V***u hoovee! Luuserin päiväkirja

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

V***u hoovee! Luuserin päiväkirja

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini »

Niin!

Moikka! Mä oon Antti. Mä kynnän just nyt elämässäni ihan vitun syvällä. Mä kävelin just Akaan paikallisesta kotiin. Tuolta Kruunasta ja Klaavasta. Valomerkin jälkeen neljältä aamulla. Ja juu... En ole mitenkään erityisen selvinpäin!!! Lähipaikallisestahan ei ois ollu mikään matkakaan ja sen kävelen usein, mut tuolta toiselta puolelta kaupunkia se totta puhuen pistään suorastaan hieman vituttamaan... Ja ajattelemaan... Oli eka kerta ikuisuuksiin kun _kävelin_ sieltä kotiin, mutta... Ei vittu oo rahaa edes yhteen taksikyytiin ja oon suututtanut osan kavereista niin, että totesivat: "Antti ei tuu meidän kans samalla taksilla!" Enkä minä tuota ihmettele. Sitä kylvää mitä... niittää... kyntää... poimii..! Vittu jotain... Whatever! Miten se tähän sopiva sanonta nyt sit menikään? Ihan sama.

Juu siis ei oo yksinkertaisesti jäljellä niin paljon käyttörahaa, että sillä sais taksikyydin paikallisesta baarista kotiin, mutta toisaalta... Se kun kävelet sen nelisen kilometriä sieltä ohuessa hupparissa niin siinä on aikaa ajatella omaa elämää. Etenkin jos oot tosiaan fiksusti jättänyt päällystakin ja hanskat kotiin lähtiessäs kun kuvittelet, että on sulla ny aina kyyti ainakin kotiin jos ei mihinkään muualle...

Mut ei sit vittu vissiin edes ole. Mut niin... Mites mulla nykyään menee? Mulle on lupailtu ihan jopa käteistä rahaa siitä hyvästä, että jatkaisin blogia kotimaisella pokerifoorumilla ja nyt kun oon ihan just niin täysin rahaton kuin pieni ihminen voi olla niin tuota... Käännetään nyt sit vittu tämäkin kortti vaikken usko, että kukaan rahaa luvanneista tulee senttiäkään maksamaankaan. Ja ihan vitun sama! Olenko mä nyt itsekään se kaikkein luotettavin ihminen näissä asioissa...

Mä nyt kuitenkin ajattelin, että kirjottelisin jotain juttuja johonkin tällä kotimaisella kielellä koska aina tekee niin mieli tehdä ja... Mihinkäs sitä muuallekaan jos ei sit pokerifoorumille? Jos mä tästä jotenkin rimpuilen ylös niin se on erittäin mahdollisesti pokerilla vaikka käynkin nykyään myös päivätöissä jakeluauton kuljettajana ja saan pienillä kuukausittaisilla palkoillani lyhenneltyä velkojani melkein samaan tapaan kuin pokeriaikoina satunnaisilla kotiutuksilla. Joskin toki paljon harvemmin ja pienemmillä summilla nykyään, mutta toistaiseksi olen saanut kikkailtua siihen malliin, että luottotiedot on edelleen tallella...

Mulla oli tosi paljon muutakin mitä mä ajattelin kirjotella tänne, mut jätetään tää nyt ihan vaan tähän ja katotaan, että nappaako jatkaa joskus tästä. Erittäin mahdollisesti ei, mutta mulla on semmonen visio ja haave, että mä teen joku kerta jostain tämmösestä onnistuneen selviytymistarinan. Olkoon se sitten tämä tai joku muu... Antakaa mun edes yrittää!

Älkää turhaan jaksako mitään selviä trollailuita tähän koska laitan vain viestiä ylläpidolle ja viestit katoavat mystiseen bittiavaruuteen, mutta toisaalta... Älkää myöskään mitään kritisointeja älkääkä edes tsemppitoivotuksia. Mua ei oikeesti kiinnosta! Mä jatkan tätä blogia ja kirjoitan jotain asiaakin jos siltä tuntuu. Jos tämän haluavat trollit pilata heti alkuunsa niin olkaa hyvä ja suon teille sen ilon ja lopetan tähän... Toivoisin kuitenkin ihan oikeasti, että voisin jatkaa fiiliksien tilittämistä tänne ja toivottavasti ja myös erittäin mahdollisesti avausta positiivisemmissa fiiliksissä. Uskon, että mulla saattaa jatkossa olla ihan jotain kirjoittamisen arvoista asiaakin! =)
Viimeksi muokannut KarhuPingviini, 20 Maalis 2017, 10:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!
danyfilth

Re: Vittu hoovee! Luuserin päiväkirja

Viesti Kirjoittaja danyfilth »

Todella mukava nähdä näin aamusta että sun uusi blogi on etusivulla.
Tervetuloa takaisin!

Ja tämä ei ollut v.....tuilua.
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Re: Vittu hoovee! Luuserin päiväkirja

Ty =)

On muuten aika saatanan huono olo nyt eikä oo edes tippaakaan korjaavaa kämpässä. Piti varata kyllä semmosta eilen, mutta ne kaikki tuli juotua pohjiksi ennen kun lähdin baariin. Muistaakseni edellisessä blogissa jo kirjoitin, että diagnosoitiin tässä viime vuoden loppupuolella melko selkeä maksan vajaatoiminta ja muutakin pientä häikkää elimistössä ja uskoin itse, että ryyppääminen ois loppunu viimeistään siihen tai ainakin selvästi vähentyny, mut vitut... Krapulat on kymmenen kertaa pahempia kuin aiemmin ja hankin niitä lähes yhtä usein kun aiemminkin. Se tosin, että ei nuo päivätyöt ainakaan pahaa ole tehnyt sen asian kannalta siinä mielessä, että vielä en kertaakaan ole töissä ollut krapulassa eli viikolla ei oo pahemmin tullu juotua. Tosin joitakin yksittäisiä kertoja on koska en käy töissä ihan joka päivä ja sain sovittua työtunnit just mahdollisimman alas kun ei vaan nappais sekään. Menneellä viikolla kävin tekemässä kokonaista 12 tuntia.

Tänään taitaa olla pakko korjailla vielä. Saattaa jäädä korjailuksi eikä kääntyä pahasti uuden nousun puolelle koska käyttörahaa ei käytännössä ole yhtään. Tiedän vaan, että parilla tutulla yh-äidillä on tänään lapsivapaa ilta ja taitavat molemmat ottaa vähän oluita niin ajattelin lyöttäytyä seuraan. Eiköhän sieltä säälistä vähän heru. Siis olutta. Muusta en jaksaisi tänään olla edes kiinnostunu.

Huomenna mä melko varmasti pelaan pokeria kun ei ole töitäkään. Taitaa olla niin, että ens viikolla en käy tekemässä kuin yhden lyhyen päivän loppuviikosta. Maksimissaan kaksi.

Yks asia mikä tässä viime aikoina kieltämättä kosketti jopa yllättävän kovasti oli toki Potipotin poismeno. Mies tuli kuitenkin varsin tutuksi kaveriksi niiden parin vuoden aikana jotka asui Akaassa. Usein oli täälläkin kaljoittelemassa ja kaikinpuolin todella reilu ja suoraselkäinen kaveri ainakin itseäni kohtaan, olkoonkin, että melko usein livenä ihan yhtä sekava ja vaikeaselkoinen kuin nettikirjoituksissaankin. Kyllä minulle ainakin jäi ikävä ja pakkohan se on ainakin uusi Tuntematon Sotilas käydä katsomassa, ihan muistoakin kunnioittaakseen, kun kyseinen leffa tulee ensi-iltaan. Rip kaima.

Vaikka tämä blogin alku nyt onkin ollut kovin synkkää niin ei tässä nyt kaikinpuolin niin huonosti kai mene. Salilla treenaamassa oon käyny viime aikoina useammin ja enemmän kuin vuosiin. Siitä kiitos löytyneelle treenikaverille joka "pakottaa" mukaan salille vähintään kolmisen kertaa viikossa. Samaiselle naispuoliselle treenikaverille ajattelin mennä seuraavaksi nauttimaan muutaman sunnuntaisen korjausoluen, mutta eiköhän siitäkin huolimatta olla seuraavan kerran salilla viimeistään tiistaina. Kaikista elimistön pikku vioista huolimatta alan olemaan päällepäin paremmassa kunnossa kuin muutamaan vuoteen. Maha on pienentyny samaa tahtia kuin käsivarret paksuuntunu vaikka en ookaan pystyny treenaamaan kunnolla rintaa ja olkapäitä pariin kuukauteen kiertäjäkalvosimen pienen repeämän takia. Hajotin tuon muuten nukkuessani (!) enkä salilla kun onnistuin jotenkin kääntämään kylkeä niin, että käsi oli kropan alla ja vääntyi hankalaan asentoon.

Nyt mä pidän tauon turhasta tilittämisestä. Lämmitän takan kun säästän sähkölämmityskustannuksissa (kilpailutin vihdoin jopa sähkösopimuksen) ja kokkailen kunnon setit jotain risoton tapaista sörsseliä. Onneks ei oo niin huono olo tänään ettei pystyis syömään. Pyrin siihen, että seuraava päivitys liittyy jotenkin pokeriin. Siihen liittyen mulla on muuten jo mielessä olevaa asiaakin, mut jätetään seuraavaan päivitykseen. Tai sitä seuraavaan. Tai ens kesään. Tai jouluun... Ei se niin just ole.

eedits: Mun pokerirolli muuten on tällä hetkellä vähän reilun 70 dollaria. Vedonlyöntirolli pyöreä nolla, käyttötileillä alle euro yhteensä ja lompakossa käteistä noin 22 euroa jotka taidan sijoittaa tänään nestemäiseen ravintoon. Velkaa en onneks ole kun yhdelle kaverille, mut en tiedä mistä senkin 70 euroa maksan takaisin ens keskiviikkoon mennessä. Kaikenlaisille muille vippitahoille onkin sit 5-numeroista lähentelevä summa maksettavaa, että jotainhan tässä tarttis taas keksiä.
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Re: V***u hoovee! Luuserin päiväkirja

No ei mee putkeen edes sunnarisuunnitelmat. Piti mennä sinne yhdelle daamille sunnuntaikaljoille, mut sillä tuleekin joku uus mies täks illaks niin eivät ilmeisesti halua minua kolmanneksi pyöräksi ja eräs toinen daami oli jo tulossa tänne oluiden kanssa, mutta muuttikin viime hetkellä mieltään kun oli törmänny veljeensä ja päättikin lähteä sen kavereiden kans sunnaroimaan.

Hoksasin, että mulla on käyttämätön s-ryhmän 100 euron lahjakortti niin sillä sai ainakin tarpeeks olutta ja siideriä ja jääkaapin täyteen ruokaa niin ei tartte hetkeen niihin kuluttaa vähiä rahojaan. Kai mä tässä otan nyt kotona muutaman bissen ja kävelen sit tohon lähipaikalliseen. Jotain sunnariseuraa kyl kaipaisin kun ei tänään jaksais yksin kököttää kotona. Oikeestaan sinänsä ihan hyvä ja sosiaalinen fiilis pienestä krapulasta huolimatta.

Mut eka kulutan hetken aikaa siivoilemalla löysiä koiranpaskoja matoista kun oli tässä hetken aikaa kylässä hoitolapsi mallia eläin. Kovin nuori ja vielä epäsisäsiisti sellainen oli hän. Hitto kun tota hajua ei meinaa saada pois noista matoista millään. Kävin ostamassa jotain suihkutettavaa hajunpoistajaakin. Jos se auttais.

But first... Some ööööööl.

Ja edit: En muuten pysty päivittämään Holdem Manageria ollenkaan. Tarjoaa päivityksiä, mutta ei lähde mitenkään lataamaan niitä. Muilla samaa? Ei pitäis johtua palomuurin asetuksista.
PokerBastard

Viesti Kirjoittaja PokerBastard »

Itsellä Hem2 ajantasalla. Kannattaa vilkasta sen lahjakortin taakse, ettei siel oo mitään rajoitteita alkoholin tai tupakan suhteen, ennen kuin työntää kärryt kassalle täynnä kaljaa.
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

PokerBastard kirjoitti:Itsellä Hem2 ajantasalla. Kannattaa vilkasta sen lahjakortin taakse, ettei siel oo mitään rajoitteita alkoholin tai tupakan suhteen, ennen kuin työntää kärryt kassalle täynnä kaljaa.
Ei tarvitse vilkaista enää kun kysyin asiaa ennen kun tein ostokset =)

edit: Enkä oo vieläkään lähteny mihinkään ja juonu tänään tasan yhden siiderin ja alkaa olla fiilis, että vois mennä vaikka nukkumaan...
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Ei menny sunnarisuunnitelmat putkeen. Kävin sit yksin paikallisessa juomassa yhden. Ei ollu juurikaan semmosia tuttuja joita oisin halunnu nähdä niin join sen yhen bissen ja tulin takasin kotiin. Koko sunnuntain saldo yksi siideri ja yksi olut. No eipähän ole huomenna krapulaa ja pääsee treenaamaan ja jaksaa grindatakin ehkä jotain jos vaan saan jostain kaivettua siihen motivaation. Katkenneena on vähän ankeeta edes yrittää.

Jos tässä nyt jois ton viimeisen Magnerssin jääkaapista ja katsois uusimman jakson Legends of Tomorrowia. Tää toinen kausi on kyl aika surkee. Eka oli viihdyttävä, mut nyt tää vaan toistaa itseään. Otin vaihteeks myös HBO Nordicin ja oon sieltä katsellu Westworldin joka oli hyvä, mutta ei ehkä ihan kaiken hehkutuksen arvoinen ja ekan kauden Sixiä josta tykkäsin ja se parani loppua kohden. Nyt oon alkanu katsomaan sieltä Magicianssia enkä oo ekan 7 jakson aikana osannu vielä päättää, että onko se kiinnostava vai turhan lapsellinen sarja. Netflixistä oon viime aikoina kattonu ekat kaudet Blacklististä ja How to get away with a murderista ja tykkäsin molemmista. Designated Survivor on ollu suorastaan loistava sarja, mut tainnu mennä jo pari kuukautta siitä kun viimeks tuli uusia jaksoja. Ei oikein jaksa kiinnostua tällä hetkellä kovin paljon mistään sarjastakaan, mutta ehkä ihan hyvä niin kun jää aikaa tehdä jotain hyödyllisempääkin koneella ollessaan. Yks kaveri suositteli just The Pathia HBO:lta niin ehkä mä alan katsomaan jossain vaiheessa sitä kun aika samanlainen maku sarjojen suhteen kyseisen kaverin kanssa.

Mietin tässä muuten just, että mulla on ehkä vähän reilu 10 semmosta kaveria joita ois voinu pyytää sunnareille (neljää kysyin, yksikään ei lopulta päässy) ja niistä kaikki yhtä lukuunottamatta on naispuolisia ja niistäkin suunnilleen kaikki on varattuja. Onkohan tää kovin yleinen tilanne, mut mulla on melkein aina menny suunnilleen noin... Siis ei tää nyt mitenkään huono tilanne oo, mut... En tiedä onko sen kummemmin hyväkään. Tää nyt vaan on näin..

Jos muuten joku tuttu haluaa olla yhteyksissä facen kautta niin mulla on siellä uus profiili nimellä Ant Ti. En mä hyväksy pyyntöjä tuntemattomilta, mut en oo kauheesti jaksanu vanhoja pokerituttuja pyydellä kavereiks ja aina joskus myyn siellä esim. turnausosuuksia niin jos tuommoisista joku vanha tuttu haluaa olla yhteyksissä niin laittakaa pyyntöä sitä kautta.

edit: Nyt on muuten "talouskassakin" totaalikatki kun hävisin loput rahani siellä paikallisessa Emmaan. Tilillä 0,08€ ja lompakossa 5-senttinen. Onneks on jääkaappi täynnä ruokaa ja salikortilla 9 käyntiä jäljellä... Ja se reilu 70 dollaria pelitileillä. Voitan sillä ens viikolla jotain parisen tonnia kuitenkin luultavasti.
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Tälle viikolle kunnianhimoiset treenitavoitteet taas: tänään kävelylenkki ja ehkä pieni kotitreeni, ti sali, ke uimahalli, to sali, pe sali. Asiasta toiseen... Enpä taas ehtiny saada ajoissa lippuja ekaan Tappara-Ilves puolivälierään, mut kyllähän kaikki peli-illat menee seuraillessa noita matseja. Kuitenkin varmaan ihan kotosalla ainakin ekat matsit.

Painoin muuten tänä aamuna enää 96,9 kg (vaikka söin normaalia tukevamman iltapalankin) ja tasasella tahdilla pitäis olla hyvin mahdollista rikkoa 90 kg raja ennen kesää. Ihan ok kun viime kesänä paino oli isoimmillaan 108,8 kg ja nyt on salilla treenipainotkin varmaan keskimäärin 30-40% isommat kun mitä ne oli vajaa vuosi sitten. Lukuunottamatta tällä hetkellä niitä rinta- ja olkapäätreenejä joita en kiertäjäkalvosimen pienen repeämän takia pysty juurikaan tekemään ja mitään punnerrusliikkeitä en vapailla painoilla tällä hetkellä... Enkä mä mitään tietoista dieettiä oo tässä pitäny. Lisänny vaan liikuntaa ja kasvisten määrää ruokavaliossa. Mikäs siinä kun tykkään molemmista.

Vielä kun sais nää viikonloppujuomiset pois tai edes vähenemään... Vaikka oikeesti pysykin tän viikonlopun melko hyvin loppujen lopuksi lapasessa sekin kun piti näpit irti shoteista/snapseista/muista väkevistä ja tissutteli vaan olutta ja siideriä. Verenpaineet on vieläkin vähän koholla kun alapaine hieman yli 95, mut on sekin tullu alaspäin ja kun ois edes muutaman viikon ilman humalatilaa niin kyl se tosta siinä ajassa vielä kymmenisen pinnaa tippuu helposti. Leposykekin on palannu hieman normaalimpiin lukemiin kun heilu vuodenvaihteessa sadan lähellä. Nyt on vähän alle 80 ja enää ei syke sentään nouse 145:een vaatteita pukiessa ja kävelylenkinkin tai muuta kevyttä aerobista pystyy tekemään 125 keskisykkeellä mikä oli vielä muutama kuukausi sit aivan mahdotonta kun se oli ekojen kävelyaskelten jälkeen jo ton yli.

Enää mun ei tartte valittaa, että oon elämäni huonoimmassa kunnossa fyysisesti vaikka se onkin ollu melko yleinen teema tossa muutaman vuoden putkeen...

Alankin muuten katsomaan tota Marvelin Iron Fistiä koska nää tämmöset vähän yliluonnolliset geek-jutut kiehtoo edelleen jotain sisäistä nörttiäni.
-VP-

Viesti Kirjoittaja -VP- »

Jos on rahat finaalissa, niin s-ryhmän bonus kortin ja tilin lakkauttamisesta saa 100 egee ja sen tilin voi toki avata aina uudestaan. Sen voi lakkauttaa niissä toimipisteissä, ei onnistu pikku kaupoissa.
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

-VP- kirjoitti:Jos on rahat finaalissa, niin s-ryhmän bonus kortin ja tilin lakkauttamisesta saa 100 egee ja sen tilin voi toki avata aina uudestaan. Sen voi lakkauttaa niissä toimipisteissä, ei onnistu pikku kaupoissa.
Ihan ok neuvo enkä oo tuota tullukaan ajatelleeksi, mut kyllä mä tässä pärjäilen. Revin vaikka freerolleista ja ilmaispyöräytyksistä aina sen verran ettei pääse nälkä yllättämään ;-) Nou hätä.

edit: Se on aika ärsyttävää, että jouduin asentamaan HM2:n uusiksi ja sehän kadotti databasen johonkin ja palautti kaikki raportit oletusmuotoon. Parin tunnin säätäminen edessä, että näen taas HM:stä mitä tarvitsee.
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Oikein jees kävelylenkki. 6,5 km; 68 minuuttia, keskisyke 126 ja korkein 139. Alkuvuodesta mulla nousi syke päällysvaatteita pukiessa 145:een. Not kidding.
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Ois mulla näköjään ainakin yks 50 euron käyttämätön tiketti iPokerille. Mietin, että oisin fiksu ja myisin tostakin ison siivun pois, mut voisin nyt käyttää sen mun one timen tohon ja ottaa jonkun kivan pytyn. Myös 22 dollarin tiketti näyttäis löytyvän ja pelaajapisteillä saa muutamia pienempiä niin tässähän pääsee tänään pelaamaan ihan kivasti turnauksia. Se jos loppurollit nyt katkee vaikka päivässäkin, ei oo mikään katastrofi. Sit vaan tehdään hetki taas jotain muuta, mut tänään pokkers.
Ketunnaama

Viesti Kirjoittaja Ketunnaama »

Tietääkö Akaanmies Potipotin viimeisistä muuveista mitään? Kävikö siellä Riikassa vai ei? Pokeritiedossa sanottiin, että löytyi kotoa????
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Ketunnaama kirjoitti:Tietääkö Akaanmies Potipotin viimeisistä muuveista mitään? Kävikö siellä Riikassa vai ei? Pokeritiedossa sanottiin, että löytyi kotoa????
En kovin paljon. Mun ymmärtääkseni ehti käydä siellä, mutta ei mulla oo mitään varmuutta asiasta. Kotoa löytyi Kuusankoskelta juu.

...
Ei muuten tullu onetimee 50€ turnauksesta vaikka lähelle rahoja menikin, mut otin frollista sentään uuden 50€ tiketin. Muutama melko pitkällä oleva turnaus tässä vielä jäljellä ja kyllä tämä ilta ainakin plussalle jää jo varmuudella. Nyt on ihan mukava grindailla taas näitä mikrojakin vaikka ollu vähän motivaatio hukassa viime viikkoina. Oon ottanu tänään rennosti ja katellu Iron Fististä tässä samalla jo 9 ekaa jaksoo ja pelannu vaan maksimissaan 15 pöytää. Lisäsin pitkästä aikaa nyt eniten käytössä olevat nickit P5:een niin vois ihan huvikseen ottaa vaikka jotain nousutavoitetta siellä...

edit: Ei mitään merkittävää turnausten suhteen tänään. Noin 50 dollaria plussaa ja siitä jouduin kotiuttamaan 40 dollaria tän viikon menoihin. Pelitunteja tänään 7 h 10 min ja käsiä vain 3536 kun loppuvaiheessa oli enää muutama pöytä enkä ottanu käteispelejä kun sen verran mikromotivaatio kuitenkin vielä hakusessa. Runnailinkin aikalailla alle ev:n enkä jaksanu säätää vielä edes hudia ihan kohdalleen, mut jos huomenna sit.
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

On toi Expekt kyl yks perkele kun sieltä ei saa rahojaan ulos. Muistin tässä taas nimittäin, että mulla ois siellä edelleen reilu 150 euroa jumissa. Yhtäkkiä tammikuussa alkoivat vaatimaan kopioita ajokortista, mutta koska mun ajokortissa oli halkeama niin eivät hyväksyneet sitä. Uusin passini ja koitin pari kertaa jo lähettää siitä kuvaa kun skanneri hajosi, mutta ekalla kerralla kuvaan tuli heijastuma jonka takia muka numerot yhdestä kulmasta eivät olleet selkeästi luettavissa (ei itselläni kyllä ollut mitään vaikeuksia lukea niitä kuvasta) ja toisella kerralla passin yläreunasta jäi epähuomiossa puuttumaan alle puoli milliä tyhjää reunaa niin tuli taas hylätty. Puhdasta vittuilua sanon minä, mut käyn kohta ammattikuvausta harrastavalla kaverilla ottamassa semmosen ultratarkan superhyperkuvan tosta jos ei muu auta, että eivät enää keksi mistä hylätä!
Liitteet
Perkele sentään...
Perkele sentään...
asskir.png (84.25 KiB) Katsottu 4731 kertaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”