Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.10.2018 20:06

rlshark kirjoitti:On se Conor kenties vähän idiootti, mutta taitaa olla enemmän promohommaa. Ainakin kaikkien matsien jälkeen se on ollu ihan kunniottava voiton tai tappion jälkeen.

Just näillä pre-fight trash talkki hommilla se on käytännössä miljoonansa ansainnut. Kenties vähän lähtenyt välillä lapasesta niinkuin se bussin ikkunan rikkominen.

En kyllä uskonut, että Khabibilta lähtee noin pahasti mopo keuliin. Pelkkä voitto olis ollu paras kosto Conorille.

This. Ainut idiootti täs oli khabib joka kalliisti maksaa tosta epäkunnioittavasta käytöksestää. Sen ois pitäny olla yhtä hymyä ton voiton jälkeen,conorin.ansiosta se olis saanu uransa isoimma tilipäivä.Ois halannu conoria ja sanonu et kiitos tilipäiväst.

Sen lisäks et ottelu jälkeen kuuluu kunnioittaa vastustajaa ton jätkän pitäs olla kiitollinen et conor otti sitä vastaa.Sen ottelupalkkiot ollu ihan naurettavia, conor myy ja sen ansiosta se olis tehny miljoonia täl matsil.Olis syytä olla kiitollinen eikä halveksua. Nyt sen palkkio on jäissä geegee.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 07.10.2018 22:19

Pokerman82 kirjoitti:
rlshark kirjoitti:On se Conor kenties vähän idiootti, mutta taitaa olla enemmän promohommaa. Ainakin kaikkien matsien jälkeen se on ollu ihan kunniottava voiton tai tappion jälkeen.

Just näillä pre-fight trash talkki hommilla se on käytännössä miljoonansa ansainnut. Kenties vähän lähtenyt välillä lapasesta niinkuin se bussin ikkunan rikkominen.

En kyllä uskonut, että Khabibilta lähtee noin pahasti mopo keuliin. Pelkkä voitto olis ollu paras kosto Conorille.

This. Ainut idiootti täs oli khabib joka kalliisti maksaa tosta epäkunnioittavasta käytöksestää. Sen ois pitäny olla yhtä hymyä ton voiton jälkeen,conorin.ansiosta se olis saanu uransa isoimma tilipäivä.Ois halannu conoria ja sanonu et kiitos tilipäiväst.

Sen lisäks et ottelu jälkeen kuuluu kunnioittaa vastustajaa ton jätkän pitäs olla kiitollinen et conor otti sitä vastaa.Sen ottelupalkkiot ollu ihan naurettavia, conor myy ja sen ansiosta se olis tehny miljoonia täl matsil.Olis syytä olla kiitollinen eikä halveksua. Nyt sen palkkio on jäissä geegee.

Urpoa joo, mutta vaikka 2 miljoonan purse menis se tekee luultavasti 5+ miljoonaa pelkästä PPV:sta.
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.10.2018 22:51

RobertKnepper kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:

Urpoa joo, mutta vaikka 2 miljoonan purse menis se tekee luultavasti 5+ miljoonaa pelkästä PPV:sta.

White sano pressis et katotaa saako, riippuu edellee mitä komissi antaa rankkua,sit ufc tekee omat päätökset.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.10.2018 2:40

Mä oon ollu koko päivän ihan tiltis ton aamuse ufc tapahtumien takia.Mä en pysty millään käsittään et joku puolustelis khabibi käytöstä ja onneks ei ainakaa UFC näin tee.

Mä yritän ny avaan sen verran tota et mä oon seurannu kamppailu-urheilua koko ikäni, harrastanu itte nyrkkeilyä säännöllise epäsäännöllisesti 22v 34vuotiaasee asti, en kilpaillu mut otin satoja eriä sparreja entise kaksinkertase raskaan sarjan suomen mestarin kans joka otteli ammattilaisenaki. So jotain perspektiiviä löytyy nyrkin ottamisest naamaa.

Fight gamee kuuluu trash talk, jos siinä on aito ja oikeesti hyvä ja aito oma ittensä eikä näyteltyä se myy lippuja koska ihmiset kiinnostuu susta, varsinki jos sä pystyt seisoo sanojes takana. Mcgregor pystyy piste, sen urheilulliset saavutukset ja haasteet mitä se on ottanu on omaa luokkaa. trash talkin mestari oli aikoinaan Muhammed Ali, helvetti se keksi sen. Se meni vastustajan kodin pihaa uhoomaan keskellä yötä.
Mun on vaikee käsittää että ku toi on kuulunu lajiin 50-60 luvulta asti että kukaan oikeesti ottaa henkkohtasesti, tai helvetti vaikka ottaski ni olis kuiteki sen verran älykäs et ymmärtää mistä kyse.
Kaveri yrittää horjuttaa sua ennen matsia sekä myy matsii. Parhaimmas tapaukses toi horjutus onnistuu, conor onnistu siinä täydelliesti aldoa vastaan, aldo lähti ku höyryjuna päälle ja juos suoraan nyrkkiin.

Tän takia mä pidän Khabibia kohtuu vajaa-älysenä et jos ei voitto kehäs riitä ja ymmärrys riitä et mitä toinen yrittää ni et sä ny ihan penaalin terävin kynä ole.

Ja syy miks mä oon tiltis ei oo se et conor hävis vaan se mitä tapahtu sen jälkeen, miten huono voittaja khabib oli eikä kunnioittanu vastustajaa. Conor oli 4 erä sodas ja sen kimppuu hyökättii takaapäin ja ne oli khabibi kulmast, ihan anteeksantamatonta. Silti conor ei nostanu syytteitä, conori omat sanat ei kiinnosta vittuukaa mitä tapahtu, vituttaa tappio.

Enne matsii soitetaa suuta jos soitetaa, matsin jälkee kätellää reilusti.Conor on kätelly joka voiton sekä tappion jälkeen. Se on herrasmieslaji ja sitä kuka ei oo kamppailulajien paris toiminu on vaikee käsittää sitä.

Se tästä enempää en uhraa aikaa tähä, jokane saa olla mitä mieltä kenestäki mitä haluaa mutta kenekää ei pidä hyväksyä khabibi tekoa ottelun jälkeen.Piste.

Tänää sain läskit liikkeelle ja kävin lenkillä joten oddsit hyvät et huomen grindaillaa.Betsit on perseest,synttäripäiväni kunniaks hävisi 700 koska oli seittemäs päivä, mitä sitä voittamaankaa.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 08.10.2018 3:03

Näin ulkopuolisen silmin kun en oo yhtään ottelua nähnyt niin toi näyttää lähteneen jo lapasesta. Jotenkin kuulostaa että tähän astinen uhoominen ja niputtaminen kehässä ei enää riitä vaan sitä mediahuomioo haetaan muulla tavalla (connor heittää tavaraa kohti bussia/ulkopuoliset hyökkää kehään). Mehän ei tiedetä kuinka paljon tuokin episodi oli ennakkoon sovittua että saadaan joku helvetinmoinen spektaakkeli ja uusinta matsi tai uuden mestarin serkku kehiin connoria vs tms. Showbisnes on showbisnestä. En mä usko että tosta mitään isompia rangaistuksia tulee. 9-15kk niin noi on uudestaan kehässä entistä rahakkaammassa matsissa.

Hyvää syntymäpäivää. Vaikka Maltalla halvat viinat onkin ni jätä rahaa peleihinkin!
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.10.2018 3:33

sharkie kirjoitti:Näin ulkopuolisen silmin kun en oo yhtään ottelua nähnyt niin toi näyttää lähteneen jo lapasesta. Jotenkin kuulostaa että tähän astinen uhoominen ja niputtaminen kehässä ei enää riitä vaan sitä mediahuomioo haetaan muulla tavalla (connor heittää tavaraa kohti bussia/ulkopuoliset hyökkää kehään). Mehän ei tiedetä kuinka paljon tuokin episodi oli ennakkoon sovittua että saadaan joku helvetinmoinen spektaakkeli ja uusinta matsi tai uuden mestarin serkku kehiin connoria vs tms. Showbisnes on showbisnestä. En mä usko että tosta mitään isompia rangaistuksia tulee. 9-15kk niin noi on uudestaan kehässä entistä rahakkaammassa matsissa.

Hyvää syntymäpäivää. Vaikka Maltalla halvat viinat onkin ni jätä rahaa peleihinkin!

Varmaan uusinta tuleeki mut toi mitä kehäs tapahtu ei ollu showta eikä suunniteltua matsin jälkeen.
Kiitos,aatteli kyl tiputella koko maltan reissu hyvä et on halpaa viinaa :lol:
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 10.10.2018 1:52

Oon lyöny kahteen ekaan sj pelii sj puolesta paskoja vastaan, sj hävis molemmat.nyt löin phillyn kotivoito puolesta koska sj peli iha hukas ja maalis joku aaron dell.No ekaa 5minsaa sj johtaa 2-0 lol. Tehokas ukko oon kyl.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 10.10.2018 1:52

Oon lyöny kahteen ekaan sj pelii sj puolesta paskoja vastaan, sj hävis molemmat.nyt löin phillyn kotivoito puolesta koska sj peli iha hukas ja maalis joku aaron dell.No ekaa 5minsaa sj johtaa 2-0 lol. Tehokas ukko oon kyl.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 10.10.2018 1:55

Toi Dell on oikeesti hyvä. Phi oli niskan päällä hyvin mut Phi maalivahti ongelma jatkuu. Lehtosta väläytelty sinnekkin jo. Tosin sekään ei auttais mitään.

Simmons ja Kane ollut tikis alkukaudesta. Selkee rekka :wink:
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja sharkie » 10.10.2018 2:09

Olix sul yölle muuta lyötynä. Tietää lyödä vastaan..
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 10.10.2018 2:11

sharkie kirjoitti:Toi Dell on oikeesti hyvä. Phi oli niskan päällä hyvin mut Phi maalivahti ongelma jatkuu. Lehtosta väläytelty sinnekkin jo. Tosin sekään ei auttais mitään.

Simmons ja Kane ollut tikis alkukaudesta. Selkee rekka :wink:

:lol:

Singleti jetsi, singleti petterson tekee maalin,singleti wheeler tekee maali, kaks triplaa mis oli philly jo kuoli -170 niihi. Maalintekijöihi meni 390, jetsii meni 400. Mukana eka maali laine wheeler scheiffele, vika maali wheeler scheiffele. En tiiä mut vois edes toi jets ja wheeler osua.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 10.10.2018 2:13

Jaa voin siis mennä jo nukkuun :-'
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 10.10.2018 2:14

sharkie kirjoitti:Jaa voin siis mennä jo nukkuun :-'

About 9 kertaa kymmenestä,vittu on tää raskasta.Ei vittu täl onnel kuulu lyödä vetoo.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 10.10.2018 2:27

Rupeen kattoo luciferii, VITTU.Nyt loppu tää betsipelleily.Varmaan vajaasee 2 kuukautee 10k down.Vittu geegee.Tauolle pitkälle näkyillää.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 10.10.2018 2:39

Onko Mafiaveljet tuttu leffa, jos ette oo kattonu ni siinä jätkät menee raviradalle katsomoon lyödyt vetokupongit kädes, ne alkaa kannustaa tiettyä heppaa joka johtaa sillä hetkel mutta niide vieres on semmonen läski paskakasa joka ei oo elämässää osunu yhteenkää betsii ja se kannustaa sitä samaa heppaa ni nää jätkät repi samantien vetolappunsa eikä ees kattonu miten se päätty. Mä oon toi läskipaska, kirjaimellisesti.

Viime kaudel yk tenkrat oli alkukaudes hirvees upswingis runas selkeesti yli eeveen, mä aloin peesaan sitä ni samantien downswing. Joo ei pitäs olla taikauskonen mut siis oikeesti vittu kyl mä oon universumi lempilapsi.
Pokerman82

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit