2020 Mikan seikkailut

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Mika.H
Moderaattori

Re: 2019 Mikan seikkailut

Viesti Kirjoittaja Mika.H » 11 Elo 2019, 19:02

Käydään mäiskii, tai Bruno käy mäiskii vähä golfballsei. Kurkataa downtownin menoa ja meininkiä ja syödää läskiburgerii... mut ei enää koskaa uusiks :D

esskung

Viesti Kirjoittaja esskung » 12 Elo 2019, 02:34

Hyvää settii, tykkäsin etenkin tosta golf rekisteröinti pätkästä :)

En oo koskaan käyny Veegasissa, alkaa pikkusen houkuttelee.

Topgolf konsepti on kyl hyvä. Golf on kiva laji, mut en tykkää viiden tunnin golfkierroksista, joissa suurin osa ajasta menee odotteluun ja pallojen etsimiseen

Mika.H
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Mika.H » 18 Elo 2019, 17:36

esskung kirjoitti:Hyvää settii, tykkäsin etenkin tosta golf rekisteröinti pätkästä :)

En oo koskaan käyny Veegasissa, alkaa pikkusen houkuttelee.

Topgolf konsepti on kyl hyvä. Golf on kiva laji, mut en tykkää viiden tunnin golfkierroksista, joissa suurin osa ajasta menee odotteluun ja pallojen etsimiseen
Kas mulla menny tää kokonaa ohi, thanks suuresti. Pitää yrittää joka kerta jotai erilaista että mielenkiinto pysyy yllä. Toisin kuin tässä pätkässä, tästä oli eka tulossa 30min pitkä kun meinasin ymppää 2 päivää yhteen, mut kelasin et mennää ny tälläsel lyhyellä failturnauspäivällä ja seuraavaan sit vähä pidempi.

Jännä sillein että ku kuvaan matskua niin koko aja koitan miettii etuktäeen sitä mihin mä sitä käytän. Sitku alkaa editoimaan niin tosi raa'alla kädellä menee varmaa 60-70% matskusta skippiin. Pitäs löytää se thokkuus kuvaamissa et matskua menis skippiin esim puolet vähemmän. Noh enhä mä oo koskaa itseäni ammattilaisena pitäny että harrastemielessä tulee tehtyy ja nautittia tästä, toi on vaa asia jonka on huomannu näiden kolmen vuoden varrella. Ehkä ens vuonna paremmin? [-o<

Noh tässä meidän 600$ Venetian turaus... eiku turnaus.

Mika.H
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Mika.H » 18 Elo 2019, 20:25

Asiasta muuten ihan toiseen, täälläkin kun on porukkaa jotka tykkää Las Vegasissa käydä niin miltä kuulostaisi 100% ilmainen yöpyminen Wynn hotellissa? I know, heti mietit että "theres no such thing as free lunch". No teknillisesti totta, omaa aikaa joutuu käyttämään, mutta rahallisesti täysin ilmainen majoitus mikäli jaksaa.

Tuossa joskus ennen kesää jonkun vloggerin videolta bongasin tälläsen ku Wynn Slots appsin androidille ja applelle. Kyseessä on käytännössä slotti mobiilille mutta jujulla. Aina ku käytät kolikoita, kertyy sulle kristallipalkkiin vähä lisää viivaa, kun viiva on täynnä saat yhden kristallin. Näitä kristalleja keräämällä tarpeeksi saa ilmaisen yöpymisen Wynnissä.

Pelissä saa joka päivä x määrän ilmaisia kolikoita, eli jos joskus menee boikki niin ku jaksaa vaa käydä pelissä niin saa lisää. Alkuun muistaakseen sai 8M kolikkoa ja sillä reissulla olen itse, boikki en oo menny vaikka lähellä ollutkin. Alkuun kristalleja saa huomattavan nopeesti ja halvalla, pikkuhiljaa ne muuttuu kalliimmaksi ja kalliimmaksi. Tällä hetkellä itselläni maksaa 1 kristallin saaminen 20M kolikon kierrätystä. Kolikoita mulla tällä hetkellä on yhteensä 4B joten tovin saa kierrättää pelkäämättä boikki menemistä :)

Kuva

Pelissä on parin tusinaa eri slotteja joita pelata. Pelissä on "daily challengeja" useampaa otteeseen, ne tekemällä saa aina muutaman kymmentä miljoonaa kolikkoa lisää.

Mitä ne yöt sitten maksaa? Tässä esim lokakuun hinnasto, eli aika paljo saa kristalleja farmaa jotta saa öitä. Neljä yötä muuten on maximi jonka kerralla voi bookkaa, mutta heti perää saa ottaa toiset 4 jos kristalleja on tarpeeksi. Itselläni tavoite farmaa ensi kesälle tuo 8yön setti Wynniin.

Kuva

Mä jo Nikkiset hurautin tähän peliin ja niillä ollu kova tarmo ja tahti kristallian hommaamisessa ja tällä hetkel heillä taitaa olla ainaki 6lle yölle kristalleja.

Ajattelin tässä nyt muillekin tuoda tälläsen pikku vinkkelin jos haluaa koittaa onneaan :) Ajallisestihan tuossa menee kauan, mutta itse esim työpäivän aikana käyn klikkailemassa autoplaytä päälle eli menee siinä sivussa.

Ei muutaku farmaa kolikoita ja kristalleja!

Jos heräs jotai kysymyksii ni koin voittaa vastaa... ja ei, ei oo mitää omaa lehmää ojassa asian suhteen :D

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 18 Elo 2019, 23:02

Kovasti täällä grindataan ja normihintaisia öitä on jo noin 7 kpl takataskussa.

Henkisesti olen valmistutunut, että grindaamisen lisäksi joutuu $45 resot feen makselemaan. Lokakuussahan se selvii.

Toki reissu sattuu juuri 6.1K hintaiselle yölle joka syö gemejä komiasti.

PS: Katsein viimeisimmän vlogin ja kyllä se kuume lisääntyy
nikkipe

Mika.H
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Mika.H » 18 Elo 2019, 23:36

nikkipe kirjoitti:Henkisesti olen valmistutunut, että grindaamisen lisäksi joutuu $45 resot feen makselemaan. Lokakuussahan se selvii.
Redditin mukaa ne sanoo siel suoraan että opt outtaa resort feen pois, koska yö on comped ja jos ei ota niin mainitsee ystävällisesti asiasta niin on silloin viimeistään poissa, luotetaan tähän infoon!

Kuuleri

Viesti Kirjoittaja Kuuleri » 19 Elo 2019, 04:10

Missään nimessä ei kannata ajatella noin että 70% matskusta menee roskiin, päinvastoin. Sitä ylimääräistä materiaalia on helpompi jättää käyttämättä kuin editointivaiheessa todeta että olispa kuvannut enemmän,been there done that. Mitä enemmän sitä matskua on sen parempi :)

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 19 Elo 2019, 09:24

Mika.H kirjoitti:
nikkipe kirjoitti:Henkisesti olen valmistutunut, että grindaamisen lisäksi joutuu $45 resot feen makselemaan. Lokakuussahan se selvii.
Redditin mukaa ne sanoo siel suoraan että opt outtaa resort feen pois, koska yö on comped ja jos ei ota niin mainitsee ystävällisesti asiasta niin on silloin viimeistään poissa, luotetaan tähän infoon!
Ihanaa luettavaa noi Redditin käyttäjien kokemukset resort fee poistamisesta. Käytäntö näköjään poikkeaa appsin käyttöhedoista. Ja sehän meille sopii.
nikkipe

Spilikki

Viesti Kirjoittaja Spilikki » 23 Elo 2019, 12:56

Pitihän se eilen sitten peesailla ja aloittaa grindaaminen Wynn Slotsilla ja kasassa on jo kokonaiset 10 kristallia. Enää muutama tuhat lisää ja voikin alkaa katselemaan varauskalenteria.

En mä kyllä edes oikein tiedä haluaisinko olla sijainnin takia kovin monta yötä putkeen Wynnissa, mutta onhan siinä ilmaisessa aina hyvä hinta-laatu suhde.

Mlifen MyVegasissahan meillä on vaimon kanssa molemmilla jemmassa runsaasti pisteitä, mutta niille ei tahdo enää löytyä oikein järkevää käyttöä. Ehkä jotkut hotelliyöt tai 2for1 buffetit kun ollaan kahdestaan reissussa.

Mika.H
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Mika.H » 31 Elo 2019, 18:29

Spilikki kirjoitti:Pitihän se eilen sitten peesailla ja aloittaa grindaaminen Wynn Slotsilla ja kasassa on jo kokonaiset 10 kristallia. Enää muutama tuhat lisää ja voikin alkaa katselemaan varauskalenteria.

En mä kyllä edes oikein tiedä haluaisinko olla sijainnin takia kovin monta yötä putkeen Wynnissa, mutta onhan siinä ilmaisessa aina hyvä hinta-laatu suhde.

Mlifen MyVegasissahan meillä on vaimon kanssa molemmilla jemmassa runsaasti pisteitä, mutta niille ei tahdo enää löytyä oikein järkevää käyttöä. Ehkä jotkut hotelliyöt tai 2for1 buffetit kun ollaan kahdestaan reissussa.
Miten mulla menee nää kommentit jatkuvasti ohi. Sijanti vähä off Wynnillä, mut jos auto on käytössä niin eikai se haittaa. Kyllä tuo hotellina voittaa about kaikki muut paikat. Kyllä se edellee tarkoitus on 8pv minimissää grindaa kristalleja ja mahdollisesti sitten koko ajalle. Tuohan tarkoittaa sitä että kun saan 25k kristallia täyteen, joka btw on tän hetken cap, pitää ostaa majoitukset 4pv:lle. Sitten taas grindaa 25k kristallia täyteen jonka jälkeen odotetaan matkaa. Kun olen kirjautunut Wynniin ja ostanut 4pv sieltä, ostetaan uudet 4pv heti perään jonka jälkeen kristallisaldon mukaan joko grindataa lisää tai sitten saadaa pari yötä lisää loppusaldolla ettei tarvi toista maoitusta :tup:

18. päivä viimeks pistin ton kuvan ja tässä ois tän hetken tilanne.

Kuva

Just ennen kuvan ottamista epähuomiossa painelin 3x 618M hyperii HB:ssä ja tuli mukavat -600M~ takkii, ois voinu mennä toiseen suuntaa kyl :rant: Mutta hyvin on 6~k kristallia tullu parissa viikossa, mulla tosin saattaa olla "salainen taktiikka" :blink:

Tästä sitten toisiksi vika vloggerino ulos, edellisestä menikin kaksi viikkoa kun oli henkilökohtaisia vaikeuksia täällä päässä niin joutu ottaa vähä paussia. Toivottavasti maistuu.

Mika.H
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Mika.H » 07 Syys 2019, 18:45

Tässä tulee sitten vika vloggerino ja se onki suht pitkä ja matskua ois ollu varmaan 2x pidempää, mutta ei sellasia kukaa jaksa kattoa.

Alotin muute uudella accountilla Wynn Slotin 4pv sitten ja 1585kristallia ja 1.4B kolikoita tällä hetkellä... "Main"accolla ois 3.6B ja 16183 kristallia, kyllä näillä jotain saa. Sielt tuli myös ilmotus et kristalleja saa vaihdettua jatkossa johonkin muuhunki kuin pelkkiin hotelliöihin. Mihin, sitä ei vielä tiedä mutta eiköhä kohta.

Starboy

Viesti Kirjoittaja Starboy » 26 Loka 2019, 21:35

Katselin noita wynnin apin sääntöjä ja siellä kerrotaan että:

2. Eligibility
You are expressly prohibited from using the Site and App if you:
• Are under 21 years of age;
• Are a resident of the European Economic Area, United Kingdom, People’s Republic of
China or Macau SAR;
• Reside in a jurisdiction in which use of the Services is prohibited; or
• Are otherwise prohibited from using the Services by any law, regulation, or rule.
If you are prohibited from using the Site or App, you must navigate away or cease use of the Site
and App immediately.

Tarkoitetaanko tuolla EEA.lla nykyistä EU.ta?
Onko tässä vaarana että menetetään kaikki gemit kun joku tarkkaavainen wynnin puolelta kiinnittää asiaan huomiota?
Soitanko wynniin että potkivat Nikkiset kadulle? :-D

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 26 Loka 2019, 23:12

Starboy kirjoitti: Tarkoitetaanko tuolla EEA.lla nykyistä EU.ta?
https://www.tripsavvy.com/countries-tha ... es-1626682
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Mika.H
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Mika.H » 26 Loka 2019, 23:18

Starboy kirjoitti:Tarkoitetaanko tuolla EEA.lla nykyistä EU.ta?
Onko tässä vaarana että menetetään kaikki gemit kun joku tarkkaavainen wynnin puolelta kiinnittää asiaan huomiota?
Soitanko wynniin että potkivat Nikkiset kadulle? :-D
Luin myös nuo ja olin huolissani joten mailasin supporttiin ja sain vastauksen
Dear Mika,

Thank you for contacting us. We are very sorry for the confusion. Rest assured, anyone is eligible to redeem gems for rooms as long as they are 21 years of age or older, regardless of the location they are based in.

We know the ToS is confusing. Since we are not GDPR compliant yet, we have to state clearly that this App is not for EEA and UK residents since we will need to collect Name, Email, Phone Number and Address when we make the booking as any other hotels do. On the other hand, we welcome users from all over the world, and NONE of the players would have any trouble with playing the game and redeeming gems for the room as a reward. Please be assured that your account is safe and NO private information will be given to any 3rd parties.
Eli ei muuta ku pelaamaa vaa :) :fishing:

Starboy

Viesti Kirjoittaja Starboy » 26 Loka 2019, 23:28

Okei hyvä. Mullahan on jo 46 gemiä ja koko ajan tulee lisää. NÄHDÄÄN WYNNISSÄ. :-D
Millä ohjelmalla muuten editoit nuo videot? Mulla olis lomavideoita kuvattuna, mutta hakusessa olis HELPPOKÄYTTÖINEN ja edullinen editointiohjelma. Muutkin kuin Mika voi esittää suosituksia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”