...,
Jokaisella Teolla pitäisi olla Ihmiskunnassa Automaattinen Meganismi, että LakiPisteen / Byrokraatin Paperi palaisen mukaan, mikään asia ei saa mennä Maailman Historiassa huonompaan suuntaan, koska Meganismi ollaan Koodattu ennen tapahtumaa, jolloin Ihminen Voittaa Kaiken, ennen kuin se tapahtuu, voimme viedä Meganismien mukaan Ihmiskuntaa, jos - se osataan Laatia Täydellisesti, se pitää olla - Avoin koko Planeetalle, myös Ihmiskunnalle - että ymmärtäisivät, miksi, ...
Salailu, &, Ihmiskuntaa haittaavat Meganismit pitää Tuhota, ennen, kuin on myöhäistä, ...
Vaikka tämä olisi Simulaattori, &, Minua Pelaisi - Itse Alien Laji, voitte koko Ihmiskuntana ratkaista jokaisen Ongelman, koska jo Yksin Hän pystyy siihen, luulisi siellä olevan toinenkin, jo kolmaskin, ...
Välillä Pelissä joutuu tekemään asioita, joita olette Fantasia Maailmassa, jo, Koneen sisälle Luonut, kuin, valmiiksi tehdyn Pelin sisällä, mutta täysin erillinen komponentti, ...
Ehkä sitä, joskus vielä tajuaa, että Puoli Suomea voi olla pahemmassa kunnossa kuin Laman aikana, vaikka Heillä kellään ei ole mitään hätää, jos eivät koske Viina pulloon, se ei ole ratkaisu, Ohjelmat Teilläkin, Raha on vain rahaa, se ei vaikuta millään tasolla Luodun Mielen sisälle, jos osaa kuvan vakauttaa Silmien / : tta Kaikkeuteen, ...
Luulitte vielä 2 - Vuotta sitten, että Kaikki asiat menevät, kuin pysäyttämätön Juna, yhtäkkiä ymmärsitte Itsenne - että olette Lajina isoimman ongelman kanssa tekemisissä, ...
Rakennatte Tulevaisuuden Rahan ympärille, joka ei Teitä kunnioita paskaakaan, ...
Siellä oli huskien Omistajia / Elämäntyön Tekijöitä, ottakaa se Planeetalta, mitä tarvitset, sen jälkeen lopetat ylen palttisen tuhlaamisen, jonka / Ajassa oleva kuva menee aina samalla polulla, vaikka Rahallisesti voisi olla monen 10 % : tin Ero, ole polulla, jonka ymmärrän, äläkä ikinä varaa Elämääsi, että Ihminen sen Pelastaisi, älä ikinä varaa Itseäsi Rahan ympärille, koska se ei välitä Sinusta millään tasolla, se sokeuttaa käyttäjän, sen tuomasta Aivojen Kemiasta voi olla vaikeaa poistaa Itsensä, koska jos pystyt sen Kemian valmistamaan keksityn Rahan avulla, joka ei ole edes Todellista, pystyt munkkina valmistamaan sen saman Levelin ilman mitään omaisuutta, joka Palvelee Minua paljon paremmin, koska jos - Sinulla ei ole Rahaa, ei ole ongelmia, eikä kukaan ole Sinusta kiinnostunut, &, saat olla täydellisen Vapaana Kulkea, kuin Munkki, välillä, jopa Tuntuu, että Minut on Luotu liikkumaan Yksin, ...
Se on - normaalia Minulle, kaikki Aistit silloin päällä, toisaalta ryhmässä Liikkuminen vie Itseltä Kaikki järjettömän Asteen Aistit, koska Lauma Luo heti kulkijalle Aivollisen Muurin, jota ei ole Yksin kulkiessa, &, joskus kaipaan Tunnetta porukan, koska silloin saa hetken levähtää, ...
Kova Koulu, jota en ymmärrä vielä Itsekkään, toivotaan, että Ihmiskunnalla on vielä tämän Historian kanssa Onnellinen Loppu, koska Minulta loppuu kohta sanat, joita olen Kirjoittanut Lajille, keskellä Evoluution pisteen, 2200 - Luvulla puhuvat Ajasta, jota Elämme kyseisellä sekunnilla, voitteko kuvitella, että olemme kuolleet, &, Luokassa tulevat aikaamme, jossa kirjoitan kirjaimilla olohuoneessa, Telvisiosta taustalta StarWars, kello on 23:15 - 5.12.2020, jolloin Integroituvat antamaan Meille Ohjeita, jolla Selviämme Tilanteesta Lajina, Heillä ei ole Varaa hävittää Tulevaisuutta, jossa ovat olleet jo aikoja sitten, ymmärrättekö mitä tämä Kaveri Teille kirjoittaa, ...
Onneksi voimme tehdä loputtoman Sarjan Episodeja, koska Hallinnoimme Teidän Unia, jolloin Loppu tulema on aina sama, olemme jo siellä, johon olemme menossa / Galaksin, ...
Tämä Peli Tuhoaa Ihmisen, Yhdysvaltojen sisällä on sama Laji, mutta se ollaan tarkoituksella harjoitettu kahteen osaan, vaikka Demokratiassa ei ole väliä, onko Politiikka minkä tahansa vetämää Näytelmää, ...
...,
...,
Tuossakin Pelissä ainoa häviäjä, jokaisena sekunttina Yhdysvallat Itse, ...
Biden Itse sanoi, että ovat tehneet KansaKuntana kauhean virheen, että Vankiloissa on LääkeKasvin käyttäjiä, eikä He ole tosiaankaan ansainneet sitä, sitten Presidentti antaa ymmärtää, että ovat tehneet sairaan virheen, koska kirjoittivat Kannabiksen käyttäjästä Rikollisen, joka on Isoin virhe IhmisKunnan Historiassa, joka tullaan vielä selvittämään, että jokainen saa korvauksen, jos Heitä ollaan kiusattu LääkeKasvin takia, ...
Muutama OsaValtio avasi Kaupat, VeroMarkat nousivat niin, että, jokainen OsaValtiossa Elävä sai OsaValtiolta veronpalautuksia, koska Rahaa oli liikaa, ...
Yrittävätkö He Tuhota Omaa Valtiota sisältä päin on ainoa kysymys, ...
Keneltä Valtion Päättäjät / Presidentti saa Käskyt, kertokaa, ...
Tuo Vanhus on Tuhoamassa Suomea, ainoa mitä Tietää Maailmasta Pankkiirina, kuin, Trumppi Hotellin tekijänä, ...
Jokainen päivä alkaa Bisnekselle, joka Tappaa Lajin, ..
Jokainen Civilizaatio on Tuhoutunut, ennen Meitä, ...
Mitä olette tekemässä erinlailla, kuin viimeksi, mitä teette erinlailla, kun kaikki on Tuhoutunut, ...
Toisaalta viimeksi tekaistulla selityksellä vieläkin siirsivät kelloa, Lento liikenteen takia, nyt ei ole - edes lento liikennettä, &, vieläkin siirtävät keksittyä kelloa, KELLO, joka ei perustu mihinkään, oikealla tavalla lisäävät vain pahoinvointia, ...
Mikä on seuraava selitys kyseiselle Toiminnalle, on hauska kuulla, ...
Kellon poistaminen, voisi Pelastaa Ihmisen, ...
Mäkihyppääjät tehnyt uudet boxerit, eikä mittaus ole mennyt nivusiin asti, olemmeko Me Ala - Asteella, ...
Antaisin Suomen PääValmentajalle Ikuisen Urheilu kiellon, Mädät Omenat heti Lajin sisältä poies, &, kaikesta, ...
Mädät Omenat kaikkialta poies, Urheilusta varsinkin, &, Valtion Johdosta, ...
...,
...,
Kertooko tämä sen, että Laji ei saisi Yhdistyä, joku on liian kaukana Kaasusta / Mineraalista, emme tarvitse Yhdysvaltoja mihinkään, ...
Kertokaa, mikä Ihmistä oikeasti vaivaa, oletteko tavannut Maailmassa Tervettä Ihmistä ?, ...
Minä en ole 37 - Vuoteen tavannut Tervettä Ihmistä, jolloin sitä Ihmettelee, mitä Maailmassa tapahtuu, ...
Meidän pitäisi kaikkien todeta, että Tervettä Ihmistä ei löydy Planeetalta, &, Oppia kyseisestä, ...
...,