RAVUSTAJAN VIIMEINEN RISTIRETKI

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Viimeinen vuosi

ViestiKirjoittaja MeTeLi » 23.08.2017 18:19

Ehdottomasti siirrettävä ilmastointi laite se puhdistaa ja tarvittaessa viilentää sekä lämmittää myös poistaa ilman kosteutta. Meillä kotona ollut jo monta vuotta ku vuokralla asutaan ja ollut monessa asunnossa mukana. Tossa on verkkokaupan esimerkki laite:Electrolux EXP12HN1W6 ‐siirrettävä ilmastointilaite. En osaa kuvaa liittää et käy katsomassa tarkemmat speksit! \:D/ \:D/ \:D/
MeTeLi

ViestiKirjoittaja MeTeLi » 23.08.2017 18:24

Niin sen unohtu vielä sanoa et ainut minkä joutuu modifoimaan on poisto putken asennus tuuletus luukkuun ja kondensio veden poisto vaikkakii niissä on oma säiliö ja automaattisesti pysähtyy ku täynnä jos ei mahista laittaa poisto putkea mihinkään!!!
MeTeLi

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 26.08.2017 1:46

Ty, täytyy jossain vaiheessa harkita noita ilmastointijuttuja. Nyt heti kun oli yksi kylmempi ja sateisempi päivä sain tuuletettua hyvin, huomioiden että syksyllä satanee taas sen perus 20 päivää kuussa luulen että tuuletusongelmia ei lopulta mainittavasti ennen ensi kesää ilmene. Kesällä voi olla sitten tiukemmat paikat mutta mietitään sitä sitten.

Oon pelannut 4 päivää putkeen ja obv hävinnyt joka päivä maxit. Siihen päälle vielä lisämaxit Partyn bugiseen softaan, kiva kun näppäimet katoaa softasta kesken $109 turnauksen eikä niitä saa takaisin mitenkään. Tough life mutta en nyt muuta kuin kuoppaa kyllä odottanutkaan näin pitkän tauon jälkeen. Vähän olin kuitenkin ajatellut että tänä vkl voisi mennä esim ottamaan Kallion mestoja haltuun, oon nyt asunut täällä jo kuitenkin sen pari viikkoa ja jos Flow:ta ei lasketa en oo ollut dokaamassa ollenkaan. Mutta nyt ei kyllä auta kun vetää työhaalarit päälle koska kuopassa ei ole kiva olla. Tosin toistaiseksi olisi tullut halvemmaksi jos olisin ollut koko viikon esim Skohanin vipissä vetämässä shampanjaa pullon suusta kuin tämä pokerinpeluu. Mutta eiköhän se siitä taas käänny. Vähän ollut takkuista muutenkin, oon pelannut semisti kesysti ja virheitä vältellen normaalin ärjynnän sijaan. Sekin on tosin aina sama juttu, kestää saada touchi takaisin tauon jälkeen ja ennen kuin on touchi ei uskalla alkaa keulimaan.

Plussana, löysin ensinnäkin todella hyvän ja halvan salin naapurista. 200m matkaa ja ei maksa juuri mitään, salilla ei ole koskaan melkein ketään ja laitevalikoima on erinomainen. Lisäksi olen kahden viikon betoniviidakossa asumisen jälkeen huomannut arvostavani luontoa taas ihan uudella tavalla. En ole nähnyt tyyliin yhtään puuta 2 viikkoon ja alkaa jo olla ikävä kasvillisuutta sen verran että suunnittelen lähteväni huomenna keskuspuistoon kävelemään tai mistä niitä puita nyt ikinä löytääkään. Itse asiassa ostin jopa elämäni toisen huonekasvin luultavasti samasta syystä. Ensimmäinen oli kaktus ja senkin onnistuin vahingossa tappamaan, joten tämän uuden kokelaan eliniänennuste ei valitettavasti ole kovin korkea. Tosin kerroin kukkakaupan tytölle kaktustarinan ja pyysin "kasvia jota edes minä en voi mokata" ja jonkun puskan sain joka kuulemma ei kaipaa valoa eikä kastelua. Eli jos en tyyliin kuse sen päälle pitäisi olla kaikki hyvin. O/u line silti noin kahdessa viikossa.
Clear eyes, full hearts, can't lose
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Farseer » 26.08.2017 2:20

yksinäinen_ravustaja kirjoitti:Plussana, löysin ensinnäkin todella hyvän ja halvan salin naapurista. 200m matkaa ja ei maksa juuri mitään, salilla ei ole koskaan melkein ketään ja laitevalikoima on erinomainen.

Ei ainakaan Sörkän 24/7, koska vaikka eka toteutuisi niin toinen ei (jos et sattumoisin ole nainen, mistä ei ole tietoa) :D
Farseer

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja nikkipe » 26.08.2017 9:37

Ai meni ne lyömään muovikukan sun kainaloon.
nikkipe
nikkipe

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 26.08.2017 14:20

Farseer kirjoitti:
yksinäinen_ravustaja kirjoitti:Plussana, löysin ensinnäkin todella hyvän ja halvan salin naapurista. 200m matkaa ja ei maksa juuri mitään, salilla ei ole koskaan melkein ketään ja laitevalikoima on erinomainen.

Ei ainakaan Sörkän 24/7, koska vaikka eka toteutuisi niin toinen ei (jos et sattumoisin ole nainen, mistä ei ole tietoa) :D

Joo ei, oon kerran käynyt tuollakin tutustumiskäynnillä ja siihen jäi. SilverGym on paikka missä käyn. En tiedä miten hyvin omat tarpeet on linjassa valtaväestön kanssa, mutta tykkään että on tilaa, tietynlaiset laitteet ja painot ja sopiva yleisfiilis. Sali ei saa olla liian iso eikä liian pieni, ei liian täynnä eikä liian tyhjä, tykkään että painot on sellaisia hervottomia oldschool-kiekkoja tylsien pienten muovikiekkojen sijaan jne. Ja pitää olla paljon vapaita painoja eikä liikaa ns. naisten hilavitkuttimia. Ja ei saa olla liian ammattimainen sali siinä mielessä että on täynnä Mr. Olympia-kandidaatteja joiden vieressä ei kehtaa suunnilleen seistä. SilverGym on jostain syystä aivan täydellinen itselleni enkä olisi ikinä uskonut vastaavaa Kalliosta löytäväni. Jos joku haluaa vertailukohtaa niin vastaava sali missä oon pohjoisempana asuessani tykännyt käydä on Tapanilan urheilukeskuksen sali. Disclaimer: käyn ihan omaksi ilokseni enkä mitään hc kehonrakennusta harrasta vaan syön ja liikun just niinkuin huvittaa. Yleensä onneksi huvittaa liikkua ja syödä suht terveellisesti ihan itsestään.

nikkipe kirjoitti:Ai meni ne lyömään muovikukan sun kainaloon.

Haha, tää ois kyllä klassista ravustajaa. Hyvän pillin veti kyllä mimmi jos näin on, koska "kasvi" on kuitenkin mullassa. Vähän alkoi silti nyt itseäkin epäilyttämään...
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 26.08.2017 23:41

ME: "Miksei mulla ole jo megaa? Oon niin hyvä ja kurinalainen ja kaikki vihut on aivan nipussa"

ALSO ME:

Party, $20 Buy-in (700/1,400 blinds, 140 ante) No Limit Hold'em Tournament, 5 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: 19,960 (14.3 bb)
BB: 43,626 (31.2 bb)
MP: 64,697 (46.2 bb)
CO: 36,044 (25.7 bb)
Hero (BTN): 146,683 (104.8 bb)

Preflop: Hero is BTN with KKuva QKuva
2 folds, Hero raises to 3,150, SB folds, BB calls 1,750

Flop: (7,700) 5Kuva 4Kuva 4Kuva (2 players)
BB checks, Hero bets 3,080, BB raises to 6,160, Hero calls 3,080

Turn: (20,020) 2Kuva (2 players)
BB bets 10,010, Hero calls 10,010

River: (40,040) AKuva (2 players)
BB bets 20,020, Hero raises to 40,040, BB calls 4,146 and is all-in

Results: 88,372 pot
Final Board: 5Kuva 4Kuva 4Kuva 2Kuva AKuva
BB showed AKuva 9Kuva and won 88,372 (44,746 net)
Hero showed KKuva QKuva and lost (-43,626 net)

8-[
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja RoKu » 27.08.2017 0:13

Mitä vittua? Floppi selkeä check ellei vihu ole herkästi kippaavaa sorttia ja tuohon x/r helppo kippi viimeistään koska onhan tuo BB:n range nyt paljon parempi tuohon floppiin ja isoin mitä vittua on tuo river raise, ei se anakaan valuea ole. :-k
RoKu

ViestiKirjoittaja jippee » 27.08.2017 0:22

RoKu kirjoitti:Mitä vittua? Floppi selkeä check ellei vihu ole herkästi kippaavaa sorttia ja tuohon x/r helppo kippi viimeistään koska onhan tuo BB:n range nyt paljon parempi tuohon floppiin ja isoin mitä vittua on tuo river raise, ei se anakaan valuea ole. :-k

Tää kaikki tais jo sisältyä tuohon ravun postaukseen.
jippee

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 27.08.2017 0:23

:roll:
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja RoKu » 27.08.2017 1:04

jippee kirjoitti:
RoKu kirjoitti:Mitä vittua? Floppi selkeä check ellei vihu ole herkästi kippaavaa sorttia ja tuohon x/r helppo kippi viimeistään koska onhan tuo BB:n range nyt paljon parempi tuohon floppiin ja isoin mitä vittua on tuo river raise, ei se anakaan valuea ole. :-k

Tää kaikki tais jo sisältyä tuohon ravun postaukseen.

No mutta silti, ei kai tuommosta voi tapahtua ihan ammattipelaajalla että jokainen paikka menee päin vittua :D
RoKu

ViestiKirjoittaja RoKu » 27.08.2017 1:06

Ei siis mitenkään pahana dissinä mutta silti mitä vittua :D
RoKu

ViestiKirjoittaja RoKu » 27.08.2017 1:11

Luin myös redbaronin "blogia" ja oli silläkin aika ihme pelejä jotka se myönsi itsekkin että tyhmiä oli joten ei vissiin ole niin ihmeellistä että vedetään ihan päinvastoin omasta tyylistä vaikka oliskin parhaita pelaajia ja se antaa aika paljon motivaatiota omaan peliin kun parhaimmatkin tekee ihan apinavirheitä :D
RoKu

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 28.08.2017 1:12

Täytyy sanoa että harvemmin oon pelannut niin huonosti kuin tällä viikolla. Vedin 20k kättä 12evBB/100 (toteutunut myös sama lukema) mutta tosta taas näkee miten harhaanjohtava toikin statsi pienellä otoksella on. Oon joskus vetänyt pari viikkoa kuin pieni ihmelapsi ja saanut jotain 3bb/100 lukuja, nyt pelasin niin huonosti päivästä toiseen että oikein hävetti. Obv hävisin joka saitilla maxit noin joka päivä, ei yhden yhtä voittopäivää koko viikolla. Koko ajan vähän naama mutrussa kun ei pysty missään turnauksessa pääsemään edes kuvitteelliselle ruokatauolle eikä mitään pelifiilistä. Ei myöskään toki mukavaa aloittaa 4figs kuopalla grindejä uudessa kämpässä. Mutta rehellisesti sanottuna en ollut kovin vahva ja ylipäätään oli fiilis ihan kateissa koko viikon, mikä on outoa koska etukäteen hotsitti tosi paljon pelata. Mutta käytännön tasolla oli vaan joka päivä fiilis luokkaa "blaah miksi mä edes teen tätä työkseni". Lisäksi ärsyttää kun grindikoneesta nousee savu ja softat jumittaa ja tulee bluescreeniä kesken sync breakien ja netti pätkii ja varanetti ylikuumentaa iphonen sun muuta hauskaa. Mutta en saa aikaiseksi ostaa uutta konetta koska tuntuisi hölmöltä ostaa uusi parin kilon setuppi (jos ostan koneen pokeria varten se on ehdottomasti kunnollinen pc, ja silloin tarvitsen myös toisen näytön), jos peliesitykset on tätä luokkaa ja pokerin jatkaminen muutenkin epävarmaa. Tämän viikon suorituksilla en ainakaan ole uutta setuppia ansainnut joten jatkettakoon itsepäisesti samaa kierrettä, kai se tilastollinen yksittäinen voittosessio joskus osuu #-o

In all seriousness taidan ottaa muutaman päivän off pokerista paitsi tehdä labrahommia ja muilta osin keskittyä muihin työprojekteihin. Niitäkin on vaiherikkaan kesän seurauksena vähän kasaantunut, ja lienee hyvä muuvi hoitaa muutama isompi proggis pois alta sen sijaan että vääntäisin pokeria puoliväkisin. Kun pokeri ei ole hauskaa se ei ole myöskään tuottoisaa, ja syistä jotka ovat itsellenikin vähän epäselviä tällä viikolla se ei kyllä ollut yhtään hauskaa. Aivan hukkaanheitettyä näennäistä effortia. Olisi kiva oppia lukemaan omia mielenliikkeitä vähän etukäteen, esim nyt kelasin alkuviikosta että tuun pelaamaan varmaan superhyvin ja max hyvällä innolla kun oikein kutkuttaa pelata mutta kävi ihan päinvastoin. Vastaavasti joskus tuntuu ettei oikein jaksaisi pelata, mutta kun aloittaa session on aivan kickseissä siitä miten hauskaa pokeri onkaan ja ei malttaisi millään lopettaa.
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Inflaatio » 28.08.2017 11:47

Oon kyllä siinä mielessä eri mieltä et kun lyöty cbet ei voida kipata noin pienee cr noilla odseilla. Todennäköisesti molemmat kortit elossa, kun todella harva raisee tollaseen boardiin mitään tripsejä esmes.
Inflaatio

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit