Laitan varmaankin striimin aikana muutamia muitakin turnauksia myyntiin mikäli pöydät loppuu kesken. Jos siis pinnat edelleen kiinnostaa niin kannattaa lauantaina käydä lurkkimassa striimissä mikä tilanne

Vai pelkkiä maistiaisiapeeksa kirjoitti: ↑12 Marras 2020, 22:48Ajattelin maistattaa Baballa muutamia Ipa-oluita ja jos katsoja haluaa samaistua puuhasteluun, laitan tähän kuvan kera muutamia valittuja oluita. Eli vielä on striimin katsojalla reilusti aikaa kipaista handeliin ja hakea samat oluet kotiruudun äärelle ja eikun maistemaan sielläkin.
ipoja2.jpg
Tässä vielä tekstimuodossa:
Brewdog: Clockwork tangerine citrus session ipa 4.5%
Hangaround & Nobody brewing: Nobody, a radical NEIPA 5.5%
Jopen: Straight outta Haarlem West Coast Ipa 7.0%
Maku Brewing: Märkä, Mosaic American pale ale 4.5%
To Øl: City Session IPA 4.5%
Anarchy Bre Co: Flat out IPA 4.5%
Giphy Hill: Ambler IPA 6.0%
Nää olikin suurin osa ruokakauppavahvuisia, mutta helpompaa se sitten on hakea vaikka paikallisesta Cittarista.
Niin ja Baba vaan maistelee, mä tyhjennän sitten suuremman osan.
Tulkaa ihmeessä pelailemaan kun rakeakaan noista ei tarvitse maksaaNyt on pyydetty Pokeri-twitchille (ja Discordille) oma home games Unibetille ja sen pitäisi näkyä myös Pokerihuoneen puolella. Alustavasti pyörii 28.11-26.12. Mietitään jatkoa sitten sen jälkeen kokemusten perusteella.
Aika: Lauantaisin 20:15 Suomen aikaa (pitäisi näkyä 2-10 tuntia ennen sitä private-välilehden alla tai hakemalla vaikka "pokeri")
Salasana: Pokeri
Sisäänosto: 10€ (unlimited re-entry)
Formaatti: Texas Hold'em Progressive Knockout (50% bounty)
Aloituspino: 1000
Blinditasot: 6 min
Late registration/re-entry-aika: 8 tasoa (48 min)
Striimailen ite jos olen striimituulella, muut saavat striimata halutessaan. Bababooey75 striimailee ainakin 28.11 ja ite striimailen varmaan ilman viivettä pelkän homegamesin.
Hei mä kävin pelaamassa tän ja vahingossa kännipäissäni voitinkin sen, mut siis tosi hienoa, että tämmösiä järjestetään. Mä en tiedä tosta discordista sillain mitään... En oikeestaan tiedä edes, että mikä se on, mut mä siinä Starssin nickin perusteella vähän muistelinkin, että oot jotain ihan pelimiehiä ja suunnilleen tiedät mitä teet pokeripöydässä ja nyt mä hiffasin, että joo, sä ootkin tää tyyppi. Mä lupasin ens vuonna opetella, että mikä tää discordi on ja jopa jotenkin liittyä jos se tarttee jotain liittymistä... Mä nyt känni-innostuin tämmösistä peleistä joissa jaetaan ilmaista rahaa köyhille ja kun mäkin saatan vielä jatkossa taas olla hyvin köyhä kun tää elämänhallinta on mitä on niin kannatan ehdottomasti, että näistä tämmösistä ilmotellaan täällä jatkossakin =) Mä olen jatkossa aktiivisemmin mukana.