KUKA KENELLEKIN KUOPPAA KAIVAA

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Re: KUKA KENELLEKIN KUOPPAA KAIVAA

Viesti Kirjoittaja nikkipe »

Hiki hatussa tuli viikonloppu purettua kaverin yläkertaa. Toki verkot ehdittiin heittämään veteen ja kokemaan. Tuloksena lahnoja kun siikoja haettiin.

Sunnuntai aamuna eräs meistä utteli jigiä hetken ja maukas saalis saatiin kotiin tuotavaksi.
IMG_20210829_112022_copy_1000x750.jpg

Se perjantai reili oli ihastuttavaa katseltavaa, kun Kultsu näytti, kuka meillä pärjää.

viewtopic.php?f=35&t=24342&start=80
nikkipe
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Nyt on levätty peleistä ja toivuttu levosta.
Screenshot_20210830-135405.jpg

Nyt jaksaa taas kuopata ilman tilttejä.
nikkipe
tangamash

Viesti Kirjoittaja tangamash »

Miten voi nukkua 13h putkeen herran jumala
Ketunnaama

Viesti Kirjoittaja Ketunnaama »

Ite kysyisin että miten ton ikäinen voi olla käymättä kusella 13h????

Onko vedetty leuanvetokatkaisukerhon kusilukkojauhoa?
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Helposti ton 13 tuntia nukkuu. Vaikka on siinä ohutta viivaa, kun on vessassa piipahdettu.

Melko hyvin pää kesti kuopan kaivamisen. Kulkuset vaan puuttu finussa kun olisi pitänyt vihun KK painaa riverillä pakkaan.
nikkipe
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Elokuu oli tuloksellisesti täysi katastrofi. Varsinkin kun sama meno on jatkunut helmikuusta lähtien.

Jotain tarvitsisi siis tehdä. Siihen auttaa kysymyspatteri.

a. Kuka haluaa muutosta?
b. Oletko itse valmis muuttumaan?
c. Lähdetkö johtamaan muutosprosessia?

Ei kun hetkinen, mullehan on tullut vain 120 000 kättä helmikuun jälkeen kasaan. Eli hyvin mahtuu varianssiin. Eli tässä vaiheessa riittää ihmeen odottelu ja turnauksien avaaminen.
nikkipe
peteyy

Viesti Kirjoittaja peteyy »

nikkipe kirjoitti: 01 Syys 2021, 12:48 Ei kun hetkinen, mullehan on tullut vain 120 000 kättä helmikuun jälkeen kasaan. Eli hyvin mahtuu varianssiin. Eli tässä vaiheessa riittää ihmeen odottelu ja turnauksien avaaminen.
Lisää volyymiä niin kyllä se siitä. Yllättävän vähän olet pelannut tänä vuonna kun itsellänikin on träkättyjä käsiä 140k kerääntynyt tälle vuodelle :o
Lets make #vegasvilla great again! Striimailen Twitchissä https://www.twitch.tv/bababooey75
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Eilisessä striimissä Partalainen hakkasi kalalla naamaan, koska yhdessä pöydässä jäi buttonilta avaamatta K9o. Pitipä sitten tutkia kaikki buttonin avaus mahdollisuudet eiliseltä. Träkätyistä käsistä jäi 2 avaamatta.

Määrähän on minimaallinen. Mutta kaikki on suhteellista. Koska käsiä kertyy melko vähän, jäi taas yli 5 % avaus mahdollisuuksista hyödyntämättä. Toki marginaaliset kädet ja ehkä bubble / ft tilanteita jolloin kyseessä olikin hyvät foldit.

Toki herää kysymys, miksi pitää volan pienenä jos ei silti keskity edes avauksiin.

Kävin myös läpi BB:n puolustamisen ja sieltä löytyikin jo paljin enemmän foldattuja käsiä, jotka olisi voinut maksaa. Niitä katsellessa tuli takauma kymmenen vuoden takaa mieleen. Livessä tuli blindien välissä kopattua puskuja, mikäli kikkeri oli 9 tai isompi. Silloin enemmän pelanneet totesivat, että vähän turhan löysästi sitä liikutaan. Nyt uusi raamattu tuntuu näyttävän koppeja ihan samalla rangella. On se jännää, ttä matikka ei olekaan muuttunut vuosien aikana.

No eilen kesittymistä toki häiritsi Deep Impactin finu, joka jaksoi maaliin asti.

Nyt tutkimaan, miksi BB:stä ei tule chek raisettua oikeastaan ollenkaan.

Olybetin käsihistorioista kysymys: Saako muut purettu WSOP turnausten käsihistoriat? Mulla aiheuttavat pientä herjaa. Ja jos saatte, niin millä kikalla.
nikkipe
sumutorvisieni

Viesti Kirjoittaja sumutorvisieni »

Tää on kyllä mahtava foorumi. Itse oon turhan laiska opiskelemaan peliä, kun pääosa energiasta menee päivittäiseen palkkatyöhön. Mutta särjeltä tulee paljon hyödyllistä yleismateriaalia, kissyllä valaisevat streamit (varmasti muidenkin streamit yhtä hyviä, mutta on niin vähän mahdollista seurata niitä, niin on jäänyt otanta aika pieneksi) ja Nikkipe:llä on kyllä todella kiinnostavia nää jälkipohdinnot. Pakko sanoa, että en monesti tajua pätkääkään näistä käsien läpikäynneistä, mutta Nikkipe:n pohdinnoista olen saanut paljon irti. Aiempi AQ hanska pyöri todella pitkään mielessä ja vaikutti paljon ajatteluun. Notta selväkielellä kiitos näistä kaikille foorumin voimahahmoille.
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

sumutorvisieni kirjoitti: 02 Syys 2021, 20:09 Tää on kyllä mahtava foorumi. Itse oon turhan laiska opiskelemaan peliä, kun pääosa energiasta menee päivittäiseen palkkatyöhön. Mutta särjeltä tulee paljon hyödyllistä yleismateriaalia, kissyllä valaisevat streamit (varmasti muidenkin streamit yhtä hyviä, mutta on niin vähän mahdollista seurata niitä, niin on jäänyt otanta aika pieneksi) ja Nikkipe:llä on kyllä todella kiinnostavia nää jälkipohdinnot. Pakko sanoa, että en monesti tajua pätkääkään näistä käsien läpikäynneistä, mutta Nikkipe:n pohdinnoista olen saanut paljon irti. Aiempi AQ hanska pyöri todella pitkään mielessä ja vaikutti paljon ajatteluun. Notta selväkielellä kiitos näistä kaikille foorumin voimahahmoille.
Kiitos ja kumarrus.
nikkipe
Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec »

sumutorvisieni kirjoitti: 02 Syys 2021, 20:09 Tää on kyllä mahtava foorumi. Itse oon turhan laiska opiskelemaan peliä, kun pääosa energiasta menee päivittäiseen palkkatyöhön. Mutta särjeltä tulee paljon hyödyllistä yleismateriaalia, kissyllä valaisevat streamit (varmasti muidenkin streamit yhtä hyviä, mutta on niin vähän mahdollista seurata niitä, niin on jäänyt otanta aika pieneksi) ja Nikkipe:llä on kyllä todella kiinnostavia nää jälkipohdinnot.
Vielä kun joku guruista tulisi mun luo pelaamaan turneet maaliin omalla rahallaan ja vetäis kaikki maaliin, ja voitot mulle, tää olis ihan huippufoorumi. Sais joskus kokea mitä on voittaminen...
Jermuk

Viesti Kirjoittaja Jermuk »

Pokrec kirjoitti: 03 Syys 2021, 14:03 Vielä kun joku guruista tulisi mun luo pelaamaan turneet maaliin omalla rahallaan ja vetäis kaikki maaliin, ja voitot mulle, tää olis ihan huippufoorumi. Sais joskus kokea mitä on voittaminen...
Mestarilla on kyllä helppoa. Downswingi ei haittaa kun voi lähteä kaverin talkoisiin "töihin" ja oma guru kultsu hoitaa rollin taas kuntoon sillä välin.
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Pokrec kirjoitti: 03 Syys 2021, 14:03
Sais joskus kokea mitä on voittaminen...
Voittamista on kun aamulla nauttii kahvia ja näkee ikkunasta ulos. Uskoisin sinunkin kokevan melko usein voittamisen ilon.
Jermuk kirjoitti: 03 Syys 2021, 17:59
Mestarilla on kyllä helppoa. Downswingi ei haittaa kun voi lähteä kaverin talkoisiin "töihin" ja oma guru kultsu hoitaa rollin taas kuntoon sillä välin.
Mikä sen parempaa.

Usein pokerissa näkee vaan pytyn kuvia tai reiliataan finuja. Hurmoksessa unohdetaan ne turnaukset joita ei reileissä näy. Miltä esim mun Olybetin nikin voitot näyttävät viimeiseltä 90 päivältä.
Last_90_days.PNG
Last_90_days.PNG (30.33 KiB) Katsottu 787 kertaa
On tulossa kallis WSOP tiketti arvonta.

(d) (h) (s) (c)

Tänään pitkästä aikaa käytiin nauttimasta jefusta. Valitettavasti Porvoo ei päässyt loppuotteluun vaan kukot taas jyräsi.
IMG_20210904_190252_copy_816x612.jpg
Loppu matsin kun istui 10 asteeen ihanassa ilmassa, muistin miksi haluan oppia pelaamaan. Tähän aikaan vuodessa pitäisi jo olla huomattavasti etelämmässä.
nikkipe
Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec »

nikkipe kirjoitti: 05 Syys 2021, 02:37
Pokrec kirjoitti: 03 Syys 2021, 14:03
Sais joskus kokea mitä on voittaminen...
Voittamista on kun aamulla nauttii kahvia ja näkee ikkunasta ulos. Uskoisin sinunkin kokevan melko usein voittamisen ilon.
En juo kahvia, ja kämpässä ei oo ikkunoita, se niistä iloista...

Oho, menikin Sharkie-jutuiksi synkkyydessään...
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Pokrec kirjoitti: 05 Syys 2021, 19:40

En juo kahvia, ja kämpässä ei oo ikkunoita, se niistä iloista...

Oho, menikin Sharkie-jutuiksi synkkyydessään...
No mutta sitten nautitaan seinistä.

(c) (d) (h) (s)

Tänään haettiin isoa kalaa sateliittien kautta, mutta lunastusta siirettiin seuraavaan kertaan. Pelillisesti ei ehkä kovinkaan hyvä esitys, mutta saatiimpa taas puolisen kymmentä hanskaa merkittyä.

Käsi kerrallaan konseptit kuntoon.
nikkipe
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”