[Cerf] kirjoitti: ↑17 Joulu 2020, 09:53
KissMyBass81 kirjoitti: ↑17 Joulu 2020, 00:31
Tässä nyt noin puoli vuotta hinkattu prefloppia joten pikkuhiljaa aika siirtyä kunnolla postflopin opiskeluun.
Paljon muuten käytät keskimäärin pelin opiskeluun aikaa viikossa? Tuo 5h mikä oli aiemmassa viestissä, kuulosti minulle aika vähäiseltä. Minulle tulee heti syyllinen olo jos alle 2h päivässä käytän opiskeluun. Ei sillä, oma opiskeluni saattaa olla hyvinkin niin tehotonta, että joku saa parempaa tulosta pienemmillä tunneilla jne. Ihan hauska kuitenkin olis saada vertailukohtaa tuohon.
Myytkö muuten ikinä osuuksia tuolla GGpokerissa turnauksiin?
Tuo 5h on about se aika mitä opiskelen ns. "systemaattisesti", eli viitenä päivänä viikossa olen varannut sen 1h siihen että suljetaan kaikki somet ja muut härpäkkeet ja keskitytään pelkästään jonkin asian läpikäymiseen.
Tai oikeastaan se aika on yleensä 30min+30min yhdellä lyhyellä tauolla. Tuossa on hyvä video pokerin (ja kaiken muunkin) opiskelun tehostamisesta:
https://www.youtube.com/watch?v=f5KeRo8wzKw&t
Tuon 5h lisäksi sitten päälle kaikki satunnaiset videon katselut, tuttujen kanssa käsistä/tilanteista puhumiset, random setin jälkeiset HRC ajelut yms joista tulee varmasti muutama tunti lisää viikossa. Eipä noita kellotettua tule
Anyways edelleen tuota hommaa pitää kyllä saada parempaan kuosiin, esim. tänään oli tilanteita joita juuri aamulla käynyt läpi ja joissa ollut elämän aikana kymmeniä tuhansia kertoja ja sitten itse pelitilanteessa niissä samoissa spoteissa niitä samoja virheitä joita tullut tehtyä viimeiset 12 vuotta. Yritän jokaisen opiskelusession jälkeen myös kirjoittaa "muistivihkoon" jonkun yhden asian mitä olen sen päivän aikana oppinut. Jos ei pysty yhtään asiaa nimeämään niin sitten tuskin on ollut kovin laadukas sessio kyseessä
En ole GG:llä myynyt pinnoja koska en pelaa käytännössä mitään turnausta alusta asti.
Tänään oli siis meikäläisen osalta vuoden viimeinen streami. Ei tullut kummempaa menestystä pelipöydissä mutta hauskaa oli jälleen. Kiitoksia kaikille streamin seuraajille vuodesta 2020 ja jatketaan niitä hommia jälleen tammikuun alussa