Moro!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Moro!

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 27.09.2018 13:08

GNAGL kirjoitti:Alkukauden Tapparaan rollien kiinni laittaminen kertoo kyllä jonkinlaisesta pelaamisongelmasta! :wink:

Freerolleista vaan rakentamaan uutta rollia! Unibet-Winamax-888Poker -akselilta voi kovalla työllä (ja hyvällä runaamisella) saada muutamassa päivässä jonkinlaisen alkurollin kasaan.

Pidän loppukuun taukoa pokerista ja vedonlyönnistä ja ens viikolla sit taas ehkä uus yritys. Käytän loppuviikon johonkin oikeasti tuottavaan eli myyn ylimääräistä tavaraa ja jätän cv:n muutamaan potentiaaliseen työpaikkaan, siivoan kämpän, käyn salilla jne.

edit: Jos on iltaisin tekemisen puutetta niin saattaa 888:n ja iPokerin palkinto-frollit tulla pelattua, mut en mä jaksa nyt mihinkään perus freerolleihin tuhlata aikaa kun odotusarvoinen tuntipalkka jää varmaankin alle 1 €/h.

edit2: Akuutein nälkiintymisen uhka väistetty. Minijääkaappi (30 euroa), ulkoinen kovalevy (50 euroa), dvd-soitin (25 euroa) ja bluetooth-kuulokkeet (25 euroa) on jo myyty.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 30.09.2018 8:50

Vielä kun myin perjantaina ylimääräisen mikron (30 €) ja Iittalan viinilasit (15 €) niin siinähän alkaa olla sen verran alkurollia, että jos tänään vaikka grindailis sunnuntain kunniaksi jotain ihan minipelejä kun ei kai sunnuntaisin voi tehdä muutakaan silloin kun ei tarvitse maata krapulassa. Vielä ei pääse salille eikä lenkillekään kun edelleen tuo kihdin mokoma vaivaa hieman vaikka onkin jo lähes parantunut ja selvästi menossa kokonaan ohi ihan just. En halua moista kohtausta enää ikinä. Oli se sen verran tuskallinen. Sieltä ois promoista helposti poimittavissa tänään parin kympin edestä turnaustikettejä aika pienellä grindaamisella niin otan ainakin ne ja muuten pelaan niin pientä tänään ettei ole edes mahdollista saada mitään isoa sunnutaikuoppaa aikaiseksi.

Vielä ois muuten myynnissä videokamera jalustoineen, tv-taso, kotiteatteri kuudella kaiuttimella, työhaalari ja turvakengät. Noista kaikkea paitsi tv-tasoa on ainakin jo alustavasti kyselty ja oltu kiinnostuneita eli eiköhän sieltä vielä tule lisää pientä rolliboostia. Nyt kun ei voi juoda olutta eikä ole varaa juoda mitään muuta niin varmaan helpompi tässä olla juomatta jos ny ei yhtään niin ainakin vähemmän. Tiistain ja keskiviikon välisenä yönä join viimeks muutaman siiderin. Tai no aika monta, mut ei niin montaa, että ois saanut aiheutettua edes kovin pahaa krapulaa. Painoakin pitäis ton kihdin takia kai sit pudottaa. Aamupaino 101,8 kg tänään vaikka söin eilen varsin kevyesti ja illalla vaan salaatin eli raskaammalla syömisellä ois saattanu näyttää aamusta jotain 103-104 kilon luokkaa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Doofus » 30.09.2018 9:22

KarhuPingviini kirjoitti:...kihdin mokoma vaivaa hieman vaikka onkin jo lähes parantunut ja selvästi menossa kokonaan ohi ihan just. En halua moista kohtausta enää ikinä..

Alkoholistahan tuo on sulle mitä luultavammin tullut. Korkki kiinni ja tsemppiä peleihin!
Doofus

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 30.09.2018 12:14

Doofus kirjoitti:
KarhuPingviini kirjoitti:...kihdin mokoma vaivaa hieman vaikka onkin jo lähes parantunut ja selvästi menossa kokonaan ohi ihan just. En halua moista kohtausta enää ikinä..

Alkoholistahan tuo on sulle mitä luultavammin tullut. Korkki kiinni ja tsemppiä peleihin!

Alkoholistapa hyvinkin. Tiedossa on luonnollisesti syy. Sit siihen lisäks kaikki mahdolliset altistavat tekijät viikon sisään päälle: älyttömät määrät punaista lihaa, katkiksia, olutta ja saunomista muutaman päivän sisään ja sillon kun ei krapulassa tai kännissä niin paljon just sen tyyppistä fyysistä rasitusta, että alaraajojen nivelet kovilla. Ja sen jälkeen varpaan murtuma toimi laukaisevana tekijänä. Kaikki edellämainittu yhdessä eli kun ny jotenkin sais edes ton ryyppäämisen pidettyä aisoissa niin eiköhän kihtikohtaukset pysy vielä vuosia poissa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja zvona » 30.09.2018 21:34

Pari vinkkiä akuutin rahapulan (eli ruoan ostamisen) minimoimiseksi:
- heitä aina muistaessasi kolikot johonkin purkkiin. Se 1.60€ kolikkoina ei tunnu miltään upswingissa, mutta muutaman kerran toistettuna se 5~10€ on aika kriittinen käteisvara silloin, kun kaikki on mennyt.
- kerää pullot ja tölkit äläkä palauta niitä ennen kuin on aivan pakko. Siitä saa vaivattomasti sen toiset 5~10€ läjään.

Kuulostaa monen korvaan naurettavalta vinkiltä. Mutta itse olen elänyt liian monta kertaa tilanteen, kun rahaa ei yksinkertaisesti ole. Ei sentin senttiä. Silloin tuollaiset mikrotason stashit tuntuvat juhlalta eikä tarvitse sortua pikavippeilemään, myymään irtaimistoa tai nöyränä soittelemaan ystäville, joilta on juuri edellisviikolla lainannut tonnin pelaamiseen.

Gamblereille ei ole yhteiskunnallista tukiverkostoa etenkään siinä vaiheessa, kun paska osuu kunnolla tuulettimeen. Aina voi toki soitella ajankuluksi peluuriin, mutta se on turha mennä käsi ojossa luukulle selittämään, että sain just kolmen tonnin palkan ja nyt tarttis ruokaan rahaa, kun pelasin aivan kaiken.

Itse lopetin kaikki päihteet 5kk sitten (ja nyt ollut ilman tupakkaakin pari viikkoa \o/). Tämä on vaikuttanut myös "pelihimoon" ja riskinotto uhkapelatessa (tai +EV korttiakin lätkiessä) on pienentynyt selkeästi, joka taasen on johtanut parempaan kassanhallintaan... sikälimikäli, kun mulla sellaista olisi ikinä ollutkaan.

Sanoin joskus PT:n puolella, että on ihmistyyppejä (ml. allekirjoittanut), joilla yksi addiktio boostaa muita addiktioita. Sille toki naureskeltiin. Mutta tarkoitin sillä pelkistettynä sitä, että monet addiktiot ovat yksisuuntaisia ovia, joista ei pääse pois kuin avaamalla oven seuraavaan addiktioon (mainitsen tämän siksi, että voisit hieman punnita syy-seuraussuhteita elämäntilanteessasi).

Ei muuta kuin tsemppiä jatkoon ja malttia mukaan!
zvona

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 30.09.2018 22:17

zvona kirjoitti:... on ihmistyyppejä (ml. allekirjoittanut), joilla yksi addiktio boostaa muita addiktioita...

Tästä olen aina ollut samaa mieltä.

Noin niinkun muuten... Tää nyt oli eka kerta ainakin pariin vuoteen kun oon kirjaimellisesti ihan täysin katki ja ei mulla mitään hätää oikeesti täs ollu. Ehkä ihan hyvä herätys vähäks aikaa ja ilman tätä ois jääny varmaan uus cv ja työhakemus kirjottamatta ja lähettämättä yhteensä kolmeen paikkaan. Ja sai laitettua tuota turhaa tavaraakin myyntiin. Koitan jaksaa jatkaa sitä vielä ens viikollakin. Kaikki on semmosta mitä oon ollu myymässä joka tapauksessa, mut ei oo saanu aikaseks.

Nyt oon tässä tänään pelannu kaikenlaisia ilmaispelejä ja mikropromoja ja tässä vaiheessa tienannu niillä vähän reilun neljä kymppiä. Kaks kappaletta $10k frolleja 888:lla on vielä menossa ja molemmat jo komeasti rahoilla. Tässä vaiheessa vasta 5 dollaria varmaa, mut enköhän vähintään kympin tai pari lisää noista rimpuile.

edit: En rimpuillu kun tipahdin kahden sekunnin sisään molemmista..

edit2: Ja muutenkin zvonalla oli hyviä vinkkejä. Oon niitä noudattanukin aiemmin, mut jossain vaiheessa oli tullu kolikkopurkki käytettyä johonkin ja en sit viime aikoina ollu keränny ja pullotkin olin sattunu viemään edellisenä viikonloppuna. Noin niinkun yleisesti ottaen sanoisin, että kyllä mulla elämän hallinta on nykyään varmaan kuitenkin aika paljon paremmassa kunnossa kuin mitä blogia lukemalla ehkä ois eka vaikutelma. Ja ainakin suunta on jo pitkään ollu ylöspäin jos ei taloudellista tilannetta oteta huomioon. Mut siis noin niinkun muuten... Pää pysyy kasassa enkä tee juuri muita tyhmyyksiä kuin lähinnä ehkä joskus vedonlyönnissä tai lähibaarin Emmassa.. Ja välillä juon liikaa. ;-) Kaikkien viimeksi mainittujen kans voin elää vaikka täytyy yrittää niitäkin asioita toki korjata.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 02.10.2018 1:32

Illan grindeistä 90 dollaria plussaa ja lisäks yks 50 euron tiketti. Pari pientä futisbetsiä joilla 15 euroa plussaa. Myin videokameran 50 eurolla, Arabia kahvikupit 15 eurolla ja sain maksetuista vesilaskuista tilille palautusta noin 180 euroa. Lisäks asuntolainan korkotukea tuli 135 euroa. Tuottoisa päivä. Olen jälleen noin 500 euroa rikkaampi kuin vuorokausi sitten. Huomenna tulee 560 euron perustulo. Sit on taas grindirollia ihan mukavasti. Ny tuutilullaa. Zzz.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 02.10.2018 20:37

Tän päivän shottiturnaus, iPokan 50 € warmup meni finaalipöytään. Myin siitä 50%, mut sieltä vois tulla kivaa tiliä. Muutenkin runnailee ihan hyvin ja betsit toistaseks plussalla kans. Myin myös turvakengät 20 eurolla :P Liferolli 4-figs. Vähän laskuja pitäis kyl maksella..

edit: Hitto! Parit tuplat finaalipöytään ja sijalla 3/8, mut sit törmäsin bvb ATs < AKo ja pihalle sijalta 8.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 02.10.2018 23:59

Neljä viimestä menossa. Pakko sanoo, että tänään oon kyllä suoriutunu rivereistä melkoisen heikosti. Siis flipeissä. Kovasti on tänään tultu ohi. Kauhee kasa läheltäpitisijoja. Silti plussalla. Vedot jäi kans kympin verran plussalle vaikka myöhäisemmät UCL-matsit osukin aika heikosti.

edit: Ei ollu runia viimesissäkään. 55 euroa jäi tän illan pokerit plussalle.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 03.10.2018 18:09

Tänään paljon vetoja ja paljon pokeria. Palaan asiaan joskus yöllä jos en katkea... ;-) (ei vaan.. yli tonnin rollilla noin vitosen betsejä ja max vitosen turnauksia) Ny grindgrind..
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 04.10.2018 0:04

Toistaiseksi kertyny lähinnä vitutusta, mut on täs vielä 11 turnausta jäljellä. Eikä mua kyl oikeesti vituta kun on ihan hyvä fiilis, mut jos joskus vituttais niin nyt vois. Winamaxin wantedin ft-bubbletin cl-flipillä QQ < KJo. Se ehkä hieman meinas harmittaa kun ois bountyineen ollu semmonen lähemmäs 1k€ ykkössija tarjolla super paistikkaalla loppufieldillä. Illan ja yön betsit on ny änärin varassa kun lottosin aika taidokkaasti kaikki 8 väärin Liigasta ja tsämppäristä. No kyllä tämäkin ilta on silti jo varmuudella plussalla huomioiden betsit ja pokerit. Laatuaan kuudes peräkkäinen ja samalla kuudes peräkkäinen ilta kun on jotain pelejä. Pokerissa kaikki on ollu voitollisia. Jotenkin niin supergrindifiilis koko ajan, että mä vähän luulen, että täs on ny aluillaan jotkut katkeamisen jälkeiset epic supernousut. Näinhän on mulla yleensä ollu tapana.

Grindimusiikkina klassinen piano vaihtu taas tänään vaihteeks metalliin https://www.youtube.com/watch?v=IXIb2s3r7Xg

edit: Ainoa hyvä jäljellä on ny 888:n 5 taalan deepstack sijalla 8/13. Ois sielläkin 383 dollaria ekalle.
Blah.. Sb vs btn 66 < TT ja pihalle sijalta 13.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 04.10.2018 1:55

Onneks katkeaminen on hyvin väliaikainen olotila. Tän hetken rollit. Laitan nää vähän niinkun itseänikin varten muistiin tässä vaiheessa kun aika kivalla nousulla lähteny pelailut taas liikenteeseen:

Dollarisaitit:
Stars.eu 191,22
888 179,99
Party 168,62
*YHT. 539,83

Eurosaitit:
Winamax 233,14
iPoker 159,77
Coolbet 93,23
Unibet 77,09
*YHT. 563,23

Betsirolleja:
Veikkaus 63,86
Pinnacle 58,18
Nordicbet 15,50
Scandibet 16,00
Bet365 20,40
*YHT. 173,94

Lisäks jotain jämäeuroja jossain. Yölle parin euron hupi tulosvetoja Toronton matsiin 6-2, 7-2, 7-3 kun odotin siitä Toronton maalijuhlaa, mut saa nähdä kun lähellä ekan erän loppua tilanne vielä 1-1. Unibetille ja PAFille sai 5 euron ilmaisvedot. Noilla tein jotain pieniä gämblyrekkoja kun en muuten harrasta pahemmin semmosta. Ennakkosuosikkien voittoja ja maalimääriin overeita lähinnä.

Jatkan myös ylimääräsen tavaran myymistä kun siinä pääsin hyvään vauhtiin. Ja tietysti koitan saada myös jostain niitä oikeita töitä. Tavoite ois jonkinlainen suht vakituinen paikka tän vuoden aikana saada hankittua. Ja tässähän onkin ny äkkiä aika hyvä alkurolli josta lähteä rakentamaan =)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 04.10.2018 23:14

Eilen ft-bubbletin yli 1k pelaajan Winamaxin Wantedin. Jäi harmittaan sen verran, että tänään oon varmuuden vuoks tsipliidannu sitä alusta asti :D 18 jäljellä ja valahdin just vähän, mut 6/18. Voitan tän tänään kerran kerrasta.

edit: No ny tuli ft, mut nihkeetä vähän ollu. Sijalla 7/7. Vasta vähän reilu satanen bountyineen. Tuplia tarttis kipeesti, mut tarttis käsiä kans.. On täs pari muutakin ihan kivaa turnausta jo rahoilla ja isolla stackilla. Kyl tässä ny ois taas hyvän grindi-illan merkkejä ilmassa, mut en oo koko tällä viikolla osannu voittaa ratkasevia flippejä siinä vaiheessa kun ois voinu kunnon rahoille päästä.

...7. sija tuli sit Wantedista. Nyt jäljellä enää 888:n mini daily challenge. Just meni rahoille, oon avarage stackilla, ekalle 387 dollaria. Tääkin varmaan päättyy johonkin biittiin tai törmäykseen suunnilleen ft-bubblen paikkeilla... Voitollinen vuorokausi taas pokerissa anyway ja nyt seitsemäs peräkkäinen. Onneks pystyn siltikin vittuileen turnausvarianssille vaikka flippivarianssi vittuilis mulle.

...Onpas ärsyttävän pitkä turnaus tämä. Klo 03:30 2 pöytää jäljellä, oon 7/18. 20 dollaria vasta varmaa. Tahtois joko nukkumaan tai tästä pytyn. Otan pytyn.

Ja sijalta 16. ulos täysin omalla perseilyllä. Nyt nukkumaan ja huomenna pelaan paremmin.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 05.10.2018 12:11

Onhan tässä jo tullu kohta viikko putkeen grindattua, mut nyt on sen verran hyvä grindifiilis, että taidanpa pitää kunnon vkl-lockdownin ja grindata maanantai aamuyöhön asti. Ehkä kassaan nähden jopa naurettavan pieniä mikroja isolla volyymilla. Nyt ei tartte gämbläillä kun teen vaan varmaa tuottoa. Kymppikin tunnissa on ihan ok jos jaksan grindata pe, la, su semmoset 40 tuntia. Laitan tähän alkurollit tähän viikonloppuun. Jos nyt edes tonne suunnilleen kahteen kiloon sais hinattua vkl aikana niin oisin ihan tyytyväinen. Ei haittaa vaikka menis kolmeenkin.

$
Eu 214,77
888 197,51
Party 172,89
*YHT. 585,17

Win 305,70
iPok 178,67
Cool 77,45
Veik 41,91
Unib 147,31
*YHT. 751,04

€bet
Pinny 78,48
Bet365 31,40
Scandi 42,00
NB 39,82
*YHT. 191,70

Tavallaan aika metkaa, että siitä on nyt viikko aikaa kun olin ihan täysin katki eikä ollu senttiäkään missään. Ilman alkoholia oon ollut tällä hetkellä 9 vrk, 11 tuntia ja 30 minuuttia. Siitäkin on hyvä lähtee. En oo viime pääsiäisen jälkeen ollu ainakaan kovin paljon pitempään.
Viimeksi muokannut KarhuPingviini päivämäärä 05.10.2018 12:15, muokattu yhteensä 1 kerran
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja sharkie » 05.10.2018 12:14

glgl,itel vähän samanlainen lockdown menossa :-D tosin 200->1k ja ollaan jo hyvällä matkalla
sharkie

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit