En oikein tiedä, miten tän nyt alottais, nii mennää nyt sit vaikka tällä:
SE ON SIINÄ!
Projekti maalissa, ja vielä jää pari kuukautta aikaa montuttaa kaikki!

Vähän hankala sanoo, mikä fiilis. Runannu nii hyvin nyt viimesen kuukauden, että vähän taas tuntuu siltä, et pelkällä tuurilla vaan huidotaan ja kohta kosahtaa isosti. Noh, ei varmasti asia ihan niinkään oo, vaikka välillä siltä tuntuiski. Ja pitää nauttia, kun runaa. Jossain kohtaa erittäin mahdollista, ettei sit runaakaan. Toivonmukaan siinä vaiheessa on kuitenkin rollit siinä kunnossa, että perse kestää sen. Mut palataas asiaan ja jätetään tollanen semiturhanpäivänen pohdinta sikseen.
PROJEKTIN LOPPUKANEETTI:
En jaksa eritellä sen kummemmin osioita, vaan kirjoitan tapani mukaan leväperäisen pohdinnan kaikesta. Otetaan nyt vaikka alkuun sit Tapani mukaan: eli opiskeluhommat oli erittäin hienosti läsnä tässä projektissa, kiitos Jussin ja Tapanin. Lähes viikottain käytiin käsiä läpi ja nää oli lähinnä mun käsii, koska ilmeisesti pojat ei pelaa ainuttakaan kättä väärin, joten ei ollu tarvinnu merkkailla.

Kuitenkin sain tosi isoo vetoapuu jätkiltä ja muutenkin kaikkee henkisen puolen tukee, joten iso kiitos siihen suuntaan. Oon aika mielissäni, et oon löytäny täältä Helsingistäki nyt tosi mahtavan "opiskeluporukan", mikä sit syventyny muuksikin sosiaaliseksi kanssakäymiseksi. Samoin haluun jakaa kiitosta viel Isoille Pojille, ketkä jaksaa käydä mm. omia käsiään läpi yhteises ryhmäs. Tiedätte, ketä ootte. Kaikille ystäville myös kiitokset kaikesta tsempistä, mitä on tullut. Vaikkei kaikkien kans mitään pokerihommia ookaan käyty läpi, niin arvostan kyllä jokaista keskusteluu ja vietettyy hetkee, koska se tekee kuitenkin pokerin ulkopuolisesta elämästä erittäin mielekästä. Sampsalle vielä iso kiitos, että jakso kattoo meikän sekoiluu tos projektin puolessa välissä ja jako ymmärrystä, kun meinas lähtee rällästä koko homma. Siitä miehestä kyl semiyllättävästi kasvanu viime vuosien aikana yks mun parhaista ystävistä ja luottohenkilöistä! Ollaan kuitenki lähtökohtaisesti vähän erilaisia, niin en ihan ekana ajatellu, että herraa itseään niin paljoa kiinnostaa mun seurassa hengailla, mut oon erittän kiitollinen, että olin väärässä.

Aasitar nyt toivonmukaan ymmärtää, mikä mua myös motivoi aika paljon, eli vaikken näistä jutuista siihen suuntaan puhu älyttömästi, on hänen kanssa luotava yhteinen tulevaisuus yks isoimmista syistä, miks jaksan aina koneelle istahtaa.
Peli itsessään tuntuis olevan ihan uomissaan. Vaikka loppuprojektissa olikin reippahasti runia, tuntu silti, etten oo pitkään aikaa ollu ihan heittosäkkinä, vaikka muutamia paskoja sessioita tuliki. Mattilassa huomasin sit, et meni käytännös lopullisesti motivaatio PLO200, mikä on tottakai huono asia. Ei vaan saa sitä parastaan puristettuu, kun tekis mieli pelata isompaa. Ja tää ei liity oikeestaan mihkään gamblehaluihin, vaan oikeastaan vaan rahanteon optimointiin. Tää vuos alkaa oleen melkeen 60k€ ylhäällä, nii ei siinä jotenkaan motivoidu tekeen sitä "seuraavaa tonnia", vaan se seuraava 10k motivoi enemmän. Ja se on kuitenkin nopeampaa ja pienemmällä reikillä tehtävissä PLO500 vs PLO200. Kyl sit, jos joutuu pudottaan rollien kuihtumisen takii tasoo, nii pystyy taas hakeen sen motin siitä, ettei haluu enää ikinä mennä boikki, mut tällä hetkellä haluaa vaan maksimoida tuoton. Enkä näe tossa ajatuksessa hirveesti mitään väärää, mut on se silti typerää käydä painamassa -10bin paskalla pelillä kakssataseen, koska "se on liian pientä". Vähä haiskahtaa ylimieliseltä asenteelta, enkä itsessäni tollasesta puolesta hirveesti tykkää. Mut erittäin tyytyväinen oon, että oon onnistunu havaitseen itsestäni tän projektin syntyynkin vaikuttaneet mentaalipuolen ongelmat ja myös projektin aikana saanu syöksykierteet nopeasti pysäytettyy. Virheet on kuitenkin turhia niin kauan, kun niistä ei opi mitään. Teknisesti itse pelissä on tottakai varmasti vielä älyttömästi parannettavaa, mut tän hetken tulokset puhuu kuitenkin sen puolesta, että joillain osa-alueilla ollaan fieldiä ihan hyvin edellä. Oli se sitte pelivalinta tai -taidot, aivan se ja sama, jos tulos on tollasta.
Koko vuoden tavoitteet on tosiaan tässä vaiheessa rikki, mutta toki kahden kuukauden aikana voi tapahtua vielä setbackia, koska pokerissa on myös mahdollista hävitä. Tässä vielä koko vuoden graaffi so far:
EVbb tältä vuodelta nyt reilu 5 ja on ollut maaliskuusta asti nousujohteinen. Nyt vaan toivotaan, ettei pahemmin iske runit vasten kasvoja ja sais vaikka joululahjaks itelleen ne luovutettavat asunnon osakkeet, mitkä tulee sit 30% osuuden maksun jälkeen.
Eikai tässä oikein auta muuta, ko taputtaa itteään selkään ja sit jatkaa matkaa samaan suuntaan, koska oikea se suunta selkeästi on! Torstaina sit saunotaan ja juhlitaan vähä, mut nyt, kun tää päivitys on tehty ja proggis on kirjattu maaliin, voi palata peleille.

Aasiallista alkanutta marraskuuta kaikille!
[x] VUODEN LOPPUUN MENNESSÄ 20K PLUSSAA -PROJEKTI: 20 282€/
20 000€
Aasiallista menoa ja pottiomahaa: https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=22865