Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 03.01.2018 12:11

Aika tehdä paluu foorumeille. Kirjotan lyhyesti mitä tehny vuosina 2016-2017,aiemmat kommellukset löytyy hipheiblogista. 2016 otin jo vähän itteeni niskasta kii ja yritin saada volaa sisää käteise parissa, harmikseni vaan pelipaikaks valiintu mpn (entrinen mikrogaming entinen prima) verkko.
Mul oli eevee plussal ja runasi 300k kätee 200 bin alle eeveen, kahdelta eri saitilta soitettii et mua vs pelattu kolluusiota ja mulle palautettii molemmista saiteilta 20euroo LOL Tän jälkeen oltiinki boikki ja 2017 menin kaverin baarii ovelle hommii,olin jo 2016 sillo tällö. Pidin yli puolen vuoden tauon peleistä ja samalla olin 4 kuukautta täysin absolutistina koska halusi harjottaa jotain itsekuria.

Tauko teki hyvää, sharkie käynnisteli freerollprojektia ja siitä sain ahaaelämykse vuoden lopus palata itsekin turnauksien pariin. Tauko myös varmisti mulle sen et pokeri on mulle se unelma-ammatti, vihasin 2017 ku en ollut enää oman itseni herra. Samalla kaun kadoksissa ollut intohimo on palannut takas monen vuoden poissaolon jälkeen. Odotan nyt joka päivä et kello tulee 16 kun oma setti käynnistyy lisäks kattelen muitten peliä yms. Turneiden paris mennää, ja erityisesti omahaturnauksien se on mun vahvuus ja siin alueel pysytää jatkos.

Tää blogi ei tuu sisältää käsihistorioita ainakaan paljoo eikä hirveesti strategiakeskusteluja.Enemmän päiväkirjamainen ja tuloskirjamainen blogitus.Trolleil sana vapaa, jos saatte mut lähteen itkien pois täältä ni tarjoon kaljan ku tavataa tai mustan silmän lol

Sit niistä peleistä, uus nousu on alkanu lupaavasti vihut nibus. EIle tosi perseili mikkasession ku otin lämmöis liikaa re-entryi, lämmöt johtu kesken pelien tulleesta viesteistä exältä johon meni totaali kuppi nurin enkä saanu hommaa enää raiteilleen.Muuten menee hyvin,painanu kipeenäki innolla ja työmoraali vähintään yhtä kova ku alkuaikoina ellei jopa kovempi.

Tavotteet vuodelle 2018: Otsikon mukaisesti Laitetaan Nielee ja nibuttaa kaikki,aivan kaikki.
Pokerman82

Re: Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 04.01.2018 2:35

Semmone 10tunni rutistus, end gamet iha päin vittua ja breikkipäivä,tarkallee ottaen 109taalan turnauslipun verran plussaa.

Breikkipäivä,hyi vittu.Mieluummi down tai ylös.Breikkipäivä tuntuu samalle ku runkkaus, ajaaha se asian mut pilluu tekee silti mieli. Breikkipäivä on yhtä mautonta ku nussia kumen kanssa, kyllähä se onnistuu mut molemmist osapuolist tuntus paremmalta lykkiä ilman.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja KiraKirAxu » 04.01.2018 7:44

Pokerman82 kirjoitti:Breikkipäivä,hyi vittu.Mieluummi down tai ylös.Breikkipäivä tuntuu samalle ku runkkaus, ajaaha se asian mut pilluu tekee silti mieli. Breikkipäivä on yhtä mautonta ku nussia kumen kanssa, kyllähä se onnistuu mut molemmist osapuolist tuntus paremmalta lykkiä ilman.

Kiitos, tästä kommentista irtosi naurut. :D Saako tätä vertausta lainata tulevaan pokerikirjaan? Sopisi nimittäin aihepiiriin. Jos saa, en toki omiin nimiini laita vaan lainauksena.
KiraKirAxu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 04.01.2018 23:53

Kira iha vapaasti lol

Tänää oli 19omahaturnauksen setti ja yks oli 109taalan turnaus joho satelliitista otin lipun olin jo yli triplannu mut sit annoin T74 floppii vihulle tuplat mulla 4468 ja vihul seiskasetti,jäi silti 120k jotka meni samaa vihua vastaan A2Q fd boardii mulla QQJT vihulla AKT värinvedol ja toki se saa värinsä. Ei voi silti valittaa yks pytty tänää ja kolme kolmosijaa ja plussaa 540.

Ainut mikä vituttaa on tää vitun räkätauti,limaa keuhkot täynnä.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 10.01.2018 3:12

Perjantaina hävittii tahallee ja joutu unrekkaan osan setistä ku oma paskuus alko vituttaa.La-ma pidettii taukoa ja tänää palattii estradille ja tuloksena oli 4finaalia joista kaks pyttyä ja reilu 800 plussaa.Loppukuu yritetää vetää ilman turhia vapaita ja seuraavan kerran kuppia superbowlis.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 11.01.2018 2:53

Kun kulkee niin kulkekoot.2pyttyä tänäänki ja kolme muuta paskafinaali sijotusta ja pari kolme itm 20turneen setistä. Plussaa seitsemän sibeliuksen verran.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 15.01.2018 4:53

Torstaina hävittii tahallaa,perjantaina ja launtaina runit oli sitä itteensä ja kolmes päiväs oltii kilo montus.

Tänää sit harja soi ja nelinumeroinen pytty ja nelinumeroinen kutossija ja plussaa noin 4kiloo.

Oli tos starsi 109 komanias lopus vähä nihkeet tippumiset, nousen johtoon ku kuus left ja J428 pöytään 400kstäkin kans allin ku mulla mega, mulla AJ85 vihulla J876 ja river on vitonen. Jää 600k joka edellee top kolmestäkki joka menee turnil allin nuttisuora+fd vastaan sama suora isommal värinvedol ja se vitun väri tulee riverii. Ei voi kuitenkaa valittaa,hieno 12 tuntinen takana.Näitä lisää 8)
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 15.01.2018 16:06

Koutsannut susta liian kovan veturin kun en enää itekkään pärjää,wp
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 22.01.2018 3:55

Tällä viikolla 5 pelipäivää ja niistä neljänä päivänä saman omahaturnauksen voitto. Eile kolme pikkupyttyä ja yks kakkosija.Kakkosija teksusta ja yks pytty teksusta ja kaks pyttyä omahasta.Jos osallistuisi pyttykampanjaan johtaisi sitä suvereenisti mut ei jaksa paljastaa nikkei tonni freerolli takia.

Joka tapaukses paklun bloginimee lainaten comeback of the decay on käynnis. Luulin kesäl et oon done koska hakkasi 4 vuotta päätäni käteisee,kyseisenä aikana eevee oli plussal mutta vvolyymiä ei varmasti ollu tarpeeks ja varianssi hoiti loput plus siviilis olevat asiat aiheutti ongelmia.Pari kuukautta sit palasi turneide parii jossa oma vahvuus ollut aina,siviiliski asiat kunnos nykyään.Viimesen 4vuoden aikana tapahtu 14vuoden parisuhteesta ja perhe elämästä ero, 4vuoden aikana tuli juhlittuuli ihan liikaa ja pää oli aika sekasin. Reilu vuos sit erosin ja samalla alkoholin nauttiminen vähenty myös, tällä hetkellä semisti yksinäinen mutta samalla onnelline koska elämä tasapainos ja pelin suhteen teen oikeita asioita.

Kuukaus about 7k ylhääl ja käytännö nollist lähdin liikkeelle.sharkien lanseerana domppakuukaus lähestyy 8)
Pokerman82

ViestiKirjoittaja samiansio » 22.01.2018 13:02

Jos haluat yhtään avata enempää tota perhe-elämä taustaa niin kiinnoistais vähän. Jos oikein muistan niin sulla oli puolikas futisjengillinen muksuja? Ootteko lasten äidin kanssa saatu sovussa hoidettua erot ja onko miten saatu lasten hoidot järkättyä. Kuulostaa karmeen vaikealta tilanteelta tuollasesta paletista selvitä. Vielä suht poikkinaisena pokkopelaajana. Ymmärrän toki jos ei haluja avata jos liian henk koht hommia.

Hyvä että nyt näyttää paremmalta. Tsemppiä.
samiansio

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 22.01.2018 20:15

samiansio kirjoitti:Jos haluat yhtään avata enempää tota perhe-elämä taustaa niin kiinnoistais vähän. Jos oikein muistan niin sulla oli puolikas futisjengillinen muksuja? Ootteko lasten äidin kanssa saatu sovussa hoidettua erot ja onko miten saatu lasten hoidot järkättyä. Kuulostaa karmeen vaikealta tilanteelta tuollasesta paletista selvitä. Vielä suht poikkinaisena pokkopelaajana. Ymmärrän toki jos ei haluja avata jos liian henk koht hommia.

Hyvä että nyt näyttää paremmalta. Tsemppiä.

Joo on mul vieläki puol joukkuetta muksuja vaik erottu onkin :-D
Ero oli kaksvaiheinen, eka 2014 jolloin se oli likanen niiku ne ny yleensä tuppaa oleen noin pitkän ajan yhdessäolon jälkeen.Päätettii silti koittaa muutaman kuukauden erillä olon jälkeen mut silloin sovittii et sit jos ei vaan toimi ni erotaa fiksusti ilman tappeluja. 2016 sit tuli itel mitta täytee,lasten äiti olis halunnu jatkaa minkä tavallaan ymmärrän mut mikään asia ei ollu muuttunu, parisuhde täysin kuollu,molemminpuolinen kunnioitus kadonnu jo kaun sitten, liikaa riitelyä. 100% varmasti oikee päätös niin lapsien,lasten äidin ja minun kannaltani.

Lapset on yhtä vaille kaikki koulus ja vuoden päästä on viimenenkin.Lastenäitihän ei ole töissä käynyt 14vuotee joten se hoitaa lasten kuskailut kouluu hoitoo harrastuksii autolla jonka hommasin hänelle. Välit on hyvät ja tapaamiset sujuu ongelmitta.Kun asuin siinä asuttii kaupungin vuokra-asunnois,nyt hommasin heille yksityiseltä vuokrakämpän paremmalta alueelta.

Asioita on mistä ollaan eri mieltä liittyen lapsien kasvatuksee esim ruokavalioo mutta niitä kai sit on aina tälläses tilantees. Erosta on nyt 1,5vuotta ja lasten äiti voi lähestyä mua kaikis ongelmatilanteis lapsiin liittyen ja on lähestynytkin joten sanoisin että niin lapsilla kuin lasten äidillä on kaikki hyvin kuten myös itselläkin ja itseasiassa voidaan kaikki paremmin kuin viimeset vuodet mitä oltiin yhdessä. Myös ite voin paremmin,vuosina 2014-2015 oli kyllä pää nii sekasi et oli aika sula mahdottomuus pärjätä peleiskää.

Oli se 1,5 vuotta sit aika kova shokki muuttaa tyhjään kämppään asumaan. 14vuotta joista 11vuotta perhe-elämää oli tottunut et kämpäs on meteliä ja vilskettä ni nyt olikin täysin hiljaista. Tota tarkotin tolla yksinäisyydellä, vaik mul on kaikki nyt hyvin ja asiat balanssis ni tohon en ole tottunut vieläkää.Hiljaisuutee ja siihen et nukut yösi yksin. Ihan ku ois kuollut/kuollutta,hautausmaalla.

Tota meteliä ja vilskettä kaipaan eniten, elämää ja elämän ääniä. Oon miettinyt ku monet on paskas parisuhtees kunnes lapset 18,se on yleensä kaikkia osapuolia kohtaan väärin mutta ehkä ne on just sen takii et saa olla joka päivä lastensa luona läsnä. Kun lähdet isänä eroomaan ni se tarkoittaa poikkeuksetta sitä että oot viikonloppuisä, sen uhrauksen siinä tekee. Mä kaipaan tota meteliä joka päivä.

Mutta kuten sanoin,meil on hyvät välit joten kaikki sujuu nykyään jo ongelmitta,alkuun se oli vähä hakemista mut niinhä se aina on.

Kiitos tsempeistä,mä voin hyvin ja uskon et se on osasyy pelien kulkemisee ja en nää mitään syytä miksei kulkis jatkossakin, teen kaikki asiat paremmi ja fiksummin kuin aiemmin.Mul ei tuota ongelmia myöntää ku teen asioita väärin,mä oon vuosina 2012-2016 astunu jokaseen sudenkuoppaan mitä tää laji tarjoaa.Joten mulle ei tuu enää mikään yllätyksenä.

Tänä vuonna focus onki pokeris sata lasis.Mul on muutama tavote tälle vuodelle mut avaan niistä enemmän keväämmäl.Tänää on pakollinen vapaapäivä joten huomen jatkuu grindit.

Pelionnea myös kaikille kanssablogittajille ja lukijoille,iha hyvää settiä tää.Ku pidin taukoo peleist viime vuonna en myöskää lukenu foorumeit. Nyt iha kiva lueskella, janakkalan kartanoherraki ku tekis paluun ni avot.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Ehta » 23.01.2018 22:48

Miten niin on poikkeuksetta viikonloppuisä, en ymmärrä?
Miksette vedä sit vaikka viikko ja viikko jos väleissäkin olette?
Ehta

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 30.01.2018 11:51

Ehta kirjoitti:Miten niin on poikkeuksetta viikonloppuisä, en ymmärrä?
Miksette vedä sit vaikka viikko ja viikko jos väleissäkin olette?

Joo ei toi mun kommentti mikään kiveenhakattu sääntö ollut,toki niiku sovitaan.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 30.01.2018 12:43

Boom Booom Booom bitcheees 8) Se on domppa kuukaus heti vuoden ekaan kuukauteen. Joku 500 turneeta tähä kuuhu ja profittia 11,8 kiloo ja euro nauraa. Pyttyjä tuli joku 17kpl ja avg bini oli 32 euroo. Tarkotus pitää toi avgbini tos samas eikä lähtee keulii mihkää isompaan. Turnaussarjois sit satelliittien kautta jos sattuu napsuun.

Launtaina kävi epic fail ku hoito tuli käymää ja hommien jälkeen jäi känny näyttö päälle ja olin suihkus ni siel toki oltii lueskeltu ku jäänalle kirjotellu ihan eri tytölle #-o =D> megalol

Sunnuntaina onki sit superbowl ilta ja livepokat samal kavereide kesken ja vähä pelijuomaa, maanantai menee darras.Muute helmikuus oiski sit tarkotus painaa joka päivä 22 päivää asti,sillo exä menee 9 päivä lomalle ja pikku terroristit on mun valvonnan alla.

Pelionnea
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 30.01.2018 15:19

Toiset vaan vetää 10k tyhjistä 30 päivässä 8) Onnea!
sharkie

Käyttäjän avatar

Seuraava

Palaa alueelle Blogit