I'm All-in - Korpisoturin MTT-tarina

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: I'm All-in - Korpisoturin MTT-tarina

ViestiKirjoittaja Korpisoturi » 11.04.2019 15:42

sharkie kirjoitti:Mites ne kuulokkeet?

Kuulokkeet ovat vaikuttaneet todella paljon paremmalta kuin olisin voinut kuvitella. Olin kuitenkin alkuun hieman skeptinen noihin, mutta ainakin ensimmäisen viikon perusteella voisin sanoa nämä pointit:

+ Pystyn helposti nukkumaan kyljellään, ei paina korvaa

+/- Ei tee ulkopuolisten äänien täysipeittoa (itse tinnaajana pidän kohinaäänet keskivoimakkuudella tai hiljaisella, riippuu metelin voimakkuudesta), mutta äänimaailma jotenkin neutralisoi muiden todella kovien äänien ärsytystä ja eivätkä ainakaan aiheuta heräilyä ja helpottaa nukahtamista. Ja tällä tosiaan tarkoitan sitä, että kovin työmaanpauke kyllä kuuluu keskivoimakkaan kohinankin läpi hieman, mutta silti olen nukahtanut.

+ Olen nukkunut varmaan viimeisen 3-5 vuoden sisällä elämässäni keskivertona n. 4-6h/yö, nyt olen nukkunut (kännipäivää ei lasketa) n. 8-10h / yö. Vaikutus on ainakin kovassa univelassa ollut huomattava, mutta katsotaan, miten asia jatkuu, kun pahin väsy on voitettu.

- Softa ei ole kätevin, koska väsyneenä välillä kuulokkeiden tunnistus vittuilee ja vaatii takaisin säilytysboxiin laiton. Tuon jälkeen kyllä tunnistus toimii aina, mutta välillä boxi on jo jäänyt jonnekin muualle, ja sängystä on rasittava sitä lähteä etsimään.

- Kännykkäpakko

- Yhtenä yönä toinen kuuloke oli tippunut, ja tänä yönä myös ainoan kerran olen herännyt kesken unien. Jos useammin tippuilevat, niin tietysti ei hyvä. Saattoi olla myös huonosti laitettu.

- Uusien äänien laittaminen vaikutti kömpelöltä, joskin en ole siihen vielä hirveästi perehtynyt.

Tällä hetkellä kuulokkeet vaikuttavat rahanarvoisilta, koska fiilis ja unen määrä ovat nousseet huomattavasti. Nuo negatiiviset puolet ovat kaikki täysin kestettäviä, mikäli uniongelmaan kuulokkeet tuovat ratkaisun. Bosen tapaanhan näistä on varmasti tulevaisuudessa tulossa paranneltu malli, jossa nämä pienet miinukset korjataan. Mutta otos on niin lyhyt, että kyllä tässä pitää vielä noiden kuulokkeiden kanssa pari viikkoa katsella ja tehdä sen jälkeen lopullinen tuomio. Mutta, jos vaikutus pysyy samanlaisena, niin 220€ hintalappu ei ollut kyllä yhtään mitään.

Ja kyseessä olivat siis Bosen Sleepbuds kuulokkeet.

Tänään kello 20.00 taas streamaillaan! https://www.twitch.tv/pokerisivut
Winamax Seriesien päätösilta, saadaanko sitä shampanjaa?
Luvassa on 250€ 150k takuun prog ko 6max sekä 100€ 25k takuun prog ko omaha 6max Winamax Seriesit!

Tämän lisäksi reilataan Zarkoun tajuton megafield sauma, 30e colossus 557 000€ palkintopotilla day 3:ssa, pelaajia jäljellä 32 kappaletta... Eiköhän katsota, kun Zarkou painelee 60k kotiin!
Korpisoturi

ViestiKirjoittaja Korpisoturi » 12.04.2019 6:26

Haha, ei sitä kuitenkaan sleepbudsit kaikkeen pysty. Tiesin, että aikainen herätys, niin koitin mennä nopeasti streamin jälkeen nukkumaan eli useampi tunti ennen normaalia nukkumisaikaa. Jonnalle sanoin, että joo katso vaan sängystä sarjaa, ei mua häiritte ku en kuitenkaan kuule. No en tiedä mikä häiritti, mutta todella vaikeat 3h unta, katson, että herätys 2h päästä enkä jaksa enää sängyssä pyöriä... Kyllä siinä pyöriessä ne kuulokkeet alkoivat myös vituttamaan ja painamaan, ja aloinkin miettimään, että pitää varmaan tuota yhden vielä pienempää päätä kokeilla noihin, kun tuo saattaa sittenkin olla nimenomaan hieman liian iso. Mutta kuten sanottua, tarvitsen pidemmän ajan kuulokkeiden kanssa ennen todellista palautetta. Ja onneksi noissa oli 30pv vai jopa 50pv palautusoikeus, mikäli tuote ei tyydytä.

Mutta nyt saa matkata Riihimäkeen parin tunnin yöunien koomalla. Onneksi tämä on tuttua... :-D
Korpisoturi

ViestiKirjoittaja Korpisoturi » 18.04.2019 10:34

Aijai, kyllä nyt kelpaa:

56823293_2320807391467407_1745556236163612672_n.jpg

Omatekoiset kombuchat pullotettu. Valmistaminen oli yllättävän helppoa, etenkin kun Jonna on kontrolloinut sitä 95%. :-D
Maku ensimmäisessä tuotoksessa oli kohtuullinen, mutta pienillä muutoksilla maku paranee tuosta älyttömän paljon. Tavoite tietysti kesään mennessä biitata Puhdistamon ihana Vadelma Kombucha.

Ja tänään tosiaan streamataan! Kello 20.00 starttaillaan, luvassa mm. 109d Mini Thrill! https://www.twitch.tv/pokerisivut
Korpisoturi

ViestiKirjoittaja spade447 » 20.04.2019 15:47

Korpisoturi kirjoitti:Omatekoiset kombuchat pullotettu. Valmistaminen oli yllättävän helppoa, etenkin kun Jonna on kontrolloinut sitä 95%. :-D
Maku ensimmäisessä tuotoksessa oli kohtuullinen, mutta pienillä muutoksilla maku paranee tuosta älyttömän paljon. Tavoite tietysti kesään mennessä biitata Puhdistamon ihana Vadelma Kombucha.

Nice! Pystyykö reseptiä jakaa vai onko perhesalaisuus :D Kombucha on hullun hyvää mut K-marketista pulloittain ostettuna hinta ahistaa.
spade447

Edellinen

Palaa alueelle Blogit