Limpparin matka 100k kassaan

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Limpparin matka 100k kassaan

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 13.11.2017 13:18

Morjensta vaan kaikille!

Nyt on aika omalta osalta liittyä pokeriyhteisöön hieman tiiviimmin!

Eli olen 20v "poika" Nurmijärveltä juuri lukiosta valmistunut ja pokeria on tullut pelattua säännöllisesti 3v. Ensimmäiset kosketukset sain pokeriin 16 vuotiaana, jolloin aloin heti systemaattisesti opiskelemaan ja pelaamaan, täytettyäni 18 sain tietenkin uuden potkun pokeriin, kun itse pääsin tilejä availemaan :lol:

Tää saattaa teistä tuntua ehkä hieman omituiselta, mutta en henkilökohtaisesti ole koskaan mennyt katki pokeri uran aikana. ensimmäinen talletus oli 20e silloisen ray:n softaan, jonka jälkeen olen 3v. nostanut rollin tasaiseen tahtiin 13 kiloon saakka (Vuosi 2017 tähän mennessä +10,2k). Rolli on ollut koko 3 vuoden ajan ainoastaan pokerin pelaamiseen, enkä ole kertaakaan siirtänyt rollista rahaa elämiseen. Opiskelu aikoina kävin kesätöissä ja sillä sekä vanhempien tuella olen tähän asti pärjännyt, joten rollia on saanut kivasti kerättyä.

Mulla on aina ollut pokerin pelaamiseen systemaattinen ja oikea asenne. Tällä tarkoitan enimmäkseen kassan hallintaa... (Itsekehuskelua) :P . Tämän 3v aikana mulla ei ole kertaakaan ollut settiä, jolloin olisin räiskynyt merkit minne sattuu, vaikkakin on ollut todella huonoja päiviä ja kuoppia, en tiedä mistä se kertoo, mutta jostain syystä en vain ole koskaan mennyt poikki. Ehkä yksi syy on se, että olen koko ikäni harrastanut kestävyysurheilua, jossa tietenkin kärsivällisyys palkitaan?

Pokeria olen opiskellut ainoastaan muiden streameista ja artikkeleista, kirjojakaan en ole muistaakseni kuin yhden lukenut. HRC:tä en ole kertaakaan käyttänyt ja tavoitteena olisi sekin jossain vaiheessa hallita. En ole sitä tällä tasolla nähnyt tarpeelliseksi, kun jostain syystä opin todella hyvin, kun katson muiden pelaavan :-k

Tuskin tässä nyt ammattilaiseksi päädytään, mutta tuottoisana ja vakavana harrastuksena pokerin otan. Opiskelu paikka on ensi syksyksi jo valmiina ammattikorkeakoulussa rakennustekniikan parissa, joten saa nähä miten silloin pokerin kanssa eletään, mutta varmasti kyllä aikaa siihen järjestän :) Blogin "tavoiteena on siis nostaa rolli 13k--->100k neljässä vuodessa. Tässä on samalla pidemmän aikaan kytenyt jo pienimuotoinen sijoittaminen, mutta asiasta mitään tietämättömän on vain vähän vaikea lähteä siihen mukaan. Passiivisia indeksirahastoja olen ajatellut, kun ei hirveästi aikaa tällä hetkellä ole seurailla pörssejä. Nyt näin aluksi kyselisin hieman, että miten mun kannattaa lähteä toteuttamaan tätä projektia? Osan rollista ajattelin siis laittaa passiiviseen indeksiin (Nordnet)? ja muilla rolleilla jatkaa pelaamista. Täällä foorumilla on varmaa muitakin opiskelijoita, joilla on indekseissä rahaa, niin vinkkejä otetaan vastaan :wink:

Tässä on hieman tämän vuoden pelejä Starsilta, niin näette hieman millaisella tasolla liikuskelen, tänä vuonna on siis tasoa nostetua aika roimasti edellisiin vuosiin verrattuna... Abi on ollut suunilleen siinä 18-22$ luokkaa kaikki saitit mukaan lukien. Kysymys kuuluukin onko tarvetta nostaa tasoja? 10e rebuyt ja 22$ freezeoutit ovat tähän mennessä ollut isoimmat binit.

http://pokerprolabs.com/m4ster503/pokerstars
http://pokerprolabs.com/envastaa/ray.fi
Mitäslimppailet

Re: Limpparin matka 100k kassaan

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 04.12.2017 5:40

No ainakin sulla on ammattilaiskokoa oleva kassa. Mentaalipelivinkkejä otetaan vastaan!
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 17.03.2018 15:57

Nyt olisi hieman aktivoittaa tätä blogiani, kun kiireetkin ovat hellittäneet. Alkuvuosi pyörähtänyt yllättävän nopeasti. Kiirettä on pitänyt... Tällä hetkellä toiminyt apumiehenä raksalla, joten iltaisin on yleensä väsy yllättävästi ollut, eikä pokeriin ole virtaa löytynyt. Tarkoitus siis aloittaa insinööri-opinnot syksyllä Lapin ammattikorkeakoulussa, siksi siis jo tässä vaiheessa hakemassa kokemusta raksalta :lol: ja siinä samalla sitten pokeria.

tammi-helmikuu +1k suurin piirtein, monia mahiksia +2k pyttyihin, mutta se viimeinen silaus jäänyt tekemättä :no: Ne "isoimmait" pytyt sitten luontaisesti tulevat näkymään blogissani, kun sen aika koittaa :lol:

Kassa +14k, matka on vielä pitkä, mutta sieltä se tulee!
Mitäslimppailet

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 17.03.2018 16:31

KiraKirAxu kirjoitti:No ainakin sulla on ammattilaiskokoa oleva kassa. Mentaalipelivinkkejä otetaan vastaan!

Minusta mentaalisesti pokeriin vaikuttavat pokerin ulkopuoliset ärsykkeet mm. samassa asunnossa asuvat ihmiset. Ehkä yksi tärkein kriteeri mielestäni on pelata yksin lukittautuneena huoneessa ja sanoa muille, että tänne ei sitten tulla! Myös kännykän räpääminen... Se on lopetettava kokonaan setin aikana. Kaikki ulkopuolinen ärsyke on ainoastaan haitaksi. Myös oma mieli on haitaksi jos sitä ei käytä oikein.

Mutta ehkä tärkeitä on se itseensä luottaminen ja se aito mielenkiinto peliä kohtaan. Jos tää homma alkaa tuntua puurolta, on mentaalisesti ihminen väsynyt. Henkilökohtaisesti käytän itse pokeria välineenä omaan onneen. Se siis motivoi minua henkisesti ja samoin mentaalinen puoli on pysynyt kasassa näin pitkään. Kaikki lähtee siitä, että pelaamisella on jokin tarkoitus. Pokeri ei tee minua itsessään onnelliseksi, vaan se miten saan toteuttaa omia unelmia "ylimääräisellä rahalla" sekä muutenkin "säästämisellä". Pokerihan on useasti säästämistä, eikä pelaamista.

En ole ikinä mentaalipuolta edes harjoitellut, pokeriin vaan pitää asennoitua itseensä sopivalla tavalla. Siihen ei saa ottaa liikaa vinkkejä muilta, vaan löytää se oma "sisäinen vapaus", jolla pidät mielen kasassa. Joten suosittelen vain kuuntelemaan itseään ja sen avulla tehdä johtopäätöksiä. Liikaa muiden vinkkejä kuuntelemalla luovuus kärsii ja et ehkä enää ikinä löydä sitä omaa rentoutta, se on vaarana. Pätee muuten myös muilla elämän osa-alueilla.
Mitäslimppailet

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 19.03.2018 19:46

Joskos sitä huomenna?
Liitteet
Näyttökuva (10).png
Mitäslimppailet

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 21.03.2018 23:19

Lähellä taas oltiin, mutta niinpä tietenkin... #-o
Liitteet
Näyttökuva (12).png
Mitäslimppailet

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 22.03.2018 20:32

Noh, eilisen pettymykset sulateltiin tänään pois komealla riverillä :P
Liitteet
Näyttökuva (14).png
Mitäslimppailet

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 25.03.2018 1:33

Tänään todella kaksijakoinen fiilis jäi sessiosta... Pytty sentään tuli, mutta se SUURI oli jälleen niin pirun lähellä, että pääsi muutamat vit... matkan varrella :oops:

Ja tuo starsin turnauksesta tiputtii 4 sijalta KK vs AA ulos :no:
Liitteet
Näyttökuva (19).png
Näyttökuva (18).png
Mitäslimppailet

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 27.03.2018 22:52

Tänään se KAUAN odotettu ISO pytty! Huikea fiilis! Tästä on hyvä jatkaa :) Finussa oltiin lähes koko ajan hyvillä syvissä, joten oli suhteellisen helppo pomputtaa pelaajia :wink: 1,6k maistuu 8)
Liitteet
Näyttökuva (22).png
Näyttökuva (22).png (41.05 KIB) Katsottu 5304 kertaa
Mitäslimppailet

ViestiKirjoittaja KissMyBass81 » 27.03.2018 22:59

Gz pytystä!

Jos en ihan väärässä nickistä ole niin taisin muuten vetää susta sunnuntaina aika törkeästi ohi A7vsAJ 20e rebassa, en muista oliko jo ITM vai bubblen tienoilla. Näytti olevan täsmänotekin teikäläisestä: "kysyi chatissa että streamaatko?" :-D
KissMyBass81

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja nikkipe » 28.03.2018 0:11

N1

Ja pyttyn järjestysnumeroita rohkeasti postauksiin.
nikkipe
nikkipe

ViestiKirjoittaja sharkie » 28.03.2018 0:53

nikkipe kirjoitti:N1

Ja pyttyn järjestysnumeroita rohkeasti postauksiin.

eix se lobby+nick ja pelaajamäärä pitänyt näkyy?

Onnee pytystä!
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KissMyBass81 » 28.03.2018 1:20

Oletin että tällä ei oltu liittymässä varjohaasteeseen vaan postattu pytty ihan silkasta riemusta. Ja kyllähän tuommoinen kelpaa postatakin :)
KissMyBass81

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 28.03.2018 21:29

KissMyBass81 kirjoitti:Gz pytystä!

Jos en ihan väärässä nickistä ole niin taisin muuten vetää susta sunnuntaina aika törkeästi ohi A7vsAJ 20e rebassa, en muista oliko jo ITM vai bubblen tienoilla. Näytti olevan täsmänotekin teikäläisestä: "kysyi chatissa että streamaatko?" :-D

Joo en tällä hetkellä muista tilannetta, mutta saattoi hyvin olla :lol:

Btw, muuten tuli mieleen, käytkö Hyvinkäällä ikinä illanistujaisissa? Ihan kuin olisin tuossa kerran sut nähnyt yhdessä kuppilassa, mutta en tiedä olenko erehtynyt henkilöstä :lol:
Mitäslimppailet

ViestiKirjoittaja Mitäslimppailet » 03.04.2018 17:58

Pääsiäinen tuli vietettyä hienossa kelissä Rovaniemellä 8) Hiihdettyä tuli monet kilsat samalla herkkuja sulatellen :wink: Tänään on aika palailla peleille loman jälkeen, samoin työt raksalla jatkuvat... Katsotaan miten huhtikuu lähtee liikkeelle...

Alkuvuosi mennyt aika kehnosti odotusteen nähden. Ainoastaan edellinen kuukausi oli hyvä, johon olenkin tyytyväinen +2,2k. Jos nyt huhtikuussa vähintään samat profiitit niin olis good =D> No mutta tänään aloitellaan uutta kuukautta uudelta pohjalta!

GL kaikille keväiseen kuukauteen 8)
Mitäslimppailet

Seuraava

Palaa alueelle Blogit