ReportAasi ratsastaa: PLOttaako?

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
vlarmrghulis

Re: ReportAasi ratsastaa: +20K PROJEKTI (SUORITETTU)

Viesti Kirjoittaja vlarmrghulis » 03 Marras 2020, 11:41

Melkosen aasiallista menoa, onnittelut ja nautiskeleppa hienosta suorituksesta! :beer2:
Twitch:
https://www.twitch.tv/vlarmrghulis

KKPPONETIME

Viesti Kirjoittaja KKPPONETIME » 03 Marras 2020, 12:54

Mie romahan :tup: gg wp

rj08

Viesti Kirjoittaja rj08 » 03 Marras 2020, 13:03

Hienoo,onnittelut O:)

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 03 Marras 2020, 13:49

Tukiverkko ja asiat ympärillä kunnossa niin pelitkin sujuu.

Loistavaa tekemistä,keep it going!
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 03 Marras 2020, 13:57

Kiitoksia tosi paljon kaikille onnitteluista ja kiitos myös Jay_:lle vähän pidemmästä kommentista! Aina mukava kuulla, jos joku kanssapeluri on huomannut kehityksen. Ja oon samaa mieltä, että pienemmistä tottakai haetaan vauhtia, jos ei isommissa kulje. Oon myös aika hyvin toteuttanut tätä. Lähinnä tarkoitin tolla motivaatio-ongelmalla sitä, että mieluummin käyttää ne päivän pelitunnit tässä tilanteessa (tulosta tulee ja peli kulkee) sit isompiin, kuin että painais pienempiä tasoja vaan siks, että "tulis pelattua". Mut ymmärrän, mitä tarkoitat ja toivon kyllä edelleen, että paskan osuessa tuulettimeen löytyy taas se oikea ammattimainen asennoituminen, eli haetaan pienemmistä vauhtia. Yleisesti kyllä ihan kaikille pokeria pelaaville erittäin hyvä neuvo, joten suosittelen sisäistämään kyllä Jay_:n kommentit tässä asiassa!

Torstai alkaa sillai mukavalla tavalla vähän paisuun, et useempiki tyyppi, ketkä sit aika pika-aikataululla kutsuin, on ilmoittanut pääsevänsä paikalle. Kiva tällasta pikkuspessuu tälle viikolle, kun proggis lävähti maaliin ja lattiatkin kiiltää uututtaan! Enköhän yritä jatkaa tasaseen tahtiin päivittelyy, ja katotaan, mitä projektia sitä ens vuodelle sais aikaseks. Aika hyvin nää proggikset on mennyt, niin vois sitä yrittää jotain vielä isompaa ens vuodelle! Tai miksei vois alottaa jo täs loppuvuoden aikana. Nyt en kuitenkaan liikaa stressaa peleistä, vaan nautin hetken aikaa saavutuksesta. Tää ei toivonmukaan tarkota, että ryyppään useemman viikon putkeen (niinku ei varmasti tarkoitakaan :D ), vaan lähinnä, että pelailen tasan tarkkaan silloin, kun on fiilis+pelit pyörii ja lopun aikaa keskityn sit urheiluun sekä yleiseen hyvinvointiin!
Aasiallista menoa ja pottiomahaa: https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=22865

hilokunto

Viesti Kirjoittaja hilokunto » 03 Marras 2020, 16:39

No hyvin mä oon sut kouluttanu :yes:

korssii

Viesti Kirjoittaja korssii » 03 Marras 2020, 18:02

Hyvää duunia! Tapahtuiko 100k hanskan kohdalla jokin isompi muutos, aika kaksijakoinen toi käyrä.

Ja nyt ei mitään jarrua vaan projekti 100k 2011 vähän etupeltoon käyntiin?

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 03 Marras 2020, 19:10

korssii kirjoitti:
03 Marras 2020, 18:02
Hyvää duunia! Tapahtuiko 100k hanskan kohdalla jokin isompi muutos, aika kaksijakoinen toi käyrä.
Joo, 100k käden kohdalla lopetin Partylla racegrindaamisen ja siirryin Starsille pelaan kahta zoompöytää kerralla. Siinä voi sit jokainen miettiä, sopiiko Aasille enemmän määrä vai laatu. :D
Aasiallista menoa ja pottiomahaa: https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=22865

KKPPONETIME

Viesti Kirjoittaja KKPPONETIME » 10 Marras 2020, 20:43

Kansa vaagii Twitch-lähetystä. Miten menee? O:)

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 17 Marras 2020, 21:20

KKPPONETIME kirjoitti:
10 Marras 2020, 20:43
Kansa vaagii Twitch-lähetystä. Miten menee? O:)
Sori, multa on menny ihan ohi tämä! Kirjoitan pidemmän postauksen piakkoin, mut tosiaan, pääosin hyvin, joskin sama vanha kännissä ja käteisiin -ongelma veti melkoset pohjat tossa, joten nyt sit aletaan työstään ihan kunnolla ja kohdistetusti tota ongelmaa. Mut siitä myöhemmin, nyt en ehdi. Piti kuitenkin tulla vastaamaan, kun ei ole tarkoitus ignoorata ketään! En vaan ollut huomannut, että tänne oli kirjotuksia tullut. :)

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 18 Marras 2020, 07:29

Olen kehittämässä alkolukkoa tietokoneeseen. Lähdetkö pilottiin mukaan? Etuina on tuo, ettei tarvitse tehdä self-exclusioneita ym. adjustointeja saiteille, mikä saattaa heikentää hyviin peleihin pääsyä krapuloissa ja heikentää pelien saatavuutta muutenkin, jos alkavat epäillä ongelmapelaamista.

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 18 Marras 2020, 09:04

PoLOpoika kirjoitti:
18 Marras 2020, 07:29
Olen kehittämässä alkolukkoa tietokoneeseen. Lähdetkö pilottiin mukaan? Etuina on tuo, ettei tarvitse tehdä self-exclusioneita ym. adjustointeja saiteille, mikä saattaa heikentää hyviin peleihin pääsyä krapuloissa ja heikentää pelien saatavuutta muutenkin, jos alkavat epäillä ongelmapelaamista.
Tuosta on ollut joskus indiegogo-projekti joka ei saanut tarpeeksi backereita.

2+2:lla on aikoinaan ollut myös thread tuosta ja siellä ainakin tuolloin taisi olla mielenkiintoakin moiseen kapistukseen. Kohderyhmäksi vaan rullien pyörittäjät sekä pokerin pelaajat, niin sieltä sitä mahdollisesti maksukykyistä asiakaskuntaa löytää. SoMe postauksillekin tuo saattaisi olla varsin kätevä blokkeri :D

Edullisin vaihtoehto on toki itsekurin kehittäminen.

ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi » 18 Marras 2020, 23:24

Alright, avataanhan sit sanaista arkkua, niinku luvattiin.

Hommahan meni helvetin hyvin pidemmän aikaa ja proggiksen jälkeen aloin painella 500z ihan "reguna", eli en pelannu kakssatasta käytännös ollenkaan. Tää kuukausi oli jo kepeästi domppalukemissa, kunnes tuli etä-Spektaakkeli -viikonloppu. Helvetin hauskaa ja mukavaa, mut ei tiimi pärjännyt yrityksistä huolimatta. Lauantaina aika ratkaiseva ilta ja tappion varmistuttua matkasin Baban tykö ottaan hieman keittoa. Oli oikein mukavaa, mut sit jotenkin hetken mielihäiriössä aloin tosiaan grindaileen 500z kännykällä. Ei oikeen mitään käryä, minkä vuoksi. Lopputulema oli se, että vikat kilot painettiin himassa läppärillä vielä meneen ja Starsin rolli oli saatu puolitettua, mikä oli n. 30% kuoppaus likvidirolleista.

Sunnuntaina sit nukuttiin iltapäivään ja herätään, kun Aasitar soittaa, että mikä meno, kun kaverista ei oo kuulunu. Tyyliin ekana kommentit, että mokasin ja isosti. Sit luovittiinki asiaa (Aasittarelle tässä vaiheessa jo isot propsit järjettömän hienosta suhtautumisesta) ja eleltiin normaalisti loppuilta. Ittee vaivas aivan saatanasti ja oli jotenkin todella "petetty" olo omasta puolesta, jonka myötä sit vihdoin päätin, että tää asia ei oo poistunut viimeisen 10v aikana minnekään, eli täytyy alkaa työstään. Ja nyt en puhu tosiaan kännipelaamisesta, vaan siitä, että kampitan itteäni AINA, kun oon pääsemässä ns. "nextille levelille". Asia toki manifestoituu tollasena kännipelaamisena, mut ihan hyvin se vois olla tyyliin pettämistä tai jotain ittensä tahallista vahingoittamista tms. Eli itse ongelma ei ole kännipelaaminen, vaan se on paljon isompi flikki mielessä. Joku pelko siitä, että kohta tämä "runi" loppuu ja kaikki tulee alas, nii miksei sit ennemmin ku myöhemmin. Ennenku kerkee "leveileen" kavereille, että hyvin menee tai kehtaa hankkia kalliin kahvikoneen tai kehtaa lähteä parin tonnin arvoselle lomalle. Pääsis takas siihen paskaan, koska eihän tässä muuta oo ansaittu.

Rollit on edelleen olemassa kuitenkin, mutta oon niin kyllästynyt tähän omaan toimintaan, että hankin sit yhteystiedot yhelle terapeutille, kenenkä tiedän tehneen duunii ainakin yhden todella menestyksekkään pokerinpelaajan kans. Joten nyt täytyy vaan todeta, että ilman ammattiapuu ei tästä mielenhäiriöstä pääse eroon. Laitoin vielä varmuudeks Starsin tokenin tilaukseen, minkä annan tulevaisuudes aina jollekin kolmannelle osapuolelle, kun lähden iltaa viettämään. Kuten joskus sanoin, ennen käytin Starsin "Cool off" -periodeja, mutku ne on liian riskialttiit responsible gamingin suhteen ja en todellakaan halua et pelitili siellä suljetaan, nii ne on sit pelistä pois. Kuitenkin toi on vaan oireiden hoitoa, ei itse sairauden. Joten terapeutti on nyt se, mihinkä satsaan aikaa ja rahaa, jotta pääsen tästä itseeni kohdistuvasta sabotaasista eroon. Vituttaa pudottaa tasoja vaan sen takia, että joku osa aivoissa toteaa, etten oo ansainnut mitään ja sun kuuluis vaan hävitä.

Valitettavasti toki tää tilanne on tuttu, mut nyt on sit se hetki, kun otetaan järeät aseet käyttöön. Kuitenkin vuosi on edelleen aivan loistava, eikä mitään ns. peruuttamatonta oo tapahtunut, joten kaikki satsaukset tulevaan kannattaa tehdä. Tästä sit vahvempana taas eteenpäin ja kohta ollaanki jälleen laittamassa kaloja viissatkus nivaskaan! Kaikki siis oikeasti edelleen erittäin hyvin, mut leakbuster pistetään töihin nyt todenteolla.

Aasiallista loppuviikkoa ja GL peleihin kaikille!

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 19 Marras 2020, 00:13

Tippuuko sulla oikeasti pelin taso kännissä niin paljon, vai huonoo runia? Katselin sun streamin joskus ja pelasit mielestäni erittäin konservatiivisesti vältellen marginaalitilanteita ja sellainen pelaaja ei usein sekoa tai ainakaan on vaikea kuvitella. Toisin kuin joku lagina painava, joka muutenkin on jatkuvasti siinä rajoilla, että lähteekö lapasesta...

El Topo

Viesti Kirjoittaja El Topo » 19 Marras 2020, 00:17

Raskasta luettavaa, mutta arvostan, että kerrot näistä blogissa ja arvostan vielä enemmän, että kerrot näistä suoraan Aasittarelle. Ite oon alusta lähtien ottanut linjauksen, että en pelaa ikinä humalassa ja se on myös pitänyt. Livessä oon saattanut muutaman oluen nauttia, mutta ei ikinä sen enempää. Mielestäni hyvä löytää jotain korvaavaa ajanvietettä mitä harrastaa, jos tulee vaikka korona-aikana jo klo 23 huppelissa kotiin ja ei kuitenkaa tahdo vielä nukkumaan mennä. Itselläni se on ollut muut videopelit joissa ei taloudellisia tappioita pääse syntymään. Sulla on kyllä paha toi puhelimella pelaamisen mahdollisuus. Itse en pelaa puhelimella, joten ei pääse ehkä niin helposti syntymään tollasia kuningasideoita, että menenpä kännissä pelaamaan.

Mentaalipuoli ja downswingien (johtu ne sitte huonosta pelaamisesta tai varianssista) kestäminen on kyllä mielestäni selvästi suurin haaste pokerissa. Itelläki ollu tässä syksyn aikana melkosia monttuja, mutta olen loppujen lopuksi saanut psyykattua itseni kohtuu hyvin niiden läpi.

Tokenin antaminen kolmannelle osapuolelle on toki hyvä varmistus, mutta toivon, että saat itsekurin ja mentaalipuolen korjattua ihan noin muutenkin. Vaikutat mukavalta kaverilta vaikka ei olla ikinä nähty (tai itse asiassa oon sut kassulla spotannu, mutta koska en ite pelaa omppua niin ei olla samassa pöydässä istuttu :-D ) ja olin ilonen ku sait ton haasteen maaliin vaikeuksista huolimatta. Tsemppiä ton asian hoitoon!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”