Pitänyt kiirettä pelipöydissä, baareissa, kinkeissä ja jatkoissa joten jäi välipäivitykset tekemättä. Perjantaina Nevadanpoikien iskuryhmä aloitti reissun kuitenkin perinteisesti:
Mukana siis sivullekirjoittanut, DT ja intiaanipäällikkö JuoItsensäMukavaksi. Eventissä #31 eli "NL Holdem - Pokerstars Megastack - One Re-Entry Per Flight" meillä oli siis käytettissä yhteensä 12 ammusta koska kaksi flighttia joihin yksi lisä-ammus per erä per dorka. Struktuuri meni siten, että alkuerässä pelataan down to 15% fieldistä jolloin kaikki jatkoonpäässeet ovat rahoilla. Toteutuma meidän tiimillämme oli lopulta kuusi bullettia, itse yritin kertaalleen perjantaina ja lauantaina ilman jatkopaikkaa, DT meni finaaliin ekalla yrityksellä jo perjantaina ja JIM sai tähdet kohdilleen lauantain toisella ammuksella. Tuloslistan perusteella olivatkin sitten ainoat suomalaiset päätöspäivänä. Well played, boyz!
Itse kun en päässyt jatkoon niin toteutin varasuunnitelman eli menin painamaan €550 PLO hi/lo -turnausta. Paljon riitti vauhtia ja paistikkaita tilanteita, tässä mukava setup jossa edunsaajana Moose eli kolme varttia sekä mainista eli sivarista tähän suuntaan:
Menin ekan puolikkaan turnauksesta isolla pinolla ja oli hyvin pelivaraa, parin suunnattoman epäonnekkaan "setupoitumisen" ((c) Farssi) jäljiltä toinen halffi olikin sitten taistelua ohkaisemmalla nipulla. Yhden kerran lähellä finaalia naulat piti oikeassa kohdassa ja toisen kerran sain puolestani kräkättyä AAxx:n jollain AQT4s -römpylällä kun riveröin broadwayn. Finaalipöytä alkoi yhdeksällä ja rahaa oli tarjolla kahdeksalle:

Minun lisäkseni oli onneksi pari muutakin lyhyttä pinoa ja sain kolme kertaa pöllittyä blindit ilman vastustelua. Bubblen puhkeaminen oli kerran jo yhden riverin päässä mutta toisella yrittämällä varakkaammat hillottajat saivat lopulta yhden shortin pihalle. Tässä kohtaa siis uusi Tsekin lippu fikkaan mutta payjumpit olivat myös ihan setelirahaa joten olisivat kelvanneet. Edestä löytyvä pistemäärä ei vaan antanut myöden alkaa mitään kippailupeliä harrastamaan joten joduin UTG:stä 6BB -pinolla kommitoitumaan A865ds-pelillä joka ei pärjännyt BB:n AJT3-yhdistelmää vastaan joka riveröi isommat kaksi paria kuin minun flopatut rattaat.
Olin itse nyt ensimmäistä kertaa "EPT":llä ja on kyllä varsin vaikuttava tapahtuma. Tuotantokustannusten täytyy olla miljoonaluokkaa ja silti tällainen tavallinen harrastelija voi vaan kävellä sisään ja alkaa fiilistelemään hyviä pelejä, huippuluokan jakajia ja hienoa tunnelmaa. Tykkäsin.
Tähän kuvaan mutta ei näihin tunnelmiin Prahasta:
Nyt matka jatkuu kaivosmiespokerin pariin vähän eri paikkaan, updatea tästä tulee myöhemmin tai sitten ei.