Blogintynkää ja muutamia käsiä matkan varrelta :)

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Blogintynkää ja muutamia käsiä matkan varrelta :)

ViestiKirjoittaja GNAGL » 13.12.2017 11:24

Onnittelut, micropelaajat jyrää! :-D Harmin paikka kun pääsit ikeen alta pois, kun aloituspöytä breikattiin heti. :wink: Saattaa kyllä olla teidän kirous menneen talven lumia, sillä se oli Tunza joka minut tiputti! Melkoisen karmean pelisuorituksen jälkeen tosin. Voisi mies itse tulla kertomaan mitä oikein päässä liikkui sen jaon aikana. :)
GNAGL

ViestiKirjoittaja Tunz4 » 13.12.2017 14:28

GNAGL kirjoitti: Saattaa kyllä olla teidän kirous menneen talven lumia, sillä se oli Tunza joka minut tiputti! Melkoisen karmean pelisuorituksen jälkeen tosin. Voisi mies itse tulla kertomaan mitä oikein päässä liikkui sen jaon aikana. :)

Et tainnut ihan hirveästi seurata pöydässä mitä meikäläinen teki ;) mulla oli kiire ehtiä vielä muutamalle huurteiselle ku kaapista rupes loppumaan. Toinen käden tarkoitus oli katsoa onko se kirous oikea vai ei. Vastaus on ei ;)

Edit. Ja josset itse niitä aiempia suorituksia nähnyt niin voit vaikka Beatilta kysellä mitä siellä tapahtu ;)
Tunz4

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja GNAGL » 13.12.2017 14:39

Tunz4 kirjoitti:
Et tainnut ihan hirveästi seurata pöydässä mitä meikäläinen teki ;) mulla oli kiire ehtiä vielä muutamalle huurteiselle ku kaapista rupes loppumaan. Toinen käden tarkoitus oli katsoa onko se kirous oikea vai ei. Vastaus on ei ;)

Edit. Ja josset itse niitä aiempia suorituksia nähnyt niin voit vaikka Beatilta kysellä mitä siellä tapahtu ;)

Ok, tämä selittää paljon. En itse asiassa ehtinyt seurata yhtään mitä pöydässä tapahtui, kun oli yksi toinen säätö siinä samalla menossa mikä vei kaiken huomion. Aattelinkin, ettet edes sinä kai noin aivokuolleena yleensä pelaa. :-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja Tunz4 » 13.12.2017 14:45

Voisin suositella seuraamaan mitä pöydissä tapahtuu. Varsinkin jos pelailee ilman apuohjelmii (en ole ihan sata varma, mutta muistelisin että pelaat ilman), nii menettää todella paljon informaatiota. Toisaalta kyseisessä spotissa et ois irti voinu päästää, jos oisit nähny mitä aiemmin olin tehny :D Totta kai aina tulee tilanteita jolloin ei pysty seuraamaan, mutta kummasti se auttaa kun kattoo meikäläisen 10x avauksia ja 5-6x 3-bettei.
Tunz4

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja GNAGL » 13.12.2017 15:39

Tunz4 kirjoitti:Voisin suositella seuraamaan mitä pöydissä tapahtuu. Varsinkin jos pelailee ilman apuohjelmii (en ole ihan sata varma, mutta muistelisin että pelaat ilman), nii menettää todella paljon informaatiota. Toisaalta kyseisessä spotissa et ois irti voinu päästää, jos oisit nähny mitä aiemmin olin tehny :D Totta kai aina tulee tilanteita jolloin ei pysty seuraamaan, mutta kummasti se auttaa kun kattoo meikäläisen 10x avauksia ja 5-6x 3-bettei.

Totta kai seuraan normaalisti mitä pöydässä tapahtuu, mutta eilen ei ollut siihen mahdollisuutta. Oli tärkeämpi juttu siinä samalla menossa johon keskittyminen meni. Ja eilisen spotin kannalta tosiaan ihan sama mitä oli aikaisemmin tapahtunut. Ei oikein pysty foldaamaan, kun flopilla on 12 nuttiouttia eikä sun linessä järjen hiventäkään. :lol:
GNAGL

ViestiKirjoittaja BeatBat » 13.12.2017 19:25

MitäMitä, kun tuun tänne hiljaiseen kuvakirja -blokiini, niin kova painimatsi vireillä :-D No prob, kivahan se tännekin välillä saada äksöniä =D>

GNAGL kirjoitti:Onnittelut, micropelaajat jyrää! :-D Harmin paikka kun pääsit ikeen alta pois, kun aloituspöytä breikattiin heti :)

Thx! :) JA tosiaan, olihan se mun "onni" se, vaikkakin taitaa se kirous olla ohi ja R.I.P. senttisatlan myötä? Tunza todisti :-$

Tunz4 kirjoitti:Ja josset itse niitä aiempia suorituksia nähnyt niin voit vaikka Beatilta kysellä mitä siellä tapahtu ;)

Joo, multa voi aina kysyä, monesti tiedän pöydän tapahtumat paremmin kuin vihut itse :-D

Muthei, hyvät oli pelit, mitäpä niistä enää jälestäpäin vatvomaan, vaikkakin itteä napottaa, kun about vk:n sisään 2:ssa Hupisssa turpaan riverillä kun ollaan inessä jo ennen sitä. Noniin, eihän näitä pitänyt vatvoa, joten ei muutakuin nokka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :-'

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 13.12.2017 21:44

Tästähän alkaa tulla tapa saada vihu ärsytettyä lyömään merkit keskelle, muthei, ei onneksi mikään Huppi ollut. Funny Anaway :-'
KJ.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 14.12.2017 0:17

Sama turnee kuin ylempänä kuvissa ja mielenkiintoisesti muuttunut toi BlindiStruktuuri näissä. Ei huono 8)
Blindit.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 14.12.2017 22:03

Päivitetään tätä harrastusmielessä otettua minihaastettakin välillä taas. Tämähän aloitettiin $50 kassalla. Tässä koko 2017 vuoden tulokset vajaasta 600 turneesta ja viimeiset 10pv. näkyvät listassa. Kuvan Profit on yläkanttiin, koska oikea profiitti on nyt $1555. Eli. ReEntryt vie harhaan jos- ja kun niitä ottelee, joskin taas vastaavasti knockareitten boyntyjä tämä saitti ei huomioi. Vähemmän niitä kyllä pelailenkin...
50-Minihaaste.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 16.12.2017 2:53

Tuon parempaan ei pystynyt, mutta FT aloitettiin vasta sijalla 7. ja vipassa kädessä Pre -showe päästiin hyvissä sisään ja huonoissa out. Gg
Finu4.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 17.12.2017 1:18

Postataan nyt piruuttaan tällanen "22$" satelliitti sitsueissoni, jossa ajattelin, et antaa vihun "taas" hirttää itsensä, mutta kuinkas kävikään? No, ei eka, eikä vipa kerta kun 9 biittaa meikän. Yhdessä turneessa tänään yx vihu veti 1 -outtista 99:llä, kun itellä oli A9 ja pöydästä se A kiinni, niin tokihan sinne lopulta lykkäs sen 1 -outisen 9:n sinne. Nice evening lol. Shit happens, no hätä :-'
QQ.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 18.12.2017 4:04

Pari turneeta muiden hommien ohessa tänäänkin vain. 11$ mini MainEventissä just ja just minirahoille lol. Vipana kätenä AKo SB:llä All in, niin BB K5o biittas kepeesti. Tämä miniturnee meni pidemmälle ja taas riveri. Tuolla potilla ois menty 2. sijalle ja... who knows? Gg :-'
Finu5.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 19.12.2017 4:23

Välillä Unibettiä. Otin 3€ cash pöytään ja seurailin vähän kuinka kaverit pelailee, aika pian pääsi jyvälle ja veinkin potteja milloin milläkin bluffilla, mutta tässä paras SetUp kun kaveri limppaa KK ja mites sen kanssa käy? Sitouttihan niille paras muuvi ois jos ei osaa pelaa... Maksoin vain tuon flopin ja varmistin ettei kolmatta pataa tule ja turnilla aloin liidaamaan ja riverillä loput, eikä kaveri päässyt irti KK:sta. Hetken vielä pelasin ja lopetin sopivasti tuohon 15€ kohdille. \:D/
JQ.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 20.12.2017 0:13

Taas menin cash-pöytiin Unibetillä ja 3€ mukaan pöytään. Tässä tämän illan paras käsi. Harvoin limppaan, mut nyt tuntui oikealta vaihtoehdolta, kun kuitenkin aina joku Reissaa, niin otetaan halpa floppi ja sitärataa. Tässähän se paras taas kuvina. Omistettu Basistille 8)
66.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BeatBat » 20.12.2017 1:41

Sitten ajattelin vähän NL10 koittaa ja mukaan pöytään 8€ ja tähän sit lopetin 35 käden jälkeen, vaikka valueta jäi kyllä pöytiin vielä :-' Lisätään nyt vielä, että 10€ deposin tänne Peten pelien takia, mutta niitähän ei nyt enää ole ainakaan toistaiseksi, niin pelaillaan nyt täälläkin sillä kympin aloituskassalla ja katsotaan mihin asti riittää? Joskin nämä käteispelit ainakin tuntuvat vähän liian helpolta rahalta näin turnauspelaajan silmin, mutta saman kassanhallinnan kun pitää kuin turnauksissakin, niin no hätä, ja vaik sattuis kuivumaankin, niin en nyt niin kauheasti jäisi sitäkään murehtimaan. Katsotaan mitä tapahtuu? Täällä on toisaalta hyvä asia kun ei Hudeja ole sallittu, niin oon kyllä varmaan aikamoisessa etulyönti -asemassa kun tottunut aina pelaamaan tarkkailemalla muiden liikkeitä. Huvikseen tätäkin vedellään.
Unibet-NL10.jpg

(c) (d) (h) (s)
BeatBat

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit