Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

ViestiKirjoittaja KissMyBass81 » 15.03.2019 3:08

Ei nyt olla vaatimattomia, onhan toi monen kilon pytty!
KissMyBass81

Käyttäjän avatar
Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 15.03.2019 15:17

Peruspytty taitaa olla lähellä 17k(g) :lol:
Kauris84

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 25.03.2019 4:11

Olihan se monen kilon terassipytty joo, ja pari pienempääkin tuli tänä viikonloppuna. Taidan keskittää kyllä pokerin pelaamista enemmän viikonloppuihin, vaikka olenkin vapaa pelaamaan milloin haluan. Viikonloppuisin kuitenkin eniten kalaa liikkeellä. Yritän luoda enemmän rutiineja elämääni, ja siinä voisi olla yksi rutiini tai aikataulu, että arkena enemmän kirjoittamista ja viikonloppuisin pokeria.

Tänään tuli ehkä jotenkin yritettyä liikaa, ja sunnuntaisin myös usein on liikaa odotuksia. Jaaa teknisiä ongelmiahan on riittänyt, perjantaina 888 kaatu ainakin tunniks ja oli neljä pöytää niin kaikki oli melkein blindautunu tyhjiin ku alko toimii. Että taidanpa laittaa valitusviestiä menemään.

En ollut tänä viikonloppuna omaan peliin aivan tyytyväinen joka tilanteessa, oli myös liikaa pöytiä välillä ja eestaas huitomista. Eilen yhden potin voitosta piti oikein todeta omasta pelistä (eikä löysämulkkujen), että "paskuus palkittiin", vaikka itse asiassa niinhän ei saisi tehdä, siis moittia itseään pelin aikana. Mutta miten voi sitten merkata huonoja käsiä pt4:llä, jos ei tietoisesti totea pelanneensa jotain kättä huonosti? :-k

Muistin myöskin merkkailla käsiä (aivotoiminta parantunut tosiaan, jossain vaiheessa käsien merkkailu jäi kokonaan) ja otin screenshotteja tilanteista mitä pitää laskea HRC:llä. Työkalut löytyy millä peliä voi parantaa. Nykyään pyrin keskittymään aina positiivisiin asioihin, koska uskon vetovoiman lakiin. Siksipä hehkutan pytyillä, ja huomenna vain kyylään striimistä Korpisoturin megaturnauksen day 2:sta! Omista peleistä taukoa, mun on muutenkin ihan mahdoton oikeesti seurata mitään striimikäsiä ja pelata itse samaan aikaan, saati ettei se chätin vahtaaminen vaikuttaisi sitten omaan pelaamiseen.

Vamospytty.png
Vamos-pytty vihdoin!
Vamospytty.png (57.51 KIB) Katsottu 3304 kertaa

03.23.ipoker300gtdsuperturbo.png
Turbopytty ipokalta
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 25.03.2019 11:35

Kannattaa myös merkata PT4:llä käsiä jotka voitit tai jotka pelasit mielestäsi hyvin, eli kädet joissa on vähääkään tunne että menikö se nyt ihan putkeen vaikka käden voittaisikin, näistä saa kans hyvää infoa läpikäymällä jälkeenpäin. Tulee itse ainakin merkattua aivan liian vähän käsiä joissa ehkä sittenkin olisi pitänyt pelata toisin mutta joka tyydyttää sillä hetkellä koska potti tulee himaan :D

Hienoja pyttyjä!
Kauris84

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 25.03.2019 22:02

Kauris84 kirjoitti:Kannattaa myös merkata PT4:llä käsiä jotka voitit tai jotka pelasit mielestäsi hyvin, eli kädet joissa on vähääkään tunne että menikö se nyt ihan putkeen vaikka käden voittaisikin, näistä saa kans hyvää infoa läpikäymällä jälkeenpäin. Tulee itse ainakin merkattua aivan liian vähän käsiä joissa ehkä sittenkin olisi pitänyt pelata toisin mutta joka tyydyttää sillä hetkellä koska potti tulee himaan :D

Hienoja pyttyjä!

Kiitos! Ilman muuta merkkaan myös hyviä käsiä, siis sellaisia mitkä pelasin mielestäni oikein (liittyen johonkin tilanteeseen missä on aiemmin ollut ongelmia). Ja merkkaan myös outoja käsiä mistä ei oikein ota selvää, pt4:ssä kun on myös tagi "strange hand". Nykyään en oikein tyydyty vain pelkästään pottien voitosta, jos pelasin omasta mielestä paskasti. Eli pyrin koko ajan siirtämään enemmän tyydytystä siihen, mikä tuottaa pitkällä aikavälillä eikä lyhyellä. Niin teen kaikessa muussakin. Olihan Konmari-projektikin varmasti lyhyen aikavälin -ev, menetin paljon equityä, mutta loppuelämän kannalta äärimmäisen +ev juttu.
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 26.03.2019 10:57

PT4 pystyy tekemään myös itse nuo tagit että sitten voi kaivella käsiä eri tageilla. Esim. itellä oli joskus tuon näköset: Kuva

Löytyvät kohdasta "Configure-> tags". Muutin tuohon omanlaiset kun en tiedä mitä käsiä laittaisin esim. "good hand" kohtaan :D
Kauris84

ViestiKirjoittaja vlarmrghulis » 26.03.2019 21:32

Kauris84 kirjoitti:PT4 pystyy tekemään myös itse nuo tagit että sitten voi kaivella käsiä eri tageilla. Esim. itellä oli joskus tuon näköset: Kuva

Löytyvät kohdasta "Configure-> tags". Muutin tuohon omanlaiset kun en tiedä mitä käsiä laittaisin esim. "good hand" kohtaan :D

Mä lisäilin kanssa noita omia tägejä tohon listaan lisää, ongelmana tosin on että vaikka ne tuossa listassa näkyy niin itse pöydässä kun meen pelattuun käteen ja klikkaan "Tag a hand" tjsp. niin se näyttää kuitenkin ainoastaan nuo oletustagit eikä ollenkaan niitä omia tägejä mitkä oon lisännyt. Osaatkohan Kauris kertoa mistä johtunee, puuttuuko multa joku tärkeä täppä taas jostain vai onkohan joku trialiin liittyvä ominaisuusblokki? :-k Oon käyttänyt alle viikon PT4 eli melko nobo vielä että mistä löytyy mitäkin.
vlarmrghulis

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 27.03.2019 8:48

Se johtuu melko varmasti trialista koska trialin kanssa sä et voi tehdä juurikaan mitään, ei pitäisi esim. voida tuoda custom statsejakaan, eli softa on vain peruna ilman lisenssiä.
Kauris84

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 01.04.2019 1:56

Heh, löysämulkero onkin hyvä lisäys.

Tänään sunnuntai-illan taikaa, VIHDOIN ensimmäinen nelinumeroinen rahastukseni (jos ei lasketa turnauspakettivoittoja)!! Jiihaa! Pytty ois tietty ollut vielä kivempi, mutta ei tästä kutossijasta valittaa voi. Kylläpä muuten Partypokerillakin voi voittaa! Olen alkanut lämmetä taas Partylle, ja nyt vasta lämpeninkin.

Voitin tähän 33 dollarin Powerseries-turnaukseen lipun spinnarista. Vieläpä ilman HUDia pelasin tämän turneen, koska mulla on vain pienten binien turnauksiin riittävä PT4. Taidanpa todellakin pelata lisää Powerseries-turnauksia, ja mulla onkin vielä spinnareista voitetut toinen 33 dollarin lippu ja 55 dollarin lippu.

Aprillipilaa tämä ei ole, ja tässä todistekin siitä:

ekanelinumeroinen.png
ekanelinumeroinen.png (39.27 KIB) Katsottu 1803 kertaa

Kylläpäs taas tuntuukin hyvältä! Kiitos Pokerijumala! (h)
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Detru » 01.04.2019 11:28

(h) (h)
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja
Detru

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Maikki » 01.04.2019 11:51

Hieno rahastus onnea!
Maikki

ViestiKirjoittaja PokerBastard » 01.04.2019 18:18

Onnittelut nelinumeroiset pytyt tuntuu kyllä aina hyvältä. =D>
PokerBastard

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 11.05.2019 11:30

Eilen sitten katsoin Baban ja Peeksan striimiä. Tuoliturnauksesta en ollut kuullut etukäteen, ja Olybetillä oli kassa katki, 1,65€ pelitilillä. Deposin sitten 50€ ja reggasin turnaukseen. Olin haaveillut jo pitkään pelituolista, sillä vanha toimistotuolini on kyllä kohtuu ergonominen, mutta ei läheskään pelituolin veroinen.

Pääsin chipleadiin ennen finua ja ilmoitinkin jo voittavani tuolin itselleni. Unelma oli vähällä kaatua kun törmättiin AQ < TT. Suurin osa stäkistä meni ja jäi hädin tuskin 10bb. Alimmillaan oli vain 6bb. Sieltä kuitenkin noustiin ja melko tasaväkisenä alkaneen HUPin jälkeen voittoon!

Lunastettiin siis satku ja mikä tärkeintä, TUOLI! Sitä eivät striimaajat osanneet sanoa miten tuoli toimitetaan, mutta eiköhän se selviä. Näyttökuvaa pytystä ei nyt ole, koska kirjoitan tätä kännykällä, mutta laitan kyllä kuvan pelituolista kun olen sen saanut!

(c) (d) (h) (s)

Toinen aihe ei varsinaisesti liity pokeriin, paitsi että lupasin Korpisoturin striimissä laittaa raporttia Tähtien Sota -juomapelistä. Toteutin sen pääsiäisenä. Löysin vanhasta Tähtien Sota -fanikerhon lehdestä Tähtien Sota -juomapelin ohjeet. Ideana oli siis katsoa kaikki kolme klassisen trilogian elokuvaa putkeen, ja ottaa huikkaa aina niissä kohdissa mitkä oli juomapelin ohjeisiin listattu.

Valmistauduttu oli hyvin ja mieskin tuli katsomaan leffoja, mutta ei osallistunut juomapeliin. Jo Uuden toivon alussa totesin, että huikkaa vaativia kohtia on aika paljon. Pitäisikö esim. ottaa huikkaa koko ajan kun Prinsessa Leia on ruudussa, koska hänellä oli peittävä asu?

Mansikkalikööri alkoi pian maistua liikaa alkoholilta ja sekoitin siihen muumilimua. Leffa ei ollut edennyt puoliväliinkään, kun alkoi jo vähän ärsyttää, että piti vahdata huikkaa vaativia kohtia. Ekan leffan loppuun jaksoin kuitenkin vielä lipittää.

Totesin, etten oikeastaan halunnut juoda enempää viinaa, vaan teki mieli vihreää teetä. Jo ennen Imperiumin vastaiskua siis luovuin leikistä. Halusin vain katsoa leffaa enkä vahdata milloin pitää juoda.

Imperiumin vastaiskun katsoin siis teetä juoden, ja Jedin paluuta emme enää jaksaneetkaan katsoa, koska oli sen verran myöhä. Tähtien Sota juomapeli ei siis ollut menestys, koska a. En tykkää juoda paljoa viinaa. b Haluan vain katsoa leffaa enkä pysty keskittymään samaan aikaan miettimään mitään.

Mies sanoi arvanneensa, etten jaksaisi juomapeliä loppuun. Taas kerran se tunsi mut paremmin kuin minä itse!

Tässä linkki englanninkielisiin Star Wars -juomapelin sääntöihin. En saanut tähän liitettyä ottamaani kuvaa suomenkielisistä säännöistä.

http://www.comedycorner.org/82.html
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja peeksa » 11.05.2019 11:55

KiraKirAxu kirjoitti:Lunastettiin siis satku ja mikä tärkeintä, TUOLI! Sitä eivät striimaajat osanneet sanoa miten tuoli toimitetaan, mutta eiköhän se selviä.

Yes, tuoli meni oikeaan osoitteeseen. Rouva Kira laittoi ainakin tämän toisen striimajan kunnolla nivaskaan turnausksessa pariinkin otteeseen ja lopulta flipillä tiputtikin. Toivottavasti tuoli löytää perille nopealla aikataululla.
peeksa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 16.06.2019 18:07

Tuoli on todellakin saapunut, ja osasin jopa koota sen itse. Tyylikäshän tämä on kuin mikä, näyttää ihan avaruusaluksen kapteenin tuolilta tai vastaavalta. Tämä on oikein XL-tuoli, joten hieman epäilytti josko näin kohtuu kääpiökokoinen käyttäjä tuoliin sopii. Mutta kyllä minä sovin.

Käsituet kylläkin ovat alimmassa asennossa, ja ovat hieman kaukana toisistaan. Toisaalta pidän kovasti leveästä istuinosasta, jossa mahdun istumaan risti-istunnassa. Vanhassa toimistotuolissa mahduin vain puoli risti-istuntaan. Tuolin korkeuden saa myös tarpeeksi alas, että jalat yltäisivät kunnolla maahan. Mutta en pidä sitä niin alhaalla, koska tietokonetasoni taas on liian korkealla. Pidänkin kyllä jalkoja jalkatuen päällä tai risti-istunnassa, joten niiden ei tarvitsekaan yltää tukevasti maahan.

Huippumukava tuoli, plussaa myös siitä että keinuu vähän. Tykkään kovasti keinuvista tuoleista. Ainoa mikä tässä tuolissa on oikeasti liian korkealla minulle on niskatyyny. Ei ole ehkä kovin ergonomista, että joutuu koko ajan päällään nykimään niskatyynyä alaspäin. Mutta tämän ongelman pystyn kyllä korjaamaan. Fiksaan jonkun kiinnityssysteemin kuminauhaan ja laitan niskatyynyn alemmas silleen, että se kuminauha menee tuolta selkänojan rei´istä läpi eikä selkänojan yli.

Tässäpä kuvia komeudesta:

20190616_183010.jpg

20190616_183025.jpg
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Blogit