Sä luit ja ymmärsit asiat taas just tasan niinkuin halusit. Lähtökohtaisesti blockki ei tarkoita sitä että asiat menis siitä päin huonosti. Sullekkin tekis hyvää päästä poimimaan taimia ja saada liikuntaa ja raitista ilmaaPokerman82 kirjoitti:
On kyllä taas niin hienoa sharkiemaista oma perse ensin tekstiä et pakko tulla kommentoimaan. Miks tähä maaha pitää tulla nettiblokit että sun elämänlaatu paranee? Etkö sä osaa lopettaa pelaamista ilman että muut ihmiset joutuu kärsimään siinä sivussa?
Betseihin ei ole mennyt rollit kuin sinulta mussukkani. Itellä ihan rehellisesti kryptoihin. Ne rahathan tehtiin muualta kuin pokerista(sijoitukset). Jos ei peleissä pärjää ja tarve vaatii niin toki olen ottamaan vastaan työn kuin työn,tällä koulutuksella ei ole varaa valita.Pokerman82 kirjoitti: Sit toi taloudellinen asema, sä oot painanu niin paljon fyrkkaa meneen viimesen vuoden aikana kankkulan kaivoon(betsit kryptot) mitkä oot pääsääntösesti tehny pokerilla että sulla ei olis mitää hätää ilman noita hölmöilyjä. Sit sä perustelet noita paskoja päätöksiäs jollain kulurakenteella mutta oot kuitenki valmis nyt menemään hautausmaalle töihi jossa maksetaa mitä bruttona 1600 kuussa?? Sillai semisti ristiriitasta toi sun ajattelu sekä toimintatapa.
Toki näin. Kukaan ei kommentoinut sitä onko muualla euroopan maissa samanlainen vapaamatkustus verollisuuden kanssa kuin Suomessa? UK tietojeni mukaan pelit joka puolelta myös Vegas esim verottomia. Brexitin mukana maahan ei tosin mennä ilmeisesti enää ihan tuosta vaan mikäli se nyt toteutuu. Muualla käsittääkseni jotain veroja joutuu maksamaan ja Suomi ollut tässä suhteessa ihanne valtio.Pokerman82 kirjoitti: Ja mitä tulee taloudellisee asemaa ni suomi on about euroopan kallein maa elää poislukien norja ja tanska ni jos pärjäät täällä peleillä ni pärjää kyllä missä tahansa muuallakin.
Oon ollut yhdistyksen jäsen kait sen perustamisesta lähtien. Toki asia saa sinua vituttaa ja jos tarpeeksi vituttaa niin voit tehdä asialle jotain ja ottaa yhteyttä median edustajiin ja kertoa mitä on tapahtumassa ja mitä tämä kohdallasi tarkoittasi. Kankaanpään/Pohjanmaan paikallislehti varmasti olisi kiinnostunut. Ittelle on tärkeämpiäkin perusoikeuksia joiden puolesta voin koittaa vaikuttaa ja nousta vaikka barrikadeille kuin esimerkiksi lasten terveellinen ruokavalio kouluissa tai oikeus turvalliseen liikkumiseen maassamme. Nettiblockin kanssa pystyn hyvin elämään.Pokerman82 kirjoitti: En tarkota et sun tarttis lähestyy ketää poliittikoja,eiköhä toi yhdistyksen ääni oo se kaikista kantavin ku se edustaa kaikkia pelaajia.Mutta vituttaa lukee tollasia kannanottoja et mulle ihan sama mitä tapahtuu ku en osaa päättää et mikä on mulle parhaaks. Pitäs olla mitää tekemistä tän asian kans kumpi on sulle parhaaks ku puhutaa ihmisten perusoikeuksista.
Silti vittuilet joka välissä mihin olen rahani laittanutPokerman82 kirjoitti: Vaikka en ite pelais pokeria ni mun mielipide olis se et jokanen päättää mitä omalla rahalla tekee ja siihen kuuluu olla jokaisella suomalaisella vapaus.

En tarkoittanut stressiä se on eri lukunsa. Lähinnä tarkoitin yötyötä,huonosti nukkumista ja sen vaikutusta ihmiseen pidemmän päälle elimistöön. Sekä omalla kohdalla jo realisoituneet jatkuvat kivut perseessä jatkuvasta istumisesta ja istumatyön muista vaivoista tuki -ja liikuntaelimistöön.Pokerman82 kirjoitti: Ja mitä tulee eliniän odotukseen ni kovin unohtuu helposti et oot saanu last 14vuotta itte sanella työpäiväs ja vapaas ja tehdä asioita joita normi perheellinen palkansaaja ei tuu ikinä kokemaan. Ja sitä kautta oot ollu myös enemmän läsnä perheenki kans. Se et jos stressaat asioita ja ittes hengiltä ni vaan kertoo siitä et sulle ei yrittämistyylinen ammatti loppupelissä sovi. Mut en tota stressiäkää lähtis sun kohdalla runeista ja pokeria syyttään.
Ainut selkeä negatiivinen asia blockissa olis nähdäkseni se että tää foorumikin varmaan ajettais alas tyyliin Pokerstrategy kun Kindrekin/Unibetin ei ois enää järkeä rahoittaa tätä osastoa.