Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KiraKirAxu
Viesti:

Re: Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 08 Joulu 2019, 01:52

Kysyin Bod-asiakaspalvelusta e-kirjan tilanteesta. Kuulemma sen julkaisu on viivästynyt. Mutta ilmoitan heti kun saan tiedon että on julkaistu. Kuulemma "e-kirjan testausvaiheessa on ilmennyt virheitä", en sitten tiedä mitä se tarkoittaa.

Parantelin vähän noita oheistuotteita, ja nyt on myös pari uutta paitaa toiveiden mukaan. Nielijä kyseli striimissä "Kuumat nartut" paitaa ja Janne "Tarvitsen tilttipanon" -paitaa, ja juurikin toiveiden mukaiset paidat ovat nyt saatavilla!

https://teespring.com/stores/kira-contender-poker-gear

Tässä näytekuvia. Luonnollisesti tulen ottamaan kuvia itsestänikin Tilttimörkö-paita päällä, kunhan saan sellaisen postissa.

download/file.php?mode=view&id=23661
download/file.php?mode=view&id=23662
download/file.php?mode=view&id=23663
download/file.php?mode=view&id=23664
download/file.php?mode=view&id=23665
Liitteet
Tilttimörkö huppari_promo.png
Tilttimörkö huppari_promo.png (412.32 KiB) Katsottu 7371 kertaa
Tilttimörkö paita_promo.png
Tilttimörkö paita_promo.png (429.75 KiB) Katsottu 7371 kertaa
Löysämulkku paita_promo.png
Löysämulkku paita_promo.png (282.23 KiB) Katsottu 7371 kertaa
Kuumat nartut_promo.png
Kuumat nartut_promo.png (349.93 KiB) Katsottu 7371 kertaa
Tarvitsen tilttipanon_promo.png
Tarvitsen tilttipanon_promo.png (280.97 KiB) Katsottu 7371 kertaa
Seksualisoi pelisi - Pimppi- ja pippelipitoinen näkökulma pokeriin -kirja saatavilla: https://www.bod.fi/kirjakauppa/seksualisoi-pelisi-kira-contender-9789528018957

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 08 Joulu 2019, 03:59

No nyt oli komeita paitoja!
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 08 Joulu 2019, 04:07

Kyl. Pakko oli laittaa tilttipanopaita tilaukseen. Enää ei saa edes säälistä niin saisko tiltissä...
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 11 Joulu 2019, 18:51

Kiitoksia. :) Ja kiitos tilauksesta Karhupingviini. Repesin kyllä täysin tolle sun viestille. :-D
Seksualisoi pelisi - Pimppi- ja pippelipitoinen näkökulma pokeriin -kirja saatavilla: https://www.bod.fi/kirjakauppa/seksualisoi-pelisi-kira-contender-9789528018957

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 16 Joulu 2019, 21:26

Seksualisoi pelisi on nyt vihdoin saatavana myös e-kirjana! Näkyy olevan ainakin Elisa kirjassa ja Amazonissa.

Ensimmäiset 2 vkoa e-kirjan saa tarjoushintaan 4,99€ (norm. 5,99), joten kannattaa toimia nopeasti! Amazonissa ainakin näytti olevan tuo hinta, Elisa kirjassa on ilmeisesti kalliimmat hinnat, joten tarjoushintakin oli kalliimpi.

https://kirja.elisa.fi/ekirja/seksualis ... a-pokeriin

https://www.amazon.com/Seksualisoi-peli ... 957&sr=8-1

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 17 Joulu 2019, 22:15

Sain omat Varo Tilttimörköä t-paitani ja hupparini! ^^

Nyt on tarjolla alekoodi jolla saa 10% alennusta kaikista oheistuotteista, mutta koodi on voimassa vain ke 18.12. saakka.

Alekoodi siis on: SANTA

Oheistuotteita saa täältä: https://teespring.com/stores/kira-contender-poker-gear
Tilttimörkö t-paita
Tilttimörkö t-paita
Tilttimörkö t-paita ja huppari
Tilttimörkö t-paita ja huppari
Tilttimörkö huppari
Tilttimörkö huppari

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 24 Joulu 2019, 05:26

Hyvää joulua
nikkipe

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 30 Tammi 2020, 04:35

Nyt napsui! Voitin UCOP-mestaruuden.

UCOP-mestaruus!
UCOP-mestaruus!
Näyttökuva (189).png (94.27 KiB) Katsottu 6067 kertaa
Aika jees, että päälle sai vielä lipun Main Eventtiin ja mestareiden turnaukseen. En muuten muista voittaneeni aikaisemmin mitään mestaruustitteliä, ja luulen että muistaisin kyllä jos olisin.

Ei striimissä reilaaminen näköjään aina jinxaa turnausta!

(c) (d) (h) (s)

En ole juurikaan pelannut viime aikoina, viime vuonnakin jäi volyymit vähiin. Kärsin raudan puutteesta, jonka hoito kesti melkein vuoden. Nyt aivotoimintani alkaa vihdoin päästä vauhtiin. Autokoulu ja kirjan kirjoittaminen viime vuonna veivät aikaa ja energiaa. Onhan mulla muita velvoitteita vieläkin (ja tulee olemaan), mutta nyt ehkä silloin tällöin aikaa ja energiaa liikenee pokerillekin.

Sunnuntaina oli tän vuoden eka pokerisessio, eikä se mennyt kummoisesti. Huomasin saaneeni Olybetiltä ilmaisia turnauslippuja, joista yksi oli tähän UCOP-eventtiin. Ilmeisesti Olbyet halusi kosiskella mua takaisin peleille. Mietin jopa, että viittiskö pelata, kun todennäköisesti 1-tablaisin, mutta jokin (pokerijumalan ääni?) sanoi sisälläni, että "kyllä varmana pelaat". Ja kannatti! :tup:

Pokeristakin kannattaa kyllä pitää taukoa jos siltä tuntuu, eikä väkisin pelata. Myöhemmin kyllä kiittää itseään.

En laadi nyt alkuun pokerin suhteen muita tavoitteita kuin että kirjaa on pidettävä. Aiemmin kirjanpito jäi, mutta nyt edellytän itseltäni kirjanpitoa. Tulokset on nähtävä rehellisesti, mutta mitään tulostavoitteita en ainakaan laadi, ne eivät ole kovin hyvä idea.

Joillain tulee syysmasennus, mutta itse oikeastaan pidän syksystä. Mulla masennus tulee vasta tammi-helmikuussa, eikä tää tammikuu mikään maailman energisin ole ollut. Mutta olen joogannut tammikuussa joka päivä kun on ollut sellainen joogasarja netissä. Se on tehnyt ihmeitä. Tosin olen kyllä ennenkin joogannut joka päivä, mutta usein olen saattanut joogata vain 5 minuuttia, kun taas nyt harjoitukset ovat olleet keskimäärin 25 minuutin mittaisia. Onhan siinä ero.

Unirytmiä haluaisin aikaistaa, mihin tämä turnausvoitto ei ehkä auttanut. Mutta jos turnaus menee päätyyn, niin se on ainakin hyvä syy valvoa. Enkä kauheasti näe itseäni mitään päiväsettejä vetämässä, kaikki turnaussarjat ja muutkin on illalla. Sitäpaitsi päivällä kirjoitan tai käyn jossain yleensä. Ei siinä pysty pokeriin keskittymään kun on muutakin tekemistä.

Sitten sellainen huomio, että ainakaan tällä hetkellä musta ei ole 8-tablaamaan tai edes 6-tablaamaan. Joskus 8-tablasin, mutta tuliko silloin itse asiassa tuloksia, vai tulivatko ne silloin kun pöytiä oli jo tippunut?

Ehkäpä musta ei ole keskittymään niin moneen pöytään yhtä aikaa. Eikä mun automaatti-ABC pokeri ole niin hyvää, että sillä tulosta tehtäisiin. Ja sitä automaatti-pokeriahan se on 8-tablauksella.

Tänäänkin 1-2 -tablasin. Tosin se olisi kyllä ollut jo liian vähän pöytiä ellei samalla olisi pyörinyt striimi. Mutta joku 4-tablaus voisi olla optimi tällä hetkellä, tai ehkä myöhemminkin. Kyllä mun vaan pitää pystyä keskittymään niihin pöytiin että jotain tulosta syntyy.

Tästä voi olla tietysti montaa mieltä, kun sanotaan aina että pitää saada "volyymia sisään". Mutta minä kyllä aion kokeilla miten se vaikuttaa tulokseen jos pelaankin vaikka vain neljää pöytää kerralla. Enkä usko että sitä pöytämäärää voi loputtomiin nostaa vaikka lisäisi vain yhden pöydän kerrallaan. Koska huomio vaan ei riitä enää joka pöytään kun pöytiä on tarpeeksi monta, ja sitten huidotaan edestakaisin.

Eikä mulla ole mitään hävittävää jos kokeilen pelata pientä pöytämäärää. Päinvastoin, silloinhan sitä hävittävää on kun regitään liian moneen turnaukseen ja kuopataan rahaa kun ei pystytä keskittymään.

Ehkä Maikki-tyylinen 2-tablaus onkin mun juttu, tosin mä en kyllä tilttaa jos pytytänkin vain toisen niistä kahdesta turnauksesta. :-D

Aika usein neulon samalla kun pelaan, koska mun vaan pitää jotain näprätä käsillä. Tuntuu, että jos ei neulomaan ehdi kun pelaa, niin sitten pöytiä on jo liikaa. :-D En ehkä HUPin aikana neulo, mutta täyden pöydän moodissa ehtii hyvin.

Aika kivasti pystyi kyllä dominoimaan muuten tota UCOP-HUPpia. En ole mikään hyvä HUPissa yleensä, mutta vihu teki virheitä joita pystyi exploittaamaan. Vaikka oli löysämulkku jonka bluffeihin joutui välillä kippaamaan, niin mylly saatiin päälle ja sitten kun pääsin niskan päälle, sieltä löytyi aikamoista heikkoutta.

Tässä oli tosin kyseessä vihu, jonka niskasta ei saa irrottaa otettaan hetkeksikään, tai se luulee olevansa taas dominaattorin roolissa. HUPissa sb:ltä ehkä kaikkein huonoimmat kädet voi kipata, jotta vihu saa kuvan että hero osaa kipatakin. Mutta tällaista vihua vastaan ei pidä kipata sb:ltä mitään, kun on päässyt niskan päälle, koska muuten vihu alkaa heti pyristellä pois alistuneesta osasta.

Kun päätyyn asti mentiin, niin kyllä tässä taas muisti miksi sitä pokeria tykkää pelata. Se adrenaliinivyöry tuo mielettömän fiiliksen!

Ja huomasi kyllä taas, että olotila missä alkaa pokeria pelata merkkaa paljon. Mulla oli jo valmiiksi hyvä fiilis. Ajoin tänään autoa ja sain itsevarmuutta kun huomasin kehitystä, tein mahtavia kirpparilöytöjä ja sain hyviä uutisia. Valmistautuminen peliin ei ehkä ollut huippua, mutta mieliala oli hyvä. Se ratkaisee hyvinkin paljon.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 30 Tammi 2020, 09:20

Miksi raudan puutteen hoito kesti niin kauan ja miten sitä hoidit/hoidatit?

Onnee pytystäkin!
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

peeksa

Viesti Kirjoittaja peeksa » 31 Tammi 2020, 08:26

KiraKirAxu kirjoitti:
30 Tammi 2020, 04:35
Nyt napsui! Voitin UCOP-mestaruuden.
Mahtavaa, onnea mestaruudesta!

Maikki

Viesti Kirjoittaja Maikki » 31 Tammi 2020, 08:34

Onnea mestaruudesta , hieno pytty! :hooray: :hooray: :hooray: :hooray: :hooray:

Hah ha ,en mä kanssa kun 2 tablaa kun silloin kun on joku toinen projekti samaan aikaan menossa. Viimeksi kun pelasin niin 4 tablasin ja ompelin , sekä hävisin hupin. :oops3:
Enemmän mua nykyään tiltauttaa kun pistän neulalla sormeen. :-D

Tämmöiset nyt työn alla. Mietinkin että sulle sopisi sellainen yksisarvinen. Sillä vois voi sitten käydä laukkaamassa enimmät melttarit pois. :wink: (h)
Liitteet
keppiheboset.PNG
keppiheboset.PNG (804.4 KiB) Katsottu 5405 kertaa

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 31 Tammi 2020, 18:12

sharkie kirjoitti:
30 Tammi 2020, 09:20
Miksi raudan puutteen hoito kesti niin kauan ja miten sitä hoidit/hoidatit?

Onnee pytystäkin!
Kiitos kiitos! Ja muillekin kiitos onnitteluista.

Raudan puutteen hoito kesti kauan, koska rautavarastot kasvavat hitaasti. Hoitona oli rautatabletteja 200 mg päivässä. Asioin raudanpuutteeseen erikoistuneella yksityislääkäriasemalla (etävastaanotolla), koska julkisella ei välitetä raudanpuutteesta ellei hemoglobiini ole matala. Se taas voi olla eri syistä korkea vaikka olisi raudanpuute (kuten astma, joka itsellä on), ja yleensäkin laskee vasta viimeisenä. Ferritiiniarvosta taas näkee varastoraudan määrän.

Olo kyllä parani jo muutamassa kuukaudessa rautatableteilla. Mutta niitä piti jatkaa niin kauan että rautavarastot täyttyivät.

Nyt mun ferritiiniarvo on jo turhankin korkea, joten se saa vähän laskea. Mutta jatkossakin mun pitää ottaa kerran viikossa 100 mg rautatabletti ja kuukautisten aikana 100 mg rautatabletti päivittäin. Että rautavarastot pysyvät yllä nyt kun ne on saatu kasvatettua. En luultavasti saa ruuasta tarpeeksi rautaa tai se ei imeydy.

Raudanpuute on yleisempää naisilla ja kasvissyöjillä, mutta olipa sillä mies sairaanhoitajallakin, jonka kanssa asioin rauta-asioiden tiimoilta, raudanpuute. Vaikka on kuulemma "ehdottomasti lihansyöjä".

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 31 Tammi 2020, 18:16

Maikki kirjoitti:
31 Tammi 2020, 08:34
Onnea mestaruudesta , hieno pytty! :hooray: :hooray: :hooray: :hooray: :hooray:

Hah ha ,en mä kanssa kun 2 tablaa kun silloin kun on joku toinen projekti samaan aikaan menossa. Viimeksi kun pelasin niin 4 tablasin ja ompelin , sekä hävisin hupin. :oops3:
Enemmän mua nykyään tiltauttaa kun pistän neulalla sormeen. :-D

Tämmöiset nyt työn alla. Mietinkin että sulle sopisi sellainen yksisarvinen. Sillä vois voi sitten käydä laukkaamassa enimmät melttarit pois. :wink: (h)
Kiitos!

Onpa mahdottoman hienot kepparit. :o Oletpa taitava! Yksisarviskeppari olisi kyllä mahtava.

No joo, mulla taas samaan aikaan neulominen itse asiassa parantaa keskittymistä. Neulominen ja virkkaaminen on niitä harvoja asioita mitä pystyn tekemään samaan aikaan kuin teen jotain muuta. Mutta vaikken neuloisikaan samalla, niin jos on yli 4 pöytää auki, peli tuntuu menevän huitomiseksi.

KiraKirAxu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu » 22 Elo 2020, 15:36

Olen viettänyt hiljaiseloa. En ole saanut pelattua pokeria viime aikoina. Johtuu ihan toiminnanohjauksen ongelmistani (Aspergeriin & ADD:hen liittyviä). Olen keskittynyt muihin juttuihin joo, mutta kyllä pokerille ja muille harrastuksillekin täytyy löytää aikaa. Ongelma vain on etten ole luonnostaan "itseohjautuva".

Oikeastaan olen koko ajan kyllä tiennyt mikä on ratkaisu, ja nyt on aika toimia. Eli mun täytyy laatia itselleni enemmän aikatauluja ja rutiineja, ja se koskee myös pokeria. Pokerisessiot on merkattava etukäteen kalenteriin, muuten en pelaa ollenkaan tai sitten pelaan jatkuvasti.

Olen laatinutkin itselleni enemmän aikatauluja ja rutiineja, esim. tiistaisin on siivouspäivä ja torstaisin lakanoiden vaihtopäivä. Ja teen tehtävälistan kullekin päivälle kalenteriin ja rastitan ja palkitsen itseni tarralla kun olen tehnyt kunkin tehtävän.

Mutta nyt olen herännyt siihen, että mun täytyy merkata kalenteriin myös harrastuksille varattua aikaa ja jopa rentoutumissessioita. Koska en aina saa kivojakaan juttuja tehtyä. Eli pokerisessioita, ompelusessioita jne. kalenteriin. Kalenteriin on toki syytä merkata myös pokerin opiskelusessioita. Ja ehdottomasti myös pleikkarisessioita!

En kuitenkaan yritä heti aikatauluttaa koko elämääni, vaan lisään juttuja yksi kerrallaan. Olenhan aloittanut jo noista siivouspäivistä ja tehtävälistoista. Ja nyt sitten merkataan myös noita harrastussessioita.

Aikataulut ja rutiinit tuovat mulle turvaa ja elämänhallintaa ja parantavat elämänlaatua. On siis syytä lisätä niitä.

Ennen seuraavaa pokerisessiota vaadittiin turnausohjelman päivitys. En tiedä montaako pöytää pystyn oikeastaan pelaamaan nyt kun on ollut niin paljon taukoa. Mutta on hyvä olla varaturnauksiakin jos tippuu. Enkä enää ota kovin myöhään alkavia. Olen pyrkinyt vähän aikaisemmin nukkumaan ja aikaisemmin ylös. Tietty turnauksista on vaikea tietää mihin aikaan ne tarkalleen loppuvat, ellei ole joskus päässyt turnausta päätyyn asti.

Nyt alkoi tietysti tehdä mieli pelata pokeria kun puhun siitä, mutta en pelaa ennen suunniteltua sessiota. Kyllä hyvää kannattaa odottaa.

Ex-tempore pokerisessioita ei enää sallita, vaan ajankohdat pitää suunnitella etukäteen ja sessioihin pitää valmistautua hyvin. Päivällä on ulkoiltava, ja ennen pelejä pitää olla lemmikit hoidettu ja suihkussa käyty. Ja puoli tuntia ennen pelaamisen aloittamista koneelle hakeutumaan pokerimoodiin. (c) (d) (h) (s)

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 22 Elo 2020, 23:55

Moi Kira!

Kiva kuulla kuulumisia! Onnea peleihin.
äksy xxx_yyy_

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”