten josko tässä pikkuhiljaa alkais uskoon, et tää ei ole se viimeinen Aasin laukka keuhko-osuman jälkeen.
Mulla on myös sellanen jännä homma, että oon elämäni aikana onnistunut "hankkiin" todella laajan ystäväpiirin. En tiedä, miten, mut oon tästä sekä yllättynyt että semisti ylpeä. Tähän tosin kuuluu jotenkin olennaisena osana, että jokaiselta elämän osa-alueelta, mitä mieki teen, löytyy mun lähipiiristä joku ihminen, kuka on siinä parempi ku mie. Tällee semiheikon itsetunnon läpi elämän omanneena, mut aina silti älyttömiä asioita tehneenä (stand up jne.), toi vääristää varmaan sellasta kuvaa omista skillseistä tms. aika paljon. Oon aika harvoin kuitenkaan se ihminen, kelle kukaan soittaa kysyäkseen mistään asiasta mitään.

Ja mulla taas on kasa sellasia ihmisiä, keille aina soitan, ku en tiiä asiasta. Oon ehkä heidän mielestään myös vähä rasittava, koska en jaksa googlailla, vaan haluun aina kysyy, jos luulen, että toinen vois tietää. Tykkään oppii keskustelemalla, mut toki välillä kysyn asoista, jotka on esim. toisen työhön liittyviä, eikä kaikki ehkä niin intohimoisesti puhu omista töistään, kun koomikot tai pokerinpelaajat.

Mut veikkaan, että sillä on myös osittainen negatiivinen vaikutus mun mieleen, että aina löytää itsensä sieltä oman piirin podiumin ulkopuolelta, vertaa mitä tahansa asiaa (soittaminen, urheileminen, pokeri, yleistieto jne.). Mut kuten tapaan nykyään sanoa: "Se on ihan sama, mitä asiaa nykyään alat tehdä ja missä luulet olevas hyvä, niin aina löytyy joku 10-vuotias aasialainen, joka on sua parempi." Joten tollanen toisiin vertaaminen kannattaa yrittää lopettaa kannattamattomana. Silti sitä aina tulee tehtyä, kun on vähä vähemmän skarppina.
Eilen pelasin taas ihan kiitettävästi ja oli kyl aamuyöstä sellanen pooli, että jippikaijei. Varmaan jotain jäi käteen, mut en oo nyt tuijotellu tuloksia, ku oon pelannu 200z, eikä pitäs olla pelkoo, et loppuu rollit kesken iha heti.

Jos nois pooleis nyt hävii, nii se ei todennäköisimmin tuu loputtomiin kestään. Oon pelannu nyt kolmee pöytää ja ihan hyvin siihen on päässy mukaan. Joissain spoteissa, varsinki deepinä, menee välil vähä sormi suuhun, mut pahimmilta lahjotuksilta on ainakin pääosin vältytty. Vielä pikkasen pitää parantaa tota omaa bravuuria, eli herofoldaamista. Väitän, että oon aika hyvä siinä, ja pitää tos poolis viel vähä hienosäätää, ettei tuu turhia lahjoja annettuu. Joka tapaukses ihan hyväl fiiliksel pelit taas pyörii ja nyt aattelin rauhas istuskella tuolla 200z, vaikka eilenki oli aivan uskomaton pooli 500z. Kerätään nyt rauhas sitä rahaa, kun ei oo mihkään kiire ja katellaan sit taas 500z, kun päästy ekat terapiasessarit vetään jne. Tulipas pitkä postaus. Alko ajatus lentään, nii päätinpä kirjotella, kun ei tässä muutakaan tekemistä. Aasiallista lauantaita kaikille ja megamanin sanoin: "onnea peliin"
Aasiallista menoa ja pottiomahaa: https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=22865