The Diary of Henkuli

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: The Diary of Henkuli

ViestiKirjoittaja Henkuli » 26.11.2017 16:26

Heippa hei! Tänään selviydytty parin viikon Mauritiuksen lomalta kotiin ja luvassa heti striimailua twitchissä. Nikkipen rakentama uusi layoutti laitetaan heti testaukseen, joten puitteet ovat paremmat kuin aikaisemmin. Lisäksi vieraiksi Nokialle ovat tällä kertaa saapuneet ReportAasi ja Tunza, joten vauhtia striimissä riittää yllin kyllin. Tarjolla tuttuun tapaan freeroll (tällä kertaa teksua) ja striimin seuraajille jakoon lähtee pyyhkeitä sekä käteispelilippuja. Tulkaahan kaikki linjoille. Lisäinfot ja linkki striimiin täältä: https://www.pokerihuone.com/blogi/pokeri/henri-koiviston-striimi-sunnuntaina-pyyhe-kehaan/

Etusivulle ilmestynyt myös linkki Pokeripaneeli 2.0:aan. Käykäähän kurkkaamassa ja tulkaa kertomaan oma mielipiteenne striimiin. Jos jokin asia jäi askarruttamaan tai herätti jatkokysymyksiä, niin vastailemme niihin tänään Aasin kanssa.

T. Henkka
Henkuli

ViestiKirjoittaja PPPake » 26.11.2017 17:16

Pokerihuoneen aulan mukaan turnaus alkaa klo 19 ja jos striimi alkaa sillon niin ei taida hirveesti ihmisiä tulla salasanalla turvattuun turnaukseen ;)

Näin pienenä huomautuksena.
PPPake

ViestiKirjoittaja Henkuli » 26.11.2017 17:22

Hyvä huomio Pake. Laitan asian eteenpäin. Tarkoitus siis aloittaa striimi klo 19 ja freeroll klo 20.

E: Homma kunnossa, striimi alkaa klo 19 ja freeroll siis klo 20.
Henkuli

ViestiKirjoittaja Henkuli » 02.12.2017 3:24

Mörkö ullakolla.

Moikka. Kirjotellaanpas pitkästä aikaa päivitystä. Kuten otsikosta joku jo varmaan osasi päätellä, aiheena tänään kuningas nikotiini. Käytännössä koko pokeriurani ajan olen käyttänyt nuuskaa, mutta myös tavalla tai toisella koittanut päästä siitä eroon. Välissä olin yhden lähes kokonaisen vuoden ilman nuuskaa, kunnes jatkoin sen käyttöä. Viime vuonna lopetin keväällä ja aloitin jälleen syksyllä juuri ennen wcooppia. Nyt olen jälleen kerran ollut n. kuukauden verran ilman ja nuuskahammasta kolottaa pahasti. Alkuvuosien minimaalinen käyttö lisääntyi asteittain pussinuuskasta paskanuuskaan ja lopulta kun ei kehdannut enää luumun kokoinen pati huulessa kylillä kulkea niin piti siirtyä Odensin pusseihin, joissa nikotiinipitoisuus on merkittävästi muita tuotteita korkeampi. Parin edellisen vuoden tahtina ollut, että päivän viimeinen nuuska on tuupattu yläpeltiin juuri ennen nukkumaanmenoa ja purkki laitettu tietenkin siihen sängyn viereen jos yöllä tarvitsee vaihto-operaatioita suorittaa. Sinällään yölliset heräämiset eivät haittaa, sillä keskimäärin olen jo takaisin täydessä unessa samassa silmänräpäyksessä kun Odensin valkoinen purkki pyörähtää viimeisiä kierroksia parketilla.

Nuuskaamisen lopettaminen on mielestäni aina ollut suhteellisen helppoa. Vierotusoireina lähinnä päänsärkyä, heikkoa oloa ja ehkä pienimuotoista vitutusta joistain turhista asioista (jotka ei nuuska huulessa aiheuttaisi mitään reaktiota). Nämä eivät kuitenkaan ole ylitsepääsemättömiä seikkoja. Ruokahaluni on lopettamisen jälkeen lisääntynyt merkittävästi ja kahvia tekee mieli kupillinen per tunti tahtia. Nämäkin ihan siedettäviä asioita.

Ongelmat alkavat kuitenkin välittömästi kun pitäisi alkaa grindaamaan. Peli hajoaa usein täysin käsiin kesken sessioiden. Tuntuu, että kaikki se tietämys pokerista mikä on tullut nuuskamuikkusena alitajunnasta, eikä siten ole vaatinut ylimääräistä ajatustyötä, on nyt kadonnut jonnekin portin taakse. Tiedän, että minulla on avain porttiin taskussa avainnipussa, mutta se pitää ensiksi kaivaa käteen sieltä taskusta, etsiä oikea avain ja sovittaa lukkoon, jonka takaa ne oikeat vastaukset sitten löytyvät. Näin ollen pelaamisesta tulee paljon työläämpää ja kuluttavampaa kun tietynlainen mekaanisuus ja automaattisuus päätöksenteosta poistuu. Keskimäärin nämä päätöksetkin ovat sitten huonompia, sillä aina se oikea avain ei sieltä nipusta osu käteen.

Pääsääntöisesti siis tunnen oloni jönkääväksi päätöksiä tehdessä ja tuntuu, että ajatus ei vain yksinkertaisesti kulje. Aivan kuin pelaisin puoliunessa koko ajan. Pelistä ja päätöksenteosta tulee myös huomattavan paljon hitaampaa ja useamman pöydän yhtäaikaa pelaaminen tuntuu kuormittavan itseäni paljon. Saavutan hyvin nopeasti pisteen, jossa minua alkaa ärsyttämään päätösten laaduttomuuus. Nuuska huulessa pelatessa tällaista ei tapahdu juuri koskaan. Ilman nuuskaa pelin seuraaminen tuntuu hankalalta ja ajatus harhailee ties missä. Unohtelen actioneita, jota ei tapahdu käytännössä koskaan nikotiinin vaikutuksen alaisena. Sessioiden jälkeen kun käyn jakoja läpi, en välttämättä muista jakoa tai osaa siitä, enkä muista logiikkaani. Normaalisti tällaista ei tapahdu.

Grindimaratonien jälkeen olen usein ahdistunut ja olo on todella levoton. Sillä ei juurikaan ole väliä olenko voittanut vai hävinnyt. Lähinnä ahdistaa tai tiltauttaa se, että ei pysty saamaan kaikkea potentiaalia itsestään irti. Tuntuu kuin olisi joku pahemmanlaatuinen ADHD-kohtaus menossa. Tätä saattaa jatkua useita päiviä pelaamisen jälkeen. Merkittävää eroa ei ole sillä, onko ollut ilman nikotiinia viikon vai 9kk. Fyysiset vierotusoireet myös merkittävästi pahempia pokeria pelatessa, esimerkkinä nyt todettakoon, että viimeisen kahden päivän aikana päässäni korvien yläpuolella molemmilla puolilla elohiiret, jotka nykivät 10sec välein. Pieni, mutta ärsyttävä asia. Samaten jalkojen yhtäkkistä nykymistä olen havainnut.

Siinä missä viime vuonna kaivoin yli 200k kuopan nuuskahuulessa yhden päivän aikana ja lähdin iloisella mielellä lätkätreeneihin samana iltana jatkaen pelejä plo500 -tasolta seuraavana päivänä ei tulisi kuuloonkaan ilman nikotiinia. Tuntuu, että kun on vuosien ajan pyrkinyt lähelle zen-ajattelua tai seisomaan pystyssä kuin stooalainen patsas tapahtui mitä tapahtui katoaa kun nikotiinia ei ole veressä. Tavallaan aika pelottavaa, kun kaikki tällainen linkittyy niin vahvasti nikotiiniin.

Kaikki yritykset nikotiinittomana pelaamiseen ovat päättyneet huonosti tuloksellisesti. Tämä on osaltaan myötävaikuttanut nuuskaamisen jatkamiseen. Jossain kohtaa tulee aina se päivä kun mieleen juolahtaa se fantastinen olotila siitä, kun heität Odensin pussin suuhun ja työnnät sen kielellä ylähuulesi alle ja olet valmis robotti tekemään oikeita päätöksiä 16h päivässä eikä mitkään häiriötekijät vaikuta päätöksentekoosi. Jotenkin näitä asioita ehkä myös tavallaan glorifioi omassa mielessään liikaa, mutta toisaalta niin se vain on ainakin omalla kohdallani. Hyvänä puolena nuuskaamisessa myös se, että kusella täytyy käydä maksimissaan kolme kertaa päivässä sen 10+ kerran sijaan (johtuen kahvin juonnista nikotiinin korvikkeena). Kusihätä on itselläni ainakin yksi niistä seikoista mikä vaikeuttaa keskittymistä. Samaten näläntunne ja tauot. Ilman nuuskaa tulee käytännössä oltua enemmän tauoilla kuin pöydissä, joten on äärimmäisen vaikea päästä zoneen. Optimaalisinta itselle olisi tauko kerran 3-4 tunnissa. Silloin myös nautin pelaamisesta eniten.

Jotenkin tämä nikotiiniriippuvuus linkittyy niin vahvasti pokeriin, että vaikealta näyttää pysyvästi lopettaminen pokeriuran aikana. Toisaalta voisi jopa olla vapauttavampaa tehdä päätös, että antaa itsensä käyttää nuuskaa sen aikaa kun ammatikseen pokeria pelaa. Tuskin tässä kauhean montaa hyvää vuotta online-pelejäkään on enää jäljellä, joten ehkä paras maksimoida rahallinen EV nyt ja nauttia pelaamisesta. Viiden pisteen vinkkinä niille, jotka eivät ole nikotiinituotteisiin koskeneet, että kannattaa kiertää kaukaa jatkossakin.

Miten jengi päässy eroon nikotiiniriippuvuudesta ja onko samanlaisia vaikeuksia nimenomaan pokerin kanssa tai kenties jonkun muun?
Henkuli

ViestiKirjoittaja Maikki » 02.12.2017 9:19

Todella hyvä postaus. =D>

Itselläni oli lähes samat oireet, kun ruokavaliooni muutettiin radikaalisti. Ja kahvinkin juontikin kiellettiin iltaisin.
Tämä muutos vaati paljon fokusta ja itsekuria.
Kahvi oli ehkä pahin, yksinkertaisesti se pyöri siellä mielessä kokoajan ja muutenkin normi ruutinin rikkoutuminen sai todella nopeasti pienet tiltit aikaiseksi. Tai muuten vain keskyttyminen oli puolitiessään.

Lopulta totesin että ,ensiksi on yksin kertaisesti sopeuduttava tähän uuteen elämäntapaan , muuten tulee liian kalliiksi.
Tuo että yhdistät nuuskan settiin , on vähän sama kun tupakoinnin lopettajalle se aamukahvi on monesti se pahin. Tai joku saattaa vaatia aina sen sikarin kun on hieman maistellut , vaikka normi elämässään ei ikinä polta.
Jossain tutkimuksessa oltiin todettu että ihmiset jotka joivat esimerkiksi perjantaisin ja lähtivät silloin aina ulos. Niin heidän oli hirveän vaikea orjentoitua mihinkään muuhun perjantai iltaisin vaikka muuten eivät kärsineetkään ns. viinan himosta.
Sinulla todennäköisesti hieman tuosta kyse, että pokerin yhteydessä totuttu tapa nuuskata, vaikuttaa niin voimakkaasti siellä takana ja nostaa päätään juuri silloin ,vaikka muuten vain lopettaminen on helppoa.

Vaikka pitkässä juoksussa varmasti järkevää lopettaa, mutta jos vaikuttaa noin radikaalisti pelaamiseen kyseessä kuitenkin isot rahat niin kannattaa vielä harkita. Jätät muuten kokonaan pois mutta palkitset itsesi setin aikana tarvittaessa.
Olipas epäselvää tekstiä. :-D
Mutta paljon tsemmpiä jos aijot kokonaan opettaa. Kannattaa varmasti silloin harkita jotain ihan ammattiaapua siihen.
Maikki

ViestiKirjoittaja Doofus » 02.12.2017 9:20

Ite vedin lukioikäisestä palttiarallaa 33-vuotiaaksi tupakkaa vähän vajaa askin päivässä, eli noin 15-17 röökiä päivässä 17 vuoden ajan. Lopettaa yritin tuolla aikavälillä tosissani ehkä sen kolme kertaa ja pisin aika ilman nikotiinia taisi olla kolme tai neljä kuukautta. Esikoislapsi syntyi neljä vuotta sitten ja taisin sauhutella vielä muksun ensimmäisen elinvuoden ajan aktiivisesti. Siinä vaiheessa kun lapsi alkoi seuraamaan parvekkeen ovelle mun perässä ja katsoi ikkunan läpi kun isi käy imemässä aikuisten tuttia ulkona, alkoi ajatus lopettamisesta olla taas ajankohtainen.

Oon aina kokenut että mun tupakanpoltossa on enemmän kyse tavasta kuin nikotiiniriippuvuudesta. Rööki rytmittää hyvin päivän. Aamun ensimmäinen rööki kahvin kanssa, ruokailun jälkeiset savut, tupakka ennen nukkumaanmenoa jne. Tästä ajatuksesta täysin poiketen valitsin sitten kuitenkin nikotiinipurkan avittamaan vieroitusta tupakasta "kylmän kalkkunan" sijaan. Ja sitäkin tuli sitten jauhettua lopulta pari vuotta. Olin aiempienkin lopetusyritysten aikana kokeillut purkkaa, mutta sen hetkiset maut eivät kutkutelleet makunystyröitä joten kokeilu jäi lyhyeksi. Nicotinellin Icemint-purkka miellytti, joten sitähän sitten kului pitkästi toista levyä (yhdessä levyssä 12 purkkaa) päivässä, ja kun nikotiinia oli yhdessä purkassa se 2mg niin vedin enemmän nikotiinia kroppaan kuin poltellessani. Toki kaikki tupakan muu paska jäi pois, ja tällä verukkeella sitten jatkoinkin sen pari vuotta purkan syömistä kunnes sekin alkoi tuntumaan ihan vitun naurettavalta. Rahaakin tuohon meni melkein 2/3 siitä hinnasta mitä poltteluun.

Noh, tällä hetkellä oon koukuttanut itseni tavalliseen rehtiin Jenkki-purukumiin. :-D Kun laksatiiviset vaikutuksetkin ovat pysyneet poissa niin jatketaan sitten tällä linjalla. Mutta siirtyminen nikotiinipurkasta tavallisen purkan jauhamiseen sujui kyllä melko kivuttomasti, eikä mitään vieroitusoireita oikeastaan ollut. Heikko luonne kun olen, niin viihdepolttamista olen kyllä jatkanut ja tuskin pääsen siitä koskaan eroon vaikka parempi olisi. Yhden päivän ryyppyreissujen jälkeen ei ole mitään ongelmia normiarjen jatkamisessa ilman tupakkaa/nikotiinia, mutta jos heittää vaikka useamman päivän mökkireissun niin kyllä vaikutukset tuntuvat vielä useamman päivän seuraavalla viikolla. Yleistä ärtymystä pieniin asioihin mihin ei normaalisti tilttaisi ja ruokahalun kasvamista/herkuttelua.

Ootko itse ajatellut mitään nikotiinikorvaushoitoa? Nuuskankäyttäjä nyt tuskin alkaa mitään nikotiinipiippua imemään, mutta entäs noi purkat tai tabletit? Työkaveri lopetti aktiivisen vuosien nuuskankäytön siirtymällä nikotiinittomiin makunuuskiin. Voisko toi olla kokeilemisen arvoinen juttu? Luulisi että kun saa tonne ylähuuleen sen tutun möykyn ja siitä tulee vielä niitä tuttuja säväreitäkin mitä norminuuskasta, niin kannattaa edes kokeilla jos sais aivoja huijattua tarpeeksi tolla keinolla.

Tsemppiä lopettamiseen, kyllä se on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin jatkaminen. Tiedä vaikka murskaisit pelit vielä seuraavat kymmenen vuotta niin siinähän sitten oot vielä sen koko ajan kissanpaska huulessa. :-D
Doofus

ViestiKirjoittaja texasilainen » 02.12.2017 10:34

Suosittelen lukemaan tämän kirjan: http://www.stumppi.fi/portal/stumppi/li ... aa_tahan_/

Ei se nuuska poista mitään hermostuneisuutta. Olet vain koukussa nikotiiniin, joka on yksi maailman koukuttavimmista päihteistä. Se hermostuneisuus tulee siitä, että pitää taas saada nikotiinia. Ennen kuin aloitit nuuskan käytön, olitko jotenkin hermoraunio, minkä nuuska paransi? Et..

Sen voin kertoa, että se nuuskanhimo ei tule ikinä häviämään, mutta kun tajuaa kuinka turhaa se on, sitä ei tarvitse mihinkään. Olen itse käyttänyt yli 10 vuotta, nyt ollut yli vuoden ilman, vaikka retkahdinkin noin kuukausi sitten. Ensimmäinen viikko voi olla haastavaa, sen jälkeen helpottaa.
texasilainen

ViestiKirjoittaja sharkie » 02.12.2017 11:38

Henkuli kirjoitti:Mörkö ullakolla.

Viiden pisteen vinkkinä niille, jotka eivät ole nikotiinituotteisiin koskeneet, että kannattaa kiertää kaukaa jatkossakin.

Nyt kun sä paljastit mistä se sun ylimääränen ev tulee niin tää sun mainoskirjoitus sai mut harkitsemaan nuuskan käyttöä vaikken ole ikinä koskenut edes tupakkaan :-D

Jos se peliinvaikuttava tekijä on nikotiini niin eikö se ole +ev ottaa se jonkun purkan tai laastarin tms kautta. Eikö nuuska saa pidemmän päälle suun aika huonoon kuntoon?
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Western Daemon » 02.12.2017 11:57

Henkuli kirjoitti:Miten jengi päässy eroon nikotiiniriippuvuudesta

Kaikki lähtee siitä että osaat erottaa tupakan JA nikotiinin riippuvuuden toisistaan.

Tupakan lopettaminen on fyysinen teko ja nikotiinin henkinen teko. Järjestys tulee siinä mikä itselle helpompi tai sitten rohkeasti molemmat yhtä aikaa. Monelle se on helpompi poistaa toinen alkuun nikotiinin korvaavilla aineilla tai nikotiinittomalla tavalla. Jotkut onnistuvat kertalaakista ja se on ehkä kaikista +ev jos siinä onnistuu.

Nikotiinihan ei ole muuten "haitallista" kuin että se aiheuttaa itse riippuvuuden. Nikotiini myös parantaa muistijälkeä. Ei se silti ole hyväksi riippuvuuden takia enkä sitä suosittele, mutta ihmetyttää kun tupakoimattomat aina valittaa siitä nikotiinista vaikka tupakassa on ne muut aineet just vaarallisia, häkä yms. Nikotiini on pienin murhe, tästä syystä meillä tarjotaan Suomessa (joka on ihan top- luokan holhousvaltio!) nikotiinia sisältäviä, korvaavia aineita.

Nuuskaa kun käytät pari vuotta, saat sormen työnettyä melkein poskeen asti ja hampaat menevät pilalle. Sillä on hyvä yrittää lopettamista koska korvaavana aineena se on vahvaa - jos siis pääset itse nikotiinista helpommin eroon, muutoin tuo on turhaa.

E: Suosittelen kokeilemaan nuuskan tilalle vaikka laastaria.
Western Daemon

ViestiKirjoittaja harko » 02.12.2017 14:23

Henkuli kirjoitti:Miten jengi päässy eroon nikotiiniriippuvuudesta?

Zyban, sillä loppui mun riippuvuus laakista lähes 13 vuotta sitten.
harko

ViestiKirjoittaja peeksa » 02.12.2017 14:39

Henkuli, kärsivällisyyttä. Ja en suosittele mitään nikotiinipurkkia tjs., mulla on kaveri tällä hetkellä koukussa tohon purkkaan. Pari kertaa ulkomailla on tärväytynyt puoli päivää, kun kierrellään eri apteekkeja nikotiinipurkan perässä.

Ja sitten vähän omakohtaista faktaa. Itse lopetin nuuskan käytön vuonna 1997 seitsemän vuoden aktiivisen käytön jälkeen. Lopetin ns. kertalaakista, mutta sorruin sitten polttamaan röökiä hetken päästä. Röökäuksen kuitenkin lopetin muutama vuosi tästä ja sen kanssa meni suunnilleen kolme vuotta, että selvisi baarikäynnistä ilman röökiä. Oli muuten juhlava fiilis. Tuon jälkeen olen poltellut satunnaissen sikarin ja thats it.

Mutta se pointti jos sitä nyt edes on. Nuuskaa mun tekee mieli vieläkin. Joku avaa vieressä Ettan-purkin, niin siitä hajusta tulee jo sellainen jännä tunne. Tiedän, että jäisin jonkinlaiseen koukkuuun, jos sen yhdenkin nuuskan nappasin. Röökin kanssa ei ole mitään ongelmia ollut tuon kolmivuotisen jäljiltä.

Vuosi siis on nuuskan kanssa lyhyt aika, sellainen babasample. Kärsivällisyyttä vaan, niin alkaa grindit kohta taas sujumaan. Sä oot superfiksu jätkä, sä hanskaat olemisen ilman nuuskaa. Ja noi syömiset ja korvikkeet kyllä helpottaa jo muutaman kuukauden päästä. Keksit nyt vaan sellaista naposteltavaa, että et ota instana 10kg lisää massaa.
peeksa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Western Daemon » 02.12.2017 15:45

Hankit samanlaista tavis ja niksapurkkaa, annat ne kaverille ja käsket sekoittaa ne keskenään "jossain suhteessa". Mielellään menttoolia vielä molemmat niin et erota kumpi on kumpaa. Kaverille tehtiin tämä källi ja jätettiin niksapurkat kokonaan pois (se tosiaan luuli että osa on sitä). Viikon päästä ihmetteli kun ei mitään vaikutusta purkalla ja jätti sen pois. Tämä ei kyllä toimi jos ei ole tupakoijan makuaisti tai purkat hyvin lähellä toisiaan mutta "itsensä huijaaminen" ei onnistu itseltä niin helposti kun avun kanssa.
Western Daemon

ViestiKirjoittaja PoKeR » 02.12.2017 19:11

Kaupoissa ja apteekeissa myydään Zonnic -nimistä annospussi "nuuskaa". Pienempi paha kai tuota on käyttää kuin nuuskaa; puuttuu kymmenet syöpää aiheuttavaa ainetta.

Kuva
PoKeR

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja nikkipe » 02.12.2017 22:46

Alle viikossa nikotiinin vieroitusoireet lähtee.

Elimistön ja aivojen tunteet johtuu ihan muusta. Esim aineenvaihdunnan muutoksista. Mahdollisesti jopa kofeiinin yliannostuksesta.

Nautintoaineen totaali lopettaminen toki aina kova paikka ja paras konsti todellinen tahto lopetta. Sen jälkeen on helppo taputtaa itseään selkää ja kehua päivittäin itseään.

Itselläni lukemattomia "lopettamis" päätöksiä takana. On ollut nikotiinitablettia, -purkkaa, champpista ja vaikka mitä poppaskonstia.

Luettuani texsasilaisen suositteleman kirjan en edes huomannut kun 3kk savuttomana vierähti. Kirjaa lukiessani ihmettelin onko aivopesu näin helppoa.

Nyt on taas 4kk takana savuttomuutta ilman apuvälineitä kun motivaatio napsahti kohdilleen.

Pääsääntöisesti kuitenkin keskivertoa enemmän on tullut n.48 tullut savuteltua.
nikkipe
nikkipe

ViestiKirjoittaja Henkuli » 03.12.2017 20:24

Kiitti kaikille erittäin hyvistä ja mielenkiintoisista vastauksista sekä omien kokemusten jakamisesta :) Paljon pohdinnan arvoisia seikkoja!

Asiasta seuraavaan. Striimeissä olen kysellyt palautetta, että mitä kansa haluaa. Joulukuussa toteutamme Pokerihuoneella striimin katsojien yhden ehdotuksen eli ranking-tyyppisen turnaussarjan, jonka voittaja pääsee pelaamaan minua vastaan 28.12 pelattavaan heads-up matsiin (omaha), jossa voitosta tarjolla 1000e. Hupin häviöstäkin tilille nasahtaa mukavat 500e, joten palkinto tästä kampanjasta on erittäin hyvä! Luonnollisesti striimaan matsin twitchissä, joten vastustajani pääsee vieläpä näkemään minun korttini parin minuutin viivellä ja kuulemaan mitä riidejä vastustajasta keräilen. Matsiin mietimme aluksi paras kolmesta tai paras viidestä tyyppistä ratkasua, mutta totesimme lopulta, että haastematsiin päässyt pelaaja todennäköisesti pieksee minut helpoiten kerta ja vainaa systeemillä. Turnaussarja on freeroll muotoinen, mutta tarjolla on myös 1e rebuy ja 1e add-on. Kaikissa kuudessa turnauksessa takuuna on 50e potti. Parhaat 50% pelaajista saavat pisteitä ja kunkin pelaajan kolmen parhaan turnauksen pistemäärät lasketaan pistetaulukkoon. Ei siis haittaa vaikka muutama turnaus jäisi välistä, siltikin on mahdollisuudet voittaa. Tarkemmat infot täältä: https://www.pokerihuone.com/kampanjat/haasta-henri Käykäähän rekisteröitymässä turnauksiin! Helpoiten turnaukset löydät klikkaamalla Pokerihuoneen aulan etusivulta "koko aikataulu" ja kirjoittamalla oikealla yläkulmassa olevaan hakukenttään "henri". Ensimmäinen turnaus pelataan jo huomenna 4.12 klo 20.00.

Joulukuun aikana ajattelin vielä kirjoitella yhden laajemman postauksen koskien voitollista pelaamista, joten olkaahan linjoilla :)
Henkuli

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit