Limpparin matka 100k kassaan

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Mitäslimppailet

Re: Limpparin matka 100k kassaan

Viesti Kirjoittaja Mitäslimppailet » 14 Joulu 2019, 00:50

Heipparallaan,

Ollut syksy niin kiireinen, etten ole foorumia kerennyt seurailemaan/tutkailemaan. Saattaa olla, että muuttohommat kutsuu kevään aikana takaisin etelään ainakin joksikin aikaa.

Ei oo käytännössä pariin kuukauteen tullut seurattua blogin meininkiä. Tarkoitus olisi taas hieman aktivoitua alkuvuodesta, kunhan kiireet helpottaa. Opinnot jätin syksyllä tauolle (ei tuntunut omalta alalta ja muutenkin teki mieli pistää vähän enemmän aikaa pokerille), tarkoitus siis kokeilla miten pokerielämä maistuu. Pientä sivuhommaa teen kuitenkin 20h/vk pöytien ulkopuolella ihan oman mielenterveyden vuoksi, Itse jostain syystä ahdistun jos kaikki illat vetää 4 seinän sisällä.

Maanantaina pohjoisesta etelään kohti ja cassulla tulee varmaan pyörittyä muutamaan otteeseen. Huomenna tosin ensiksi Rollon kinkkuturnauksen kimppuun :-D Itse olen semmoinen livepaisti, et varmaan riidit löytää jokainen :-'

Joulukuussa muutamia hyviä rahastuksia tullut, Hyvät Joulun odotukset kaikille :)
Liitteet
Näyttökuva (189).png
Näyttökuva (189).png (280.41 KiB) Katsottu 7916 kertaa
Näyttökuva (188).png
Näyttökuva (188).png (346.68 KiB) Katsottu 7916 kertaa

Lettuhattu

Viesti Kirjoittaja Lettuhattu » 14 Joulu 2019, 02:57

Mitäslimppailet kirjoitti:
14 Joulu 2019, 00:50

Maanantaina pohjoisesta etelään kohti ja cassulla tulee varmaan pyörittyä muutamaan otteeseen. Huomenna tosin ensiksi Rollon kinkkuturnauksen kimppuun :-D Itse olen semmoinen livepaisti, et varmaan riidit löytää jokainen :-'
Last longer betsiä kinkkuturnaukseen? :beer2:
I hate morning people
and mornings
and people

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 16 Joulu 2019, 10:00

Joulukuussa muutamia hyviä rahastuksia tullut
Mikäli oli TrophyHuntiin tarkoitus nämä saada niin vähintään lobbysta kuva kaivattaisiin myöskin. Nyt ei hajuakaan milloin on pytytetty ja millä nikillä ja minkäkokoinen field ollut :)
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV

Mitäslimppailet

Viesti Kirjoittaja Mitäslimppailet » 19 Joulu 2019, 13:08

Lettuhattu kirjoitti:
14 Joulu 2019, 02:57

Last longer betsiä kinkkuturnaukseen? :beer2:
Sori, en oo käyny foorumilla #-o Ens kerralla sit!

Mitäslimppailet

Viesti Kirjoittaja Mitäslimppailet » 19 Joulu 2019, 13:12

Detru kirjoitti:
16 Joulu 2019, 10:00
Joulukuussa muutamia hyviä rahastuksia tullut
Mikäli oli TrophyHuntiin tarkoitus nämä saada niin vähintään lobbysta kuva kaivattaisiin myöskin. Nyt ei hajuakaan milloin on pytytetty ja millä nikillä ja minkäkokoinen field ollut :)
En osallistu trophyyn, ei tule tämän vuoden puolella paljoakaan enää pelejä joten antaa muiden kerätä pisteet :)

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 24 Joulu 2019, 05:26

Hyvää joulua
nikkipe

Mitäslimppailet

Viesti Kirjoittaja Mitäslimppailet » 14 Tammi 2020, 22:13

nikkipe kirjoitti:
24 Joulu 2019, 05:26
Hyvää joulua
Hyvää uuttavuotta sinnekin!

Mitäslimppailet

Viesti Kirjoittaja Mitäslimppailet » 14 Tammi 2020, 22:15

Nabs! On se mukavaa, et sai vuoden aloittaa ihan mukavalla pytyllä :)
Liitteet
Näyttökuva (193).png

Mitäslimppailet

Viesti Kirjoittaja Mitäslimppailet » 19 Tammi 2020, 23:57

Harmittavasti jäätiin kakkoseksi. UCOP pytystä flipattiin varmaan 3 kertaan, mutta ei käyny hyvät. Ois ollu kyllä kiva viedä toi päätyyn, mut tuohon nyt tyydyttiin. Onhan tässä vielä päiviä aikaa pyttyjä jahdata :)
Liitteet
Näyttökuva (196).png
Näyttökuva (196).png (151.28 KiB) Katsottu 6497 kertaa

Mitäslimppailet

Viesti Kirjoittaja Mitäslimppailet » 23 Helmi 2020, 01:14

Pitäisköhän sitä välillä jotain raapustaa O:)

Pokeri ja HÄPEÄ

Mä oon aina miettinyt, että miksi häpeän pokerin peluuta. Aloitin pokerin 17-vuotiaana ja rakastuin heti lajiin. Ensimmäisinä vuosina piilottelin harrastustani omilta vanhemmiltaan mahdollisimman pitkään, aina siihen asti, kun 20 vuotiaana muutin omilleni. Tiesin silloin aloittaessani, että pokeri ei ole tuuripeliä, vaan taitopeliä ja olen siitä lähtien ollut voittava pokerin pelaaja. Summat tietenkin olivat siihen aikaan vain muutamia kymppejä/satasia kuussa, mutta kyllä niistä sai aivan uskomattomia kiksejä, kun tunsi itsensä voittavaksi pokerin pelaajaksi.

Siitä sitten itse asiaan. Sain kuulla näinä vuosina vanhemmiltani aika karskeata kielenkäyttöä sekä syyllistämistä tätä harrastusta kohtaan. Vaikka kuinka selittelin silloin läheiselleni mitä pokeri on, ja että sitä voi opiskella kuin ihan mitä tahansa muutakin ammattia, mutta ei. Noina aikoina olin aika ahdistunut juuri sen takia, että en saanut ymmärrystä. Vanhempani ovat kuitenkin olleet todella hienoja, mutta pokeriin suhtautumisen he olisivat voineet hoitaa toisella tavalla tai edes suostunut kuuntelemaan. Sen kyllä myönnän, että ylioppilaskirjoitukseni hieman kärsivät pelaamisestani. Samoin hiihto harrastukseni. Ei sitä intohimolleensa voi mitään. Tuohon aikaan hiihdin vielä kilpaa, mutta vuosi sitten lopetin. Pokerin ja kilpaurheilun harrastaminen on aika raskasta, tuli sekin koettua.

Monet illat 17-19 vuotiaana omassa huoneessani olin "tekeväni" jotain "järkevää", vaikka todellisuudessa RAY:n vanhat kunnon euron mökkihöperöt ja euron alkuillat pyörivät tiivaaseen tahtiin. Tästä tuli kierre, että valehtelin todella paljon vanhemmilleni pelaamisestani. Aina kun oveni avattiin suljin heti softat, jotta vanhempani eivät näkisi pöytien pyörivän. Jos he näkivät, sain kuulla siitä huutosaarnaa, eikä se varmasti tehnyt hyvää tuohon aikaa omalle itsetunnolle. Huomasin myös tuohon aikaan, että he tulivat vain välillä "käymään" huoneessani, vaikka todellisuudessa he vain tarkistivat ettei se laita tienattuja kesärahojaan pöytiin. Varmasti aika monella nuoremmalla pokerin pelaajalla on hankaluuksia kertoa pokerista vanhemmilleen. Omalla kohdallani se oli aikamoista lyttäämistä ja mollaamista. Tietenkin veli ja kaverit ottivat harrastukseni enemmän kuin positiivisesti. Kuitenkin tuntuu oudolta, että noina aikoina jatkoin pokerin pelaamista, sillä mielikuvat niiltä ajoilta ovat kyllä vähän hirvittävät. Sairastuin tuon jälkeen masennukseen. Vaikka osa blogin lukijoista tunteekin minut, eikä tiedä asiasta mitään, niin kyllä. Olen sairastanut masennuksen, mutta tällä hetkellä menee hyvin. Siksi rohkasenkin teitä kaikkia nuoria junnuja, jotka aloitelette pelaamaan. Koittakaa saada läheisenne ymmärtämään tavalla tai toisella, jos pokeria otatte hieman enemmän vakavammin.

Asiassa on ristiriita. läheiset oikeasti tahtoivat minulle vain hyvää pitäessäni minut pois pöydistä, vaikka loppujen lopuksi se oli juuri päinvastoin. Kuulostaa aika hullulta.

Nykyään omista pokeriharrastuksista on todella vaikea kertoa uusille tuttavuuksille. En sitten tiedä juontaako voimakas häpeä juuri tuolta vanhempien puolelta, jota sain kuulla aika pitkään. Koitin silloin olla välittämättä asiasta, mutta kun asui samankaton alla niin ei niiltä tunteilta vain voinut silloin välttyä. Nykyään vanhemmat kyllä ottavat ihan positiivisesti asian, kun olen heille joutunut moneen kertaa "todistelemaan".

Asiasta toiseen. Tänään kävin pelaamassa pokeriuran neljännen liveturnauksen Rovaniemen feel vegasissa. Miltein päästiin päätyyn asti. 2 sija ja vajaa 1k taisi tulla. Huomaa, että en ole pelaillut liveä juuri ollenkaan, kun kerran kippasin BB:lt kun sb makso, katsoin siis itseni olevan sb =D> . Jotenkin on todella vaikeaa hahmottaa stackeja ja blindeja livenä. Pitää vain totutella enemmän peliin, niin eiköhän noilta virheiltä voida välttyä :-D
Nettipelit mennyt kans ihan ok. Helmikuussa ei tällä kertaan ole saatu yli 2k rahastuksia, mutta pakko se on yks näyttökuva laittaa tältä kuulta, jotta pysytään ajatuksessa "ei postausta ilman näyttökuvaa", joten tuttuun tapaan :-D

Parin viikon päästä jatketaan live sääntöjen harjoittelua hiphop holdemissa Helsingissä, samalla käyden sukuloimassa.
Liitteet
Näyttökuva (204).png
Näyttökuva (204).png (201.4 KiB) Katsottu 6111 kertaa

Aamukasa

Viesti Kirjoittaja Aamukasa » 23 Helmi 2020, 23:29

Gz komee pönikkä! Tsekkaa discordis kuhan kerkiit :)
Se, mitä turnilla reppaa sen riverillä omistaa.

Mitäslimppailet

Viesti Kirjoittaja Mitäslimppailet » 14 Huhti 2020, 15:08

Hieman kuulumisia!

Kevät on sujunut hurjaa vauhtia ja kesä kolkuttaa jo niskan takana. On tullut kevään aikana käytyä ahkerasti Ylläksen ja Saariselän seutuvilla. Ei nyt ihan joka viikonloppu kuitenkaan :-D Mutta näin keväällä pohjoinen kyllä antaa parastaan. Valoisuus ja lumi on keväällä komeaa katsottavaa! Itse olen aina nauttinut omasta rauhasta ja lapin luonto on yksi henkireikä, mikä pitää pääni kasassa niin pokeri rintamalla kuin muissa elämän myllerryksissä. Jännä tilanne siinä mielessä kun viime viikonloppu käväisin pohjoisemmassa ja hiihtokeskukset aivan autioina, mutta saa ainakin rauhassa hiihdellä! Eniten harmittaa niiden pienten latukahviloiden sulkeminen. Niistä on nuorempana niin hyviä muistoja, kun seuran kanssa vietettiin niissä aikaa. Nyt ei vaan päässyt fiilistelemään niistä tunnelmista tänä keväänä. Taitaa lähestyä 2000km hiihtokilometrejä tältä talvelta. Muinoin kyllä tuli roimasti enemmänkin, mutta näin kuntoilijaksi täytyy olla tyytyväinen :) Kesäksi on suunnitteilla kuukauden reissu Suomen käsivarressa ja siitä aina matkaen lofooteille asti. Matkalla ei siis mitään mukavuuksia ole näillä näkymin, joten ihan teltta meiningin täytyisi pärjätä kuukausi. Eiköhän tuossa ajassa pää tyhjennetä jo ihan hyvään malliin! 8-[ Innolla odottelen tuota reissua. Viime kesänä tulikin jo tehtyä samanmoinen matka, mutta tällä kertaa lähdetään hieman eri suuntiin. Lofooteilla en ole vielä koskaan käynyt, kuullut vain tarinoita. Mutta kesällä korkataan sekin!
20200411_190320 (2).jpg
Pokerissa on ehkä parhaimmat pelit tällä hetkellä, mitä omaan muistiin mahtuu. Nyt jos koskaan olisi paras aika painaa max volat sisään. Talven aikana joitain asioita ollaan tehty oikein, kun alkuvuosi lähtenyt tavoitetteisiin nähden juuri niin mitä olen toivonutkin. Paljon on vielä tekemistä ja tulevaisuudessa teoria puolta olisi tarkoitus alkaa jauhaa enemmän. Paisti muuveja löytyy vielä kylliksi, mutta eiköhän pikku hiljaa mennä etiäpäin :) Gl kaikille "korona peleille" ja hyvää kevättä kaikille foorumilaisille!
Liitteet
Näyttökuva (250).png
Näyttökuva (231).png
Näyttökuva (231).png (114.92 KiB) Katsottu 4329 kertaa
Näyttökuva (272).png
Näyttökuva (272).png (286.26 KiB) Katsottu 4329 kertaa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”