Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
LongJohn

Re: Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 30 Loka 2019, 17:50

Inflaatio kirjoitti:Mulla tais mutsi ajaa kortin vasta yli 40v ja meniköhän inssi neljännellä vasta läpi. Eli kyllä se sieltä tulee ja hyvin vielä kerkeää!
Sama mun mutsilla, pääsi kolmannella, vissiin säälistä.
äksy xxx_yyy_

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 30 Loka 2019, 18:13

KiraKirAxu kirjoitti: Nice! No ei sentään genitaalikuvia. Mutta aihepiiriin liittyvää kuvitusta kuitenkin. Olen tehnyt kuvat itse Canva-ohjelmalla. Tän tapaista settiä:
Huikeen hienoja kuvia oot kyllä tehnyt!

Älä stressaa sitä ajokoetta,se kortti tulee sitten jossain vaiheessa for sure. Itelläkin ajoin kortin vähän vanhemmalla iällä ja ajo-opettaja haukku ajokokeen jälkeen ja moni haukkuu liikenteessä tänäkin päivänä :lol:
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 30 Loka 2019, 20:39

Ciao,

Inssi nyt on poikkeuksetta kaikille epämiellyttävä tilanne. Järkevämpi (moon shot) ratkaisu voisi olla, että kokeen valvoja ajaisi kyydissä yhden kokonaisen päivän, jolloin jännitys ei näyttelisi niin suurta roolia. Mutta muistan hyvin kokemasi kuumotuksen omasta inssistäni. Mulla tuli kanssa vaihdehärö ja hirveä välikaasu, mutta laitoin vahingossa peruuttaen vinoon ruutuun ja kompensoin vahingon. Nykyään en edes osaa liikennesääntöjä, ja taskuparkki on yhtä etäinen illuusio, kuin Särjen ja Maikin salasuhde.

Älä tee tästä itsellesi mörköä. Jos ei onnistu ekalla 15:ta kerralla, 16:ta tuo kortin kotiin. Gg wp fu ;)

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 30 Loka 2019, 21:00

Erotic Razz kirjoitti:Ciao,

Inssi nyt on poikkeuksetta kaikille epämiellyttävä tilanne. Järkevämpi (moon shot) ratkaisu voisi olla, että kokeen valvoja ajaisi kyydissä yhden kokonaisen päivän, jolloin jännitys ei näyttelisi niin suurta roolia. Mutta muistan hyvin kokemasi kuumotuksen omasta inssistäni. Mulla tuli kanssa vaihdehärö ja hirveä välikaasu, mutta laitoin vahingossa peruuttaen vinoon ruutuun ja kompensoin vahingon. Nykyään en edes osaa liikennesääntöjä, ja taskuparkki on yhtä etäinen illuusio, kuin Särjen ja Maikin salasuhde.

Älä tee tästä itsellesi mörköä. Jos ei onnistu ekalla 15:ta kerralla, 16:ta tuo kortin kotiin. Gg wp fu ;)
Kiitos, piristävä viesti. Nauratti tuo "taskuparkki on yhtä etäinen illuusio, kuin Särjen ja Maikin salasuhde". :-D

Mun mielestä taskuparkki ei ollut vaikea ainakaan harjoitella, mutta sitä ei edes ollut kokeessa. Mitä olen lukenut nettipalstoja, en ole ainoa joka on ottanut hylsyn raskaasti, vaikka suurin osa noista muista lienee 18-vuotiaita.

Itse syytän PMS:ää ja jännitystä tästä epäonnistumisesta. En ajanut lähelläkään edes omaa normaalitasoani. Sit vähän vituttaa miks sen inssitarkastajan piti kesken ajon mutista jotain "ne ajaa kaikki suoraan" (autoista liikenneympyrässä, kun jäin odottamaan). Ikään kuin ois oikein halunnut ettiä lisää virheitä kun oli jo päättänyt hylätä kokeen. Mun opettaja sanoi, että siitä ei tule hylkyä, jos jää odottamaan liikenneympyrässä olevia autoja, vaikka olisikin voinut jo mennä ympyrään koska ne on kääntymässä pois ympyrästä. Hylky tulisi siitä jos ajaisi niitä päin. Mutta tarkastaja mutisi silti niistä että nehän ajaa suoraan (eli pois ympyrästä).

Myös siitä tuli valitusta että ajoin liian hiljaa taajamassa. Mutta siitä oli just puhuttu ajotunnilla, että kaikki tasa-arvoiset risteykset pitää kyylätä ettei tule ketään oikealta, ja pakkohan siinä oli ajaa hiljaa että ehtii kyylätä ne ettei sieltä tule ketään, koska varma hylky olisi jos joku tulisikin oikealta päin tasa-arvoisessa. Päätä piti myös liikutella liioitellusti toki ja kaulaa kuikeloida, mutta inssi valitti silti liian hitaasta ajosta.

Toi vaihdepelleily jos ois jääny väliin ois varmaan menny läpi. Lähinnä on kammo siitä että siellä ruvetaan ettimällä ettimään virheitä ja keksittäisiin jotain uusia virheitä tilalle että voidaan taas hylätä. Kun näköjään siellä huomautellaan sellaisestakin mikä opettajan mukaan ei olisi virhe.
Seksualisoi pelisi - Pimppi- ja pippelipitoinen näkökulma pokeriin -kirja saatavilla: https://www.bod.fi/kirjakauppa/seksualisoi-pelisi-kira-contender-9789528018957

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 30 Loka 2019, 22:37

Sain itse autokoulusta täydet pisteet, ei ainoatakaan virhettä ja sen luvatun 50€ edestä bensaa jos näin tekee. Ekalla ajotunnilla jo opettaja väitteli mun kanssa kun väitti että olen ennenkin ajanut autoa, pisti nimittäin kylmiltään ajamaan (oikeesti olenkin jo 13 vuotiaasta ajanut autoa :-' ) mutta sain sen ylipuhuttua että kyllä se tulee jostain tuolta takaraivosta, tiedän nyt jälkikäteen miksi en myöntänyt sitä, olisko se laittanut heti ajamaan motarille tai jotain muuta, mäkilähtöjä? ei kiitos! Ennakoin jo preflop :lol:
Olen luonnonlahjakkuus tuossa hommassa. Autolla ajo ei ole ikinä ollut mulle mikään muu kuin vaikka normi hampaiden pesu iltaisin - enkä ole ikinä varsinaisesti opetellut autolla ajamista, olen vaan mennyt ja ajanut sitä. Sain myös jonkun ihme erityismaininnan että ajoneuvofysiikka normaalia parempi, rekkakuskiksi olis pitänyt kai alkaa :unsure:

Tuo on ikävä pelkotila joka hyppii silmille kesken kaiken kun toinen vahtii mitä sä teet, tämän tunnistan, se on silkkaa ennakointia, "entäs jos...". Kun pääsee eroon siitä ajatuksesta et "teinkö oikein" kesken ajon niin alkaa homma pelittää. Älä anna sijaa ajatuksille jotka on ennakointia, vielä vähemmän millekään mikä ei liity siihen sun ajamiseen.
Vastaavasti mä en osaa ajaa mopolla, skootterilla, millään 2- pyöräisellä moottoriajoneuvolla, kammoan niitä, miten toimii käsikytkin? Tavallaan mulla on noissa sit se ennakoiva pelkotila "entäs jos" mutta jos joskus saan tilaisuuden, heitän tolla pelolla vesilintua :-D

Kyllä sä sen kortin saat, ennemmin tai myöhemmin.
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 31 Loka 2019, 01:20

Kauris84 kirjoitti:Sain itse autokoulusta täydet pisteet, ei ainoatakaan virhettä ja sen luvatun 50€ edestä bensaa jos näin tekee. Ekalla ajotunnilla jo opettaja väitteli mun kanssa kun väitti että olen ennenkin ajanut autoa, pisti nimittäin kylmiltään ajamaan (oikeesti olenkin jo 13 vuotiaasta ajanut autoa :-' ) mutta sain sen ylipuhuttua että kyllä se tulee jostain tuolta takaraivosta, tiedän nyt jälkikäteen miksi en myöntänyt sitä, olisko se laittanut heti ajamaan motarille tai jotain muuta, mäkilähtöjä? ei kiitos! Ennakoin jo preflop :lol:
Olen luonnonlahjakkuus tuossa hommassa. Autolla ajo ei ole ikinä ollut mulle mikään muu kuin vaikka normi hampaiden pesu iltaisin - enkä ole ikinä varsinaisesti opetellut autolla ajamista, olen vaan mennyt ja ajanut sitä. Sain myös jonkun ihme erityismaininnan että ajoneuvofysiikka normaalia parempi, rekkakuskiksi olis pitänyt kai alkaa :unsure:

Tuo on ikävä pelkotila joka hyppii silmille kesken kaiken kun toinen vahtii mitä sä teet, tämän tunnistan, se on silkkaa ennakointia, "entäs jos...". Kun pääsee eroon siitä ajatuksesta et "teinkö oikein" kesken ajon niin alkaa homma pelittää. Älä anna sijaa ajatuksille jotka on ennakointia, vielä vähemmän millekään mikä ei liity siihen sun ajamiseen.
Vastaavasti mä en osaa ajaa mopolla, skootterilla, millään 2- pyöräisellä moottoriajoneuvolla, kammoan niitä, miten toimii käsikytkin? Tavallaan mulla on noissa sit se ennakoiva pelkotila "entäs jos" mutta jos joskus saan tilaisuuden, heitän tolla pelolla vesilintua :-D

Kyllä sä sen kortin saat, ennemmin tai myöhemmin.
No jos on luonnonlahjakkuus ajamisessa niin sittenhän tuo käy varmaan helposti, ettei välitä tarkkailusta. Ei-luonnonlahjakkuudelle ja muutenkin herkälle jännittäjälle ei onnistu. Varsinkin kun nyt kävi ilmi että halukkuus kytätä kaikkia mahdollisia virheitä on inssiukoilla kova. Luulin että vain pahat virheet on kohtalokkaita, ja sellaisen toki teinkin koska jännitin vain niin paljon. Mutta sitten kun ruvettiin oikein luettelemaan kaikkea muutakin mikä ei ollut raskauttavaa, mutta ilmeisesti vain teki sitten mieli ruveta siinä huokailemaan ja luettelemaan virheitä kun oli luokitellut mut jo "paskaksi kuskiksi". Toivottavasti ei tuu se sama uudestaan koska se ei tietenkään halua päästää mua ikinä läpi kun on nyt sitten luokitellut mut paskojen joukkoon. Vaikka samanlaisia virheiden etsijöitä kai ne kaikki on.
Seksualisoi pelisi - Pimppi- ja pippelipitoinen näkökulma pokeriin -kirja saatavilla: https://www.bod.fi/kirjakauppa/seksualisoi-pelisi-kira-contender-9789528018957

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 31 Loka 2019, 02:28

Mulle jää käsitys että et ymmärrä että toi ajokoe on monitasoinen ja siinä voi tehdä pieniä virheitä ja silti päästä läpi. Samalla se on myös oppimistilanne missä sulle kerrotaan missä on puutteita joihin voi keskittyä tulevaisuudessa vaikka se ajokoe menisin läpi. Ei ne vittuillakseen siellä kerro asioita vaan auttaakseen sua tulemaan paremmaksi kuljettajaksi. Otat ton jotenkin liian mustavalkoisesti ja kriittisesti.

Seksualisoi ajokokeesi= eix toi nyt oo sama kuin ne ekat kerrat. Pojat laukee jo ennenkuin sisällä tai sit se on nosto pisto ja ravistus kun jännittää. Tytöt ei tunne oikein mitään. Sit kun sitä treenataan ja kerrotaan kumppanille vähä mistä tykkää ja harjoitellaan niin itsevarmuus ja taidot karttuu ja sit ajellaan joka asennosta ja nautitaan kyydistä.
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 31 Loka 2019, 07:24

Ennakkoluulot kira, ennakkoluulot, jätä ne ihan kokonaan pois. Ennakkoluulot lisää vain jännitystä ja se on ihan turhaa. Sähän ajat autoa, et tee mitään tohtorin väittelyloppukoetta yliopistoon johon pitää valmistautua...

Voit olla varma että mä paskoin melkein housuun kun mut laitettiin ratin taakse ihan ekana autokoulussa ja sanottiin että sitten ajetaan... :shock:
Mut sit ymmärsin et se on osa testiä, täytyyhän niiden tietää mitä osaan jo valmiiksi.
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 31 Loka 2019, 14:14

Nukuin 12 tuntia mutta ei oo silti yhtään parempi olo. Pitäis käydä suihkussa ja syödä mutta ei huvita nousta sängystä. Ei kiinnosta mikään. Taitaa mennä toinenkin päivä sängynpohjalla itkien.

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 31 Loka 2019, 17:13

En mä onneksi jäänytkään koko päiväksi sänkyyn makaamaan. Kiitos mieheni, joka ihan konkreettisesti kiskoi mut ylös sängystä. :-D Sitten kävin suihkussa ja söin. Mieheni myös kuunteli kärsivällisesti tilitystäni. Pöydän ääressä kun söin käytyäni suihkussa mulla oli ekaa kertaa ajokokeen jälkeen parempi olo! Nyt tuntuu jo ensimmäistä kertaa eilisen jälkeen, että kyllä mä tästä yli pääsen, olen selvinnyt paljon pahemmastakin. Todella paljon pahemmasta.

Faktahan on se, että tein virheen vaihteiden kanssa, koska jännitin. Mutta en esimerkiksi ajanut päin punaisia, en meinannut ajaa jalankulkijan päälle, en jättänyt yhtään risteystä katsomatta missä olin väistämisvelvollinen, en jättänyt kuollutta kulmaa katsomatta kaistaa vaihtaessa. En mä suinkaan ajanut aivan paskasti enkä tehnyt mitään piittaamattomuudesta johtuvaa mokaa. Sitäpaitsi nykyään vain 61% pääsee ajokokeesta läpi ensimmäisellä kerralla, eli en mä mihinkään suureen vähemmistöön kuulu. Ja moni tekee paljon useampia virheitä kuin minä reputtaessaan ajokokeen. Itsehän tein vain yhden sellaisen virheen, joka riitti hylkäykseen. Taisin kyllä tehdä sen saman virheen kahdesti, mutta anyway.

Itse asiassa ihmettelen miksi sain ennakoinnista ja havainnoinnista arvosanaksi vain 2. Sehän ei riittäisi läpipääsyyn. Ei se inssiukko sanonut mitä sellaista ennakoinnin ja havainnoinnin suhteen tein väärin, että se olisi ollut peruste hylkäämiseen. Sen ymmärrän, että auton käsittelystä sain 1. Tai no toisaalta siinäkin vaihteiden kanssa sekoilu oli ainoa mitä tein väärin, mutta ymmärrän että sen perusteella hylättiin. Mutta ei se maininnut mitään ennakointiin ja havainnointiin liittyvää mokaa mikä olisi ollut hylkäysperuste. Eli ihmettelen tuota millä perusteella sain siitä vain 2.

Oman tilan hallinnastahan sain 3 ja muiden tienkäyttäjien, erityisesti jalankulkijoiden ja pyöräilijöiden huomiointi 4. Eli niistä olisin päässyt läpi.

Itse asiassa voin olla ylpeä, että mulla piti hermot ajon aikana, vaikka heti alussa tein emämokan, ja ajattelin että tää tais olla tässä. En mä silti ruvennut ratissa parkumaan. Vaikka olin hermostunut ja tiesin että tuskin pääsen läpi, pystyin silti ajamaan loppuun asti. Oikeastaan oman tilani hallinta liikenteessä oli tilanteeseen nähden hyvä. Aloin ulvoa vasta kokeen jälkeen.

Ennemmin se inssiukko olisi voinut käyttäytyä asiallisemmin! Tuntui, että sillä ei hermot pitänyt, vaikka ajo-opettaja sanoi mulle ennen koetta, että "inssitarkastaja X on rauhallinen". Jotenkin se inssiukko rupesi heti vittuilemaan ja käyttäytymään kuin olisin jotenkin tyhmä, sen jälkeen kun tein sen vaihdemokan! Eihän sen kuuluisi ajon aikana kommentoida ja arvostella suoritusta PAITSI jos tulee vaaratilanne ja sen on pakko puuttua tilanteeseen (=hylätty koe). Palautehan tulisi antaa vasta ajokokeen jälkeen.

Mutta se rupesikin sitten oikein huokailemaan kun ajoin sen mielestä liian hitaasti, ja jopa vilkuili kelloaan! Ja kun kuikeloin kaulaani oikealle tasa-arvoisissa risteyksissä (kuten kuuluukin, koska pitää väistää oikealta tulevia), se kommentoi että "ei niissä ole kolmiota". Sanoin että "ei niin, siksi katsonkin ettei sieltä tule ketään". Eli ihan oikeinhan mä tein, vaikka ajoinkin sen mielestä liian hitaasti.

Sitten siinä liikenneympyrässä jäin odottamaan ympyrässä olevia autoja, koska siinä oli useita autoja peräkkäin. Enkä nähnyt niitä takana olevia autoja oliko niillä vilkut päällä eli oliko ne kääntymässä pois ympyrästä vai ei. Odotin siis, etten aja yhtään ympyrässä olevaa autoa päin. Niin se inssiukko kommentoi kärsimättömänä "ne ajaa kaikki suoraan". Sanoin vaan "joo-o". Mutta en minä nähnyt niiden takana olevien autojen vilkkutilannetta (vaikka inssitarkastaja kai jollain laserkatseella näki), joten odotin että ne ehtii mennä, etten aja kolaria.

Mielestäni siis inssiukon käytös ei ollut täysin asiallista sen mokani jälkeen. Kyllä inssitarkastajan pitäisi mielestäni olla loppuun asti asiallinen, vaikka asiakas (kyllä, ajokokeen suorittaja on Ajovarman asiakas) olisikin mokannut ja tarkastaja olisi jo päättänyt hylätä kokeen.

En mä tässä nyt suinkaan väitä että "kaikki on inssitarkastajan vika". Mokasin koska jännitin. Ymmärrän että moka oli sellainen, että siitä seurasi kokeen hylkääminen. Hyväksyn päätöksen. Kritisoin ainoastaan inssitarkastajan käytöstä loppuajon aikana. Kyllä pitäisi kuitenkin olla loppuun asti asiallinen, eikä huokailla ja vittuilla kokelaalle. Ei sen luulisi olevan liikaa vaadittu, että käyttäydytään asiallisesti. Itse ainakin käyttäydyin asiallisesti vaikka olin pettynyt itseeni.

Korpisoturi

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi » 31 Loka 2019, 17:28

Muistan omastakin inssistä, että inssitarkastajasta jäi jotenkin äärimmäisen vittumainen kuva inssin ajalta. Tämän takia yllätyin, että inssi lopulta meni ensimmäisellä läpi. Olin varma, että niillä reagoinneilla jotain olisi pahemmin mennyt vituiksi. En tiedä sitten, onko tuo vittumaisuus ammattitauti...

Tsemppiä ja voimia Kira. (h) Kyllä se inssi menee läpi! Ja ensi kerralla oot taas huomattavasti viisaampi, ja pystyt myös valmistautumaan tuohon inssitarkastajan asenteeseen paremmin henkisesti.

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 31 Loka 2019, 17:52

Korpisoturi kirjoitti:Muistan omastakin inssistä, että inssitarkastajasta jäi jotenkin äärimmäisen vittumainen kuva inssin ajalta. Tämän takia yllätyin, että inssi lopulta meni ensimmäisellä läpi. Olin varma, että niillä reagoinneilla jotain olisi pahemmin mennyt vituiksi. En tiedä sitten, onko tuo vittumaisuus ammattitauti...

Tsemppiä ja voimia Kira. (h) Kyllä se inssi menee läpi! Ja ensi kerralla oot taas huomattavasti viisaampi, ja pystyt myös valmistautumaan tuohon inssitarkastajan asenteeseen paremmin henkisesti.
Kiitos. (h) Hitsi vieköön, onkohan ne kaikki inssitarkastajat jotenkin vittumaisia? Kyllä annetaan ruusuinen kuva Ajovarman sivuilla, kun siellä on ajokoetarinoita joissa hehkutetaan miten "inssitarkastaja oli ihana ja tsemppaava ja läpi meni". Joopa joo. Ja YouTubessa on pari ajokoevideota missä se inssitarkastaja on kumman asiallinen eikä vittuile yhtään, ja kaikki sujuu kuin unelma. Nyt kokeessa oltuani, nuo tuntuvat aikamoiselta propagandalta. Oli se tarkastaja siinä alkukeskustelussa ihan mukava, mutta heti kun lähdettiin ajamaan, se muuttui jotenkin vittumaiseksi ja etenkin sen jälkeen kun tein sen mokan.

Onneksi pääsen kuitenkin jo 2 vkon päästä uudestaan kokeeseen, ettei tarvii kauheen kauaa odotella. Ja sitä ennen on vielä 3 ajotuntia vielä peräkkäisinä päivinä ja yksi niistä heti ennen ajokoetta. Niin saa lisää varmuutta ajaamiseen, että kestää paremmin sen koetilanteen paineen (ja vittumaisen inssitarkastajan) sitten.

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 31 Loka 2019, 22:15

Mutta en esimerkiksi ajanut päin punaisia, en meinannut ajaa jalankulkijan päälle, en jättänyt yhtään risteystä katsomatta missä olin väistämisvelvollinen, en jättänyt kuollutta kulmaa katsomatta kaistaa vaihtaessa. En mä suinkaan ajanut aivan paskasti enkä tehnyt mitään piittaamattomuudesta johtuvaa mokaa.
Noniin!
Tämä kuullostaa siltä miltä pitäisikin, positiivisiakin asioita on. Tietäisit vaan moniko ei osaa edes noita vielä 5 inssin jälkeenkään. Nämä on niitä isompia juttuja mitä liikenteessä tarvitaan.

Varsinainen kuskihan kenestäkään ei tule vielä autokoulussa, pitää muistaa sekin että se on koulu ja sen jäljeen alkaa se itsenäinen opettelu jonka aikana susta vasta tulee se täydellinen kuski.
Tuo positiivusuus auttaa jo hemmetin pitkälle, pidä toi!
En tiedä sitten, onko tuo vittumaisuus ammattitauti...
Se on nimenomaan sitä.

peteyy

Viesti Kirjoittaja peteyy » 31 Loka 2019, 22:45

En tiedä sitten, onko tuo vittumaisuus ammattitauti...
Se on nimenomaan sitä.
Höpöhöpö. Ihan samanlaisia ihmisiä ne inssit on mitä muutkin. On siellä varmasti vittumaisiakin joukossa, mutta ei se sitä tarkoita että olisi ammattitauti.

Itsekin menin yli 30v. oman inssin suorittamaan ja vaikka se ekalla menikin läpi, niin ei se inssi niitä positiivisia asioita siitä ajosta hirveästi maininnut, vaan painotti niitä missä olisi vielä parannettavaa.

Inssin tehtävä on tarkkailla sitä ajoa kriittisesti ja se ei tarkoita, että vittuillakseen antaa kriittistä palautetta. Kyllä tarkoitus on saada kuski tajuamaan missä olisi parannettavaa. Inssin tehtävä ei siis ole toimia minään cheerleaderinä joka siinä ajon aikana tsemppaa kuskia.

Tuota kritiikkiä ei pidä ottaa henkilökohtaisesti, se inssi tekee vain työtänsä.

Kyllä se ajokoe menee vielä läpi, älä sitä stressaa. Koita kuitenkin olla ajattelematta inssistä niin, että se on siellä autossa vaan hylkäämässä suo. En usko että ne inssit mitään tyydytystä saavat siitä, että antavat hylkyjä.

Tsemppia seuraavaan inssiin ja eiköhän se mene läpi kun vain muistat keskittyä siihen ajamiseen etkä siihen mitä se inssi siinä vieressä touhuaa :)
"Who me?"

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 01 Marras 2019, 02:27

Kauris84 kirjoitti: Noniin!
Tämä kuullostaa siltä miltä pitäisikin, positiivisiakin asioita on. Tietäisit vaan moniko ei osaa edes noita vielä 5 inssin jälkeenkään. Nämä on niitä isompia juttuja mitä liikenteessä tarvitaan.

Varsinainen kuskihan kenestäkään ei tule vielä autokoulussa, pitää muistaa sekin että se on koulu ja sen jäljeen alkaa se itsenäinen opettelu jonka aikana susta vasta tulee se täydellinen kuski.
Tuo positiivusuus auttaa jo hemmetin pitkälle, pidä toi!
Thx! Niin, ja onko täydellistä kuskia edes olemassa, aina kai jotain kehitettävää on. Mutta sanotaanko että hyvä kuski tulee vasta autokoulun jälkeen varmaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”