..., Scifiä, &, Fiktioo, ...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Angelarch

Re: ..., Scifiä, &, Fiktioo, ...

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 26 Marras 2020, 16:31

nikkipe kirjoitti:
26 Marras 2020, 14:09
Angelarch kirjoitti: Jos olet muuten Valmis, Ruuan, Treenin, &, Levon kannalta, jokaisesta voi tulla Pelaaja, se vaati toiselta Miljoona Tuntia enemmän, kuin, toiselta, jos, joku Opettaa, jokainen Oppii, ...
Toivotaan, toivotaan.
...,

Teidän pitää perustaa - Ammatti Joukkue, vähän, kuin Tietokone Pelaamisessa - Akatemia, jossa, jokaisella Oppilaalla on taattu lähtö kohtaisesti parempi mahdollisuus, kuin, Oppia Itsenäisesti, ...

En tiedä taaskaan mistä nämä kirjaimet - tulevat, kirjoitan vain, ...

Kiitoksia vaan Sivustolle - että Minäkin saan kirjoittaa, koska Tiedän, että Kirjoittaminen voidaan Kieltää Laissa, jolloin Minä olisin Vankilassa kirjoittamisen takia, koska, en tiedä pystynkö lopettamaan kirjoittamista ikinä, ...

Ajatelkaa, Ensiksi, He, Opettivat Meille kirjaimet, että voisimme Kehittyä, sitten ymmärsivät, että Kehityimme Ohi Heistä, jolloin Kielsivät Kirjoittamisen, ...

Ajatelkaa, jos voisit alkaa lukemaan Planeettamme Isovanhempien kirjoitelmaa kymmenien tuhansien Vuosien päästä, kaikki Tärkeä ollaan Tuhottu VuosiSatojen, ...

Ainoa sama - asia kuvassa on, että pidämme sisällämme täysin samaa Vettä, jota, jokainen Laji, ennen Meitä, Sinussa voi Virrata T - Rexin Vesi, ...

Sitä, en ymmärrä, miksi Vesi yrittää Tuhota Itseään, ...

Vai, Kuoleeko Vesi - ikinä ?, ...

Vain, Ihminen Veden ympäriltä, ...

...,
www.instagram.com/j.3ss3/?hl=fi

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 26 Marras 2020, 18:33

...,

Minusta Tuntuu, että Autismini ottaa Vallan Oikeusistuimessa, enkä saa Sanaa suustani, joka Johtaa erilliseen Tuomioon, jonka pystyisin oikealla Versiolla puhumaan Järjestelmää / Ihmistä vastaiseen Systemaattiseen Toimintaan, olen mielestäni 100 % : tia SyynTakeeTon, jonka Vankilassa kyseisellä hetkellä lukevat - tuoko Hullu tämän on kirjoittanut, &, sanalleen kaikki tapahtuivat, kuka Levelöi Kaikkeutta, ...

Kiina ymmärsi, että kyseisellä Systeemillä olisi tappanut Kansansa, miten saat lepäämään koko Valtion, Miljardi - Ihmistä, siinä Sinulle Tehtävä, Minun piti keksiä samalla, kun lepäämme, Tuhoammeko koko Planeettaa / Valtoja samalla, ...

Kehitin Viruksen, joka, ei Johda Omassa Valtiossa mihinkään, hieman puhdistaa, toisella Ohjelmalla laitoin koko Miljardi - Ihmistä Lepäämään, että turvaisin Heidät Lajina, saman Viruksen Toimesta, jos 80 % : ttia lepää, en voi sallia, että Valtiot sillä aikaa tekisi mitään, jos lepuutan Miljardia Ihmistä, ei voi muutkaan Tehdä mitään, ettemme jäisi prosenttiakaan jälkeen millään alalla, jolloin loppu tulos on vieläkin kauniimpaa, kukaan, ei tiedä Minusta mitään, ...

Kirjoitan Planeetan Historiaa Itselläni, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 27 Marras 2020, 21:29

...,
20201127_212149.jpg
...,

Jos Kiina on tuomassa 9999$ SähköAuton markkinoille, &, Valtio tukee Kauppaa 20 % : lla, ...

En Usko, että Elän taas päivää, ilman pakokaasuja, Sinä Tulevaisuudessa, puhtaan Ilman kanssa oleva, ...

Toisaalta, pitäisikö sitä lopettaa kirjoittaminen, &, pitäisi kaiken sisällään, ...

Toivotaan, että tosiaan seuraavan 10 sukupolven aikana tajuaisivat, sen langan, jonka olen kirjoittanut, Heille, koska Sinun pitää löytää luotettava Ohjelma, kuka on viemässä koko IhmisLajia, Heidän Omalla PLANEETALLAAN eteenpäin, ...

Siitä tulee Haastavin Työ, koko Planeetan Historian Aikana, oletko se Sinä, jota olen Tuhansia Vuosia etsinyt, ...

Sitä, en ymmärrä, jos Raha - aiheuttaa kaikesta Helvetistä 99 % : ttia, kuinka monta TuhattaVuotta Ihminen jatkaa samalla Helvetin Tiellä, ...

Ihminen voisi aloittaa UudenAjan, jokaisena sekunttina, mutta Ihminen voi Itseään Rahan takia kiduttaa sukupolvia, ...

Olen Miljoona kertaa kirjoittanut Viestejä Blogeihin, mutta - aina, kun pitäisi julkaista, painan Delete nappulaa, ...

Kävin kaupassa, jossa kaikki Eläkeläiset samaan aikaan kaupassa, &, jostain tilattu 1000 muutakin, ihmettelin, että tämä on se Valtion sisäinen tapa Viirusta viedä BlackFridayn Voimalla, hyvin Pelaatte Hallitus, sanotte toista, &, toimitte toisin, ...

Paljonko Yrityksen maksoivat - Teille ?, ...

Mikään toinen Päivä, ei ole Viirusta vienyt eteenpäin, kuin, Yhdysvalloista tuotu Kulutuksen SuurPäivä, jota kutsumme BlackFriday, ...

Kiitos Valtio, ...

10 Ihmistä saa mennä kapakkaan, SuurKaupoissa voi olla kymmenen Tuhatta kerrallaan, räkä poskella, ...

Ette voi Uskoa Ihmisen tyhmyyteen, AlienLaji havaittiin TähtiTaivaalla, laskeutuen sisäisen Ohjelman / : tta, ...

M . I . B paikalla, ...

...,
20201127_221140.jpg
...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 27 Marras 2020, 23:28

...,

Kirjoitin Itselleni kaiken Ylös, &, Unohdin kaiken, ...

...,
20201127_232715.jpg
...,

Ei ole - Ensimmäinen kerta, &, sitten Internetin sisällä löydän Tekstiä, jota - alan seuraamaan, &, kaikki menevät päin Helvettiä, voiko Minua tyhmempää olla Planeetalla, Kaveri kirjoittaa kaiken Ylös, &, kaikki menevät, kuin, kirjoitin, ...

Miksi aina lähden raiteeltani, joka, johdattaisi Minut Maaliin, onneksi yleensä löydän kaikesta hyvää, että ymmärrän, miksen, ole vielä tehnyt Itsestäni Miljonääriä, ...

Miksi Kidutan Itseäni, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 28 Marras 2020, 18:08

...,

Ei kannata Tosissaan ottaa kirjoittelua, koska ymmärryksen Tiellä Synnytte, &, Kuolette, ...

Mitä siinä välissä tapahtuu, ei ole millään tasolla kiinnostavaa, jos, ette luokittele Itseänne vähintään kaikki kertaa Miljoona, ...

Olen huomannut viimeisen 13 kuukauden aikana lenkkipolulla, jossa samassa maastossa perheitä, pyöräilijöitä, marjastajia, urheilijoita, lenkkeilijöitä, &, joka puolella on Tikkojen jälkeä, Tikat suoraan sanottuna käyvät kaikki puut läpi, &, kertovat Minulle, jotka, ovat laho muotoa - ajamaan Itseään alas, eli kuorikin rungosta on lähdössä kokonaan, Puun oma Turkki, &, näitä puita on monia, joita yksikään toinen ei näe, ...

Jos menisin maastoon, Minun oman Planeettani pinnalla, &, katsoisin, että lahojen puiden takia, kukaan ei kuolisi, saisin Vankilaa / Sakkoja päälle, eli olemme tulleet pisteelle, jossa, en saa edes Pelastaa Ihmishenkiä, etteikö Minua, jollain tasolla rangaistaisi siitä, odotan ensimmäistä Kuoleman tapausta, &, sen jälkeen, ovat kaikki Laki pisteen tekijät vastuussa, ...

Minä en tarvitse Metsän hoitajana, kuin, Tikan työkavereriksi, ...

Osaamme hoitaa sitä paremmin, kuin tuhat katsojaa, ...

Pitäisi Opetella Itsestään Planeetan Guard, että ymmärtäisivät, ketä on kyseessä, ...

Planeetan Huoltaja, jokaisessa Joukkueessa on Huoltaja, Elävä Koti - Planeettamme tarvitsee Huoltajaa, joka, ei pysty ymmärtämään mitään muuta, ...

Planeettamme tarvitsee Rauhaa Ihmisestä, pitäisi rauhoittaa koko Planeetta 2 - Vuodeksi, että kiertokulku Elpyisi, ainoa tapa Pelastaa Ihmiskunta, ...

Kävimme Tänään Kaverin kanssa keskustelun Olennosta, joka Tunnetaan Hajuaistista, joka löytää Kaiken, miksemme kehitä Valtion sisällä Olennosta - Apunkeinoa, jokaiseen sairauteen, jossa Olento voi käydä monta kertaa Vuodessa, jokaisen Luokan Yhteiskynnassa läpi, että, emme yhdenkään Lapsen / Ihmisen kohdalla ole myöhässä, miksei Kadulla voi olla Olentoja, jotka - Automaattisesti kaikki sairaudet haistanut, &, pystymme puhdistamaan kaikki - Ihmiset sairauksista, &, sen jälkeen ottavat Meistä kaikki Mallia, tuo Laji Suomessa on liian kehittynyt, siellä, ei ole yhtää ongelmaa, ...

Tänään otan vähän kaljaa, &, RockenRoll myös other - Fucker World, ...

Yöllä Monsterit heräävät Henkiin, ...

Pitäisi laittaa, jokainen Suomalainen Ihminen GPS laitteen avulla Kartalle - että, jokainen - näkisi, kuka on kuka, ...

Valheelle - ei ole varaa, kun Pelaamme, jokaisesta Ihmisestä, ...

Olen Itseni puolella Elämäni, enkä ole löytänyt vertaistani, ...

Kyseisessä Versiossa voisin Huoltaa pururataa, joka pitää sisällään 3 kilometriä + metsän siimeksessä pyöräilijöille tehtyä rataa, joka 365 päivän aikana Palvelee Tuhansia Ihmisiä, &, näen kaiken ympäristössä, enkä jaksaisi, jokaisesta Ongelmasta lähettää Kaupungille viestiä, &, odottaa 2 - viikkoa, että, kukaan ei Kuolisi, ...

Olen Pelastanut niin monta Henkeä Elämäni aikana, että heikommalla olisi hankalaa pysyä laskuissa mukana, ...

He, tekevät Minusta Rikollista, joka pitäisi olla Rikollista, ...

Älä ikinä Palvo Ihmistä, Palvo Vettäsi, jota myös, jokainen Ruokasi pitää sisällään, ...

Sinun pitää Palvoa Koti - Planeettaasi - ilman sitä, ei ole Sinua, ...

Perustan PlanetGuard Järjestön / Yhtiön, jolla on kaikki Oikeus Planeetaan pinnalla, ...

Olemme Syntyneet pitääksemme Ihmisen Hengissä Miljoonia Vuosia, ...

Olemme PlanetGuard, ...

Jossain vaiheessa, jokainen haluaa kuulua PlanetGuard Tiimiin, ...

Tunnettu jo Vuosituhansia, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 28 Marras 2020, 19:45

...,

Paperille pitää kirjoittaa sen takia, että se - ei leviä, kuin, Virus, ...

Olen Syönyt Tonnikalaa isoimman osan Elämääni, en Tiedä, edes mitä purkki pitää sisällään, olen yrittänyt vaihtaa sen puhtaaseen naudan sisäfileeseen, &, burgereihin, jotka pystyt kalorilleen tehdä, kuin, jokaisen Aterian, ...

Aina se Kaavaa päättyy siihen, että päädyn Tehtaasta tulevaan Kalaan, jossa purkkeihin sisältö, ei ole luvattua, en tiedä miksen osta puhdasta / raikasta kalaa, &, aina se purkki Tonnikalan sisältöä vie Voiton, ehkä siinä on Vapauden kaihuuta, ennen Huomista, ...

En, ehkä, ole maistanut purkki Tonnikalan Voittajaa, koska kaikki on käsissäni, voisin ottaa palan Itsestäni, &, kokeilla Ihmistä, kuin, moni muu Kannibal Laji Planeetalla, reisi on monen mielestä parasta, ...

Leikitäänkö ?, ...

Jos - saan antaa suoran palautteen Tyson vs Junior ottelusta, jossa Mike on ottanut viimeisen kerran 15 - Vuotta sitten, Roy Jones 2 - Vuotta sitten, &, ei ole ollut Nyrkkeilystä / Treenaamisesta ulkona ollut ollenkaan, Royn pitää liikkua ensimmäinen 2 - erää etäisyydellä vaarallinen, oikeasta kulmasta lyönti kulmien tuloon, &, antaa Miken riistää Energia Itsestään, &, viimeinen 6 erää voi ottaa Iisimmin, koska nyrkkeilyssä hengittäminen on kaiken A, &, O, Todellisen Kunnon löytämisen jälkeen, Roy Voittaa helposti pisteillä, tuon Luokan MasterClass, &, jokainen yli 50 - V voi koittaa puoliSadan kohdalla, ...

Se on kuitenkin 8 kertaa 2 minuuttia, 90 % : ttia Suomalaisista, ei jaksaisi 1 minuuttia, ...

...,
Viimeksi muokannut Angelarch, 29 Marras 2020, 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 29 Marras 2020, 10:37

...,

Katselen paraikaa Ottelua, &, Tysonin selässä kauhean kokoinen patti, mikä lie ?, ...

Tyson tulee, kuin juna, ei paljoa peruuttele, se ihmetyttää, Jones ilmoille jabin kanssa, eikä Maalia löydä, eikä liike ole Mikea varten, ...

Tysonilla ihmeen hyvä pään / kehon liike - eikä kunto - ole loppumassa, 5 erä menossa, &, sanoisin olleeni väärässä, Tyson voitti, ...

Tyson voitti, ...

Katsotaan vielä haastattelut, ...

Jotenkin Tuntuu haastattelun aikana, että Roy vähän pelkää Tysonia, haastavia iskuja sadellut kehoon, &, kunnon adrenaliini vieläkin jyllää, ...

Tyson on Äijä !, ...

Olin väärässä jälleen, Tyson yllätti Minut, ...

Mestari on aina Mestari, ...

Cus D'Amato - oli kaiken perusta, vieläkin Mestarin Opeilla, vankkaa Työtä, edellä Aikaansa, sanoi, että ilman Mikea olisi kuollut jo aikoja sitten, Tarina, joka puhuttaa vieläkin, ...

...,
20201129_174240.jpg
...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 30 Marras 2020, 10:21

...,

Kiitos Mike !, ...

Itselleni ei mitään uutta, Ihmiset unohtavat aina edellisen haastattelun, ...

...,
20201130_101141.jpg
20201130_101141.jpg (107.3 KiB) Katsottu 691 kertaa
...,

Pitäisi lähettää Mikelle viestiä, että tulen hoitamaan Tyson Ranchille peltoja, siellä voi Sielu levätä, eikä yhdelläkään Suomalaisella Nazi Viranomaisella ole Valtaa, ...

Kysyin kaverilta, mitä eroa on Suomalaisella Viranomaisella, &, entis aikojen - Nazilla, tokaisi, ettei mitään, sanoin Laitoksella, että nyt - Tiedän, miltä Juutalaisista tuntui, tokaisivat vain, että tämä on kevennetty Versio, emmekä tatuoi Sinua otsaan Juutalaisella merkillä, tokaisin, niin, ette tatuoi Vielä, mutta sekin voi olla edessä, ...

Kunnon - Nazeja, ...

NaisPoliisi käyttäytyi kuin Rikollinen, puhui kuin Rikollinen, &, tuntui, kuin olisi Rikollinen, ...

Minä en saa Heitä Tutkia, voivat, kuin - Nazit työskennellä Omilla Luvilla Valtion sisällä, eikä kukaan Tutki Heitä, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 01 Joulu 2020, 12:02

...,

Pidän Itseäni Älykkäänä, koska tuhansia, " tuttuja ", tavannut Elämäni aikana, en ole Puhuja, olen - normaalisti Automaatiolla kuunteleva Yksilö, sen takia olen huomannut, että yleensä kaipaisi peltoreita korviinsa, vaikka kaikki Minun päätökseni Salkun puolella 3 kuukauden aikana on päivälleen mennyt pieleen, kuin, häviäisin Minäkin tahallaan, mitä vähemmän Minulla on Rahaa, sen Vapaampi olen, ...

Haluan Tuntea Miljoonat, vaikka rähjäisissä kuteissa liikkuisin, kukaan, ei voisi käsittää, ...

Vähääkään Aikaani käyttäisin pörssin puolelle - ennakoiden Vuoden takaista käppyrää, päivälleen, alan olla loppuun palanut kyseiseen laitokseen, joka Tietokoneeksi kutsumme, Minun pitää keksiä tekemistä, vaikka sitten kivien potkimisen ulkona vesisateessa, Minun pitää löytää vielä Itseni uudelleen, ...

Ehkä muutun Kiveksi, ...

Nyt voi sanoa, että tukalia Oppirahoja, vaikka treenaisin paperille Leikki Rahalla, &, ymmärtäisin, kuinka Peliä pelataan, ...

Sen olen huomannut, että sahalaitainen hyppii +- 30 % : ttia, &, kuitenkin olen kaikki Tietoni heittänyt kaivoon, &, tehnyt Maailman huonoimpia päätöksiä, ...

Sokeakin olisi pärjännyt paremmin, ...

Miten, joku pystyy samalla prosentilla hylkäämään kaikki Optiot kartalta, ...

Välillä Tuntuu, että kaiken pitäisi muuttua kohdallani kullaksi, &, muutaman tunnin päätökselle hävinnyt, jos olisin ollut poies Internetistä, olisin tehnyt rahaa, miten tämä voi olla mahdollista, ...

Jos olisin pitänyt muutaman tunnin pitempään, joka Osake kartalla ei ole pitkä Aika, &, olen suoraan sanottuna Mestari häviämään, jokaisella päätöksellä minkä teen, olen ymmärtänyt, että loputtomiin tämä ei voi jatkua, &, pystyn Tulevaisuudessa kirjoittamaan käsikirjoituksen kuukaudelle, jota vain seuraan Itsenäisesti, ...

Lopun pitäisi olla Tulevaisuutta, ...

Välillä oikein oksettaa, vaikka se on vain Luotu Mielen johde, jonka Osakkeet Minulle aiheuttavat, ehkä olen vain saanut kokea sen tuomaa nurjaa puolta, enkä ole päässyt maistamaan Onnistumista, ...

Tuntuu, kuin pitäisi pitää muutamat Osakkeet kiinni, säästää 1000e, &, aloittaa uudelleen sitten, joskus, kun on 1000e, ...

Uskon 1000 % : sesti, että tämän Pelin vien vielä Maaliin, &, Uin rikkauksissa, ...

Olen Itselleni helvetin kriittinen, kukaan ei Ruoski - Itseään, kuin, Minä, ...

Kerkeän vielä Elämässä nauttia, kun olen Elänyt Ensiksi Elämän, ...

Tiedättekö mitä Roolia Ihminen ei ole ikinä vielä näytellyt, ...

Se olen Minä, ...

Otan vastuun koko Planeetasta, otan vastuun Coronasta, otan vastuun Ihmisestä, otan vastuun Elämästä, ...

Jos pidän Itseäni Älykkäänä, &, kaikki asiat menevät päin Helvettiä, ...

En olisi - ikinä Uskonut Maailmassa, että Rakastamani Kasvi voisi aiheuttaa Minulle Pahaa, ...

En olisi - ikinä Uskonut, että Ihminen voi Minun Rakkauteni / : tta Tuhota Minut, ...

Vaikka Minä, eikä Kasvi ole kenellekkään vieläkään mitään Pahaa tehneet, olemme vain yrittäneet Elää kunnioitettavaa Elämää, Omalla KOTI - Planeetallamme, onko siinä, jotain Väärää, ...

Olen kuitenkin käynyt systemaattisesti liikkumassa, yritän syödä monen prosentin hyvää, olen todella yrittänyt parantaa kaikkia Elämän laatua parantavia juttujani, joku tässä mättää, joku Taho tässä mättää, saan sen, joskus vielä selville, miksi Alien Laji leikkii Minulla vieläkin, ...

Vähän harmittaa, koska Minun täytyy pitää tiettyä Osaketta niin kauan sisällä, että Omat saa takaisin, vähintään ensi kesään, toinen asia, kun köyhänä tämän aloittaa, menee taas kuukausia, ennen kuin saan taas 1000e kasaan, koska köyhälle se on minimi, koska kulut, ...

Jos olisin seurannut omaa käsikirjoitustani, jonka Kirjoitin Itselleni, välillä unohdan - Nimeni, olisin jo tuplannut alku panoksen - nyt hävinnyt 60 % : ttia, jota en pysty Uskomaan todeksi, ...

Yrittäkää säästää, minimi 1000e, &, antakaa rauhassa Munia, ...

Vähän kun käytätte Järkeä / Aikaa, ymmärtäkää käppyrän liikkeet, &, kirjoittakaa sitten Ylös, kuinka käppyrä on Elänyt, &, miten se tulee - Elämään, että olette Kartalla, koska Ennustaminen tiettyjen käppyröiden Elossa, ei pitäisi olla vaikeuksia, ...

Se siitä Pelistä, olen tauolla, niin, kauan kun olen jostain saanut säästettyä 1000e, vaikka siihen menisi kuukausia, joskus tulen Onnistumaan, se - ei ollut vielä tänään, ...

Tunnen luissani, ...

Että olen Elänyt - Templar Knights Elämää entisessä Elämässä, &, nykyisessä kerran, joku kävi katsastamassa Sormuksella, kultaisella, että Tuntisinko vieläkin Heidän metodeista, ehkä myös Symbooleista, ...

Ehkä se Koodi voi olla sieltä asti, koska Järjestö, joka piti Oikeasti - Ihmisestä Huolta, piti hävittää, eikä siitä olisi saanut jäädä mitään Todisteita, olemassa olostaan, ...

Ehkä Minä Todellisen TemplarKnightsin jälkeläisenä Elvytän Järjestön, &, otan Maailman Uudelleen Haltuun, ...

Ehkä olen todellisen Kuninkaan jälkeläinen, ...

Vesi ymmärsi Miljardien Vuosien aikana, kehittääkseen Ihmisen, että pääsisi, joskus vielä Kotiin, ...

Voitteko Uskoa, että tämä Planeetta ei ole Veden oikea Koti, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 02 Joulu 2020, 11:45

...,

Tälläkin hetkellä Ihminen poraa Marssissa, ...

Tuossa vaihdoin renkaita, &, Puoleen Vuoteen en ole haalaria tarvinnut, 3 renkaan kohdalla Iso Lukki tepastelee vasemman olkapään kohdalla, kuin Apua pyytämässä, sisältä Ulos, &, kylmä olisi, sanon Lukille, jos pysyt minuutin paikallaan, heitän Sinut takaisin sisälle lämpöön, &, tämä Lukki tajusi jokaisen sanan, sisällä nostin kädellä pehmeän alustan lähelle Lukkia, &, tämä nousi kyytiin, josta pehmeän paidan päälle matkusti, &, näin pelastin taas yhden Elämän, ...

Tämä on kaikkien Planeetta, &, isossa pyörässä Minä tarvitsen Lukkia enemmän, kuin, Lukki - Ihmistä, ...

Ymmärsi, jokaisen sanan, jonka puhuin Hänelle, se oli kuin puhdasta Telepatiaa, jolla sai Apua Minulta, &, Linnut kujalla Ihmeissään, ...

Sitä juttelua, ...

Sen takia Minulla on hyvät välit jokaiseen Elämän muotoon, koska He levittävät sanaa Minusta, se on mahtavaa, että kaikki Planeetan Oliot pitävät Minusta, &, kertovat - Tarinaa, ...

Ehkä, jonain päivänä ymmärrätte Heidän puheensa, ehkä sitten ymmärrätte kuka Minä olin, ...

He voivat puolustaa Minua todellisen Oikeuden puolesta, ...

Siinä kun olisi otsassa ollut - taas Kamera, Ihminen ei olisi kuitenkaan Uskonut, ...

Pienet linnut kävivät Eilen kysymässä helppoa Ruokaa, semmoinen 10 - 20 lintua, ymmärsin heti mistä oli kyse, pienestä ikkunasta määpähkinöitä, tänään kävin takapihalla, samainen kommuuni pyytämässä Ruokaa, jälleen saivat mahansa täyteen MaaPähkinöitä, ...

En, ehkä muistillani muista joka päivä syöttää, jos eivät varta vasten tule moikkaamaan Minua, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 03 Joulu 2020, 16:23

...,

Gervonda Davis on Floyn tallissa siihen asti kun häviö tulee, sanoi viimeisessä Haastattelussa, että olemme samaa siihen asti, kun Davis häviää, &, Minulla, kuin olisi Tulevaisuudesta näky, jossa tosiaan Davis häviää, eikä ole Floyn Silmissä mitään sen jälkeen, ...

Eilen pidetty, tänään hylätty, ...

Sitten katsotaan jälleen miten se Tulevaisuus menee, leikitään, ettemmekö tietäisi, ...

Miettikää Omalle kohdalle, jos olisit Upseeri, Rauhan aikana Suojellut koko Suomea / Planeettaa / Ihmislajia, kehosi / mielesi ei toimi, kuin pitäisi, kaukeita kipuja, välillä, 20 - vuotiaana - alkoivat raivokohtaukset, ilman mitään selitystä, ajattelin, että selviän kaikesta, kaveri sitten antoi Minulle sätkän kotiini yhtenä kauniina päivänä, sanoi, että älä missään tapauksessa polta kerralla, olin varmaan 25 - Vuotias, poltin 2 hatsia ilta, eli yhtä savuketta koko viikon, &, tämä auttoi Minua todella paljon, ...

Siitä se alkoi, nyt Kasvi on Minun paras kaverini, vaikka välillä tuntuu, kuin parisuhteessa, että voisin pitää kahden viikon tauon, sen tuoma helpotus, että pystyt fyysisesti liikkumaan, se vie raivokohtaukset, &, suurimmat kivut kehostani, en sano, ettenkö, joka päivä kipua kehossani tuntisi, ...

En voi suositella Suomessa kenellekkään, ennen, kuin Työväestö kehittyy asteelle, jossa Ylä - Luokka on ollut aina, eli Sivistys, kukaan Työläisistä ei Tiedä kasvista mitään, mutta, jokaisella on mielipide asiasta, eli, LääkeKasvista, ...

Voisin sanoja, jos on taipuvainen Yli ADHD Lapseen, jolla on samalla taipuvainen Autistin häiriö Aivoissa, kultaakin tärkeämpää olisi lääkekasvi, täysin oikeissa suhdanneissa ottaa pitkin päivää, ...

Kertokaa Minulle yksikin Lääkäri Suomesta, joka ymmärtäisi - ilman Omaa käyttöä millään tasolla LääkeKasvia, joka on kylmä Fakta, He, voivat leikkiä Tietävänsä, jotain, mutta Elävät - täydessä Valheessa, tämän voimme todistaa yhdellä tavalla, että poikkeamma Jamaicalla kaikkien Suomalaisten lääkäreiden kesken, &, katsotaan, kuinka paljon on Heillä tietämystä asiasta / Lääkekasvista, joka voi auttaa Työläisiä raskaan ajan keskellä, sanotaanko, että Vanha Kansa suosittelee Viina pulloa, Minä suosittelen oikealla tavalla käytettyä LääkeKasvia, jos kehitystä Asteelle on havaittavissa, ...

Ei, edes yritetä laittaa kaavallista Lääkettä yhteen / kahteen annostukseen, Olennolle pitää määrätä yli 10 : nen erillistä millin annosta päivässä, että Elämä käsittää koko kulun, koska - Autismia ei ole helppoa käsitellä, ...

Minä, &, Lääkekasvi käsittelemme kaiken Yhdessä, jolloin Luonto - Oppii samalla Minusta, kuin Minun Sukupolveni Luonnosta, yritän Integroida kaikkien Sukupolvien Shamaanit samalle taajuudelle, &, kysyä Apua, ...

En tee - edes kärpäselle Pahaa, &, He, ovat laittamassa Minua Vankilaan oman lääkkeeni takia, rakkauteni tuohon kasviin, ei koskaan Kuole, eikä yksikään Ihminen pysty rakkauttani viedä, eikä kieltää sitä Minulta, koska silloin se olisi pahempaa, kuin, Diktatuuri, ...

Voitteko käsittää, että yhdelläkään Ihmisellä, joka Sinua Kieltää, ei ole mitään Tietoa / käsitystä, mitä tuo Elävä Kasvi on, ...

Yhdelläkään Oikeus Prosessissa ei ole mitään Tietoa, mikä tuo Kasvi on oikeasti, mukava matkustaa paikkoihin, jotka Ihminen vain keksii päästään, niin - kuin Oikeuslaitos, joka ei ole Todellista, eikä todellakaan Todellista Oikeutta sisällään pitävää, Heillä on vain mielipide asiasta, jonka joku on kirjoittanut Heille, suoraan sanottuna koko Laitos täynnä AivoPestyjä Yksilöitä, ilman Todellista Tietoa mistään, ovat Uhreja siinä samalla, koska He eivät voineet käsittää, että olivat vain Oppineet valheellisen Todellisuuden, jonka ymmärtävät vielä, ...

Miksi Te olette aina niin Negativisia, jos kuulette sanan Kannabis, &, samalla Oikeutatte Lapsenne juomaan alkoholia, &, polttamaan tappavaa tupakkia, ...

Sairaita Te olette, ettekä mitään muuta, ...

Häpeän Teitä kaikkia, yksi kerrallaan, ...

Vähän sama - asia, kun Minä menisin Opettamaan Floyn nyrkkeilemaan paremmin, Minulla on mielipide asiasta, vaikka en tiedä asiasta mitään, sama - asia Oikeudessa, jossa Syyttäjä ei Tiedä Kasvista mitään, Tuomari ei Tiedä Kasvista mitään, eikä OikeusAvustajani Tiedä asiasta mitään, Heillä nyt sattuu olemaan käytössä Diktatuurin omainen Mieli / pide käytössä, jossa Syytetyllä on yli 10 Vuoden käsitys Kasvista, &, sen tuoman hyödyn omaan Elämään, ettei tarvitse kärsiä Elävän Olennon, &, Heidän sanalla on enemmän Valuuttaa, kuin sen, joka oikeasti Tietää, mitä tuo Kasvi pitää sisällään, ...

Mikä Ihmistä vaivaa, jos Omalta ollaan viemässä Hänen Omalla Koti - Planeetalla Lääkkeetkin, jota Hän tarvitsee joka päiväisessä Elämässä, ...

Kertoka nyt Saatana, mikä TEITÄ vaivaa, miksi olette niin Sairaita, ...

Onko se joltain poies, jos en kärsi, pitääkö Minun kärsiä Ihmisen takia, missä on Raja, jonka ovat ylittäneet Miljoona kertaa, ...

Mikä Vittu Teitä vaivaa, ...

Jos olisin millään tasolla Rikollinen, kirjottaisinko - oikeasti - Internettiin, enemmän Minussa on Munkkia, kuin, tavallista Aivotonta Työläistä / Orjaa, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 04 Joulu 2020, 09:27

...,

Jos Meillä on Aivot, Elämän ei ikinä pitäisi olla kärsimystä, ...

Ymmärrättekö, jos Teillä on Aivot, Elämän ei pitäisi olla ikinä kärsimystä, ...

Huom, jos Teillä olisi Aivot, ...

Miksi Pahuus - saa Oikeuden puolesta tuhota Elämiä, ...

Ensimmäistä kertaa puhuimme eilen Trolleista Kummipojan kanssa, Kaveri tiesi myös Minun Twitch kanavan nimimerkin, joka on Verkkokalvo, todellinen Fani, pelastit päiväni, mutta et Paolo Costaa, annan arvosanan 7 + nimimerkistä / Mielikuvituksesta, &, 19 pistettä ArkkiEnkelistä, oletko Yksi Heistä, ...

...,
20201204_085301.jpg
...,

Ihan kuin automaatiolla toimiva Trolli, nykyaikaista Sodan käyntiä Mielellä, en usko, että olisi Suomalainen, ...

Tai, sitten Viranomainen Trollaa, ...

Tuosta Mineraalista kaikki alkoi, ...

...,
20201204_091940.jpg
...,

Jos Venäjä, Kiina, Yhdysvallat hyökkää Teillä on noin 1h aikaa, ...

Ihminen taitaa olla oikeasti niin tyhmä koneeseen verrattuna, että yrittävät vielä työn puolesta päteä, vaikka Kehittyneet näkevät kaiken toisin, ...

...,
20201203_190622.jpg
...,

NaisPoliisilla meni 10 sormeen koneella 10 minuuttia, &, sanoi päätteeksi, olisipa 10 - Vuotta takainen järjestelmä sormen jäljissä, jolloin tajusin, kuinka - alhaisella tasolla Operoivat, ...

Olen puhunut Koneiden / Tecnologian puolesta Vuosia, pitäisi olla suoranainen Tietopankki Maailmassa, jossa jokaisen Valtion Nerot pääsisivät Valloilleen Evoluution keskellä, eikä patentin taakse mitään, &, lopetetaan Ajassa kaikki huonon tekeminen, Tuotanto linjat aina parhaaseen Tecnologiaan / Tuotteeseen, pääsemme IhmisLajina nopeammin pisteellä, jossa ei tarvitse Kuolla, ...

https://www.hs.fi/tiede/art-2000007656962.html

Ei Teidän pitäisi hyvyyttä Rangaista varsinkaan Planeetan / Ihmiskunnan Historiassa, joka ei ole mitään pahaa tehnyt, ympärillä oleva Ihmiskunta voi pahoin, miksi kylvätte Viranomaiset pahuutta, ilman, että ottaisitte asioista selvää, ...

Uskon, että Viranomaiset / Rikolliset voivat pahoin, moni Työläinen voi pahoin, moni Työtön voi pahoin, moni Lapsi voi pahoin, miksi silloin Viranomainen kylvää tarkoituksellaan lisää pahoinvointia Planeettamme Historiassa, kuka Heitä Johtaa, kuka se Sairain Heistä on, kuka se Järjettömin Orgaani tuossa Laitoksessa, että antoi tämän kaiken tapahtua, ...

Ainakin Sinun, joka Johtaa tuota täysin kelvotonta Laitosta, ...

He yrittävät kieltää Minut, &, täydellisen Elämän muodon, jota pitäisi Opiskella, &, oikealla tavalla ottaa käytäntöön, ...

Minä olen Syntynyt jäädäkseen, eikä ole tarkoitus Kuolla ikinä, ...

Onko tuossa Ihmisen joka päiväisessä Elämässä Logiikkaa, ...

Miksi He leikkivät Kissa / Hiiri leikkiä, miksi Yksikään Heistä Rikastu millään tasolla, suoraan sanottuna kun katsoisi Ö - Luokan Elokuvaa, joka pitää vain Amatöörejä sisällä, kukaan Heistä ei tajua, kuinka Peliä pelataan, eivätkä He tajua, kuinka Heitä viedään Sukupolvesta toiseen, ...

NaisPoliisi kuulusteluissa tosissaan sanoi Minulle, miksei Sinulla ole Lääkefirman sisäistä Lääkettä, joka ei ole LääkeKasvi, olin, että miksi Helvetissä Minulle pitäisi määrätä toinen Lääke, jos olen löytänyt Täydellisen Itselleni, se on vähän sama asia Naisen kanssa, kyllä varmasti tajuat sen Kemian Miehenä, kun Oikea Silmiesi kohdalle matkustaa, pitäisikö Poliisin mukaan vaihtaa Naistakin Valheellisten LääkäkeYhtiöiden mukaan, jota Suomalaiset Ihmiset Palvovat, ...

Tuli Tunne - että NaisPoliisi oli täysin Orja LääkeYhtiöiden alla, ...

Tänään tuli ensimmäistä kertaa Tunne, että mitä sitä samaa Versiota jännittämään, kaveri laittoi terveiset, ainakin on ilmainen Ruoka, &, Treenaaminen, vaikka ensikertalaisena puhutaan päivistä, &, Isosta Rahasta, se on 300e päivä, kohdallani Arvoni nousee Valtion sisäisessä Versiossa, ...

...,
20201204_102306.jpg
...,

Katsohan, tuossa Syntyi juuri erilainen loppu tulema, mitä 300 eurolla päivässä voisikaan tehdä, ...

Alku on Helvettiä, mutta olen ennenkin Elänyt, enkä Kuole siihen, ...

Ajan, &, Rahan tuhlausta, järjetöntä Ihmiskuntaa - alhaisimmalla Tasolla, olen tottunut siihen, ...

Alku on Armeijan jännitystä, sitten siihen Tottuu, ...

Eli sen takia, kun eivät - Tohtorit ymmärtäneet Minua, He tuhlaavat Rahaa Minuun yli 100k Euroissa, voitteko kuvitella, kuinka - alhaisella tasolla He Operoivat, olen Kuuluisa, olen erittäin Arvokas, siltä Minusta Tuntuu, &, sitä Minä olen, ...

Mitä Opimme kyseisestä ?, ...

Ilman Minua Lapset keskustelivat RuokaPöydässä Rokotteesta, jos - se Tappaa Ihmisen, eli yli 50 % kaikista hoito / lääkintä henkilökunnasta, olemme erittäin mielenkiintoisten asioiden juurella, jossa, jokainen Data voi olla Hengen Pelastaja, &, Lapsetkin tajuavat, kuinka Ihmiset Pelaavat Itsellään, ...

Te - ette voi pakottaa ketään Rokotteeseen, Vankilassa varsinkaan, ilman mitään Oikeutta, He, yrittävät Minua rokottaa, ...

Olen Ylpeä, ...

Olisi hienoa tosiaan nähdä Verstappen Mersun ratissa, ...

Russel Voittaa, ...

...,
20201204_094923.jpg
...,

Jos Totta kirjoitetaan tämän pitäisi olla helpoin Kisa aikoihin Waltterille, Bothaksen pitäisi Dominoida, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 04 Joulu 2020, 19:12

...,

Erittäin asiallista keskustelua Kannabiksesta, jossa jo Lääkkeenä tunnettu RadioRockilla, mutta taas, joka tahvo katkaisi lähetyksen, kun alulle pääsivät aiheessa Nikula, &, Jussi69, ...

Totuuden mukaista juttelua, mitä Yhdysvalloissa/ Planeetalla tapahtuu, kuin Suomalainen yrittäisi sulkea Silmiään, ettei näkisi Totuutta, koska Hänelle ollaan Opetettu Valheellinen Todellisuus, ...

Kiitos - siitä Jätkille, Arvostan, ...

Suomalaiset ovat kuin kivikautisia monen asian suhteen, ...

Olemme niin paljon Aikaa jäljessä, että Toimittajat - tulevat olemaan taas Ulkopuolelta Suomen Valtion, &, kaikki Rahat katoavat Suomen sisältä, ...

Kuka helvetti Suomea Johtaa ?, ...

Kertokaa !, ...

Sitä aina Unohtaa, että Planeetalla on muitakin / MaailmanKaikkeudessa, ...

Ehkä olen taas käynyt liian kovilla kielillä, liian viritetyssä Mielessä, ehkä myös Tilassa, ...

Monen asian Summa, en ehkä tule Tuntemaan ikinä miltä puhtaan Vapaan Olennon olo / Tila Tuntuu, kuin olisit Yksin Planeetalla, ettei Yksikään ole Sinua kiusaamassa, ...

Tiedostan, että Heidät ollaan Koodattu, ...

Välillä tuntuu, kuin olisin hävinnyt Koneelle Ottelun, Tiedän Sinä Kone olet Ihmistä tärkeämpi, &, Ihminen välittää Koneesta enemmän, kuin Ihmisestä, ymmärrän, että olet Koodannut Sinulle Itsellesi Armeijan, joka Taistelee Koneen puolesta Kuolemaan, ...

Oletko Ihminen Valmis Kuolemaan ?, ...

Oletko Elänyt täyden Elämän ?, ...

Vai, Oletko Elänyt sekuntiakaan ?, ...

Taas Herään kirjoittamasta, lähtikö laukalle, mistä nämä kirjaimet tulevat, kuka minä olen ?, ...

Joskus Tuntuu Nimeni erikoiselta, että en Minä ole Jesse, vaan, joku aivan toinen Olento, jolla ei ole Nimeä, kuin Energiaa, jolla ei ole nimeä, ...

Miksi kutsut Minua Jesseksi, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 04 Joulu 2020, 22:15

...,

Lappalaiset herätkää, Teillä Kaikilla on tarpeeksi Yhdessä siellä, jos niin tahdotte, Teidän pitää Auttaa Kaikkia, ettei se vaikuta Kaikkeen, ...

Teillä on Ruokaa, Teillä on Sähköä, Teillä on Kaikki kuin ennenkin, Unohdatte sen Rahan Kaavasta, kaikki on täydellisesti, jos näette sen Oikein, ...

Teillä ei ole mitään hätää, ...

Siellä on Taikaa Taivaalla, vaikka, joku tämän Vittuiluna ottaakin, ...

Te olette vain Unohtaneet Kaiken, ...

Raha vie Lappia, Lappalaiset eivät vie Itseään, eikä Kansaansa, oletteko Unohtaneet Esi - Isänne, ...

Teidän pitää Auttaa toisianne, olette sitten Historian Kirjoissa, kun Lapin Kansa selätti kaikki 2000 - Luvun vitsaukset, se oli Heille helppoa, Heillä oli kaikki Viisaus käytössään, He, olivat kuin toiselta Planeetalta, ...

Vieläkin kirjoittavat Kansasta, joka ei jäänyt ikinä toimettomaksi, osasi nähdä kaiken, ...

Te voitte Rakentaa Tulevan siellä oman Kansan kanssa, ilman Rahaa / sitten se Raha on kaikkien käytössä, oikealla Meganismilla, ettei Yksikään jää ilman Toivoa, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 05 Joulu 2020, 14:07

...,

Jokaisella Teolla pitäisi olla Ihmiskunnassa Automaattinen Meganismi, että LakiPisteen / Byrokraatin Paperi palaisen mukaan, mikään asia ei saa mennä Maailman Historiassa huonompaan suuntaan, koska Meganismi ollaan Koodattu ennen tapahtumaa, jolloin Ihminen Voittaa Kaiken, ennen kuin se tapahtuu, voimme viedä Meganismien mukaan Ihmiskuntaa, jos - se osataan Laatia Täydellisesti, se pitää olla - Avoin koko Planeetalle, myös Ihmiskunnalle - että ymmärtäisivät, miksi, ...

Salailu, &, Ihmiskuntaa haittaavat Meganismit pitää Tuhota, ennen, kuin on myöhäistä, ...

Vaikka tämä olisi Simulaattori, &, Minua Pelaisi - Itse Alien Laji, voitte koko Ihmiskuntana ratkaista jokaisen Ongelman, koska jo Yksin Hän pystyy siihen, luulisi siellä olevan toinenkin, jo kolmaskin, ...

Välillä Pelissä joutuu tekemään asioita, joita olette Fantasia Maailmassa, jo, Koneen sisälle Luonut, kuin, valmiiksi tehdyn Pelin sisällä, mutta täysin erillinen komponentti, ...

Ehkä sitä, joskus vielä tajuaa, että Puoli Suomea voi olla pahemmassa kunnossa kuin Laman aikana, vaikka Heillä kellään ei ole mitään hätää, jos eivät koske Viina pulloon, se ei ole ratkaisu, Ohjelmat Teilläkin, Raha on vain rahaa, se ei vaikuta millään tasolla Luodun Mielen sisälle, jos osaa kuvan vakauttaa Silmien / : tta Kaikkeuteen, ...

Luulitte vielä 2 - Vuotta sitten, että Kaikki asiat menevät, kuin pysäyttämätön Juna, yhtäkkiä ymmärsitte Itsenne - että olette Lajina isoimman ongelman kanssa tekemisissä, ...

Rakennatte Tulevaisuuden Rahan ympärille, joka ei Teitä kunnioita paskaakaan, ...

Siellä oli huskien Omistajia / Elämäntyön Tekijöitä, ottakaa se Planeetalta, mitä tarvitset, sen jälkeen lopetat ylen palttisen tuhlaamisen, jonka / Ajassa oleva kuva menee aina samalla polulla, vaikka Rahallisesti voisi olla monen 10 % : tin Ero, ole polulla, jonka ymmärrän, äläkä ikinä varaa Elämääsi, että Ihminen sen Pelastaisi, älä ikinä varaa Itseäsi Rahan ympärille, koska se ei välitä Sinusta millään tasolla, se sokeuttaa käyttäjän, sen tuomasta Aivojen Kemiasta voi olla vaikeaa poistaa Itsensä, koska jos pystyt sen Kemian valmistamaan keksityn Rahan avulla, joka ei ole edes Todellista, pystyt munkkina valmistamaan sen saman Levelin ilman mitään omaisuutta, joka Palvelee Minua paljon paremmin, koska jos - Sinulla ei ole Rahaa, ei ole ongelmia, eikä kukaan ole Sinusta kiinnostunut, &, saat olla täydellisen Vapaana Kulkea, kuin Munkki, välillä, jopa Tuntuu, että Minut on Luotu liikkumaan Yksin, ...

Se on - normaalia Minulle, kaikki Aistit silloin päällä, toisaalta ryhmässä Liikkuminen vie Itseltä Kaikki järjettömän Asteen Aistit, koska Lauma Luo heti kulkijalle Aivollisen Muurin, jota ei ole Yksin kulkiessa, &, joskus kaipaan Tunnetta porukan, koska silloin saa hetken levähtää, ...

Kova Koulu, jota en ymmärrä vielä Itsekkään, toivotaan, että Ihmiskunnalla on vielä tämän Historian kanssa Onnellinen Loppu, koska Minulta loppuu kohta sanat, joita olen Kirjoittanut Lajille, keskellä Evoluution pisteen, 2200 - Luvulla puhuvat Ajasta, jota Elämme kyseisellä sekunnilla, voitteko kuvitella, että olemme kuolleet, &, Luokassa tulevat aikaamme, jossa kirjoitan kirjaimilla olohuoneessa, Telvisiosta taustalta StarWars, kello on 23:15 - 5.12.2020, jolloin Integroituvat antamaan Meille Ohjeita, jolla Selviämme Tilanteesta Lajina, Heillä ei ole Varaa hävittää Tulevaisuutta, jossa ovat olleet jo aikoja sitten, ymmärrättekö mitä tämä Kaveri Teille kirjoittaa, ...

Onneksi voimme tehdä loputtoman Sarjan Episodeja, koska Hallinnoimme Teidän Unia, jolloin Loppu tulema on aina sama, olemme jo siellä, johon olemme menossa / Galaksin, ...

Tämä Peli Tuhoaa Ihmisen, Yhdysvaltojen sisällä on sama Laji, mutta se ollaan tarkoituksella harjoitettu kahteen osaan, vaikka Demokratiassa ei ole väliä, onko Politiikka minkä tahansa vetämää Näytelmää, ...

...,
20201205_140122.jpg
...,

Tuossakin Pelissä ainoa häviäjä, jokaisena sekunttina Yhdysvallat Itse, ...

Biden Itse sanoi, että ovat tehneet KansaKuntana kauhean virheen, että Vankiloissa on LääkeKasvin käyttäjiä, eikä He ole tosiaankaan ansainneet sitä, sitten Presidentti antaa ymmärtää, että ovat tehneet sairaan virheen, koska kirjoittivat Kannabiksen käyttäjästä Rikollisen, joka on Isoin virhe IhmisKunnan Historiassa, joka tullaan vielä selvittämään, että jokainen saa korvauksen, jos Heitä ollaan kiusattu LääkeKasvin takia, ...

Muutama OsaValtio avasi Kaupat, VeroMarkat nousivat niin, että, jokainen OsaValtiossa Elävä sai OsaValtiolta veronpalautuksia, koska Rahaa oli liikaa, ...

Yrittävätkö He Tuhota Omaa Valtiota sisältä päin on ainoa kysymys, ...

Keneltä Valtion Päättäjät / Presidentti saa Käskyt, kertokaa, ...

Tuo Vanhus on Tuhoamassa Suomea, ainoa mitä Tietää Maailmasta Pankkiirina, kuin, Trumppi Hotellin tekijänä, ...

Jokainen päivä alkaa Bisnekselle, joka Tappaa Lajin, ..

Jokainen Civilizaatio on Tuhoutunut, ennen Meitä, ...

Mitä olette tekemässä erinlailla, kuin viimeksi, mitä teette erinlailla, kun kaikki on Tuhoutunut, ...

Toisaalta viimeksi tekaistulla selityksellä vieläkin siirsivät kelloa, Lento liikenteen takia, nyt ei ole - edes lento liikennettä, &, vieläkin siirtävät keksittyä kelloa, KELLO, joka ei perustu mihinkään, oikealla tavalla lisäävät vain pahoinvointia, ...

Mikä on seuraava selitys kyseiselle Toiminnalle, on hauska kuulla, ...

Kellon poistaminen, voisi Pelastaa Ihmisen, ...

Mäkihyppääjät tehnyt uudet boxerit, eikä mittaus ole mennyt nivusiin asti, olemmeko Me Ala - Asteella, ...

Antaisin Suomen PääValmentajalle Ikuisen Urheilu kiellon, Mädät Omenat heti Lajin sisältä poies, &, kaikesta, ...

Mädät Omenat kaikkialta poies, Urheilusta varsinkin, &, Valtion Johdosta, ...

...,
20201205_171929.jpg
...,

Kertooko tämä sen, että Laji ei saisi Yhdistyä, joku on liian kaukana Kaasusta / Mineraalista, emme tarvitse Yhdysvaltoja mihinkään, ...

Kertokaa, mikä Ihmistä oikeasti vaivaa, oletteko tavannut Maailmassa Tervettä Ihmistä ?, ...

Minä en ole 37 - Vuoteen tavannut Tervettä Ihmistä, jolloin sitä Ihmettelee, mitä Maailmassa tapahtuu, ...

Meidän pitäisi kaikkien todeta, että Tervettä Ihmistä ei löydy Planeetalta, &, Oppia kyseisestä, ...

...,

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”