ROTKORETKET

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
yipyiphupbup

Re: ROTKORETKET

Viesti Kirjoittaja yipyiphupbup » 20 Helmi 2020, 14:55

Tämä viikko on siinä mielessä hyvä viikko, että ollaan saatu useampi turkulainen vietyä Suomenlahden yli etelänaapuriimme. Tästä seurasi se, että minä otan tänään torstaisen striimin tahtipuikot Mellasen pojalta ja näytän pojalle, miten turnaus oikein paalutetaan. Voi sitten ottaa mallia tulevina viikkoina.

Tänään kello 18:00 alkaen meikämandoliinon vetämänä Pokerisivujen Twitch-kanavalla turnauksia, toivottavasti menee myöhään. Kerron siellä sitten enemmän kuulumisia!

Nyt lounasta

www.twitch.tv/pokerisivut

yipyiphupbup

Viesti Kirjoittaja yipyiphupbup » 19 Huhti 2020, 19:01

Hei kaikille!

Olen ollut viime aikoina todella keskittynyt vain pokerin pelaamiseen ja opiskeluun. Muut asiat ovat saaneet jäädä taka-alalle ja luonnollisesti ei ole tullut myöskään päiviteltyä blogia tai edes pohdittua mitään tämän suuntaista. Syy miksi nyt kirjoitan on se, että etsin kovan tason MTT-koutsia ja selvänä tavoitteena siirtyä pelaamaan high-stakes pelejä. Oon nyt tässä pelannut alkuvuoden reilulla 50 taalan ABI:lla ja winratet ovat hyvät näissä peleissä ja tavoitteena siirtyä eteenpäin.

Eli heitän nyt vain koukun veteen ja katsotaan mitä tapahtuu. Jos tätä blogia sattuu lukemaan joku kovan luokan MTT-veturi, joka on kiinnostunut myös koutsauksesta ota yhteyttä maxrotko@hotmail.com ja keskustellaan asiasta tarkemmin.

Jos tiedät kontaktin tälläiseen henkilöön niin arvoistaisin myös vinkkiä.

yipyiphupbup

Viesti Kirjoittaja yipyiphupbup » 04 Kesä 2020, 15:42

Vuoden ensimmäinen puolisko pokereiden puolesta on ohi. Talvi ja kevät olivat pelien suhteen erittäin mielenkiintoiset ja vaikka toisaalta tuntuu, että tammikuusta on vain hetki aikaa niin miettiessä millainen tilanne oli tammikuussa niin paljon on ehtinyt tapahtua. Tammikuussa pelattiin vielä suhteelliseesti pienempää peliä ja vaikka tulosta tuli oikein kiitettävästi niin olo oli melko paikalleen homehtunut pelillisesti ja ei ollut oikein tavoitteita ja ajatuksia tulevaisuudesta. Uudesta vuodesta kuitenkin voimistuneena laitoimme parin hienon herran kanssa opintoringin pystyyn ja vaikka kukaan meistä ei pelaa samaa pelimuotoa niin siitä sai ja saa aivan helvetisti irti. Ryhmässä pieni paine tehdä vähän ekstraa ja ei tule laiskoteltua niin paljoa kuin ehkä mieli tekisi. Kaikilla ihmisillä on myös erilaista osaamista ja se vain että pyytää kaverin Skype-puheluun tyyliin reilaamaan kun opiskelet ja samalla pallottelee niitä juttuja niin kaikenlaista mielenkiintoista saattaa paljastua. Olisi myös todella mielenkiintoista pallotella ideoita ihan MTT-ammattilaisten kanssa joten, jos täällä on MTT-ammattilaisia, jotka kaipaavat opiskeluseuraa niin ottakaa yhteyttä Facebookissa Max Rotkoon tai tulkaa vaikka Lauttasaaren ostarille kiskaisemaan hihasta! Tai älkää kiskasko hihasta, kun on tää virus pyörimässä.

Viruksesta puheenollen, näin täysin subjektiivisesti ajateltuna saisi tulla joku harmiton lockdown vaikka kerran vuodessa. Vähän kuin juhannus tai joulun pyhät. Itseä ei haittaa yhtään ja ollut todella hyvä syy painaa hihnaa ilman turhia paineita osallistua jok'ikiseen kissan kastetilaisuuteen. Oon itekkin tosi sosiaalinen ihminen, mutta mun mielestä tälläinen rauhoittuminen ja omissa oloissaan oleminen tekee pitkässä juoksussa todella hyvää ihmisille. Tää antaa aikaa reflektoida omaa elämäänsä, kun arki joka pyörii, pyöri ja pyörii rikkoutuu ja veikkaan että ihmiset tulevat onnellisempina ulos tästä tilanteesta. Pienimuotoinen paluu perusasioihin on tapahtunut ja toivon ihmisten huomanneen sen miten onnelliseksi vain lenkki luonnossa (tai mikä tahansa muu juttu) voi tehdä. Ei tarvita aina isompaa ja hienompaa. Ehken paasaa tästä sen enempää :D.

Koutsia en oo vielä löytänyt, mutta se ei ole tärkeysjärjestyksessä korkealla tällä hetkellä. Lähinnä tuntuu, että tarttisin kriittistä (ja asiantuntevaa) silmää, joka katsoisi isoimmat törkeydet ja rönsyt pois pelistäni. Ideoita mulla riittää ja osa on aika seinähulluja ja niitä tulee sitten toteuteltua pelipöydissä. Välillä toimii, välillä ei. Lähinnä ois kiva tietää, että onko ajatuksen juoksu järkevää vai oonko ihan hullu. Nerouden ja hulluuden raja, kyl te tiiätte.

Ostin myös uuden koneen tuossa pari kuukautta sitten, kun vanhassa koneessa ei riittänyt tehot oikein SIMULAATIOIDEN pyörittelyyn. Toukokuussa ei tullut ajettua yhtäkään, kun keskittyi vain pelaamaan muuten on tullut jonkin verran noita kateltua. Todella hyödyllistä jos jaksaa tuijottaa tarpeeksi kauan. Toukokuun turnaussarjapelit meni melko käden lämpöisesti, mutta oon ihan tyytyväinen kun paineltiin n. $150 ABI:lla ja RNG:ltä tuli jonnin verran anneliin, mutta saatiin kuitenkin nollatulos kairattua ulos. Eikä ne tunnit hukkaan menneet. Aika paljon jäi omasta mieleen käteen viime kuusta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”