Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 29.10.2018 7:44

Eihän se osunut se ramsi sitte, oli alunperi lapul steelers -8 jos isompi kerroin mut vaihdoin sen ramsii -5,5 jota pidin varmempana.No ei ollut.

Tää maltan jörjestelyt kyl ollu iha perseestä. Odoti noita ilmasen viinan bileitäki muna pystys mitä mainostettii "all drinks"
Meen alueelle ja nään et siel kaks baaritiskiä ja yks pieni pöytä mis kaks muijaa tekee juomia. Kävelen baaritiskille ja ne kehuu et täs maksaa tilaus että mee ton pöydä luokse et sielt saa ilmasta. Noh meen pöydä luokse ja katon et valikoimas on joko kaljaa/punaviiniä jota en kumpaakaan juo ja vodkaa tai gin tonikkia.
Vodka on smirnovia joka on siis maailman kamalinta vodkaa. Maistan farseeri lasista gintonikkia ku se kehuu et kui kamalaa se on, ei valehdellu. Noh, siel oli kaks sohvaa tarkotettu mpnt pelaajille jotka oli toki täynnä, viis-6muuta sohvaa oli muide saittien pelaajille tarkotettu jotka olivat tyhjinä koko illan ja niihi ei saanu mennä istuu,fiksua.

Ei siinä sit hiekas kiinnostanu seisoskella juoden paskoja juomia joten lähdi vajaan tunnin pääst hotlalle. Kaveri soitti kahdentoista aikaa ku oli menny poikkeen ja sano et ei hän kyl tänne jää ihan paskat pippalot.
Ilmanen on toki aina ilmasta mut oon mä edelleen sitä mieltä et jos mainostetaa all drinks ni pitäs siel olla muutaki ku kahta eri viinalajia. Plus sitte et jos ny jotain tehdään ni sen voi samalla tehdä myös kunnolla. Veikkaan et jos saman rahan ois antanu 15 vuotiaa teinikolli käyttöön et järkestäpä biitsille bileet ni siel ois saattanu joku jopa viihtyäki.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokrec » 29.10.2018 11:56

Nyyh :cry:
Pokrec

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 29.10.2018 14:33

Hotelli sijainti kyl hyvä, baarikatu vieres jos safkamestoi yms.

Lounaaks valikoitu tbone pihvi, ei menny kärkeen mutta toi pihvi itsessään on niin hyvää et ei sitä oikein voi mokata.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 30.10.2018 7:08

Reissun viimenen päivä käynnistyy tänää ku jossain vaihees herään.Heräsi äske kuselle ja päänsärky kohtuullinen,tuli vissii jotain otettua. :-'

Miinukset tästä reissusta järjestelyt ja sekä paskat floorit. Turnauksessa sb pelannu kahta turnausta ja se ollu vartin pois pöydästä, jaetaa kortit ja sb tulee paikalle ku button heittää omansa pois, bb sanoo aivan oikein että sb käsi pitäs olla jo jaon alus pakas. Floor paikalle sb saa pelaa kätensä geegee.
Käteises vihu painaa allin 89TxQ pottii toinen vihu maksaa, reissaaja heittää kätensä väärinpäin jakajan pakkaan josta sit ottaa kätensä takasi ja floor paikalle ja tuomio hänen KJ kätensä on pelissä taas mukana mitä vittua lol tää tapahtu tänä yönä

Plussana ehdottomasti kaikki suomalaiset kehe tutustunu täällä, hieno ollu jutella niin vanhempien kuin nuorempienki konkareide kanssa. Administeri näkeminen eile vaikkakin lyhyesti lämmitti sydäntä myös,eihä se mies ollut minua unohtanut :)

Myös pari hienoa ystävyyttä syntyi joten kaiken kaikkiaan mukava reissu.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 03.11.2018 20:39

Sen lisäks et toivoo et kone pysyy ehjänä saa näitä muuttuviaki tekijöitä pelätä mm että lentäjä ei oo kännissä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/70c9a3 ... 5_u0.shtml

Tossa vielä eri maiden käytäntöjä: Ei tuu ihan heti mielee miks pakistanilaisel koneel lentäisi mut en kyllä.lennä jatkossakaan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808 ... 5_u0.shtml
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 21.11.2018 5:05

Pitkästä aikaa partyllä ompputurneide paris ja heti napsukainen. Pikkuhiljaa saanu nukuttua maskin kans ehkä joka toinen yö menee hyvin, sillo ku menee ni ei tuu nukahdeltuu kesken päivän sohvalle.Säännöllisen epäsäännöllistä päivityksiä jatkossakin
Liitteet
pytty.jpg
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 21.11.2018 7:22

Karmea luuta!
sharkie

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 25.11.2018 22:01

Vuoden isoin nettiturnee itelle 530 taalan omaha knokis 100k takuul partyl,tuun kymmenen min lateregil ja eka käsi A693ds avaan ja maksan 70k stäkin 3beti 8k positiosta,Flop K93 eli rattaat ja nuttfd vihu cbet 12k ja sil takana 50k, rereissaan sen sisää ja päättää katkee sopii mulle,sillä kuivat naulat ja sen vitun kusipää pitää osuu pariuttavaa kallee pöydäs. 260 bounty ois tullu ja 170k stäkil saanu jatkaa,Vittu.No onneks naulat seuraavaa ja saan tuplat ja 70k stäkil jatketaa.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 26.11.2018 4:12

Tipuin sit joku kymmenen - 15 sijaa enne massei, olin johdos huolimatta katastrofialusta ku reilu 40 pelaajaa jäljel,siitä sit kahdes jaos putkeen vihuje paskuus palkittii ja olinki shortti ja pian ulkona.Lukuunottamatta lusakkeja ja särkejä ni turnees oli kyl ihan vitun paska taso. Toivottavasti tulee tää sarja uudestaa.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 24.12.2018 3:18

Kai sen doug polki tiimeineen piti mennä kehittää matrixi ku on kuopannu omaisuutensa kryptopaskaan kuten paasonen konsanaan(sori mika, sillo ku on paikka puukolle se pitää käyttää :-D ) Mut joo wp doug vitun kusipää.

Sit pientä rapsaa tän vuoden peleistä.Kuten aiemmi sanoin et mua vaivannu vaikea uniapnea ja se vaivanu ilmeisesti useemman vuoden kunnes tänä vuonna meni toho vaikeaan asteesee.Alko huhtikuus nää nukahtelut kesken.Sain syyskuun alus CPAP laitteen. Vaikea uniapnea on siis jos sul on yli 30 AHI. AHI on joku kaava mitä en muista millä Apnea vakavuus määritellää.Mulla tää lukema oli reilusti yli 50.

Tän takii mä en saanu pelatuks tänä vuonna maaliskuun jälkeen ku 200 turnausta. Mun tulos tälle vuodelle so far 32 kiloo plussaa.Party ja stars plus 22kiloo vajaa 1200 turnausta ja unibet plus 2kiloo joku 500 turnausta ja käteinen yllättäen plussalla 7kiloo joku 130k kättä. Käytönnös tää pelimäärä tuli 4-5 kuukaudes. Tää vuos ois voinnu olla helvetin paljon kovempiki. Mut Jos ja Jos.

Sit hyviin asioihi, lääkäri sano ku siel kävin syyskuun alus et ton maskin kans hengittämisee tottuu paris viikos,no paskanvitut mä nukuin ekan kerran sen kans hyvin tän kuun alus ja nyt oonki nukkunu koko kuukaude hyvin. Toi laite siis syöttää sulle happee koko ajan ni sun aivot saa happee koko ajan. Oon huomannu jo et oon paljon pirteempi,en nukahda iltasi enkä herää myöskää kuselle montaa kertaa kesken yöunien(toi meinaa kuuluu toho vaikeesee uniapneaan toiki).Eikä myöskään päätä särje enää ku oon heränny, tää kuulu toho kans,vissii johtu siit ku aivot ei saa happee ni aina oli pää kipee ku heräs.

Joten all good now, nyt on energiaa.Harmi et rolleja tuhottii betseihi väsyneenä mut nyt oon lopettanut betaaamise kokonaan. Päätin et jos syksynä löydä samat virheet ja oon hyvis ni isken niihin kyllä.Mut siihe asti ollaan täysi ilman betsei vaik olis kuinka valuee jossaki.

Oon käyny melkein joka päivä nyt kävelyillä ja toi tulee olemaan jatkossa mun elämää joka päivä. Huomenna syön hyvin ja nautin ja sen jälkeen alan syömää kuus kertaa päiväs pienempiä annoksia proteiniipainotteisena mutta hieman myös kuituja ja aamupäivisi saa olla hieman hedelmän muodos hiilariakin.

Jos niputtaa asiat tänä vuonna missä onnistuin ja missä epäonnistuin niin miinuksena oli erittäin huono ruokavalio,liikunnan puute siitä seurauksena älytön lihominen.Painoin viimevuoden marraskuus 125kg nyt painan 165kg, vaikka oon 195 pitkä ni on tos 60kiloo liikaa. Siitä seurauksena jatkuva väsymystila eli tää apnean paska ja siitä seurauksena peliajan vähyys.Vedonlyönti(tästä oon soimannu itteeni paljon,liian isoja betsejä suhtees rollii tosin suurinosa oli iskettynä selkeisii bookkeri virheisii aika isoihinki sellasii ei vaan runannu)
Esim yks saitti tarjos marraskuu alus ovetskini hattutempulle 81 kerrointa ja se oli price kilven pääs osumista ja sille sai viel parii seuraavaanki pelii 61 kerrointa.Ei napsunu, sitku sille sai enää 21 ni se teki kahdes pelis putkeen.Sama brian rust, sille sai 8 kerrointa vaik pelas crosby vierel,muide saittien linjaus oli 3,8-4,4, kahdelle maalille sai 101 LOL. Löin koko lokakuun toho ja se pudotettii kolmosee ku runas päin vittua. Sit ne huomas virheensä.Nyt se on palannu takas ykkösee ja iskeny hattua ja kahta maalia ja melkein joka pelii maalin viimese kuukaude ajan.Hyvä ajotus tosiaan.

Onnistumiset: Lähdin tähä vuoteen 2 kilo pelikassal jonka olin tehnyt edellisenä joulukuus 300 deposta.Selkeesti voitollinen vuosi vähällä peliajalla, sain elämiseni vuokrat laskut syömiset maksettua, sekä kymppitonnil maksettii velkojaki, käytii kahdesti ulkomaillakin.Tupakoinnin lopettaminen.Mul meni monta vuotta aski tai yli päiväs.Lopetin juhannussunnuntaina ku seinään.Otin viel henkise yliotteen siitä et menin aina kavereide mukaa röökille mukaan vaikken polttanu(meen edelleen),halusin vittuilla sille.

Toi ja tän vuoden tulos pelimäärää nähde saa mulle uskoa tulevaan vuoteen aika paljon.Oon hukannu pokeriurani potentiaalista valtavasti ajallisesti, sä voit selitellä ja keksii tekosyitä itelles vaik kui paljo mut loppuje lopuks se kaikki on sun syytäs omaa vikaa ja ne vaan on nimenomaa selityksii.Mä oon halutessani aika selkärankanen kaveri ku otan vaan sen pään.

Ens vuoden asioihin palaan 1 päivä, mukava haaste muhii pään sisällä ja jos saan asiat sovittua tähän liittyen niin eka päivä palaan asiaan näistä.

Tällä viikol pelataa todennäkösesti joka päivä paitsi jouluaattona taidan himmailla ja vaan lihoa.

Hyvää joulua kaikkille psivulaisille ja lukijoille.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Kuula » 24.12.2018 19:25

Tais olla Jnandezin entiset työntekijät jotka sen kehitti. Polk sitten osti sen. Ikävä kyllä saa nyt enemmän näkyvyyttä.
Kuula

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 29.12.2018 1:54

Ekaks hieman politiikkaa. Sebastian tynkkynen yritti saada oulun kunnanvaltuustossa kaupunginjohtajien asialistalle oulun raiskaustapahtumat,siel ei kukaan kokenut tarpeelliseksi miettiä mitä he voisivat siel omas kaupungissaa tehdä näille partalapsille jotka oli merihädäs heidän mukaansa ku tänne tulivat.
No nyt oli yksi 15 vuotias tyttö joka oli heidän uhrinsa tappanu ittensä. Et ei voi vittuku ihmetellä et mihi helvettii tää maa on menos ja minkälaisia saatanan selkärangattomia tätä maata johtaa ja ne sekopäitä vasta onki ketkä tämän kaiken hyväksyy.

Ku mä olin 7vuotias mutsi teki kännis loistavan löydön korsosta jossa asuttii.Otti mieheksee yhde kusipään savonlinnasta jonka lempi hareastuksii kuulu hakkaa kännis muijansa eli mun mutsin ja ainaku menin itkien väliin ni kohde siirty muhun ja ku mä sanon et tuli turpaan ni se ei ollu mitää tukkapöllyä vaan aikuinen mies löi nyrkillä. Silti mutsi oli nii sekasi et muutettii vie savonlinnaa sen peräs. Tota kesti 3 vuotta enneku se ryhdistäyty ja jätti ton vitu pelle.

Pahin tilanne oli se ku oltii muutettu savonlinnaa oli vuosi 1992.Siihen aikaa ku menin tuntemattomas paikas kouluu ni sain hyvän vastaanoton.Kaikki on varmaan kattonu pitkä kuuma kesä suomirock leffa, siin on vähä sama lause ku mikä mulleki sanottii ekana koulupäivänä nelosluokal "mikä vitun stadilainen sä luulet olevas".Ja sit turpaan. Tervetuloo savonlinnaan

Anyway meni puolivuotta enneku totuin paikkaan ja murteeseen ja sain kavereita,vihasin koko mestaa. Viikonloppuja pelkäsi ku kaikesta huolimatta mutsi ja tää kusipää isäpuoli eivät juoneet viikolla vaan pe ja la ja lomat.

Tää toistu joka viikonloppu,selkäsauna oli tulos tiesin sen etukätee.Jos pysyin huonees välittämättä mistää mitä kuulu huoneen ulkopuolelta ja leikin nukkuvaa jos ovee avattii ni saatoin selvitä. Tosiaan ajatus vähä hyppäs se pahin tilanne oli se ku olin tosiaa nelosluokal 1994 syksyl,olin vajaa kymmenen. Kuulin ku tää äijjä huuti mutsille ja menin peloissani kattoon mikä tilanne olin käytävällä ja katoin keittiöön näin että mutsi oli sammunu keittiön pöydälle ja tää kusipää vaan on lyömäs tätä tainnu jo pari kertaa mätkästä. Huudan peloissani mut vihaa täynnä et jätä mutsi rauhaa tuu tänne kokeilee, no ylläri ylläri sehän tulee suoraan kohti lyön sitä suoraa nenää ja vitun raukka juoppo tipahtaa 9 vuotiaan iskusta.Meen samantien mutsii yrittää hereille ja huudan sille ja ravistan et herää herää,vitut se mitää herää sammunu mikä sammunu.Samaan aikaan tää vitun raukka paska on kammenu sielt käytävä lattialta ylös tulee nenä vertavuotavana mua kohti ja tarraa kaksin käsi kurkusta kii ja kuristaa minkä kerkee. Happi loppuu ja rimpuilen ja potkin minkä jaloista lähtee ja saan jotenki itteni ihmeen kaupal irti ja lennän seinää vaste lattialle. Tiedän jo mitä on tulos ja laitan kädet naaman eteen, mun pää on sen futispallo hetken aikaa se monottaa mua naamaan minkä kerkee ku mä makaan kylkiasennos selkä seinää vasten kädet naaman edes.Sit silt paskalt tais loppuu kunto ja lopetti. Mä selvisi aikalail ihmeen kaupal pienil naarnuil koska pidin käsiä naaman edes.Takaraivo hakkas seinää joka potkusta ni sinne tuli vekki.

Pointti tol jutul on nyt se et jos mä tunsin lapsena vihaa ja voimattomuuden tunnetta ni vittu raiskauksen uhri on potenssii 100 tosta. Kaikki ketkä noin tekee pitäs laittaa munista hirteen.Ja ne on ihan yhtä pahoja ihmisiä ne ihmiset ketkä kaiken tuon sallii eli päättäjät. Mä tiedän et tääl somes avautuminen ei sinänsä auta mitää mut en saatana hiljaakaan viitti olla. Ja mä toivoisin et joku helvetin vallankumous saatas täs maas aikaseks niiku esim belgias ku se ny oli. Lain mukaa ei voida tehdä muutaku äänestää ni tehkää vittu edes se ettette noit samoi kusipäitä tonne äänestä.

Sitte pokerii. Ostin ton matrixi ainaki nyt yhdeks kuukaudeks.Ihan ekaks ne ketkä haaveili et ku pelaa ni käyttää samaan aikaan orjallisesti ni voi heittää ton romukoppaan. Reaaliaikanen käyttö onnistuu ehkä max 2 pöydäl mut saman aikasesti jos on monta pöytää ni ei aika riitä. Näenkin ton tosiaan enemmän opiskelutyökaluna kuin preflop botti vehkeenä. Aattelinki ite tota käyttää tän kuukaude ajan niin et yks viiva kaks tablaan joka päivä tunnin ja yritän oppia gto peliä.En nää tota semmosena et sitä kannattaa joka kuukausi maksaa paitsi sit tietysti jos aikoo opiskella nimenomaan preflop peliä joka kuukausi paljon. Kannattaa ottaa se sillo ku haluu käyttää aikaa siihe.

Henkulil oli kyl aika tiukkaa asiaa ja hyvää sellasta viime postauksessaa.Oon ihan samaa mieltä mitä tulee mikroihi, kyl siel ois aika miinus eevee vetää pelkästää gto ja jättää äsäsuittareita ja isoja pareja veks mitä gto peli näyttää.

Ois hauska tietää paljo polk makso tosta matrixista mut aikamoine rahasampo se tulee sille olemaan.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja NikkiX » 29.12.2018 3:10

Mitä tolla matrixilla tekee jos se on vaan preflop ohjelma? Omaha on jokatapauksessa postflop peli täysin,ei peli ole edes alakanutkaan ennenkuin floppi on jaettu..
NikkiX

ViestiKirjoittaja futsal4ever » 29.12.2018 3:24

Mulla ois tullu tosta sun Oulu setist ennen mieleen "Vittu mikä juntti öyhöttää tunteella". Se tulee edelleen mieleen monella paremmalla ihmisellä. Frendi oli tindertreffeil yliopistos politiikkaa opiskelevan likan kanssa, ja niil natsas poliittisetki ajatukset lähes yks yhteen. Toi sun kirjotus ois voinu olla sen frendin kynästä. Niin, se likka sano, että moni ajattelee noin, mutta siinä kuplassa ois sosiaalinen itsemurha sanoo äänestävänsä perussuomalaisii.

Mulla on yks vajaa 20-vuotias oululainen kiisukaveri. Se meno siellä on kuulemma ihan vitun sairasta. Siellä jossain kauppakeskukses parveilee näitä sankareita, jotka ahdistelee, ehdottelee ja koskettelee kaikki halukkaita, ja kaikkia muitakin. Moni alle 15-vuotias menettäny neitsyytensä siellä vessassa, osa omasta tahdostaan, osa sankareiden tahdosta. Siellä nuoriso tietää että toi mikä mediassa tullu esille vaan jäävuorenhuippu. Nää sankarit hengailee ja touhuilee päivittäin alaikästen kaa.

Perussuomalaiset on muuten paskiten brändätty asia Suomessa. Täynnä niin negatiivisia mielikuvia, että kun ilmotat näkeväs heidän mielipiteissä järkee sut leimataan samantien juntiks ja idiootiks. Se leimaus tulee vihalla. Mut toki ymmärtää joitakin syitä leimaamiselle. Kelaa vaikka Oulun valtuustossa istuvaa Junes Lokkaa. Paskempaa argumentoijaa saa hakee. Hyvä kun heittää puheenvuorossaan tyylillä "poliisit ei tee mitään tärkeää, mua vaan jahtaavat". Aivan tosissaan.

Tiivistelmänä: Oulun tilanteen laajuutta ei käsitä median tiedoilla. Suomeen tarvittaisiin uusi uskottava puolue, joka ajaisi turvallisuuteen liittyviä asioita.
futsal4ever

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 29.12.2018 3:36

NikkiX kirjoitti:Mitä tolla matrixilla tekee jos se on vaan preflop ohjelma? Omaha on jokatapauksessa postflop peli täysin,ei peli ole edes alakanutkaan ennenkuin floppi on jaettu..

Vastaan tähä jos ei ollukkaa trollaus. Siks koska monesti ne pienet virheet mitkä sä teet preflop moninkertastuu postflop.
Pokerman82

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit