Oletettavasti harvoin päivittyvä MTT-blogi

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Oletettavasti harvoin päivittyvä MTT-blogi

ViestiKirjoittaja KissMyBass81 » 08.10.2018 3:09

Komea pönikkä, gz :)
KissMyBass81

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Starsailor » 08.10.2018 9:52

Steikkihuijauksesta: erittäin suuri todennäköisyys, että oikeus katsoo voitettujen rahojen olleen kaverin vapaasti sijoitettavissa ja, että hän on hävinnyt ne steikin kannalta laillisella tavalla, jos rahat ovat menneet pokeripeleissä. Käytännössä ainoastaan 2600 euron velka on kirjallisesti todistettavaksi sinulle kuuluvaksi. Tuo on se mitä voisit oikeudessa odottaa saavasi, mutta senkin perintä riippuu siitä onko kaverilla tuloja. Jos henkilö ei osoita mitään intoa takaisinmaksuun, niin tekisin kaikesta huolimatta rikosilmoituksen.
Starsailor

ViestiKirjoittaja kaihis » 08.10.2018 11:14

KissMyBass81 kirjoitti:Komea pönikkä, gz :)

Kiitos! :)
Starsailor kirjoitti:Steikkihuijauksesta: erittäin suuri todennäköisyys, että oikeus katsoo voitettujen rahojen olleen kaverin vapaasti sijoitettavissa ja, että hän on hävinnyt ne steikin kannalta laillisella tavalla, jos rahat ovat menneet pokeripeleissä. Käytännössä ainoastaan 2600 euron velka on kirjallisesti todistettavaksi sinulle kuuluvaksi. Tuo on se mitä voisit oikeudessa odottaa saavasi, mutta senkin perintä riippuu siitä onko kaverilla tuloja. Jos henkilö ei osoita mitään intoa takaisinmaksuun, niin tekisin kaikesta huolimatta rikosilmoituksen.

Kiitos hyödyllisestä viestistäsi. Olen kanssasi samoilla linjoilla. Mutta ei tästä tällä kertaa tämän enempää, palaan aiheeseen ehkä vielä myöhemmin... Kommentit ovat toki tervetulleita.
kaihis

ViestiKirjoittaja kaihis » 28.10.2018 1:31

AFOPC-voittajien finaali tuli tänä iltana pelattua, ja se päättyi minun kannaltani onnellisesti pyttyjuhliin. Turnauksen ratkaisevin jako pelattiin 6 tai 7 left, kun maksoin turnilta kärkiparilla ja fd:llä, ja päästiin keskelle suoraa ja huonompaa värinvetoa vastaan. Väri täyttyi riverillä, ja siitä lähtien mulla oli hallussa pitkän aikaa n. puolet turnauksen chipeistä. Taisi tulla siinä deeppinä pari "pientä" häröilyäkin esitettyä, mutta ne toimi tällä kertaa. Bubblessa pääsin myllyttämään kunnolla, kun ei vastustajat siinä stäkkitilanteessa pystynyt juuri vastaan pelaamaan.

Hupissa vastassa oli Inflaatio, ja pääsin lähtemään siihen n. 130k vs 50k johtoasetelmasta. Hirveän kauaa ei (onneksi) tarvinnut jauhaa, ja voitto tuli perus flipillä himaan. Oli kyllä mukavaa, että nimenomaan Inflaatio tuli vastustajaksi hupissa, pienen juttelun perusteella aivan huikea äijä! Toivottavasti tavataan vielä vaikka jonkun liveturnauksen merkeissä.

Nyt on voitettu Itävallan&Suomen mestaruus, ensi viikonloppuna koitetaan voittaa nettipokerin SM. :) On tämä pokeri kiva peli kun voi tällaiselle hupipelaajallekin välillä napsua.
kaihis

ViestiKirjoittaja Korpisoturi » 28.10.2018 11:18

Hienosti pelattu. Tuli itse koko sittari reilailtua. Selvästi kaksi parasta meni heads-uppiin niin oli vielä mukavasti deserved tulokset.
Korpisoturi

ViestiKirjoittaja kaihis » 28.10.2018 23:50

Korpisoturi kirjoitti:Hienosti pelattu. Tuli itse koko sittari reilailtua. Selvästi kaksi parasta meni heads-uppiin niin oli vielä mukavasti deserved tulokset.

Kiitti, mukavaa saada ammattimieheltä kehuja.

Pitääpä itsekin mielenkiinnosta katsella vähän uusintana lähetystä, mikäli tuo youtubeen tulee. En oo vieläkään saanut vastustajien non-showdown käsistä juurikaan infoa, lukuunottamatta paria tärkeää jakoa joissa itse olin mukana. Siinä pelatessa pöytä tuntui omasta mielestä aika solidilta. En kyllä ennen sittaria tiennyt yhtään mitä odottaa pelaajien tasosta.
kaihis

ViestiKirjoittaja kaihis » 03.11.2018 2:37

kaihis kirjoitti:Nyt on voitettu Itävallan&Suomen mestaruus, ensi viikonloppuna koitetaan voittaa nettipokerin SM.

Noh, siinä ei kauaa kestänyt, kun voitto tuli äsken heti sarjan ekasta turnauksesta, 50€ PSKO:sta. Taas lukuisien ohivetojen jälkeen voittajana pois. On kyllä käsittämätön runi menossa.

Pytystä tuli 2,1k ja bountyista suunnilleen saman verran. Huomenna Mainin kimppuun!
Liitteet
pytty_SM.PNG
pytty_SM.PNG (151.68 KIB) Katsottu 756 kertaa
kaihis

ViestiKirjoittaja Korpisoturi » 03.11.2018 3:05

Gz! Nyt on ajoa!
Korpisoturi

ViestiKirjoittaja sharkie » 03.11.2018 3:32

Onnittelut!
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja PPPake » 03.11.2018 13:45

Tikissä!
PPPake

ViestiKirjoittaja kaihis » 27.11.2018 21:06

Dublinista palattu kotiin. Ihan mukava oli käydä, vaikkei peleistä tullut palautuksia tällä kertaa. Pelasin vain mainin, johon olin voittanut paketin, sekä 110€ hyperin. Käteispöydissä olisi varmaan ollut kannattavaa käydä istumassa, mutta ei tällä kertaa huvittanut, niin parempi ehkä jättää väliin.

Mainissa 1B-päivänä sain ihan kivan aloituspöydän, jossa oli vissiin kolme Unibetin e-sports ambassadoria. Lisäksi oli ainakin pari paikallista heikompaa ja yksi hyvä suomalaispelaaja. Siinä ei kuitenkaan tullut oltua isoissa poteissa mukana, ja pöytä vaihtui. Toisessa pöydässä sain parempia kortteja ja laitoin isompaa vaihdetta sisään. Aika passiivista porukkaa oli yhtä hyvän oloista pelaajaa lukuunottamatta. Joskus tuli 3betteihin maksu, mutta viimeistään flopilla c-bettiin kippi. Aloituspinkka oli yli tuplaantunut, kun jouduin arpomaan ensimmäistä kertaa. AA oli vahva 87s:a vastaan, ja pino nousi 100k tuntumaan. Tämän jälkeen 1,5h täysin korttikuolleena, mutta valumisen jälkeen sain paikalliselta powerpokerpapalta kelpo potin ja pinossa taas n. 110k. Muutama käsi ennen 1. päivän loppua jouduin arpomaan toistamiseen. KK ei ollut vahva 88:a vastaan kun vihu osui riverillä 2-outtisensa, ja mulle jäi 160k pinon sijasta vain 60k, eli 2x starting. Toisena päivänä sitten taas paikka mukavassa pöydässä, mutta ensin flipattiin A8<44 ja perään 33<A9 vei jämätkin, GG.

Huomasin, että ensi viikolla on taas Unibetin Online Series. Syystä tai toisesta olen aiemmilla kerroilla missannut ensimmäiset turnaukset ja lb-taistelun, mutta tällä kertaa ajattelin pelata kaikki turnaukset ja taistella tosissaan lb-voitoista, jos vain kouluhommilta ehdin.
kaihis

Edellinen

Palaa alueelle Blogit