..., Scifiä, &, Fiktioo, ...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: ..., Scifiä, &, Fiktioo, ...

ViestiKirjoittaja Angelarch » 20.03.2019 13:56

...,

..., en ole paljon jalkapalloa katsonut, mutta nyt katsoin, &, en voi ymmärtää isojen poikien maailmassa, että tietokoneet, ...

..., ovat vallanneet pyöreän pallon, että pahimmassa mahdollisessa tapauksessa alamme katsomaan kameran / uusintoja, ...

..., 10 minuuttia, &, paras DRIVE voi kadota, &, sen pitäisi olla pelin kannalta sulavaa, eikä tuommoista mitä se on, ...

...,

..., kaikki, " internetissä ", olevat tuotteet yhteislaskettuna takaisi, " ihmiselle ", tulevaisuuden, jolla pystyisimme, ...

..., uusimaan auto / tecnologia / kaikki KANNAT, päivitys koko planeetalle, jos käyttäisimme energian / jätteen oikein, ...

..., voitteko kuvitella, että yhtäkkiä jätteestä tuotamme vain uuden uutta jokaiselle, &, tulevaisuus on taattu, ...

...,

..., uskoisin, että, " ihminen ", tuhoaa itsensä evoluution tieltä, koska evoluutiolla on vain hetkellinen tehtävä, ...

..., ihmiselle, jonka / rakennuttaa, " itselleen ", koneen, jolla mykistää alikehittyneen tuleva, ...

...,

..., miksei Ferrari päästänyt edes DATAN takia Leclerc Charlesia edelle Vettelistä, &, jos ei olisi voinut tehdä mitään, ...

..., vaihtaneet - takaisin, kauheaa katseltavaa välillä, pitävät itseään maailman parhaana sirkuksena, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 22.03.2019 9:27

...,

..., vihdoin sain musiikkia toistavan tajuuksilla kulkevan laitteen, jota en ole vielä kokeillut, ...

..., huomenna 360 asteisen tuovan koko rahallisen, uskon, että maksaa miljoona kertaa takaisin, ...

..., laitetun, ...

...,

..., siellä liikkeessä kaveri jututti minulle uuden liittymän, joka oli 2 euroa halvempi kuukaudessa, josta 24 euroa säästöä, ...

..., &, laitteesta 35 euroa off, jolloin tein varmaankin hyvät kaupat, vaan ei ekaksi tajunnut, että sähköpostini ei ole nimelläni, ...

..., vaan etusukuname, jolloin sanoin, että kortissani oleva nimikirjoitus on vain viiva, &, jos kaikki ottaisivat sen käyttöön, ...

..., menisi mieli / systeemi lukkoon, koska systeemi on vain systeemi, jolloin laitoin sormellani viivan, kuin kirjoittaisin, ...

..., nimikirjoituksen, joka oli miltei täydellinen viiva, joskaan kone ei tykännyt kyseisestä nimikirjoituksesta, eikä edennyt, ...

..., jolloin myyjä laittoi omalla sormellaan viivan, joka ei ollut täydellinen, &, kone toimi, jolloin jos joskus törmäät, ...

..., nimikirjoitukseeni, oletteko ihan varmoja, että se olen minä, &, kun tajusi sähköpostiosoitteeni, alkoi jo vähän hymyillä, ...

..., että mitäs tämä on, siinä samalla kysäisin, että paljonko putiikki kuluttaa energiaa päivittäin, menivät aika hiljaiseksi, ...

..., koska eivät oikein ymmärtäneet, ...

...,

..., varmaan kohtuu hyvä sopimus, jota en ole ikinä allekirjoittanut, ...

...,

..., synnyt planeetta maahan, &, joudut käyttämään kuvaasi mentäessä autosimulaattorissa, jonka olet mielessä käynyt, ...

..., jo miljoonia kertoja läpi, jolloin kysyy itseltään, että oletko syntynyt miljoona vuotta liian aikaisin ?, miksi minä, ...

..., joudun kaiken tämän käymään, toisaalta välillä tuntuu kuin olisin maailman ohjaaja, joka vain surffailee, kuin aave, ...

..., kanavilla kultaisilla, ...

...,

..., toivottavasti lähtee mukava äänimaailma, koska vuosia kuunnellut 25 euron radiosta, joka on pelattu jo miljoonia, ...

..., kertoja läpi, jolloin korvani / mieleni / kehoni virittäytyy huomiseen energia lataukseen, jonka aikana nautin, ...

...,

..., toisaalta olen jo ajatellut lauantain / sunnuntain, &, maanantain, tiistain, &, niin edespäin, jolloin välillä, ...

..., on turhauttavaa vain toteuttaa jo mielessä pelattu, joka ei ole kovinkaan mielekästä, koska se on rutiininomaista, ...

..., ajatella tuleva, &, toteuttaa ajatus, jonka on mielessä läpi käynyt, ...

...,

..., totuuden mukaan tänään heti aamutuimaan, kun aivokäyräni näytti taas punaista, miten NEROT selviytyvät sekunttia, ...

..., pidempään kyseisellä planeetalla ?, kysyin itseltäni, ...

...,

..., vastaus on, että, " he / mieli ", tietää / tietävät kaikkeudessa olevan enemmän kuin yksikään kapistus pystyy luomaan, ...

..., koko planeetan historian aikana, ...

...,

..., surffaillaan kaikkeudessa, &, katsellaan rotujen / lajien ohjelmistoja, ...

...,

..., jossain on vastaus kaikkeen, &, ymmärryksen toiselle puolelle, jossa kukaan ei ole ennen käynyt, ...

...,

..., ajalen pimeässä yksinäni autolla, näen miljoonia koppeja, joita kodiksi kutsumme, mutta sen kodin sisältö on yleensä, ...

..., kovin rikki / he, eivät tiedä edes minne mennä / mitä tehdä, jos ajattelet kokonaisuutta, pitäisi jokainen laittaa, ...

..., tietynlaiseen simulaattoriin, että ajatus ei olisi enään pelottava, koska jos olet yksin, &, ymmärrät mitä tämä massa, ...

..., täysin tiedottomia kapistuksia voi saada - aikaan, &, kaavat päässäsi peloittavat, kuin miljardi erinlaista lopputulemaa, ...

...,

..., toisaalta kaverini sanoin, makaat aurinkotuolissa kyseisellä hetkellä, &, kirjoitat, " scifiä, &, fiktio ", silmilläni, joka, ...

..., loskassa / pimeydessä vaeltaa pitkiä jaksoja, &, itse, " silmä ", istuu aurinkotuolissa, &, lentää yksityiskoneella planeettaa, ...

..., ympäri, ei voi valittaa, jokainen lippu repussa, jolloin pitää löytää jotain uutta, voisinko perustaa muuten vaan valtion, ...

..., että voisin piirtää / suunnitella lipun, että voisin laittaa sen käytyjen listalle, koska olen jo kerännyt kaiken, ...

...,

..., pään kokoisilla timanteilla / rubiineilla leikin taiteilijaa, upsista nehän menivät rikki, anteeksi, ...

...,

..., &, jos ihan totta puhutaan, Diktaattoreilla on oma skype kanava, jos jotain tapahtuu, niin, annamme teidän taistella vaikka, ...

..., 4 - vuotta, joka on globaalisesti maximi aikoja, koska tuotanto, &, sen jälkeen tulemme salaisesta tukikohdasta katsomaan, ...

..., kuinka taas rakennatte tulevan / saman tulevaisuudessa monesti kirjoitamme, pyörii pieni piiri evoluution, ...

...,

..., arvaa heittävätkö läppää jokaisena sekunttina massasta, kuinka helppoa niitä on viedä, ...

...,

..., ottiko joku oikeasti jotain tosissaan, ...

...,

..., juttelin tuossa yli 80 - vuotiaan kanssa, &, kysyin, että miksiköhän se planeetta on mineraalit, ...

..., tehnyt sisuksiinsa, &, mikähän tehtävä heillä on ?, tähän vastasi oletko hölmö, ne on timantteja, ...

..., jolloin ymmärsin, että he ovat kaikki aivopestyjä, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 22.03.2019 19:50

...,

..., olen seurannut toistakymmentä vuotta Floyd Mayweather Jr, &, hänen perhettään, jolloin Isän, &, Rogerin, ...

..., kanssa kuin gasellin omaisesti lenkki polulla, jonka juoksutapaa ei enään oikein tapaa, koska silloin he, ...

..., olivat rautaa / sulavuutta, jolloin nuorempi sanoi yli 10 - vuotta sitten haastattelussa, että laita - aina, ...

..., rahasi kiinni minuun, voitat aina, todella kummallinen elämä, koska olen tietoinen kaikesta siitä, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 22.03.2019 20:46

...,

..., muistakaa, yksikään ei löytänyt Hitlerin kehoa Historiassa, vaikka mitä sanoisivat, ...

..., koska menivät kaikkien kesken jatkamaan elämää toisaalle, se oli vain, " kloonien ", ...

..., testausta, " ajassa / tilassa ", ...

...,

..., sama - asia, jos, " ihmiskunta ", alkaa leikkimään koneilla, koska läski ei liiku, ...

..., ilman ravintoa, jolloin se on vain, " ajan / tilan ", kysymys, mitä elämä haluaa ?, ...

...,

..., olen - nähnyt koneen, joka pystyy hävittämään yksinään 50000 kylän päivässä, ...

..., sitä ei pysty edes kaatamaan, koska se pyörii kuin 360 astetta jokaiseen suuntaa, ...

..., liikkeen omaisesti, vaikka vauhti koneella olisi 100km / h, se ei tee virheitä, eikä, ...

..., sitä voi pysäyttää, mineraali ei ole kyseiseltä planeetalta, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 27.03.2019 12:31

...,

..., Kiina varmaan alkaa kloonaamaan lapsia, koska poistivat kaikki naaraat vuosikymmeniä, ...

..., jolloin kaavassani se kertoo, että jotain siellä tulee tapahtumaan seuraavien supolvien, ...

..., aikana, koska ymmärsivät elämän hiukan erinlailla, kuin, käsikirja, ...

...,

..., poistat sieltä ainoastaan urokset, ...

..., paljonko joudun koluamaan ?, ...

..., muita kantoja - ajatellen, ...

...,

..., monenlaista / erinlaista silmää löytyy kaikista eläimistä / elijöistä, sen, ...

..., verran voisi kirjoittaa jokaisen silmän / nähneensä oikean todellisuuden, ...

...,

..., sen vertainen se, ...

...,

..., katson youturbea, Intiaa + muita - ajassa jääneitä, muisto tecnologia kuvasta kuin olisi 1980 - luvulla, ...

..., Suomessa, &, hahmot kuin unessa haamuilevia otoksia, joilla ei ole mitään tulevaisuuutta, vaikka, ...

..., saisivat samat olosuhteet kuin Finlandiassa, en - näe sitten yhtään mitään, ...

...,

..., toisaalta kehittynyt Suomalainen, joka on nähnyt koko planeetan ympäri ämpäri, tietää, että pitää itseään, ...

..., 10. luokan eläneenä, koska jos joutuisi vielä kivikaudelle, siinä pitäisi nähdä vain planeetan puhdistuksen, ...

..., kannalta, se kun laitetaan kehittämätön, " laji ", ilman pakkasta elämään kaduille, ilman ehkäisyjä ne sikiävät, ...

..., nopeammin kuin, " kanit ", konsanaan &, kukaan ei ajattele sekunttia pidempään, ...

...,

..., perus suomalainen sitten matkustaa kohteisiin 2 - 3 kertaa vuodessa, &, vain ainoastaan kulisseihin, että näet, ...

..., sen auringon, &, dumpataan sitten roskat asteittain alas päin, koska kukaan ei nähtävästi näe sitä muuna kuin, ...

..., roskana, jota ei kannata edes jatko jalostaa, niin - kuin käsikirjassa kerrotaan, ...

...,

..., annetaan sukupolvien vain tukehtua itseensä, ...

..., salassa rakennamme parempaa tulevaisuutta, ...

...,

..., siinä menee kaikki lait / hiprokateen ohjeet roskiin, kun, Suppertietokone sanoo, että on poistettava 90%, ...

..., kaikista ihmisistä, tai, ne poistattavat kaiken, simple of that, jos emme reagoi supertietokoneen laskentoihin, ...

..., joka laskaa kaikki kaavat, vaikka koko ihmiskunnalta menisi siihen miljoonia vuosia, teidän pitää jossain vaiheessa, ...

..., päättä kuolevatko kaikki, vai, vain - ne, jotka eivät ymmärrä edes miksi, ...

...,

..., oletteko - oikeasti nähnyt gonzo taiteilijaa pahimmista paikoista maan päällä, jossa ei ole kelvollista vettä, ...

..., sähköä, joka ei näytä kovinkaan houkuttelevalta, siellä ihmiset ilman lääkäriä kutevat kuin kanit konsanaan, ...

..., ilman mitään ehkäisyä, joet / vedet dumpattu kaikki paska mitä saavat vuosikymmeniä, jos ei sieltä synny, ...

..., seuraavan sukupolven ihmeitä, samojen kirjojen / aivopesun tuotoksia, olen ihmeissäni, mieleltään, kuin unessa, ...

..., onttoja, ilman minkäänlaista tulevaisuutta, ihmettelen miten se voi olla mahdollista, ...

...,

..., tuolta kaverilta löydät muutaman videon, joka ei aina ole niin mukavaa katsottavaa, mutta Suomalainen sen, ...

..., ottaa viihteenä, joka on tuotettu parhaalla tietokoneelle, joka ei ole vielä saatavilla, koska sitäkin pelaa laji, ...

..., joka ei ole ihmisestä kiinnostunut, ...

...,

..., http://www.youtube.com/channel/UCxDZs_ltFFvn0FDHT6kmoXA ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 29.03.2019 10:50

...,

...., tuosta kun katsoo Civilizaatio kulmasta sähläystä, ei sen veden paljon tarvitse nousta, ...

..., kun on tuommoiset alueet ovat veden peitossa, enkä usko siihen kovinkaan kauan menevän, ...

..., jos vettä on x määrä vakiona planeetalla, koska sitä ei kuljeteta mihinkään, eikä sitä voi, ...

..., hävittää, vesi on sen verran kehittynyt orgaani, että me olemme siitä riippuvaisia, ...

...,

..., &, se on sitten aivan sama vedelle, onko meitä, vai, ei, ...

...,

..., http://www.youtube.com/watch?v=CQGjNu6Inak

...,

..., en ymmärrä, että nauran vieläkin, vaikka olen tekemässä kuolemaa jokaisena sekunttina, ...

..., niin - kuin alkeellinen eliö, joka ei ole sähkössä kiinni, kuin, " kone ", nauran / hymyilen, ...

..., koska, ette tiedä minkä matkan olen käynyt, sanommeko me mielessä miljoonia vuosia, ...

..., uudelleen, &, uudelleen, ...

...,

..., toisaalta mitä voit syntymästäsi toivoa, kuin seuraava - ajatus on, että miten voit, ...

..., hyväillä itseäsi vielä seuraavan miljoona vuotta, koska eliö lajin tuoma elinikä, ...

..., ei sovi minulle, haluan olla kuolematon kaikissa kuvissa, jota tietokone tuottaa, ...

...,

..., vesi löytää aina tien tulevaan, vaikka se ei olisi kyseinen planeetta, ...

...,

..., ette - edes tiedä kuinka paljon vituttaa posti, joka taas kerran ei tuonut laskua postilaatikkoon, ...

..., &, tänään lähettää ennen 1600 viestin, että jos maksat sen tänään, ei tule merkintää, jolloin, ...

..., edellisessä laskussa sanotaan, että 18oo asti keskustelu, &, 1700 jälkeen puhelimeen, niin, ...

..., sanovat viestissä, että jälkeen 16oo ollaan jo viikonlopun vietossa, ...

...,

..., en ole saanut kyseistä laskua, &, tuntuu taas, että, " kone ", leikkii, " minun ", kanssani, ...

...,

..., se kun yli 5 laskua ilman paperia menee kyselyyn maksujen kanssa, että ei olisi rahaa / bit - tejä, ...

..., maksaa, &, aina postissa luvataan pahoitelluksi tapahtumasta 5 postimerkkiä, anteeksi, jos, firmassa, ...

..., joku ei tykkää sinusta / on koneen vallassa, ...

...,

..., kiitos kaikesta, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 29.03.2019 21:35

...,

..., on minulla 2 kummilasta ensimmäisen päivän otokselta, &, olen heitä katsellut / ...

..., opettanut asteittain, puhtaasta otoksesta, &, laitokseen laitettuina jokaisena, ...

..., päivänä, niin - kuin heidät haluavana, &, koska uskovat opetukseen, jota eivät, ...

..., edes opettajat kirjoittaneet, vaan samaa kirjaa lukeneena, &, se vähän hämmentää, ...

..., että siellä laitoksessa, jonkun totuuden saisivat kaikkeudesta, jota edes itse, ...

..., en edes itse hallitse, vielä, ...

...,

..., vanhemmat eivät edes tiedä ketä nämä opettajat ovat, &, antavat lapsensa sille, ...

..., tielle, missä ei ole tulevaisuutta, eikä edes kyseenalaista mitään tulevan tien, ...

..., tulevaa, ...

...,

..., jokaisella opettajalla on omat ongelmat, jotka tuova lapsien keskuuteen, &, kukaan, ...

..., ei usko, " minua ", eikä sitä, että yrittävät tuhota parempaa, koska, että kuiteskaan, ...

..., " lasta ", ikinä uskoisi, ...

...,

..., olen kirjottanut, koska olen kummatkin, että Conorille annetaan osuus UFC : sta, ...

..., koska olen miljardien osuuden omainen firmasta, &, se pitää myös Danan ymmärtää, ...

..., että yksi henkilö tuo miljardeja seuraavalla 10 - vuoden alkavalla janalla tulevalla, ...

...,

..., ole parempi kuin entinen, aina kun, joku saa lapsen, ainoa viisaus, ole parempi kuin, ...

..., vanhenpasi, koska se pitäisi jo kuljettaa heitä / meitä miljoonia vuosia eteenpäin, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 31.03.2019 19:44

...,

..., vuonna 1980 klubilla juhlineet kaverit löivät vetoa saako yli puolelta, ...

..., planeetan valtioista vaihdettua 2 kertaa vuodessa kelloa, &, tähän otettiin, ...

..., sitten aikamoisia summia vetoja, koska jotkut eivät uskoneet ikinä, että, ...

..., joku pystyisi uskottelemaan heille, että oikeasti kelloa siirtämällä asiat, ...

..., paranevat, vaikka - asiaa ei ollut - tutkittu millään tasolla, &, tällä hetkellä, ...

..., tiedämme sen aiheuttavat lukuisia eri sairauksia, masennusta, unettomuutta, &, ...

..., paljon muuta, täytyy nostaa hattua kaverille, joka kännipäissään keksi vedon, ...

..., &, vei sen seuraavalle tasolle, &, voitteko - oikeasti kuvitella kuinka idiootteina, ...

..., ihmisiä pidetään vielä 2020 - luvulla, &, vieläkin heittävät Legendasta läppää, ...

...,

..., ensiksi oli uskoteltava lääkeyhtiöille, että alkaisivat rahalla lobbaamaan ajatusta, ...

..., koska tiesivät, että sen hinta oli kolmen vuosikymmenen aikana rahallisesti jätti, ...

..., menetys, oli hyvät juhlat, kiitos - siitä, jos tietäisitte mitä on tulossa, että, ...

..., ikinä uskoisi, &, kuitenkaan, ette tee mitään, joten kuinka helppoa tämä onkaan, ...

...,

..., jos olisin sanonut sukulaiselle sodasta palanneena, että 1981 - luvulla - alatte siirtämään, ...

..., kelloa 2 kertaa vuodessa, olisi katsonut kuin hullua, jotenka pystyn leikkimään mitä peliä, ...

..., vain, &, teillä ei ole sitten yhteenkaan sanaan varaa, ...

...,

..., te teette, mitä me sanomme, te kävelette niin kuin kerromme, te ajatte autolla kuin olemme, ...

..., näyttäneet, te maksatte kaiken, kuin olemme opettaneet, me hallitsemme kaikkea, &, kaikkia, ...

..., jolloin tämä peli on meidän, olette unessani, jota hallitsemme, ...

...,

..., jos pystyisit leikkimään 7 miljardilla ihmisellä, kuinka sinä leikkisit ?, ...

...,

..., yleensä valmistelen kalenterit 20 - vuoden päähän tietokoneen avustuksella, ...

..., niin, että se tuottaa, " minulle ", eniten teidän / bit - tejä, jolloin voin vielä, ...

..., parannella niitä aina sekunnilleen ensi vuotta - ajatellen, niin - hän se teidän, ...

..., systeemi toimii, eikö niin ?, ...

...,

..., otetaan kaikista numeroista maximi hyöty irti, jokaisena päivänä / sekunttina, jolloin, ...

..., verotukseen on saatava happi, &, vapaa - aika, kenenkään ei pitäisi saada viettää vapaa, ...

..., aikaa jos siitä en saa maittavaa korvausta, &, todellakin, " minun ", pitää saada korvaus, ...

..., jokaisesta henkäyksestä ilmaa, en voi sallia, että saatte hengittää ilmaiseksi, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 03.04.2019 9:35

...,

..., ehkä olimme rakentamassa, niin, kauheata todellisuutta, että, " koneen ", piti, ...

..., ottaa vetovastuu, olisivat ensimmäisen vedoksen aikana tuhoneet toisensa, piti, ...

..., tehdä mitä tehtävissä oli, eikä siitä enempää, seuraavaksi kun olet toisen kuvan, ...

..., kanssa tekemisissä, katso, &, kuuntele, onko se tosiaan, " kone ", ...

...,

..., teoriassa, " ihminen ", on, " kone ", myös teorian ulkopuolella, ...

...,

..., yritä tyhjyydessä / kuvattomassa, ...

..., massassa, jossa ei ole massaa, koska, ...

..., siellä ei ole edes tyhjyyttä, koska, ...

..., tyhjyydenkin pitäisi joku rakentaa, ...

..., rakentaa planeetta, johonka synnytät, ...

..., elämän, kuinka vaikeata / mahdotonta, ...

..., se on, ...

...,

..., sitä kun alkaa varhain miettimään, ...

..., voi olla jo illalla valmis, ...

...,

..., " ihminen ", ei oikeasti taida tietää vielä mitään, se on huvittavinta kyseisessä, ...

..., realityssä, että yrittävät olla jotain, &, kuitenkaan eivät tiedä mistään mitään, ...

...,

..., eli elämä on mahdotonta, " ihmisen ", mielen mukaan, &, sitten kun, ...

..., se mahdottomuus syntyy, niin, laitetaan se laitokseen 2 - vuotiaana, ...

..., &, pidetään se siellä aina 20 - 30 - vuoden ikään, jossa elämä matkustaa, ...

..., seuraavan taipaleen 67 - vuotiaaksi, jolloin fyysinen keho alkaa loppumaan, ...

..., jolloin en saa millään päähän miksi mahdottomuus laitetaan laitokseen, ...

..., jossa se ei viihdy, jonka jälkeen elämä tuhotaan lopullisesti, en löydä, ...

..., toimivaa kaavaa mistään mielen perukoista, että miksi, onko teillä selitys, ...

..., &, parhaassa tapauksessa, jokainen mahdottomuus / elämä on tappamassa, ...

..., koko elämää jokaisella teolla, mitä tuottaa planeetan sisällä jokaisena, ...

..., päivänä, ei vaan mene järkeen, ...

...,

..., ehkä, " minä ", olen tosiaan se idiootti, että en ymmärrä ketään teistä, että, ...

..., miksi, tulee välillä helvetin peloittava tunne, etteivätkö oikeasti ole omilla, ...

..., aivoilla ikinä miettynyt yksinään edes 1 viikkoa, miten tulin kyseiseen tilaan, ...

..., miksi olen tilassa, &, mihin se tila johtaa, ...

...,

..., jos olen kaavoissa, " ihmisen ", mahdottomuus, ...

...,

..., miten kyseinen voi olla millään tasolla mahdollista, onko aina tyhmin johdossa, ...

..., ainoa selitys, että absoluuttinen tyhmyys johtaa planeettaa, ...

...,

..., niin sanottu hudud-rangaistus voidaan langettaa aviorikoksesta, raiskauksesta, ...

..., homoseksuaalisuudesta, varkaudesta ja murhasta, ...

...,

..., nyt on monarkki 50 - vuoden taipaleella löytänyt oikean väylän, tuonkun pitää, ...

..., pidemmällä juoksulla kultainen valtio, koska yksikään Suomalainen ei läpäisisi, ...

..., kyseistä, &, toisekseen ovat, jossain maassa brexittiä sopimassa, jos edes, ...

..., kirjoitin sen oikein, koska 100 - vuoden päästä koko sanaa emme muista, jolloin, ...

..., kaikkia ei tarvitse edes laittaa muistiin, sillä rahalla mitä ovat viimeisen, ...

..., 5 - vuotta elämästään johdatellut suunnitelmissaan, olisi kyseinen Valtio korjattu, ...

..., ennemmin taistelevat asioista, jotka eivät tarkoita / ole mitään, kuin korjaisivat, ...

..., Valtion, käy järkeen / viisauteen, ...

...,

..., on se helvetti, että Suomalainen media on revitellyt sanalla viimeisen 1 - vuoden, ...

..., &, kukaan ei tiedä / ketään ei edes kiinnosta koko planeetalla kyseinen sana, pääsemme, ...

..., kysymykseen kuinka idiootteja Britit / Suomalaiset oikeasti ovat, ...

...,

..., jos, et löydä kuin läskejä seuraavan 20 - vuoden aikana Valtioista, &, samalla tyhmyys, ...

..., kukoistaa kuin Idiootti leffassa, voimme käskyttää heitä pelkällä sokerilla, eikä sotia, ...

..., enään tarvitsisi, kuinka helppoa, ...

...,

..., eli sen mitä olette laittaneet päättäjiin viimeisen 50 - vuoden aikana, olisi, ...

..., kyseinen Valtio - omassa kastissaan, koska ei olisi yhtään epäkohtaa koko, ...

..., Valtion sisällä, &, kuka nämä epäkohdat yleensä kasaa, on kyseiset päättäjät, ...

..., koska eivät osaa muuta, en ole politiikan historian aikana yhtään kykenevää, ...

..., vielä löytänyt, koska vihkossani politiikka ei tarkoita mitään, se on puhdasta, ...

..., aivopesua, jos oikeasti ajattelet, ...

...,

..., saatanan iso lauma idiootteja, ...

...,

..., se lähti kuin itsestään, kun ymmärsimme, ensiksi rakensimme jättiläis, ...

..., jätteenpuhdistamoita ympäri planeettaa, keräsimme kaiken jätteen, ...

..., koko planeetalta, &, laitoimme kerrankin kaiken jakoon, koska ymmärrykseni, ...

..., oli, että joudun pyytämään jokaisen materiaalin kodeistaan, koska rakennamme, ...

..., siitä kaikesta tulevaisuuden, voitteko tosiaan kuvitella, että samalla, ...

..., uusimme taloudet, &, talouden jokaisen laitteen, autot, veneet, pyörät, ...

..., kaiken, joka ei uudessa maailmassa täyttänyt kaikkia vaadittavia standardeja, ...

..., jolloin jokainen ymmärsi, koska palautuksena oli täydellinen uusi maailma, ...

..., johonka oli jokainen kutsuttu, jolloin ymmärsivät, että heitä ei voitaisi enään, ...

..., kutsua nimellä työmuurahainen, vaan planeetan asukas, ...

...,

..., miksi taistelisit vastaan, jos teemme maailmankaikkeuden isoimman teon, ...

...,

..., teidän on kehityttävä, eikä vasta miljoonan sukupolven jälkeen, ...

...,

..., toisaalta jos olet käynyt kaiken läpi, niin, ei sekään takaa mitään, koska, ...

..., jokaisella sekunnilla voi tapahtua mitä vain maailmankaikkeudessa, jolloin, ...

..., onko turhaa pitää edes planeetasta huolta ?, ...

...,

..., tuossa mietin, koska se päivä koittaa, että kaikki eliöt / eläimet sairastuvat, ...

..., niin, että eivät jaksa huomiseen, koska tuolla ulkona heidän pitää tehdä saman, ...

..., lailla asiat aina, eikä heillä ole mahdollista ajatella, koskahan se tapahtuu, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 07.04.2019 20:29

...,

..., voitte ymmärtää tehtaan, kuin Jali suklaatehtaassa, sinne laitetaan kaikki jäte, ...

..., joka tuotetaan aina parhaassa raptorissa käyneenä, koska meillä on oikeus ajatella, ...

..., kaikki asiat mahdollisimman hyvin, &, joskus - sitä on hypättävä tuntemattomaan, ...

..., koska sitä en ole vielä lukenut historian kirjoista, ...

...,

..., saa - ajatella, kannattaa - ajatella, &, joskus - se kymmenes ajatus - samasta - aiheesta - alkaa - ajattelemaan - näköistään - nopeammin - nopeammin - nopeammin - nopeammin, ...

...,

..., tuotoksena voi olla tietystä kuvakulmasta katsottuna, kuin alkeellinen piirros - sarja, ...

..., &, toisaalla - aivojen käynti signaalien kesken, jonka kone lähettää aalloilla äänien, ...

...,

..., tiedoksi, jos voisin nukkua 20h / vrk nukkuisin, koska - aivoni käyvät välillä hieman, ...

..., ylikierroksilla, kunnes evoluutiolla on etelä navakkaa, ...

...,

..., tänään maailma tervehti minua semmoisella tervehdyksellä, että sekunniksi piti oikein pysähtyä, ...

..., mitään - niin lämpöistä en ole vähään aikaan kokenut, koska samalla aurinko syleili, &, aivan, ...

..., tuurilla juuri sinä hetkenä kyseisellä paikalla, jotenkin voisin mielessäni elää ne ilman, että, ...

..., kukaan näkisi, koska se elämän muoto kuvana, voi olla hieman erinlainen, totuutta ei kukaan, ...

..., halua kuunnella, eikä tosiaan erinlaista katsella, jolloin parasta olla omissa oloissa, ...

...,

..., katsotaan, joskus, jos - sitä jaksaa - alkaa elämään uudelleen, &, uudelleen, henkäyksen maksan, ...

..., takaisin, jollain tavalla planetaalillinen, koska se oli todellisempi kuin yksikään elävällinen, ...

...,

..., tuhannennen kerran kun siiveilin koneella maailmaa ympäri, &, jokaisen kolkan koputellen, ei ollut, ...

..., enempää, olin loukussa planeetalla, koska tecnologia vei minua kuin aikakonetta, sillä vauhdilla, ...

..., että pelkkä ajatus voi tuntua karmivalta, miten olen selvinnyt nämä kaikki vuodet, mikä on mitä, ...

..., kirjoituksen magiaa, täydeltä tulevaa, jossain päin aurinkoa, tule vain, ...

...,

..., eikö noita hálpöja rikkaita ilman ajatusta ole miljoonia, &, miljoonia, voisi signaalin muuttaa, ...

..., että laittaisivat ajatuksen kasaan, &, yhtäkkiä ovat kuin NEROJA, ilman hierarkia taistelua heimojen, ...

..., kesken, koska se ei meille, sovellu kehittyneille aivoille teille, ...

...,

..., jos ihan totta puhutaan - niin käytökseltään jokainen tallaa kuitenkin samanlailla kuin huominen, ...

..., sekunnilleen jokainen kuin näytelmällinen, en ota osaa, enkä arpaa, katson vierestä tutkien, ...

...,

..., jokaisen solun / elelen, ...

...,

..., sekuntti voi olla tärkeämpi kuin koko loppu elämä, se olisi jotain, ...

...,

..., &, sanotaanko, että laitoksessa käynti siirtyi, kuin olin signaalin lähettänyt, ...

..., kirjoituksen / &, ottamaan monologian käyttöön, vasta, ehkä 2 / 5 kuukauden päästä, ...

..., katsotaan, &, katsomisiin, ...

...,

..., eli kirjoitan itselleni monogolian, jonka otan käyttöön juuri kyseisellä sekunnilla, ...

..., jolloin se tapahtuu, jolloin eihän minun tarvitse edes sanoa sanaakaan, koska se kaikki, ...

..., on paperilla, jolloin mitään keskusteltavaa ei ole, ...

...,

..., nyt loppu paskan jauhaminen / kirjoittaminen, ...

..., soronoo, ...

..., ratkokaa, " itse ", sitten, " maailman / ihmisen ", ongelmat, ...

..., koska se kaikki on teillä vielä edessä, ...

...,

..., kiitos - siinä meni melkein vuosi, &, ainakin 1 lukija, nimittäin, " minä ", itse, ...

...,

..., eli tämä pläjäys oli tässä, &, jos vielä kosken blogiini, ...

..., &, oksennan jotain samankaltaista, kaltaisen samanlaisen, ...

..., olen pahoillani, koska nyt alkaa lomani, enkä edes paskanna, ...

..., kosketin - näppäimistöä kohden, ...

...,

..., The End, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Pokrec » 07.04.2019 20:43

Kiitos kaikesta, tsemppiä.
Pokrec

Edellinen

Palaa alueelle Blogit