It`s Shovetime!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Re: It`s Shovetime!

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » 20 Touko 2020, 01:37

spade447 kirjoitti:
19 Touko 2020, 21:59
KissMyBass81 kirjoitti:
19 Touko 2020, 03:33
Jätetään tämä asia kuitenkin toistaiseksi vielä hautumaan sillä legendaksihan tässä on noustu jo tällä nykyiselläkin tyylillä :-D
Ootko varma että sanottiin legendaksi vai tarkoitetaanko tuossa jalka-pohjaa? Fysleksia aiheuttaa helposti väärinymmärryksiä :-k
Kyseisen pelurin chat-viestejä useasti lukeneena aika ison todennäköisyyden annan sille että jonkinasteinen v*ttuilu oli kyseessä :-D

(c) (d) (s) (h)

Enpä hirveän kauaa sitten jaksanut tuota ajatusta aikaisemmasta aloituksesta haudutella vaan kävin eilen vielä yöllä kaikkien saittien turnaustarjonnan läpi klo 16-18 väliltä ja totesin että tuo klo 16-18 tarjonta biittaa tällähetkellä klo 00-02 tarjonnan joten mitään syytä klo 18 aloitukseen ei enää ole. Joten jatkossa aloitetaan pelit viimeistään klo 16 ja nipsaistaan lopusta pari tuntia pois.

Hyviä puolia:

-aiemmin nukkumaan ja aiemmin ylös -> ollaan lähempänä normaalien ihmisten rytmejä + oletettavasti parempi vireystila

-pääsee nauttimaan päiväsettejä pelaavien haussunhauskojen veijareiden peliseurasta

-näkee kesäisin ainakin vilaukselta auringonvaloa

-mukaan enemmän pienen fieldin pelejä -> varianssi pienenee ja tasaisia onnistumisen fiiliksiä

-mikäli vireystila hyvä niin optio jatkaa regimista "virallisen peliajan jälkeenkin" -> lisävolyymia = palkankorotus

-mahdollisuus parantaa streamien kiinnostavuutta (tästä lisää viestin lopussa)

Huonoja puolia:

-vanhan ohjelman muisti ulkoa joten hetki kestää uuteen totutellessa kun ei muista vielä mitä pelejä lähtee alkusetin aikana mistäkin

-koska pelit pyörivät yölläkin niin täytyy malttaa lopettaa peruspäivänä regiminen ajoissa jotta ei ajauduta painamaan jatkuvasti +12h settejä (silloin tällöin ok jos vireystila vielä illallakin hyvä)

-kaikkein isoimmat prizepoolit missataan koska ne yleensä "yöpelejä" (ei iso ongelma)

(c) (d) (s) (h)

Tuossa mitä tuli 9h setin jälkeen mieleen ja näin nopeasti vilkaistuna hyvät puolet crushaavat huonot puolet aikalailla 666-0. Tänään jo testasin tuota aikasempaa aloitusta ja pelasin klo 15.45-00.45 eli 9h setti joka sisälsi 52 turnausta eli ei tuossa tosiaan volyyminkaan kanssa tule ongelmaa.

Tänäänkään ei teknisiltä ongelmilta vältytty, tosin nyt ihan uudenlaista kikkaa päättivät heittää GG-verkon puolelta: pelasin jotain suhta aikaisin alkanutta 10e hyperiä siellä ja olin rahoilla kun yhtäkkiä ruutuun lävähti ilmoitus että turnaus on päättynyt ja rahastin 19.71$...ainoa onglema että olin edelleen pöydässä ja merkkejä pinossa:

Kirjaimellisesti GG.png

Enää ei tuohon pöytään kortteja jaettu ja kun sulkeutui niin uutta ei enää meikäläiselle avattu. Ei kai tuohon oikein muuta voi sanoa kuin että G fucking G.

Eikä tässä vielä kaikki, nimittäin etenin 22d Starterissa 62 parhaan joukkoon 3,2k pytystä taistelemaan kun yhtäkkiä pöytä jäätyi tähän tilanteeseen:

Farter hyytyy.png

Oli samaan aikaan noita pikkufieldin "aamupelejä" menossa ziljardi endgamessa ja siihen päälle yksi huppi niin en tiedä kauanko tuo pöytä oli jäätyneenä ennen kuin huomasin ongelman. Suljin sitten softan ja käynnistin uudestaan ja avasin turnauslobbyn ja siellä olin sitten tippunut sitoutissa jostain sija 55 tjsp paikkeilla. Oli suhteellisen kallista touhua koska tosiaan 3,2k pytty tarjolla ja vaikka ainoastaan 7bb pino oli niin oli kuitenkin superpehmeä fieldi ja äkkiäkös tuommoisen stäkin spinnaa ylös parilla flipillä.

Pistin näistä molemmista nyt asiakaspalveluun viestiä, katsotaan mitä vastaavat.

Hyviä uutisia että Unibetilla olivat ottaneet homman haltuun ja heti aamusta tuli päivitys joka korjasi eilisen "white screen"-bugin. Lisäksi vastasivat nopeasti myös Twitterissä eilen kun ilmoitin ongelmasta ja laittoivat vielä yksityisviestiäkin perään miten voi koittaa saada softaa käyntiin. Täydet pisteet asiakaspalvelusta sinne :)

(c) (d) (s) (h)

Koska tuo aikaisempi aloitus on nyt testattu ja hyväksi havaittu niin rupean muuttamaan vuorokausirytmiä välittömästi tuohon aikaisempaan aloitukseen ja tämän takia myös pientä fixausta keskiviikon streamiaikatauluihin: aloitan pelit myös keskiviikkoisin jo klo 16 mutta en pistä lähetystä heti päälle vaan aloitetaan täydellä pöytämäärällä ja laitetaan lähetys päälle siinävaiheessa jos rupeaa näyttämään siltä että joku turnaus on menossa pitkälle. Jos ei mikään turnaus etene niin sitten aloitetaan normaaliin tapaan klo 19.00.

Eli keskiviikon streamit alkavat jatkossa n. klo 17-19 välimaastossa ja toivottavasti saadaan tällä tavalla myös enemmän endgameja tuohon "primetimeen" eikä kuten tähän asti että rahat tehdään klo 03 yöllä siinä vaiheessa kun puolet katsojista on menneet jo nukkumaan :-D

Huomenna testaillaan miten homma toimii käytännössä, aina toki mahdollista että aloitetaan ihan normaaliin tapaan klo 19 mutta pistäkäähän Pokerisivujen Twich-kanava tilaukseen mikäli haluatte ilmoituksen myös aikaisemmista starteista.

Ja kanavahan on: www.twitch.tv/pokerisivut

mansepoker

Viesti Kirjoittaja mansepoker » 20 Touko 2020, 13:18

Mulla oli kanssa eilen kaikennäkösiä/vastaavia ongelmia tuolla. Alkuillasta tuli tollanen vastaava jäätyminen, ja kun kohta palasin pöytään 200 tai 210 zodiac turnauksessa oli hävinnyt mystisesti lähes koko pino joka oli ollut ennen parin minuutin katkoa. Sen lisäksi se tempas loputkin hilut automaattisesti allin, kun pääsin takasin laatuhanskalla 62 off.

Myöhemmin joskus 23 aikoihin vastaava jäätyminen , joka kävi kanssa kalliiksi kun en ehtinyt tripsejäni pelaamaan, mutta tällä kertaa ei sentään mielivaltasesti tempastu merkkejä johonkin bittiavaruuteen ja alliniin, että pitäis kai olla tyytyväinen. Tänään ajattelin vielä koittaa tuolla mutta voi olla että jos noi ongelmat jatkuu niin jätän tällä erää tähän. Onhan niitä katkoja aina joskus muillakin saiteilla, mutta sillon vaan lyödään sittingouttiin, eikä keksitä mitään ylimääräistä ohjelmanumeroa.

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 20 Touko 2020, 13:38

Näitä ongelmia kun on lukenut ympäri ja ämpäri, vaikuttaa aika paljon kunnon kusetukselta tuo gg verkon toiminta.

Esimerkkinä tuo et sun sipsit katoaa mihinkään muualle omasta pinosta kuin blindeihin tai anteihin haisee jo aika pahalta... Näin kun ei pitäisi voida käydä. Toinen tuo että olet rahastanut vaikka sulla on merkkejä jäljellä, vaikuttas joltakin serverin kello- ongelmalta, eli se pöytä pelaa tyyliin tunnin muita pöytiä jäljessä ja oikesti siinä onkin kaikki sitoutissa :lol:

En kyllä itse liikuta euroakaan tuolla ennen kun tuo keissi selvii :-k
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » 20 Touko 2020, 15:33

No en nyt sentään ihan kusetukseksi menisi sanomaan, tai en ainakaan keksi mitä saitti hyötyy siitä että bustaavat meikäläisen 10e hyperistä ennen aikojaan :-k Sain noista molemmista turnauksista nyt korvauksen joka semi-tyydyttävä olosuhteet (pieni stack molemmissa) huomioon ottaen mutta toki jos samanlaiset ongelmat jatkuvat niin luonnollisesti silloin ei tuolla pelata ennen kuin homma hoidossa.

Aloitan pelit noin vartin päästä ja startataan streami tosiaan klo 17-19 välillä. Omien pelien lisäksi reilataan klo 20 starttaavaa 10k SCOOP.in finaalipöytää jossa yli miljoona voittajalle ja mukana mm. Eelis "EEE27" Pärssinen sekä mielenkiintoisia higstakes crushaajia kuten Daniel “Oxota” Dvoress, Benjamin “bencb789” Rolle ja Max “goodeh99” Silver ja sen lisäksi reilataan myös klo 21.00 starttaavaa WPT Onlinen finaalipöytää jossa myös yli miljoona dollaria voittajalle ja mukana taistossa suomen Jukka Koskela!

SCOOP Main WPT Online.png

hissa

Viesti Kirjoittaja hissa » 20 Touko 2020, 23:26

No nyt oly sulki kesken kaiken softan.Uudelleen käynnistys ja taas toimii.
Kolmatta päivää meitsillä jatkunnu erinäiset ongelmat oly betillä.

KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » 21 Touko 2020, 02:38

hissa kirjoitti:
20 Touko 2020, 23:26
No nyt oly sulki kesken kaiken softan.Uudelleen käynnistys ja taas toimii.
Kolmatta päivää meitsillä jatkunnu erinäiset ongelmat oly betillä.
Kävi itsellä streamissa myös tänään että yksi pöytä jumahti mutta onneksi chatissa oltiin valppaana ja huomautettiin asiasta ja uudelleenkäynnistyksellä homma pelitti taas. Multittaessa kyllä todella nihkeää jos pitää pelien lisäksi erikseen vielä tarkkailla että onko korttien jakaminen loppunut yhdessä pöydässä kokonaan.

(c) (d) (s) (h)

Hieno streami oli tänään, ehkä jopa oma suosikki tämän vuoden streameista. Parhaillaan oltiin yli 200 katsojassa ja average katsojamääräkin yli sadassa mikä aika kova kun lähes 9h streamattiin. Hienosti kiinnosti porukkaa suomalaisten isot finaalipöydät joista tulikin upeasti suomeen yli puoli miljoonaa rahastuksia! *-O-*

(c) (d) (s) (h)

Itselläkin meni ainakin tuloksen puolesta ihan mukavasti pelit ja taisi kolme vai neljä finuakin olla. Illan viimeisessä pelissä Partyn 33d Daily Grindissa päästiin taistelemaan 2k pytystä mutta hyytyi lopulta sijalle 2. vaikka oli kaikki mahdolliset speciaali moovitkin käytössä: https://clips.twitch.tv/LovelyStupidPep ... appaWealth :-'

Vittuilu 1,5k.png
Vittuilu 1,5k.png (8.17 KiB) Katsottu 2700 kertaa

(c) (d) (s) (h)

Huomenna vapaapäivä peleistä kun pari kaveria vaikuttui meikäläisen sushi-videosta niin paljon että haluavat tulla huomenna maistamaan susheja :-D Illalla sitten varmaankin Kasperin streami tulille ja sitten joko opiskelua tai vaihtoehtoisesti väsäilen uuden taukovideon kun rupeaa tuota materiaalia olemaan taas yhden videon verran.

KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » 22 Touko 2020, 01:32

Jotenkin maagisesti olen päätynyt eilisellä misclickillä brasilian pokeriuutisiin :-D

https://superpoker.com.br/poker/streame ... UlkehgQmNY

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 22 Touko 2020, 03:21

On se kova
nikkipe

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 22 Touko 2020, 16:08

KissMyBass81 kirjoitti:
22 Touko 2020, 01:32
Jotenkin maagisesti olen päätynyt eilisellä misclickillä brasilian pokeriuutisiin :-D

https://superpoker.com.br/poker/streame ... UlkehgQmNY
Kansainvälinen kuuluisuus! *-O-* :tup: :tup:

Kuka enää puhuu jostain lexistä.
äksy

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 22 Touko 2020, 17:04

Eikä ole ees aprillipäivä :lol: Go kissy go! :tup:
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » 25 Touko 2020, 03:15

Kansainvälisen julkisuuden innoittamana räväytin saman moovin uudelleen perjantaina:

Special moves.png

Jostain syystä aivan uskomattomia vaikeuksia noiden pisteiden ja pilkkujen kanssa nyt kun ottanut Partyn pelit taas mukaan ohjelmaan ja siellä pitää betsizea syöttäessä käyttää pilkkua ja muualla pistettä ja jos ei ole tarkkana niin siinä käy sitten noin. Ja miten siellä jokakerta on vihulla vielä nutsit vastassa tuo tapahtuu :-o

Toki voitettu molemmat kerrat koska #riihimäkirunit

(c) (d) (s) (h)

Tänään ei nussittu vihuja pilkkuvirheillä mutta 50e+r Neptunen varma pytty saatiin jotenkin sössittyä näistä asetelmista:

Hyytyminen.png

Huomenna yritetään olla hyytymättä finuissa ja jatketaan misclickien välttelyä. Tulossa todennäköisesti kuuden päivän peliputki ja tänään tuli heti ensimmäiseen päivään 10,5h peliä. Edellisten kolmen viikon pelitunnit 43h, 44h ja 35h joten tod. näk. tulossa ainakin tämän vuoden osalta ennätyskuukausi volyymin suhteen.

kaapi

Viesti Kirjoittaja kaapi » 25 Touko 2020, 14:45

KissMyBass81 kirjoitti:
25 Touko 2020, 03:15
Jostain syystä aivan uskomattomia vaikeuksia noiden pisteiden ja pilkkujen kanssa nyt kun ottanut Partyn pelit taas mukaan ohjelmaan ja siellä pitää betsizea syöttäessä käyttää pilkkua ja muualla pistettä ja jos ei ole tarkkana niin siinä käy sitten noin. Ja miten siellä jokakerta on vihulla vielä nutsit vastassa tuo tapahtuu :-o
Oon ehkä sen nussija mut kyllä pilkku mulla ainakin toimii erottajana stars, unibet, wina ja party. Oon käyttäny hiiri+numpad yhdistelmää pelatessa pitkään niin ei tarvi näppistä aina kurkotella. GG:llä en oo vielä pelannu ja ipokerilla ei vissiin vielä toimi nuo bb -stäkit muutenkaan kunnolla.

Ps. Oot kova veturi

KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » 26 Touko 2020, 02:18

kaapi kirjoitti:
25 Touko 2020, 14:45
Oon ehkä sen nussija mut kyllä pilkku mulla ainakin toimii erottajana stars, unibet, wina ja party. Oon käyttäny hiiri+numpad yhdistelmää pelatessa pitkään niin ei tarvi näppistä aina kurkotella. GG:llä en oo vielä pelannu ja ipokerilla ei vissiin vielä toimi nuo bb -stäkit muutenkaan kunnolla.

Ps. Oot kova veturi
Pitipä oikein testata ja kyllä se näköjään toimii sekä piste että pilkku nykyään kaikkialla muualla paitsi Partylla. Olen 96% varma että aiemmin (tyyliin 2-3v sitten) ei ole jokapuolella toiminut pisteet ja pilkut mutta joko muistan totaalisen väärin tai sitten noihin on jossain vaiheessa tullut joku päivitys. Eli ilmeisesti tuossa Unibetin JTs kädessä olen sitten vain painanut ohi näppäimestä yms :-k

Ja ty, tosin oot tainnut viedä about joka kerta multa merkit kun ollaan samaan pöytään osuttu eli saattaa olla tuo viimeinen lause myös sarkasmia :-D

(c) (d) (s) (h)

Tänään paistateltiin taas julkisuudessa kun päädyttiin samaan finaalipöytään Matthew "Pikku-Jukka" Staplesin kanssa Partyn 27d Classicossa taistelemaan 750d pytystä. Staplesilla oli sen hetken toisiksi katsotuin pokeristreami menossa ja reilillä reilu 1800 katsojaa.

Olin setin alussa ottanut pari pyttyä lasten peleistä joten tässä viimeisessä finaalipöydässä panoksena oli ei enempää eikä vähempää kuin "Triple Clown" (kolme pyttyä saman päivän aikana jotka eivät ole Triple Crown kelpoisia).

Finu lähtikin hyvin käyntiin ja pääsin chipleadiin. Tässä sitten ensimmäinen käsi Pikku-Jukkaa vastaan, en tiedä mitä pelitilanteessa ajattelin sillä missaan riverillä päivänselvän valuebetin (mahdollisuus tulla tuossa check-reissatuksi huonommalla kädellä 0,0006669%): https://www.twitch.tv/mattstaples/clip/ ... agaPMSTwin

Pari muutakin pientä keskinäistä mittelöä voitin ja lopulta lopullinen päänahka: https://clips.twitch.tv/GiantShakingAlligatorNotATK

"Triple Clown" jäi lopulta kuitenkin saamatta kun hyydyttiin sijalle 2. mutta vittuilu 525d sieltä kuitenkin. Tänään(kin) kulki muutenkin mukavasti ja tuossa 01.30 tienoilla oli aivan massiiviset stäkit 20e+r Fist of Furyssä, 10e+r Fist of Furyssä sekä 25e+r Neptunessa ja kaikissa alle 50 pelaajaa jäljellä ja mietin että pitäisikö oikein heittää streamia ja endgame extraa päälle kun noissa pytytkin ihan mukavat 3k, 2k ja 2k.

No ei tarvinnut kauaa miettiä kun viisi minuuttia myöhemmin oli kaikki bustattu :-D

Nämä lasten pytyt siis kuitenkin tänään...tai ovat niin pieniä että en tiedä voiko noita edes pytyiksi sanoa, taitavat olla enempi pottia :-k

Lasten potat.png

28 pyttyä/pottaa nyt tälle vuodelle. Oletettavasti loppuvuotta kohden tahti vähän kiristyy noidenkin osalta kun mukana enemmän näitä pikkufieldin lasten pelejä alkuvuoteen verrattuna.

kaapi

Viesti Kirjoittaja kaapi » 26 Touko 2020, 13:14

KissMyBass81 kirjoitti:
26 Touko 2020, 02:18
kaapi kirjoitti:
25 Touko 2020, 14:45

Ps. Oot kova veturi
Pitipä oikein testata ja kyllä se näköjään toimii sekä piste että pilkku nykyään kaikkialla muualla paitsi Partylla. Olen 96% varma että aiemmin (tyyliin 2-3v sitten) ei ole jokapuolella toiminut pisteet ja pilkut mutta joko muistan totaalisen väärin tai sitten noihin on jossain vaiheessa tullut joku päivitys. Eli ilmeisesti tuossa Unibetin JTs kädessä olen sitten vain painanut ohi näppäimestä yms :-k

Ja ty, tosin oot tainnut viedä about joka kerta multa merkit kun ollaan samaan pöytään osuttu eli saattaa olla tuo viimeinen lause myös sarkasmia :-D
Joo uskon, ite ehkä vuosi sitten otin bb-stäkit käyttöön winalla ja partylla, ja sit syksyllähän ne tuli starssille (ja unibetille?). Eipä tuota pilkkua oo ennen niitä tarvinnut juuri käyttää.

Ei ollu sarkasmia.

KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » 26 Touko 2020, 23:04

Keskiviikkona streamataan normaaliin tapaan ja aloitus klo 17-19 välillä siitä riippuen miten tulee endgamea. Ja nyt juurikin tällä hetkellä streamataan epänormaalisti endgame extraa, Deep Impactissa ja Daily Deep Stackissä loppuratkaisut menossa ja 1359€k ja 652d pytyt tarjolla.

Täältä mukaan molempina päivinä: www.twitch.tv/pokerisivut

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”