2019 Mikan seikkailut

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: 2019 Mikan seikkailut

ViestiKirjoittaja Mika.H » 11.08.2019 18:02

Käydään mäiskii, tai Bruno käy mäiskii vähä golfballsei. Kurkataa downtownin menoa ja meininkiä ja syödää läskiburgerii... mut ei enää koskaa uusiks :D
Mika.H

ViestiKirjoittaja esskung » 12.08.2019 1:34

Hyvää settii, tykkäsin etenkin tosta golf rekisteröinti pätkästä :)

En oo koskaan käyny Veegasissa, alkaa pikkusen houkuttelee.

Topgolf konsepti on kyl hyvä. Golf on kiva laji, mut en tykkää viiden tunnin golfkierroksista, joissa suurin osa ajasta menee odotteluun ja pallojen etsimiseen
esskung

ViestiKirjoittaja Mika.H » 18.08.2019 16:36

esskung kirjoitti:Hyvää settii, tykkäsin etenkin tosta golf rekisteröinti pätkästä :)

En oo koskaan käyny Veegasissa, alkaa pikkusen houkuttelee.

Topgolf konsepti on kyl hyvä. Golf on kiva laji, mut en tykkää viiden tunnin golfkierroksista, joissa suurin osa ajasta menee odotteluun ja pallojen etsimiseen

Kas mulla menny tää kokonaa ohi, thanks suuresti. Pitää yrittää joka kerta jotai erilaista että mielenkiinto pysyy yllä. Toisin kuin tässä pätkässä, tästä oli eka tulossa 30min pitkä kun meinasin ymppää 2 päivää yhteen, mut kelasin et mennää ny tälläsel lyhyellä failturnauspäivällä ja seuraavaan sit vähä pidempi.

Jännä sillein että ku kuvaan matskua niin koko aja koitan miettii etuktäeen sitä mihin mä sitä käytän. Sitku alkaa editoimaan niin tosi raa'alla kädellä menee varmaa 60-70% matskusta skippiin. Pitäs löytää se thokkuus kuvaamissa et matskua menis skippiin esim puolet vähemmän. Noh enhä mä oo koskaa itseäni ammattilaisena pitäny että harrastemielessä tulee tehtyy ja nautittia tästä, toi on vaa asia jonka on huomannu näiden kolmen vuoden varrella. Ehkä ens vuonna paremmin? [-o<

Noh tässä meidän 600$ Venetian turaus... eiku turnaus.

Mika.H

ViestiKirjoittaja Mika.H » 18.08.2019 19:25

Asiasta muuten ihan toiseen, täälläkin kun on porukkaa jotka tykkää Las Vegasissa käydä niin miltä kuulostaisi 100% ilmainen yöpyminen Wynn hotellissa? I know, heti mietit että "theres no such thing as free lunch". No teknillisesti totta, omaa aikaa joutuu käyttämään, mutta rahallisesti täysin ilmainen majoitus mikäli jaksaa.

Tuossa joskus ennen kesää jonkun vloggerin videolta bongasin tälläsen ku Wynn Slots appsin androidille ja applelle. Kyseessä on käytännössä slotti mobiilille mutta jujulla. Aina ku käytät kolikoita, kertyy sulle kristallipalkkiin vähä lisää viivaa, kun viiva on täynnä saat yhden kristallin. Näitä kristalleja keräämällä tarpeeksi saa ilmaisen yöpymisen Wynnissä.

Pelissä saa joka päivä x määrän ilmaisia kolikoita, eli jos joskus menee boikki niin ku jaksaa vaa käydä pelissä niin saa lisää. Alkuun muistaakseen sai 8M kolikkoa ja sillä reissulla olen itse, boikki en oo menny vaikka lähellä ollutkin. Alkuun kristalleja saa huomattavan nopeesti ja halvalla, pikkuhiljaa ne muuttuu kalliimmaksi ja kalliimmaksi. Tällä hetkellä itselläni maksaa 1 kristallin saaminen 20M kolikon kierrätystä. Kolikoita mulla tällä hetkellä on yhteensä 4B joten tovin saa kierrättää pelkäämättä boikki menemistä :)

Kuva

Pelissä on parin tusinaa eri slotteja joita pelata. Pelissä on "daily challengeja" useampaa otteeseen, ne tekemällä saa aina muutaman kymmentä miljoonaa kolikkoa lisää.

Mitä ne yöt sitten maksaa? Tässä esim lokakuun hinnasto, eli aika paljo saa kristalleja farmaa jotta saa öitä. Neljä yötä muuten on maximi jonka kerralla voi bookkaa, mutta heti perää saa ottaa toiset 4 jos kristalleja on tarpeeksi. Itselläni tavoite farmaa ensi kesälle tuo 8yön setti Wynniin.

Kuva

Mä jo Nikkiset hurautin tähän peliin ja niillä ollu kova tarmo ja tahti kristallian hommaamisessa ja tällä hetkel heillä taitaa olla ainaki 6lle yölle kristalleja.

Ajattelin tässä nyt muillekin tuoda tälläsen pikku vinkkelin jos haluaa koittaa onneaan :) Ajallisestihan tuossa menee kauan, mutta itse esim työpäivän aikana käyn klikkailemassa autoplaytä päälle eli menee siinä sivussa.

Ei muutaku farmaa kolikoita ja kristalleja!

Jos heräs jotai kysymyksii ni koin voittaa vastaa... ja ei, ei oo mitää omaa lehmää ojassa asian suhteen :D
Mika.H

ViestiKirjoittaja nikkipe » 18.08.2019 22:02

Kovasti täällä grindataan ja normihintaisia öitä on jo noin 7 kpl takataskussa.

Henkisesti olen valmistutunut, että grindaamisen lisäksi joutuu $45 resot feen makselemaan. Lokakuussahan se selvii.

Toki reissu sattuu juuri 6.1K hintaiselle yölle joka syö gemejä komiasti.

PS: Katsein viimeisimmän vlogin ja kyllä se kuume lisääntyy
nikkipe
nikkipe

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Mika.H » 18.08.2019 22:36

nikkipe kirjoitti:Henkisesti olen valmistutunut, että grindaamisen lisäksi joutuu $45 resot feen makselemaan. Lokakuussahan se selvii.

Redditin mukaa ne sanoo siel suoraan että opt outtaa resort feen pois, koska yö on comped ja jos ei ota niin mainitsee ystävällisesti asiasta niin on silloin viimeistään poissa, luotetaan tähän infoon!
Mika.H

ViestiKirjoittaja Kuuleri » 19.08.2019 3:10

Missään nimessä ei kannata ajatella noin että 70% matskusta menee roskiin, päinvastoin. Sitä ylimääräistä materiaalia on helpompi jättää käyttämättä kuin editointivaiheessa todeta että olispa kuvannut enemmän,been there done that. Mitä enemmän sitä matskua on sen parempi :)
Kuuleri

ViestiKirjoittaja nikkipe » 19.08.2019 8:24

Mika.H kirjoitti:
nikkipe kirjoitti:Henkisesti olen valmistutunut, että grindaamisen lisäksi joutuu $45 resot feen makselemaan. Lokakuussahan se selvii.

Redditin mukaa ne sanoo siel suoraan että opt outtaa resort feen pois, koska yö on comped ja jos ei ota niin mainitsee ystävällisesti asiasta niin on silloin viimeistään poissa, luotetaan tähän infoon!

Ihanaa luettavaa noi Redditin käyttäjien kokemukset resort fee poistamisesta. Käytäntö näköjään poikkeaa appsin käyttöhedoista. Ja sehän meille sopii.
nikkipe
nikkipe

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Spilikki » 23.08.2019 11:56

Pitihän se eilen sitten peesailla ja aloittaa grindaaminen Wynn Slotsilla ja kasassa on jo kokonaiset 10 kristallia. Enää muutama tuhat lisää ja voikin alkaa katselemaan varauskalenteria.

En mä kyllä edes oikein tiedä haluaisinko olla sijainnin takia kovin monta yötä putkeen Wynnissa, mutta onhan siinä ilmaisessa aina hyvä hinta-laatu suhde.

Mlifen MyVegasissahan meillä on vaimon kanssa molemmilla jemmassa runsaasti pisteitä, mutta niille ei tahdo enää löytyä oikein järkevää käyttöä. Ehkä jotkut hotelliyöt tai 2for1 buffetit kun ollaan kahdestaan reissussa.
Spilikki

Edellinen

Palaa alueelle Blogit