...,
Aivan Vitun sama, nostetaan Sähkön hintoja, ...
Ajatelkaa 1950 - Luvulla Suomalaisille oli Sähkö ilmaista, ...
Unohtunut ?, ...
Tecnologia, &, Sähkön tuotanto 1000 sata Miljoonaa kertaistunut, ...
Sähkö on helpompaa jokaiselle 70 - Vuoden aikana, ...
&, koskaan se ei ole ollut Kalliimpaa Meidän Omalla Planeetalla, ...
Meille, ...
Meidän Oma Sähkö / Energia, ...
Sitä on nykyisellä Tecnologialla Tuhansiksi Vuosiksi varastossa, ...
Onko Teillä edes mitään Tietoa, ...
Onko se Alien Laji joka pitää Teitä talutus nuorassa, ...
Valheessa, ...
Ihminen on enempi koira kuin koira Itse, ...
Saatanan munattomat vaginat, ...
Minussa on Aivottomana, sokeana, kädettömänä, jalattomana, &, munattomana, enemmän Munaa kun Teissä kaikissa Yhteensä, ...
Sähkön Hinta vain Nousee, ...
Nostan Sähkön hinnan Pilviin, ...
Nostan Sähkön / Energian Hintaa niin paljon, että pelkkä Ajatus saa Ihmiset oksentamaan, ...
Miten se voi olla mahdollista, jos Teitä kaikkia ei Panna ilman liukuvoidetta Perseeseen Presidentin toimesta Vuosikymmenestä toiseen, ...
Miten se voi olla mahdollista, että Ihmisen pitää maksaa Hänen Omalla Koti - Planeetallaan Hänen Omasta Sähköstä, &, Vedestä, ...
Kuinka sairasta Realityä Valheellinen Ihminen voi Elää, ...
Kukaan Teistä ei ole Oma toimisesti Ajatellut hetkeäkään Maailmassa, ...
Minkä Helvetin takia Ihmisen / Orjan pitäisi maksaa Asumisesta, että pääsee Töihin Sinulle, ...
Nostetaan Veden Hintaa, ...
Nostetaan Vakuutus maksuja, ...
Nostetaan kaikkea, kuhan saan kaikista Ihmisistä vielä enemmän, ...
Muistakaa jos kirjoitan Lakiin, että Suomalaisen pitää syödä omaa Ulostetta kerran päivässä, &, siihen päälle Juoda virtsaa, ...
Tehän sen Teette, &, se on varma, ...
Ette ole edes paskani arvoista, puhumattakaan kusestani, ...
Ajatus Maailmani yrittää Orja tasolla olevaa Viranomaista myös Auttaa, ...
Ajattele näytteleminen Laitoksessa " Viranomaista ", &, päiväsi Laitoksella ei alakkaan käskyjen jaolla ilman Todellista ajatusta mistään, vaan lusikalla omaa paskaanne joudutte syömään, jonka jälkeen purskuttelette omassa virtsassanne suunne, jonka jälkeen vasta käskyjen jako, ...
Tuolla Tasolla näen Suomalaisen Viranomaisen / tavallisen Kuolevaisen olevan, ...
...,
Laita tupla sukat, voi pehmentää Askellusta, ...
Sinulla tulee 150km kylmiltään jaloille / Keholle kuukaudessa, Ite aloitin nollasta, että 42km kuukaudessa, kerralla 3.5km, jonka nostin 2 kuukauden jälkeen, &, taas 6 kuukauden kohdalla, ...
15 kuukauden kohdalla pystyn kerralla 20 - 30 km, yleensä pyörii siinä 6 - 12km välillä, tuossa olisi Järvi, jonka suorittamiseen menee kävellen 28km, eli 3km = 30min = 5h suoritus vedellä, voisin koittaa joku Yö jaloittelua kun suurin Yleisö nukkuu, ...
R.U.K : ssa oli joku yhtä mittainen rastilta rastille pelkässä vesisateessa 50km Jalan, jonka jälkeen hypättiin fillareiden selkään 50km, ...
Oisko joku 36h suoritus, trangialla koitat kuusen alla sateessa, voin kertoa, että kyllä se kylmänäkin maistuu, ...
Monet tippuivat matkasta, Minulla oli Romeo y Julieta No 3 koko matkan rinta taskussa, ...
Olin rätti väsynyt, enkä jaksanut edes sikaria polttaa, ...
Ei se aina ole Mielestä kiinni, toivotaan ettet saa loppu Elämän aiheutettuja vammoja, ...
Kai Sinulla on kalanmaksa öljy, kalsium, magnesium, d c vitamiini käytössä ainakin muutama päivä viikossa, ...
Voin olla täysin väärässä, suositteleeko Yli - Lääkäri ?, ...
Eikö Yksikään " Ammattilainen " lue kyseistä / katso ?, ...
Ei aina tarvitse mennä sieltä missä aita matalin, eikä sieltä jossa se on tyhmin, ...
Katsojat vain odottavat, koska tuo loukkaantuu kunnolla, ...
Semmoinen Tunne Minulla on, ...
Luuletko, että olemme täällä ensimmäistä kertaa, ...
Kysymys kuuluu, tekisikö Khabib, Conor, Floyd ikinä / yksikään huippu Ammattilainen / Urheilija, ...
Tekisinkö Minä ikinä kyseisellä Kaavalla, ...
Olen väärässä TysonFyry taisi olla samalla kaavalla, ...
Minulla on yksi kaveri, joka on aivan samalla mentaalilla, ...
Tulen nostamaan hattua, jos selviät ilman loukkaantumista, ilman marssi murtumia, ...
...,
Anteeksi jos lähtee kirjaimet lentoon, ...
Olen niin kyllästynyt Ihmisiin, &, Heidän Todellisuuteen, ...
...,
Ilman Ihmistä tämä olisi Paratiisi, ...
...,
Haluaisin Tuntea Planeetan ilman Ihmistä, täysin puhtaassa ojassa peseytyä, vaikka juoda siitä, koska se on täysin Puhdasta, ...
Ehkä noin miljoonan Vuoden päästä, jos silloinkaan, ...
Nyt jokaisena sekunttina likaisempi kuin Eilinen, ...
...,
Anteeksi jos olen Väärässä, ...
Koska en ole väärässä, ...
Minun ei pidä koskaan pyytää Anteeksi toiselta Ihmiseltä, ...
...,
I ' m foooking King, ...
Double King, ...
...,
Kannattaa olla Sinut Itsesi kanssa, ...
Se, että heittäytyy kaikesta 26 - Vuotiaana, eikä ole Huomisesta Tietoa, koska aina olin sitä ennen mennyt Rakennettua Tietä, ...
Aina olin päässyt mihin Itse halusin, vaikka mistään Tietoa mistään, ...
Kaikki voi kokeilla, ei ole helpoin Tie, ...
MINÄ OLEN AINA TIENNYT, ...
Että olen jotain Suurempaa, ...
Vaikka sitten vain Omassa Mielessäni, ...
...,
Pitää muistaa, että Idän Ihmeen sisällä ei ollut Diktatuurin jälkeen edes Sääntöjä, ...
Diktatuurissa kaikki saivat leipänsä, jos se hajoaa, ...
Mistä saat leipäsi, jolloin kenelläkään ei ollut edes sanasta Demokratia mitään Tietoa, ...
En Usko Demokratiaan, se on vain Sana, ...
Jolla Rikkaat Diktatuurin omaisesti Pelaavat myös Suomessa, ...
Pankit pesevät kyseisellä sekunnilla Miljardeja Suomen sisällä, ...
Poliisi Kadulla kiinnostunut köyhien touhuista, ...
Hävetkää, ...
...,
Venäjän pitäisi Pelata oikein kortit, koska jos Amerikka koittaa Psykologisesti horjuttaa Venäjää uuden Presidentin toimesta Median / : tta, &, saa siihen Euroopan taakseen, ...
Kiina ei ota Kantaa, koska on aivan toinen Laji Planeetalla, ...
Jos olisin Putin, päästäisin heti Kaverin vankeudesta, koska en näe edes pariskunnasta vastustajaa, vailla mitään Suurta, ...
Miksi Putin on edes lähtenyt tuolle Tielle, jossa ainoa vastustaja ei ole edes vastustaja, ...
Tämä ainoastaan muutaman kuvan / muutaman sekunnin kaverista nähneenä, ...
Ainoa asia minkä Putin pitää ottaa tosissaan on seuraavien sukupolvien Kuilu entiseen, jossa Putin Syntynyt täysin eri aikaan, koulutus erinlainen, Mieli erinlainen, Putinin pitäisi vielä Rakentaa Omasta Valtiosta paras Versio mihin pystyy, siellä on pakko olla miljoonia Älykköjä, ...
Putin on Maailmalla Legenda, ...
Ei pidä Syyttää Olentoa, jos ei tiennyt paremmasta, ...
...,
Muistakaa painokoneen Omistajana pystyn monistamaan jokaisen Naisen kohdalla Miljoonan, ...
Arvatkaa moniko on kieltäytynyt, ...
Minä olen Kaikki, ...
Kaikki, jota Te Kaikki haluisitte olla, ...
...,
Tarina kertoo, että Pelissä ollaan tekemässä Conor vs Dustin 2, ...
Kasvokkain, Dustini vammaisessa asennossa, &, toinen Tappamassa, ...
Tuossa näet sen Eron todellisessa Tasossa, ...
Kerroin tippunut 1.35 - > 1.3, ...
Tuon perusteella voisin laittaa Conorille, ...
En näe yhtään Iskua, joka tuon Pedon tuossa Ottelussa pysäyttäisi, kuin Liverpool, Valmentaja kertoi, että oli ajatellut, että ei ole mahdollisuutta häviöön Burnleyta vastaan, ...
Otti vastuun ei osannut Ladata varmassa paikassa Miehistöänsä, ...
Jolloin voin antaa aina pienen prosentin, jos katsot kumpaakin kaveria, Dustin vaikuttaa kuin Hänessä olisi jotain sumeata, &, Conor täysin sekunnissa, ...
...,
Kunto ei ole Legenda, aina kun Conor on väsynyt kädet menee sekunnissa sivuille, Floyd vastaan 5 - 6 erä katsoin kun Conor katsoi kelloa yläkulmaan, sillä sekunnilla Tiesin, ...
...,
...,