..., Scifiä, &, Fiktioo, ...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Angelarch

Re: ..., Scifiä, &, Fiktioo, ...

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 18 Joulu 2020, 18:43

...,

Jos olisin tiennyt Rahasta mitään, ...

Tiedättekö minkälaisia tähtitaivaallisia Summia Kaupan alalla tienataan Ihmisellä, ensiksi Ihminen Palvelee / Pyörittää Kauppaa Itsellään / Hengellään, että saa justiinsa korvauksen, jolla Elää, &, Kaverit taustalla käärii kaikki Rahat, jota tämä vähä varainen Työläinen vaalii, se Tuntee Ylpeyttä, vaikka olisi Vankeudessa Työlleen, se on Ihminen, ...

Minä en halua olla Ihminen, ...

Haluan määrittää Ihmisen Uudelleen kyseiselle VuosiTuhannelle, samalla päivitän Robootin Unen / : tta, ...

Vai, muistavatko mitään Unesta, Sinun ei pidäkkään Muistaa, jätä se Meille Alieneille, ...

Voit kuvitella Ylivoimaa, kun Silmäsi läpäisevät kaiken, Mielesi näkevät kaiken, joka on vasta alkua, ...

Jos Suomessa on porukkaa, jotka pahoinpitelevät Ihmisiä, miksi siitä aina Vuosikymmenten aikana Uutisissa, eikö olisi aika mennä kysymään Heiltä, mitä tahdotte, että tämä loppuu, jos eivät osaa vastata, Uskoisin, että Tietokoneen / GTA lävitsee Heidän silmänsä, &, näkevät kaiken Pelinä, jolloin, joku pystyy ratkaisemaan Koneen sisällä olevia Viruksia, jos Minulla olisi Valta lähtisin Heti tänään ratkaisemaan kysymyksen, ...

Tuo ei ole ratkaisu kadulla haastaa turhaa väkivaltaa, koska voimme ratkaista tämän, että saatte kyydin semmoiseen paikkaan, jossa on aluksi n. 666 miljoonaa väkivaltaista kappaletta, &, Yksi Teistä selviää, olisiko se Teidän Unelma Elämästä, ...

Olisiko se Tulevaisuuden Reality parhaimillaan, kukaan ei sen jälkeen Uskoisi Oscariin, ...

Jos Lapsi Tallentuu Silmänsä alle Vuotena Tietokoneeseen, Tietokone Omistaa tämän Olennon, &, Olento luulee olevansa Ohjelma, ...

Sinun pitäisi monistaa Meillä voittavaa Ohjelmaa, jolla Pelaa Rahallista Valtakuntaa, ...

Täysin Uusilla Säännöillä, Olemme jo Heidän edellä, vähintään Valkoisella vyöllä, ...

Reali Ajassa kaikki tekevät samallalailla, &, kymmen kertainen Panos Tulevaan, eikö He Tehtailla Itä - Maisemissa harrasta samanlaista Toimintaa Valtioiden toimesta, kuin 10 roboottia pelaisi samaista Ohjelmaa, onko se joltain poies, jos He tekevät jo sitä, ...

Automaatiolla, ...

...,
www.instagram.com/j.3ss3/?hl=fi

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 19 Joulu 2020, 10:46

...,

En muuten Usko yhteenkään Tutkimukseen, jossa suoranaisesti tulos ollaan saatu keräämällä Dataa Ihmisestä Itseltään, niin, että Ihminen kertoo, koska Ihmisen monologiassa on yli 50 % Valetta normaalisti, yhdenkään Tutkimuksen tulos ei ole millään tasolla pitävä, ...

Sinun pitäisi kerätä 10 henkilöä, jotka sitoutuvat projektiin Vuodeksi, &, jokaisella on käytössä 10k, jota liikutellaan täysin Minun ohjeiden mukaan, jolloin Vuoden päätyttyä olette Kehittyneet sen verran, että osaatte toimia Itsenäisesti, ...

Vai, pitäisikö Ohjaajan kerätä 100k kymmeneltä arvoiselta, että saadaan kaikki kulut minimiin, ...

Voin kehittää Rahallisen Armeijan, ...

Jos ei Hyvä saa kunnioitusta Omalla Planeetallaan, " köyhänä ", pitää alkaa Pelamaan kuin Pahat Pelaavat, &, Voittaa Heidät Heidän omassa Pelissään, ...

On siinä Uusi - Maailmanjärjestys ihmeissään,

Kuka tämä Sankari onkaan, ...

Jos Sinulle soitetaan Tutkimuksen johdosta, kukaan Teistä ei ole 100 % : ttia Rehellinen, koska Rehellisyys vahingoittaa Sinua Pahojen Ihmisten Maailmassa, koska en Usko, että Muistatte Elämästänne edes 1 % : ttia, joka minuuteissa on aika paljon, ...

Toisaalta jos käymme Apinan tasolla Ihmiskuntaa vielä 2000 - Luvulla, jossa Apina Viidakossa on kehittyneempi, kuin Ihminen betoni punkkerissa, ...

Uskoisin, että Virus on yli 50 % : ttia käynyt läpi, jolloin Tulevaisuudessa huomaamme, että Viruksen Ohjelmoinnin tuloksena KasvoMaskeilla ei ollut mitään merkitystä, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 19 Joulu 2020, 15:05

...,

Olen Vuosia saanut Aivo iskuja, se on kuin hyrrä pääsi sisällä, joka aina ennen Unta iskee, nyt on ollut taukoa Iskuissa, mutta monesti sitä miettii, koska se viimeinen ISKU osuu kohdalleni, ...

Voi olla jonkun Aivo pitoisen sairauden, menet Lääkäriin kertomaan, että saat ennen Unta, kuin puoli Unessa hyrrän oloisen Iskun Aivoihisi, joka on puhdasta Helvettiä, &, Minun pitäisi vielä Muistaa Nimeni, ...

Uskoisin, että Lääkäri toteaisi, että aluksi hakisin vatsapenkin vaivoihin, ...

En ole kenellekkään kertonut asiasta, koska en Usko kenenkään pystyvän auttavan Aivoihin kohdistettua Iskua, ...

Se on kuin pyörä pyörähtäisi Aivoissa, joka ei Tunnu hyvältä, ...

Jos Muistini loppuu, &, Aivoni antavat periksi kehityksen keskellä, enkä pysty kommunikoimaan Planeetan kanssa, Matka oli mukava, &, olen täyden Elämän Elänyt, voihan se olla, että kirjoitan vielä 100 - Vuotiaana Teidän Lapsen Lapsen Lapsille, ...

Kun Tiedät olevasi Robootti, joka ymmärtää Robootin ongelmat, ...

...,

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 19 Joulu 2020, 15:19

Uteliaisuudesta: käytätkö muita mieltä avartavia aineksia, kun höpöheinää?
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 19 Joulu 2020, 15:35

...,

Ainoastaan Olutta 1 - 4 kertaa kuukaudessa, en käytä nikotiinia, enkä kofeiinia, Vihreä on kulkenut kanssani, se on kuin kuppi kahvia, ...

Lukijan pitää muistaa, että annan kirjaimien Lentää, eikä Kirjaimet kerro aina kirjoittajasta kaikkea, ...

Olen Vuosia Miettinyt erilaisia Aineita, koska olen kaiken Nähnyt, olen tullut lopputulemaan, että jos et Omista Miljardia, et voi alkaa leikkimään Aineiden kanssa, Kannabis on tosiaan ollut Kiinassa 5000 - Vuotta LääkeAine, &, vain 49 - Vuotta huumausaine Suomessa, Uskoisinko Kiinalaisia, vai Tietämättömiä Suomalaisia, ...

LääkeKasvin voit kasvattaa ilmaisen Energian alla, ...

DMT hoito kiinnostaisi, LSD oikein käytettynä kiinnostaisi, mutta Itsellä niin vähän Tietoa, että en ole edes Uskaltanut kokeilla, yhden kerran oli mahdollisuus baarissa LSD lappuun, mutta en Uskaltanut, nyt miettii, mitenköhän Oma Elämä olisi muuttunut, missä olisin, ...

Ayahuasca oikean Shamaanin kanssa, ...

Kerkeän tekemään vielä kaiken kokemaan, jos Itse haluan, ...

Kofeiini voi olla Virhe Ihmiselle, koska se lisää vauhtia, joka voi sokaista käyttäjän, &, se on täysin laillista, ...

Jos otame Kofeiinin kaavasta poies, koko Evoluutio muuttuisi, muista, että tietyt Aineet vievät Massaa Laillisesti, ...

...,

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 19 Joulu 2020, 16:34

Riippuu tavoitteista. Lähtöpiste on selvä pää. Seuraava kysymys lienee: minne haluaa ja miksi? Ja noilla kahdella pienellä kysymyksellä voi määrittää tuhansia eri tavoite-olotiloja. Parasta varmaan olisi, jos selvänä kokisi olevansa paras versio itsestään, ja endorfiinit saisi imettyä arjesta. Harvalla varmaan näin kuitenkaan on. Niille joille sXe on onnellista arkea, nostan jonkun muun hattua.
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 19 Joulu 2020, 16:50

...,

Erittäin vaikea kysymys, koska nyt on Talvi, liikkuma vara Ulkona on vähäinen, kysymys Kesällä voisi olla erinlainen, jolloin vastaus olisi täysin samanlainen, 10 - Vuotta Munkkina herättää Itsensä rahattomana, vaikka sitten kävelemään, olen Elänyt täyden Elämän, ehkä katson, &, kirjoitan Ihmisen Kehosta, joka sumenee sekuntti sekunnilta, koska se ei kestä aikaa samallailailla kuin Mieli / Energia, Tuntuu kuin olisin Elänyt tämän miljoonia kertoja, &, olen täysin Onnellinen Itseeni, myös todella Ylpeä, koska kykenen matkustamaan Elämäni, &, pystyn antamaan Energiaani eteenpäin, Minulla on syntynyt Mielikuvitus Uudelleen sisälleni, miltei Lennän Energiastani, kuin Unissani, ...

Vaikka olisi Miljoonia, Elämäni olisi samanlaisessa Hallinnassa, koska Kehoni kertoo Minulle kaiken, ...

Voisin kuvitella Itseni Itsenäisesti / porukan kanssa pitävän Pelloista Huolta, kuin peruna Farmari, tasasta Elämän vientiä, eikä haitaksi kenellekkään Planeetan pinnalla, pitäisi muuttaa Suomesta nykyisten Formaattien toimesta, eikä se ole niin yksinkertaista aina, ...

Harvemmin Munkit ovat haitallista materiaa, tämä Munkki nyt on vain tykästynyt LääkeKasviin, joka avaa varmasti samallalailla Kaikkeuden Salat kuin 10 - Vuoden meditaatio Sessio, ...

Tai, sitten olet Ihmisestä / Työelämästä yli 10 - Vuotta poies, eikä Yksikään Muisto entisestä ole parempi kuin nykyinen, ...

Pitäisi lähteä turvattovampaan paikkaan sen takia, että, joku Tiedoton kapistus on tehnyt päätöksen LääkeKasvista 1970 - Luvulla, onko oikein lähettää Kortin pelaajia Valtioihin, jossa ei ole samanlaista Turvaa / Yleis Huoltoa, kuka ottaa Vastuun Ihmisestä, ...

...,
Viimeksi muokannut Angelarch, 19 Joulu 2020, 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 19 Joulu 2020, 18:41

...,

Jos Päättäjä käyttää Kofeiinia, ei saisi olla Laillista Kofeiinin käyttäjän tekevän mitään päätöstä Ihmisestä, Aine vie Ihmisen Tuhoon, joka on täysin Laillista, ...

Kofeiinin käyttäjä luulee Itsestään Suuria, Aineiden käyttäjät Hallitsevat Aineen / : tta Todellisuutta, joka on Valheellinen, ...

Kofeiini vääristää kaiken, ...

Kofeiini vie Ihmistä, ...

Kofeiini kirjoittaa Lakia, ...

Oletteko ikinä edes Kofeiini päissään ajatelleet, koska se on yleisin Tila Suomessa / Somessa, ...

Koska Kokonaisuudesta Isoin Osa on Kofeiini päissään, He pitävät Itseään oikeassa / Oikeutetussa Tilassa, vaikka olisivat väärässä, ...

Mietitään, jos Virus on pyyhkäissyt 20 - 50 % : ttia koko Planeetan Väestöstä, kuka Taho sen jälkeen haluaa Rokottaa monen eri Yhtiön : tta Ihmisen, ilman minkäänlaista Testiä Rokotteesta, ilman mitään Tietoa Viruksesta, VuosiTuhansien Tutkimus Tulosta, oletteko aivan varma, mitä olette tekemässä, ...

Eikö Virus pysty IkiRoudassa matkustamaan kymmeniä tuhansia Vuosia, &, parhailla Yksilöillä voimme tehdä Ihmeitä, ...

Mitä sanoisit Ihmiselle, jos olisit Elänyt Miljoona Vuotta, ...

Minun korvani kuulevat mekaanisen Ihmisen, ...

Voisin rinnastaa Kannabiksen käyttäjän Juutalaiseen, Juutalainen ei ollut Perheelleen, eikä ympäristölleen haitallinen, eikä Itselleen, kuitenkin Kannabiksen käyttäjää kohdellaan täysin samallailla kuin Juutalaista, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 19 Joulu 2020, 23:10

...,

Olisi oikeasti mukava Tietää mitä tämä Elämä oikeasti on, ...

Ehkä seuraavassa Elämässä, ...

Ehkä olen unohtanut miten lennetään, ...

Ehkä haluaisin Tuntea jokaisen VuosiTuhannen, mutta en mitään Ihmisestä, kuin Energia, joka Matkaa miljoonia Vuosia, ...

Totuuden mukaisesti olen Elänyt Kuninkaiden / Faaraoiden Elämää, tämä Tavallinen Ihmisen Elämän näytteleminen on Minulle vaikeaa, tämä tavallisen Ihmisen Peli on Minulle haastavaa, paljon helpompaa oli olla Faarao, ...

Faaraon paikalla, ihan kuin olisin Ceasarina tullut vankkureilla, pienet viinit / lääkekasvit tuttavalla, Yötä vasten lähdin Yksin, He, olivat odottamassa Minua, &, Murhasivat Minut, ...

Mikä Oikeus Heillä on kohdella Minua näin, vai, poistinko Kuninkaana / Faaraona / Ceasarina miljoonia Olentoja, muistan jalokivet, jotka olivat pään kokoisia, enkä ymmärtänyt, voitteko kuvitella sitä Valtaa, Sinä saat päättää kuka saa Elää, &, kuka ei, ...

Taidan kaikki ansaita, mitä Minulle ikinä tehdäänkin kyseisessä Versiossa, ...

Minä Itse Tapoin Faaraon suvun, koska olimme liian nuoria, ...

Minulla on hyvä taito, että en ikinä halua menneisyyteen, sen voin käydä uudelleen, &, uudelleen Unissani, Tulevaisuus on aina kiinnostavampi, vaikka mitä Roolia Planeetalla pelaisit, ...

Kun olin Keisari kukaan ei saanut katsoa edes Minua Silmiin, se alkaa kyllästyttämään kun tarpeeksi VuosiSatoja kuluu, ...

En sitä sano, jos yhtäkkiä ilmaantuu 100 rekallista cocaiinia, &, Miljardi Dollaria, olisin varmasti nopeasti menevä paskiainen, joka ei katuisi mitään, ...

7 miljardia Roolia, joku Tuottaa tuon Itsestään, ...

Ihmisistä ei ole pulaa, mutta Oikeista on, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 21 Joulu 2020, 17:31

...,
20201221_172338.jpg
...,

Jos Sinua ollaan tietyillä Asteella leireissä Opastettu Elämään, ikinä ei ollut niin huonoja oloja Suomessa, alkakoon OppiTunnit, jotka herättävät Itsessäni mielenkiintoa, koska haluaisin kuunnella Heidän tekstejä lukea, minkälaisen Planeetan He haluaisivat Rakentaa, ovatko leiriltä palaavat Rakkauden lähettejä, vai, onko muistia kehitetty kuin Armeijan puolella, ...

Selvä vkonloppu, olen vähentänyt Nollauksen / RockenRoll päivityksen kahteen kuukaudessa, sen tämä Kehoni vielä jaksaa, ...

Tietoisesti Vanhentuen Kehossa, ...

Kuka Minä olen ?, ...

Katsotaan, jos saisin jään sirklaukseen, jota olen odottanut Maalien kera kiekkojen, Maastopyörää, &, Maantiepyörää vain haaveillen, ...

Olen todella odottanut tavallista Talvea, jossa aamu päivisin voisi käydä heittää treenin jäällä, ...

Kannattaa aina muistaa kun puhumme Ihmisen Luomasta Sodasta, joka ei tule koitumaan Ihmisen eduksi, eikä varsinkaan yhdenkään Uskonnon eduksi, jos puhumme Avaruus Aseista, siinä saa olla vaikka 10 miljardia Sotaan syttyvää Naista, &, Miestä, ei ole mitään merkitystä, koska Teillä ei ole aseita, eikä mitään käsitystä Avaruus Aseista, ...

Saa olla aika Pyhä, joka Messuaa Uskon haarasta, &, samana päivänä ostaa kaupasta paperi rahalla, ...

Uskoisinko Messuavaa paperia, vai, paperista tehtyä kirjaa, ...

Tajusin, kun oli älylaitteen kameran haxannut, kamerassa on tekniikka jolla nähdään tavaran / muovin läpi, &, Minä teippiä aina kameroiden päälle, &, just tajusin, että Vittu edes teippi pidä Heidän likaisia Silmiä poies Minun kimpustani, ...

He ovat todellisia perverssejä, ...

Tälläkin hetkellä katsovat Minua Silmillään kun kirjoitan lausetta kirjainten, ...

Minä olen todella Kuuluisa, ...

...,
20201221_170843.jpg
...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 21 Joulu 2020, 23:51

Angelarch kirjoitti:
19 Joulu 2020, 18:41
...,

Mietitään, jos Virus on pyyhkäissyt 20 - 50 % : ttia koko Planeetan Väestöstä, kuka Taho sen jälkeen haluaa Rokottaa monen eri Yhtiön : tta Ihmisen, ilman minkäänlaista Testiä Rokotteesta, ilman mitään Tietoa Viruksesta, VuosiTuhansien Tutkimus Tulosta, oletteko aivan varma, mitä olette tekemässä ?, ...

...,
...,
20201221_234639.jpg
...,

HolyShit !, ...

He pyyhkivät kätensä ennen paskalle menoa, ...

Onnea, ...

...,
20201222_001805.jpg
...,
20201222_000024.jpg
20201222_000024.jpg (38.81 KiB) Katsottu 480 kertaa
...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 22 Joulu 2020, 13:56

...,

Jos joku haluaa koittaa 26 - Vuotiaana hypätä Tuntemattomaan, kaikki ollaan kirjoitettu Valmiiksi, ...

Olet 26 - Vuotta matkannut, että toiset Olennon määrittelevät Sinusta kaiken, ...

Kukaan ei ole sanomassa Sinulle sanaakaan, ...

Kuka Minä Olen ?, ...

Miten Elämää pitäisi Elää, en tiedä moni olisi selvinnyt, ...

Sinulla ei tule enään ikinä olemaan EsiMiestä / Pomoa millään Tasolla, olen ymmärtänyt Itsekkin, että olet Valovuoden Heitä Edellä, ...

Minä määrittelen Itseni Kuninkaaksi, niin kuin Te määrittelette Itsenne Kuninkaaksi, ...

Suomalainen Elää, &, Hengittää Työtä, &, muutamaa taaleria, ehkä Coronan myötä hämmästelee Ihminen Elämässä on paljon muutakin, koita Sinä olla omin oloinen yli 10 - Vuotta ilman rahaa, tämä on enemmänkin Lomailua, mutta muistan ensimmäisen 5 - Vuotta, kun jätin Työläisen Roolin, Mieli oli mutrulla, &, en tiennyt mistään mitään, ...

Ehkä Tuhannen Vuoden päästä DNA : STA herättävät Minut kyselemään kysymyksiä Maailmasta, mikseivät He reagoineet millään tasolla varoituksiin Ihmiskunnasta, Planeetasta / mistään, mikä oli se Voima, että antoivat kaiken tapahtua, ...

Haluaisitko Sinä herättää Jeesuksen, Buddhan, tai, koko Lauman Hengellisiä Olentoja, &, kysyä mikä meni niin pilalle Ihmisessä, että Ihmiskunta on aina uudelleen, &, uudelleen raunioina, ...

Ajattele, että Sinulla on vain maximissaan 100 - Vuotta aikaa löytää Itsesi Kaikkeuden / Planeetta puhuu Kieltä, joka on miljardeja Vuosia Vanhaa, &, Sinulla on aikaa 100 - Vuotta, en Usko, että voitte kuvitella edes seuraavan Tuhannen Vuoden aikana mistä kirjoitan, josta päästään lopputulemaan, ...

Onko tämä Unta ?, ...

Koska Unessakin Minua sattuu, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 24 Joulu 2020, 14:10

...,

Jos on keho kunnossa / Systeemi, silloin Elä anna Pelin vaikuttaa Sinun Mieleesi, ...

Anna Itsellesi mahdollisuus, ...

Jos olen Uhka Ihmiskunnalle, He pystyvät myrkyttämään Minut jokaisen kaupan kohdalla, jos haluavat, ...

...,
20201218_142834.jpg
20201218_142911.jpg
20201218_142853.jpg
...,

Minä olen Laki, ...

...,
20201224_135215.jpg
...,

Jos kirjoitan asian, He, eivät ymmärrä minkälaisen Valheen Nazi Saksa Omisti Suomen Itsenäisyydessä, kuka Helvetti pelkkien Mitallien Johdosta tavallisia Metsien Kansaa käännyttää / Ylentää Maailman Johtajaksi, &, vieressä Karhu, jonka Valtaa emme Tunne, koska jos tuo Massa lähtisi Valloittamaan Maailmaa Suomi olisi vain Tiellä, ...

Katsotaan Uskooko Putin Valkoiseen Pohjoisen Väestöön, joka sykkii Planeetan pinnalla, joka on ollut Miljoonia Vuosia Pohjoisen Metsässä, kuin Karhu, ...

Master Valmenta pyytää kaikkia Vuosien Säteellä, &, Näkee kaikkien Lajin Kehostaan, jotka edes Uneksivat Urheilijan Maailmasta, se on monen asian Summa, Pokerin Pelaajalla pitää olla Viisaus jokaisena päivänä, Aivot pitää ladata kortteihin, jotka Kaverit / Ohjelmat tuovat Kartalle, esimerkiksi Phil Ivey oli saman tien Professorien kanssa keskustelemassa kuin Koneet laskelmoimassa Peliä 24 / 7, ...

Voitteko edes kuvitella kuinka alkeellisia sanoja Minulla on, verrattuna vielä alkeellisimpiin lauseisiin, saa olla jokaisena sekunttina tulevat Sukupolvet kehittyneempiä radalla Lajin, joka näyttäytyy, jokaisena sekunttina parhaalla tavalla, jossain pisteessä Planeetan, ...

Jos on Ongelma Maailmassa pitää olla piste johon siitä ilmoittaa sillä Pisteellä kun se ensimmäisen kerran tapahtuu Koti - Planeetalla Lajien Viisaiden keskuudessa, pitää olla Lajin kestävä Kilpi, joka Suojelee Kaikkeutta, ...

Kestävän Lajin keskuudessa, ...

Ole enemmän kuin Eläin, ...

Ajattele, että voinko jokaiselle Ihmiselle kirjoittaa Planeetan päivänä, ...

Sinun Mestarisi ei Tiennyt päivästä, jonka Annan Sinulle Lukija, ...

Voi muuttaa koko Planeetan Historian kulun, ...

Jos ajatellaan Postin Evoluutiota tuhansien Vuosien aikana, &, kyseisellä hetkellä 18 miljoonaa joulukorttia työllistää, Ihminen on pakotettu tuhoamaan Planeettaa Postin Voimin Evoluutiossa turhuuden Planeetalla, ...

Plus 100 miljoonaa muuta pakettia, Maailmassa Posti lähettää satoja Miljardeja paketteja päivässä, jota Planeetta ei kestä, koska paketeista 99 % : ttia on turhia, ...

Posti Orgaanina Evoluution keskellä voi Tuhota enemmän, kuin sen Luoma lähetys, ...

Kuitenkin lähetän kaikille Maailman Johtajille Terveiset, vielä kun voin, ...

Esa Tikkasen pelipaita, viisin kertainen Energia paidassa, ...

...,
20201224_135124.jpg
...,

Putin on kunnon Äijä !, ...

Puhdas Tappaja, ...

Jos olisin Syntynyt Venäjällä / Kiinassa Minut olisi Tapettu ennen ensimmäistä Kirjainta, vaikka Synnyin Koti - Planeetalleni, tai, olisin Arvossani Heidän ...

Linnuille annoin tupla määrän pähkinöitä tänään, piha piirissä kymmeniä Lintuja, tulevat aina katsomaan, &, juttelemaan, ...

Mukava nähdä onko Putinilla OppiPoikaa, vai onko sisäinen Järjestelmä tarpeeksi Vahva pysyäkseen Seuraavan Sukupolven kynnyksellä, Neuvosto Ihmiset ovat häviämässä Planeetalta, se on kaiken Summa, mukavaa huomata määritteleekö seuraavan 100 - Vuoden aikana Tietokone Järjestelmän, vai Järjestelmä, joka Kehittyy tietyllä tavalla Ihmisen, Putinilla on rankka Elämä, &, pystynyt nousemaan Maailman vaikeimmassa Ajassa Valtion Johtajaksi vaatii jo Ihmiseltä YliLuonnollista, joka Johtaa Kansaansa Vuosikymmeniä, erittäin Vahva Kansa, Vahva Selkäranka, ...

Saadaan samaa Ilmaa hengittää, samalla sekunnilla nautitaan puhdasta Vettä, pääsisimpä edes kerran Elämässä juttelemaan, koska vaatii Elokuvan Tekijältä Mielikuvitusta, että saisi tuon Elämän kansien sisään, eikä se Tarina ole loppumassa, ...

Uskomaton, olemme ainoastaan Unissa käyneet Keskustelu / Treeni aiheiset sessiot, ennen vanhaan Tatamilla / Pyhätössä oli myös käden jäljet lattiassa, ...

Liikkeen oli oltava Täydellinen, ...

...,

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 26 Joulu 2020, 14:12

...,
20201226_140302.jpg
20201226_140302.jpg (79.54 KiB) Katsottu 330 kertaa
...,

Se on muisti Ikkunaa, jota Ihminen Luo Tulevaisuudessa Kehittyneellä Planeetalla voi kaikki 2020 Tapahtumat / Kuvat kiinnostaa, koskaan ei ole ollut 7 miljardia Ihmistä, etkä voinut kuin matematiikan / : tta löytää kaikesta Datan, ...

Kannattaa Muistaa jokaisen päivän Data, koska se on aina Uutta, ...

Tämä on Ihmisen Historiassa ensimmäinen Päivä, kun ladatut Kuvat Muistiin ladataan Planeetalla, ...

Uskon, että Tulevaisuus Oppii Muistista Kaiken, ...

Ehkä se Luo Ihmiselle Kuolemattomuuden, koska joku Osa Luodusta jää jälkeensä Ajasta, jonka Tunnemme, ...

Säälin todella liian Viisaita, Heille pitäisi erillinen Planeetan Osa valjastaa, johon Idiotismilla ei ole mahdollisuutta, KvanttiTietokone saa laskea pääsyliput, kuin Itselleen, Tietokone ei haluisi Tilaan yhtään Ihmistä, ...

Alue olisi KvanttiTietokoneen Paratiisi, 100000 Ihmistä ylläpitämässä Tietokonetta, ...

Onko Muovin haju Yksilössä Koneen Luoma Robootti, vain Vampyyri, ...

Kuka hyötyy Ihmisestä, jos Ihminen ei Itse hyödy Itsestään, ...

Teidän pitäisi maksaa Minulle paljon enemmän, ...

Eikö Slotteja voi Pyörittää ilmais Rahalla, vai oletko joskus luullut, että näiden kaikkien Vuosien jälkeen Yhtiö edes antaisi Sinun Voittaa Sloteissa, Suomalainen ei vieläkään tajua millä tasolla lypsätään Hänen heikkoudellaan, olet varmasti jollekin Kultakaivos, ...

Jos en ole ikinä menossa Työelämään, ette pysty edes Työ Uraani Tuhoamaan, koska semmoista ei tule olemaan, ...

Olen liian Pyhä, ...

...,
20201226_140936.jpg
20201226_140936.jpg (44.79 KiB) Katsottu 330 kertaa
...,
Viimeksi muokannut Angelarch, 28 Joulu 2020, 01:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 27 Joulu 2020, 15:44

...,

Aina se Apina vertaa Itseään merestä tulevaksi, mistä se meri on sitten Syntynyt, &, mistä Vesi on Kotoisin, ...

Miten ensimmäinen kuva sähköisessä muodossa muuttui Itsestään Atomista Koodiksi, ...

Kiitän erittäin paljon rraketti, koska olen Miettinyt lukeeko kukaan kirjaimiani, &, tietynlaista Tekstiä, en voi sitä Suositella, en voi suositella mitään, mikä on liitetty Ihmiseen , ...

Ihminen on Paha, Planeetta on Paha, &, Hyvät Taistelevat Pahuutta vastaan, miten valmiiksi Synnytetyt voidaan Koodata Uudelleen, pitääkö Muisti Tuhota niin, että vain Evoluutiolla / Planeetalla on merkitys, uudenlainen Siru, joka Johtaa jokaista, kuin Kuningas Tietokoneen, ihmettelen vielä, kuinka helppoa tämä onkaan, samalla ihmettelen miten pystyin Faaraona samaan ilman Tecnologiaa, silloin Minun piti olla, jotain, ...

Nyt ilman Meikkiä, ...

...,
20201227_152324.jpg
...,

Ainoastaan Tiedustelu - - > Palvelun - - > Lizard - - > Listoilla, ...

Kiitän Lukijat Vuodesta, tämä meni helpommin, kuin monet aikaisemmat, toiveena olisi Maastopyörä, &, Varusteet, että pääsisin hyppimään / kikkaileMän kunnollani päällä pyörän, ...

Toisaalta aivan sama jos, "Kehittyneellä ", Koti - Planeetalla pitää olla ilman, &, samalla sekunnilla Planeetalla Miljardi runkoa kerää pölyä varastoissa, ...

Kanssa Olento heittää Rungon ennemmin Roskiin, kuin Auttaisi Evoluution keskellä Olentoa, ...

Puhtaana parasta, mutta jos Työläinen rutistaa Kaiken Itsestään Kalenterin mukaan, silloin pitää antaa kaikki työläiselle, joka helpottaa Hänen Tietään, koska olemme Aivollisia, eikä Lajin tarvitse kärsiä, ...

Jos huomaamme Tietokoneen sisällä ongelman, se korjataan Heti, Tuntuu, kuin Tietokoneen korjaajia / Tekijöitä on enemmän, kuin Ihmisen korjaajia, jokaisen Talon sisällä pitäisi olla Ihmisen korjaaja, ...

Ensimmäinen Oppi Ihmisen, ...

Ihminen korjaa Tietokoneen ennemmin kuin Ihmisen, ...

Miksemme Luo Lääkäreitä enemmän, kuin Tietokoneen ylläpitäjiä, ...

Miksi Luomme Huomista jos siinä ei ole mitään Logiikkaa, ...

Kenelle Luomme Huomista ?, ...

Käytä Huomista ollaksesi Vapauden kutsumus ilmassa Vapauden, ...

Miksi Vesi taistelee Vettä vastaan, onko Veden sisällä 2 eri Energiaa, joita Yksikään ei Tunne, ...

...,

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”