Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 28.10.2019 22:31

Helou, laitoin kirjasta toimeksiannon menemään. Eli käsikirjoitus on lähetetty! Ilmoitan heti kun kirja on tilattavissa kirjakaupoista. Ilmeisesti siihen menee ainakin viikko; tuolla lukee että lähettävät kirjan tiedot kauppoihin kahden pvän sisällä toimeksiannon teosta ja sen jälkeen menee 5-7 pvää että kirja on tilattavissa. Kirja tulee ilmestymään myös e-kirjana, mutta siihen menee vähän kauemmin kuin painetun kirjan ilmestymiseen.

Seksualisoi pelisi -kirjaan tuli kuin tulikin yli 100 sivua ja siinä on lisäksi useita värikuvia. Tämä toki lisää painokustannuksia, joten hinta muotoutui vähän kalliimmaksi kuin alun perin suunnittelin. Jotainhan mulle täytyy jäädä käteenkin. Eli painetun kirjan hinnaksi päädyin laittamaan 14,90 euroa. Ei hinta siis vieläkään päätä huimaa. E-kirja maksaa 5,99 euroa, mutta sitä myydään ensimmäiset 2 vkoa ilmestymisestä kampanjahintaan 4,99 euroa.

Kirja tulee siis todennäköisesti olemaan tarjolla useimmissa kirjakaupoissa tilauksesta sekä Bod (Books on Demand) -kirjakaupassa. Kannustan toki hankkimaan kirjan Books on Demand -kirjakaupasta, koska saan enemmän kirjailijapalkkiota Bod-kirjakaupan kautta myydyistä kappaleista. :) Books on Demandin ideana siis on, että kirjaa painetaan vain tilauksesta, eli kun tilaat kirjan, se painetaan ja toimitetaan sinulle.

Nimmaripainoksen tilanneille ja itselleni tilaan muutaman kappaleen omaan käyttööni. Toimitan ne teille sitten henkilökohtaisesti ketkä tilasitte nimmaripainoksia! Eli KissMyBass, Detru ja Korpisoturi.

Mutta minä ilmoitan täällä sitten heti kun saan tiedon että kirja on tilattavissa!
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja sharkie » 29.10.2019 9:30

KiraKirAxu kirjoitti:
Seksualisoi pelisi -kirjaan tuli kuin tulikin yli 100 sivua ja siinä on lisäksi useita värikuvia.

Kuvia löysistä pilluista ja mulkuista? Mistä sait mallit? Tää on pakko saada :tup:
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja LongJohn » 29.10.2019 9:52

Mihin E-kirja tulee? Amazon?
LongJohn

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 29.10.2019 13:05

sharkie kirjoitti:
KiraKirAxu kirjoitti:
Seksualisoi pelisi -kirjaan tuli kuin tulikin yli 100 sivua ja siinä on lisäksi useita värikuvia.

Kuvia löysistä pilluista ja mulkuista? Mistä sait mallit? Tää on pakko saada :tup:

Nice! No ei sentään genitaalikuvia. Mutta aihepiiriin liittyvää kuvitusta kuitenkin. Olen tehnyt kuvat itse Canva-ohjelmalla. Tän tapaista settiä:

Seksikkäät turnaukset.png
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 29.10.2019 13:11

LongJohn kirjoitti:Mihin E-kirja tulee? Amazon?

Books on Demandin sivuilla lukee, että e-kirja tulee myyntiin mm. seuraaviin kauppoihin: Amazon, booky.fi, adlibris.fi, Elisa kirja, Apple ibookstore, Google Play. Mutta laitoin viestiä asiakaspalveluun ja kysyin mihin kauppoihin e-kirja tarkalleen tuleekaan. Infoan kun vastaavat. E-kirja ilmestyy 2 vkon sisällä painetun kirjan julkaisusta.
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 29.10.2019 15:39

sharkie kirjoitti:
KiraKirAxu kirjoitti:

Taas on todistettu että ne pillut ja mulkut myy... :lol: Tänne kans yks! :beer2:
Kauris84

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 30.10.2019 13:28

Kirja on nyt hyväksytty painoon (kyllä vain, ei ole siis liian pervo painettavaksi sentään!) ja pitäisi tulla kirjakaupoista tilattavaksi muutaman päivän sisällä.

Toinen tilitys ei liity kirjaan eikä ole yhtä positiivinen. Kirja siis hyväksyttiin painoon, mutta ajokoe hylättiin. :( Jännitin niin paljon, että pieleen meni. Ja vielä sellaiset jutut missä ei ole normaalisti ollut ongelmia, eli käytin vaihteita väärin ja auto sammui keskelle tietä koska väärä vaihde. Kolme ajotuntia varattu lisää ja 2 vkon päästä uus ajokoe, mutta nyt on kyllä täysin epäonnistunut olo ja jäi kammo koko kokeesta. Neljästä osa-alueesta yhdestä arvosana 4 ja yhdestä 3, eli ei sentään ihan kaikki mennyt pieleen, mutta arviointipalautteesta ei jäänyt sellaista kuvaa, että olisin tehnyt mitään oikein. Etenkään kirjallisesta. Suullisestakin tuli sellainen olo, että se sanoi yhden positiivisen asian vain ettei mulla olisi niin paha mieli. No ei auttanut. Nyt on kyllä itsetunto taas nollassa ja käsitys itsestä kuljettajana.

Opettaja sanoi ettei kannata jäädä murehtimaan, mutta olen vain itkenyt ja sättinyt itseäni tunteja. Jotenkin tiesin että mokaan jännityksen takia. Mutta se koetilanne oli vielä kamalampi kuin luulin. Siis itse koehan oli helppo, ei edes moottoritiellä ajoa jne. Eli täydet mahdollisuudet ois ollu päästä läpi jos en ois ollu niin hermona. Miten siinä ei ois hermona kun inssiukko istuu vieressä ja koko ajan tuntuu että sen mielestä oon paska. Ja palautteestakin jäi sellainen olo että ihan paska olin, vaikka tein vain yhden sellaisen virheen joka oli hylkäysperuste, eli se vaihdehomma. Mutta kun se siihen päälle vielä selitti jotain että "oli vähän epävarmaa" niin se nyt ainakin takaa sen, että se on sitten epävarmaa jatkossakin. Ihan painajaista.

Ja nyt varmaan olisi hyvä ajatella, että toinen koe on sitten helpompi, mutta olisikin. Eka jännitti liikaa, mutta nyt jännittää sitten toinenkin, koska eka oli niin painajaismainen ja jäi jo siitä tilanteesta traumat. Sit jos vielä on taas se sama ukko jonka tietää jo pitävän mua paskana.
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokrec » 30.10.2019 13:51

Faktahan on se että inssin tehtävä ei ole päästää läpi, vaan varmistaa että kuljettaja on valmis liikenteeseen. Niinkuin itsekin huomaat, sä et vielä ole.

Fakta on myös se, että myös susta tulee hyvä kuski. Jos pystyt ajamaan jossain syrjässä, ja harjoitteleen esim. tuota vaihteiden vaihtoa, äkkiä sä opit. Itse rauhassa opetellen on ihan eri kuin se että joku vieressä kyttää. Sit kun saat riittävän varmuuden sujuvaan ajamiseen.

Tottakai harmittaa että aikaa ja rahaakin kuluu uusiin ajotunteihin, mutta sun parhaaksesi varmasti on että näin kävi ja treenaat lisää.

Kyllä sä ehdit elämässäsi ajeleen, tsemppiä O:)
Pokrec

ViestiKirjoittaja Maikki » 30.10.2019 14:00

Voi ei. :unsure:
Mä kerron mun tarinani jospa vähän helpottaisi.
Olin 17v kun aloin ajaa ajokorttiaB/C . Alkuun sujui ihan hyvin ja sain ajotunnit käytyä suurimmaksi osaksi , teoria tunneilla olin ihan pihalla enkä jaksanut keskittyä. Sitten tulikin joku monen kuukauden tauko ja ajoin viimeiset ajotunnit 18v. Siitä sitten kirjallisiin tyyliin tiedoilla et autossa on neljä rengasta.
Ihan ensimmäiseksi ilmoitin katsastuskonttorilla että kun olen kaksi kielinen niin en oikein ymmärrä kysymyksiä. Jolloin virkailua kysyi mikä se toinen kieli on? Vastasin että ruotsi. Noooh meillä on ruotsiksikin nämä kysymykset. Johon vastasin että en oikein ymmärrä sitäkään. No lopulta asia kääntyi niin että lupasivat että saan tehdä kokeen ilman aikarajoituksia. Istuin varmaan siellä tekemässä sitä koetta pari tuntia. Jossain vaiheessa joku nuori kundi tuli huoneeseen ja alkoi neuvoa minua. Etkö sä todellakaan tajua miten päin se auto laitetaan siihen ruutuun jos viivat on vinot ym.. En olisi varmasti päässyt läpi ilman sitä apua.
Inssikään ei mennyt ihan putkeen ekalla kerralla ja joutuin uusimaan sen. Painelin suoraan motarille ilman kiihdytyskaistaa ja hajotin lopulta autosta pölykapselitkin kun ajoin jossain kulmikkaassa kaarteessa auton päin sitä asvaltin reunaa. No seuraavalla yrityksellä runnattiin sentään kortti taskuun.
Samoihin aikoihin oli tuon inssin kanssa oli Imatralla BB-viikot ja törmäsin mun autokoulun omistajaan että ajo-opettajaan. Se oli kohtuu tukevassa humalassa ja alkoi avautua kuin oli aina käynyt ihan kuumana miuhun niillä tunneilla. Lopulta se tarttui perseestä kiinni ja sen vaimo tuli samalla paikalle ja kaatoi juomat sen päähän. Pahoittelin kovasti ja sanoin etten ole mitenkään edes auttanut tätä tilannetta. Vaimo oli kyllä ihan raivona. No jos asiasta pitää löytää jota hyväänkin niin tämä kyseinen herra taisi hävetä tapahtunutta niin paljoin ettei lähettänyt mulle ikinä autokoulun laskua edes. Ja olihan se hauskaa kun jäi nuorena enemmän rahaa bailaamiseen.

P.s.Nopee kirjoitus sisältää varmasti paljon virheitä.
P:P:S Kira voisin ottaa itsekin nimmari kirjan jos niitä on. Ihan huikea juttu tämä. Olen tosi ylpeä!
Maikki

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 30.10.2019 14:04

Pokrec kirjoitti:Faktahan on se että inssin tehtävä ei ole päästää läpi, vaan varmistaa että kuljettaja on valmis liikenteeseen. Niinkuin itsekin huomaat, sä et vielä ole.

Fakta on myös se, että myös susta tulee hyvä kuski. Jos pystyt ajamaan jossain syrjässä, ja harjoitteleen esim. tuota vaihteiden vaihtoa, äkkiä sä opit. Itse rauhassa opetellen on ihan eri kuin se että joku vieressä kyttää. Sit kun saat riittävän varmuuden sujuvaan ajamiseen.

Tottakai harmittaa että aikaa ja rahaakin kuluu uusiin ajotunteihin, mutta sun parhaaksesi varmasti on että näin kävi ja treenaat lisää.

Kyllä sä ehdit elämässäsi ajeleen, tsemppiä O:)

Kiitos. Niin no, mullahan ei ole ajotunneilla tullut mitään tuollaisia vaihdepelleilyjä pitkään aikaan, eli johtui paniikista. Ja kun tuo vaihdehomma oli ainoa kunnon virhe, niin jännitys oli se mikä homman pilasi. Ja olen jo yli 3-kymppinen että joo.
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokrec » 30.10.2019 14:10

No, hieman varmuuttahan tuo vielä kaipaa, paniikki ei oikein ole hyvä kaveri liikenteessä, ei itselle eikä muille.

Kyllä se yli kolmekymppinenkin oppii, ja kehittyy...mut joo, kyllä sä tiedät että sä hoidat ton ja sit on aikaa ajella O:)

Ja ei se epäonnistuminen oo mitään, kaikki mokaa vähän joskus.
Pokrec

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 30.10.2019 14:14

Maikki kirjoitti:Voi ei. :unsure:
Mä kerron mun tarinani jospa vähän helpottaisi.
Olin 17v kun aloin ajaa ajokorttiaB/C . Alkuun sujui ihan hyvin ja sain ajotunnit käytyä suurimmaksi osaksi , teoria tunneilla olin ihan pihalla enkä jaksanut keskittyä. Sitten tulikin joku monen kuukauden tauko ja ajoin viimeiset ajotunnit 18v. Siitä sitten kirjallisiin tyyliin tiedoilla et autossa on neljä rengasta.
Ihan ensimmäiseksi ilmoitin katsastuskonttorilla että kun olen kaksi kielinen niin en oikein ymmärrä kysymyksiä. Jolloin virkailua kysyi mikä se toinen kieli on? Vastasin että ruotsi. Noooh meillä on ruotsiksikin nämä kysymykset. Johon vastasin että en oikein ymmärrä sitäkään. No lopulta asia kääntyi niin että lupasivat että saan tehdä kokeen ilman aikarajoituksia. Istuin varmaan siellä tekemässä sitä koetta pari tuntia. Jossain vaiheessa joku nuori kundi tuli huoneeseen ja alkoi neuvoa minua. Etkö sä todellakaan tajua miten päin se auto laitetaan siihen ruutuun jos viivat on vinot ym.. En olisi varmasti päässyt läpi ilman sitä apua.
Inssikään ei mennyt ihan putkeen ekalla kerralla ja joutuin uusimaan sen. Painelin suoraan motarille ilman kiihdytyskaistaa ja hajotin lopulta autosta pölykapselitkin kun ajoin jossain kulmikkaassa kaarteessa auton päin sitä asvaltin reunaa. No seuraavalla yrityksellä runnattiin sentään kortti taskuun.
Samoihin aikoihin oli tuon inssin kanssa oli Imatralla BB-viikot ja törmäsin mun autokoulun omistajaan että ajo-opettajaan. Se oli kohtuu tukevassa humalassa ja alkoi avautua kuin oli aina käynyt ihan kuumana miuhun niillä tunneilla. Lopulta se tarttui perseestä kiinni ja sen vaimo tuli samalla paikalle ja kaatoi juomat sen päähän. Pahoittelin kovasti ja sanoin etten ole mitenkään edes auttanut tätä tilannetta. Vaimo oli kyllä ihan raivona. No jos asiasta pitää löytää jota hyväänkin niin tämä kyseinen herra taisi hävetä tapahtunutta niin paljoin ettei lähettänyt mulle ikinä autokoulun laskua edes. Ja olihan se hauskaa kun jäi nuorena enemmän rahaa bailaamiseen.

P.s.Nopee kirjoitus sisältää varmasti paljon virheitä.
P:P:S Kira voisin ottaa itsekin nimmari kirjan jos niitä on. Ihan huikea juttu tämä. Olen tosi ylpeä!

Thx! Aika asiaton tuo ajo-opettajasi kännitouhu. :o Onneks mun ajo-opettaja on nainen... Mutta sä olit kuitenki 18-vuotiaana autokoulussa. Mä olen nyt yli 30-vuotiaana vasta autokoulussa, ja tästä hylsystä nyt jäi heti fiilis että olen liian vanha enkä ikinä saa korttia ja blaa blaa. Tietysti oli myös katastrofi mennä ajokokeeseen nyt kun on PMS eikä aivot toimi, ja myös masennus hylystä siksi moninkertainen. Tietty järjellä tiedän että moni ei pääse ekasta ajokokeesta läpi jo pelkästään jännityksen takia, ja kroonisena jännittäjänä ei mikään ihme että päädyin siihen joukkoon.

Kiitti! Ehdin jo tilaa noi omaan käyttöön tulevat kirjat, mutta jos ostat kirjan kirjakaupan kautta niin toki nimmarin siihen laitan jos nähdään jossain. :)
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 30.10.2019 14:15

Pokrec kirjoitti:No, hieman varmuuttahan tuo vielä kaipaa, paniikki ei oikein ole hyvä kaveri liikenteessä, ei itselle eikä muille.

Kyllä se yli kolmekymppinenkin oppii, ja kehittyy...mut joo, kyllä sä tiedät että sä hoidat ton ja sit on aikaa ajella O:)

Ja ei se epäonnistuminen oo mitään, kaikki mokaa vähän joskus.

Niin no se paniikki tuli siitä koetilanteesta että se ukko kyttää vieressä valmiina hylkäämään. Normaalistihan sellaista tilannetta ei koskaan ole muualla kuin ajokokeessa. Mutta ei voi mitään.
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 30.10.2019 17:02

Kira, 2 ohjetta:

Sä olet kuljettaja ja auto tekee just eikä melkein sen minkä sinä käsket sen tehdä, sinä ohjaat autoa, ei auto sinua. Ei sillä ole ns. "omaa tahtoa". Sun pitää olla ns. "osa sitä autoa".

Toinen, sun vieressä ei istu kukaan vääntämässä tai moittimassa mitä sä teet ratin takana, sä et aja sitä ihmistä varten, se ihminen siinä ei ole mitään silloin kun sä ajat autoa, sä sitä ajat ei kukaan muu, teidän välissä on seinä!
Sun pitää unohtaa vallan se mitä sen kartanlukijan tehtävä on, ei sun pidä välittää siitä ollenkaan, vielä vähemmän siitä mitä se ajattelee tai tekee kunhan ei häiritse sun ajoa. Sä et aja sitä inssiukkoa varten autoa vaan itseäsi varten että opit sen.

Eli siis sä olet siellä ihan yksin, sinä ja auto. Sä ohjaat sitä autoa, et silitä sitä kuin (edesmenneen papan sanoin) kipeetä vittua, vaan ohjaat sitä ja käsket sen tehdä niinku sinä teet.

Vielä yks extra: sitä kytkintä saa käyttää ja pitää käyttää. Autokoulussa opetetaan moottorijarrun käyttöä vähän turhankin paljon kun ensisijaisesti kannattaa opetella se että jos sä et tiedä mitä oot tekemässä tai tulee ajatuskatko, kytkintä pohjaan. Tästä ei tule hylkyä jos sä käytät kytkintä, jos se on sulle helpompaa. Tää on yks sellanen joka monelle tulee että mottorijarruttaessa auto sammuu ennen kun painaa kytkintä, tuo on ihan typerä ohjeistus. Erityisesti jos vähän vanhempi auto joka ei pysy tyhjäkäynnilläkään helposti.
Kauris84

ViestiKirjoittaja Inflaatio » 30.10.2019 17:28

Mulla tais mutsi ajaa kortin vasta yli 40v ja meniköhän inssi neljännellä vasta läpi. Eli kyllä se sieltä tulee ja hyvin vielä kerkeää!
Inflaatio

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit