Viesti
Kirjoittaja Angelarch » 14 Joulu 2020, 16:36
...,
En Tiedä kuinka alas voidaan mitään tekemättä Viranomaisten toimesta toteuttaa, ...
Mietin Mielessä, jos Ihmisen Elämä koostuu ilman rahaa Elämisestä Hänen Omalla Koti - Planeetallaan, jossa vieraat Voimat yrittävät tukahduttaa koko Ihmisalajin, miltä Sinusta tuntuisi, ...
Jos olin Onnellisin Ihminen Valtion sisällä Työttömänä, Valtion piti reagoida, &, yrittää satuttaa Minua monesta eri kulmasta, se on kylmää, jos et vain saa apua Lääkäristä, koska viimeiseen kahteen kertaan en ole edes Lääkärin puheille päässyt, ...
Viranomaiset tänäänkin seurasivat tarkoituksella Kaupungista viimeiselle suoralle ennen Taloa, suoranaista Vittuilua, koska en voi tehdä mitään, &, Heillä Diktatuurimainen Näytelmä Oikeus, ennen kuin kyseinen Reality / Näytelmä hajoitetaan, ...
Voitte Minun viimeisen 10 - Vuotta hakea Liittovaltion Arkistoista, jolla Todistan koko Valtion sisäiselle Viranomaiselle, että mitäs tämä on, Olen Elänyt parempaa / Kehittyneempää Elämää Planeetan pinnalla, kuin Yksikään Teistä Viranomaisista, ...
Olette kuvottavia Silmieni alla, ...
Koska Toimintanne perustuu Rahaan, eikä Ihmisyyteen, jonka jokainen voi Luoda, ...
Apina Operoi, ...
Ensiksi Ulkomaalainen Varasti rahani, sen jälkeen Suomalainen Varasti Lääkkeeni, &, joku kysyy Lapsena, miksi kukaan terve järkinen tekisi Planeetalle enään yhtään Lasta, samaa Helvettiä pyörittämään, ...
Mitä seuraavaksi, olisiko Vaatteeni, jotka ovat Vuosia Vanhoja, kävisikö seuraavalle Varkaalle, paljon muuta Minä en sitten Omistakkaan, ...
Aika hyvin olen kaikesta selvinnyt, samassa yritti Ulkomaalais taustainen laittaa Minua Suljetulle, Poliisit hyökkäsivät 2 kertaa, jonka seurauksena viruin tunteja kopissa, olisivat edes laittaneet Viestin, että pitäisi ottaa Yhteyttä, Operaatio maksoi satoja Euroja taas, katsotaan onko seuraava Ulkomaalainen, vai Suomalainen, joka yrittää Minua Tuhota, odotan taas kyseiselle Minuutille, nähdään sitten, ...
Kaikkein parasta tässä on, että en ole voinut liikkua Vuosiin, koska ei ole ollut Rahaa, enkä missään käy, en ole edes Ihmisiin yhteydessä, &, täydellä Forcella yrittävät Rikolliset, &, Viranomaiset Minua Tuhota, pitäähän semmoisella Ihmisellä olla Arvoa, joka revitään sängystä Viranomaisten toimesta, jotka eivät edes viitsineet lähettää ensimmäistä Viestiä, että pitäisi olla Yhteydessä, &, samaan aikaan hoidan Äitiäni leikkauksista toipuvaa AikaIhmistä, ...
Voimmeko Me ymmärtää kuinka sairaita He ovat oikeasti, ...
Heillä on Lupa Ampua Minut kadulle, eivätkä He saa siitä mitään, ...
Minulla ei ole edes asetta, ...
Sanotaanko, että Yksikään Heistä ei ole mitään Diktatuurin omaista Valtaa, Asetta, &, VirkaMerkkiä, ...
Otat tuosta kaavasta Aseen poies, yksikään Viranomainen ei hypi Silmille, ...
Otat tuosta Kaavasta - automaatiolla toimivan Vallan, jonka He luovat Itselleen Laitoksien / : tta, joka on järjetöntä, ...
He eivät ole mitään, ...
Missä menee raja, kuinka sairaita He saavat olla Laillisesti, &, Minä en voi tehdä mitään, ...
Kuin Eläisin jotain Jeesuksen ReMasteringTime Elämää, jossa jokainen haluaa Sinua Simulaation / Automaation / : tta satuttaa, vaikka siinä ei olisi mitään Logiikkaa, ...
Jos olen Vuoden samassa neliössä, joku automaation / : tta yrittää Tuhota Sinua automaattisesti, ...
Käykö kenenkään järkeen, ...
Onneksi Tiedostan, että Vuoden päästä olen kaiken tämän paskan taas Uudelleen Elänyt, jota Viranomaiset tuottavat Teidän Rahoilla, kuin Miljoonia kertoja, jolloin tämä Aika oli vain Ajan / Rahan tuhlausta Valtion toimesta, joka voi olla Poliittista, koska sillä tavoin poistivat Minut Normaalista Listasta, että en pystyisi Heidän Valheellisella pohjalla Toimia, pelaavat erittäin likaista Peliä, ...
Miten se voi olla edes mahdollista, kun käy kurkkua näyttämässä Lääkärissä, herää Itsensä kanssa suljetulta, josta 1 tunnin päästä siirretään Ihmeellisten puolelle, illalla pelaan korttia pöydällä, ympärilläni Neroja, aamulla vain pyysivät Anteeksi, Tumma ihoinen Operaattori oli tehnyt virheen, &, Minä joudun kärsimään, missä Minun korvaukseni ovat, ...
Koska alkaa Minun Elämäni, olen odottanut Sinua tovin, ...
Koska Roolit vaihtuvat, ...
Koska Minä saan alkaa Karjumaan, Vapaasta Tahdosta Eläimenä, ...
Milloin Minä saan Sanoa, että Minun kiusaaminen loppuu nyt, Vittu, ..., jättäkää Minut Rauhaan, ..., Minä olen Pelastamassa Planeettaa, Sinä Aivoton Jäkälä, ...
Meissä ei ole mitään samaa, Minä Vaadin Valtion sisältä Omaa Aluetta, jossa saan olla Ihmisestä Rauhassa / Erossa, Nerolla on parempaakin tekemistä, koska He aiheuttavat Minulle todella paljon Pahaa Elämäni varrella, Kaavassa, jossa en ole edes tehnyt mitään Väärää, vaikka Minua ei se Haittaakkaan, koska en Usko, että Heistä kukaan Muistaa mitään, se on kuin Tietokone Peliä, jos osaat katsoa oikeaa taajuutta silmilläsi, ...
Minulla on täysin Oma Mieli, joka voi aiheuttaa Systeemin sisällä ongelmia, sen ymmärrän, ...
Kaavassa Valtion olisi pitänyt antaa Minulle vapaat kädet Toimia, vaikka asettua Maatilalle, järven rannalle, vaikka sitten vanhaan majakkaan, ehkä Pohjoiseen, olisitte päässeet paljon halvemmalla, kun ainoa Uhka täydelliselle Monopolille / Diktatuurille, jota Minä Johdan, ...
Vai, Sinäkö sitä Johtaisit, ...
Hahhahahahah, ...
Anteeksi Lukija samaa Paskaa, yritän monologiaa muuttaa, kun Elämäni muuttuu, toisaalta pitääkö Uneni muuttua, että Ympäristö muuttuisi, ...
Ehdottakaa Roolia Näytelmässä, jossa voin kävellä Unen Omaisesti, mihin Itse haluan, ...
...,
www.instagram.com/j.3ss3/?hl=fi